Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  ..  4  5  6
Autor:
Pealkiri: Audi A6 C7 Avant S-Line 3.0BiTDI - 2013 - Sten_K (Vastuseid: 142 | Vaatamisi: 50564)
Sten_K
huviline

Avatar


Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal

Auto: C7 BiT

postitati 14.12.21 10:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kvsk
Tsitaat:
Algselt postitas: Sten_K
Kasti/differentsiaalide hoolduse lasin teha Esracingus. Ls:120500.
Mingi aeg tahaks ka uusimaid softe peale saada, mootor, käigukast ja võibolla leiab veel miskit.


Tsitaat:
Palju seal maksma läks? , tahaks enda omal ka ära teha ja dünaamilist vist ei tahakski teha


Palju seal maksma läks? Tahaks enda omal ka ära teha ja dünaamilist vist ei tahakski teha.

Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise! Nõuded postituse keelelisele osale leiad siit."
Tõesti ei mäleta ja arveid ka käepärast pole. Võta pakkumine firmalt, kõige lihtsam.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kvsk
huviline



Registreerunud 27.10.21
Kasutaja on eemal


postitati 17.12.21 15:21 Tsiteeri


Kui käisid kastiõli vahetamas , kas kasti töös muutus ka midagi sul ? Kas nulliti adaptsioonid ka? Küsin selle pärast , et käisin ka vahetamas ja kasti töö muutus enda autol kuidagi ebamugavamaks , rahulikult sõites laseb põõrded veel madalamaks enne kui käigu üles vahetab ja agressiivsemalt sõites laseb põõrded jube kõrgele enne kui alla vahetab , enne õli vahetust toimetas kast kuidagi kiiremini , praegu kui vajutad siis selle ajaga varem nagu jõudis kast mitu korda juba alla vahetada käiku . Äkki keegi targem võiks seletada kas see on kasti uuesti õppimisest või millest , sry et sinu teemas seda küsin.

Kohati linnas sõites langevad põõrded alla 1000 kui käigu üles vahetab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Sten_K
huviline

Avatar


Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal

Auto: C7 BiT

postitati 18.12.21 10:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kvsk
Kui käisid kastiõli vahetamas , kas kasti töös muutus ka midagi sul ? Kas nulliti adaptsioonid ka? Küsin selle pärast , et käisin ka vahetamas ja kasti töö muutus enda autol kuidagi ebamugavamaks , rahulikult sõites laseb põõrded veel madalamaks enne kui käigu üles vahetab ja agressiivsemalt sõites laseb põõrded jube kõrgele enne kui alla vahetab , enne õli vahetust toimetas kast kuidagi kiiremini , praegu kui vajutad siis selle ajaga varem nagu jõudis kast mitu korda juba alla vahetada käiku . Äkki keegi targem võiks seletada kas see on kasti uuesti õppimisest või millest , sry et sinu teemas seda küsin.

Kohati linnas sõites langevad põõrded alla 1000 kui käigu üles vahetab.
Adaptsioonide kohta ei oska õelda, aga ise lootsin, et kast külmalt toimetaks veidi paremini. Ühesõnaga, mingit vahet küll ei märganud ja pole midagi nii väga hullu ka tegelikult.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Sten_K
huviline

Avatar


Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal

Auto: C7 BiT

postitati 24.12.21 11:51 Tsiteeri


Auto nüüdseks jälle sõidukorras. Vahepeal olin küll päris pettunud selles autos, et niimoodi alt vedas ja just enne pühasid ja kojusõitu, aga auto remondist kätte saades ja sellega jälle sõites saan aru, et selle autoga on ikka kuradi hea sõita küll ja see kompenseerib selle peavalu, mille mulle tekitas.
Vahetusse läks siis tagumine parem padi ja kompressor, mis pika lekkimise peale kohviks ilmselt muutus. Vana kompu on mul ka olemas, saab mingi päev uurida, mis karul kõhus on.
Uus kompressor läks wabco (airbossist). Algul mõtlesin, et olgu olen nõus maksma selle 1000€ originaali eest, aga siis ikkagi selgus, et 1500€ hoopis Soomes, seega tellisin Eestist kolm korda odavamalt ja normaalse firma oma kah.

Pildil pole auto pooltki nii madal veel, kui see hiljem teeninduse parklas oli. Kahjuks sellest pilte pole. Mõnusaid pühi kaasfoorumlased ja ärgem heitkem meelt, kui kõik tundub lootusetu!

https://i.imgur.com/V7NuWoWl.jpeg

Märkus moderaatorilt: Muutsin pildi lingiks, pildi pikema külje maksimum lubatud väärtus on 800pix!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Sten_K
huviline

Avatar


Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal

Auto: C7 BiT

postitati 24.12.21 18:41 Tsiteeri


Peale auto remondist kättesaamist tundsin kohe, et käigukast käitub kuidagi teistmoodi. Obd-ga ajalugu sirvides selguski, et on downgrade tehtud esinduses 1003 pealt 1001 peale, nagu miks, oskab keegi õelda? Uusim versioon viimati oli 1008. Ma ei saa aru, kuidas käigukast oli üldse seotud õhkvedrustusega. Lihtsalt näpitakse asju, mida pole vaja. Mootorit ka uuendatud, nüüd on 0003, ei mäleta, mis enne oli.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Sten_K
huviline

Avatar


Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal

Auto: C7 BiT

postitati 30.12.21 18:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Märkus moderaatorilt: Muutsin pildi lingiks, pildi pikema külje maksimum lubatud väärtus on 800pix!
Siin on õige link, 640 x midagi. Palun korda teha. https://i.imgur.com/V7NuWoWl.jpeg


https://i.imgur.com/V7NuWoWl.jpeg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Sten_K
huviline

Avatar


Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal

Auto: C7 BiT

postitati 07.02.22 17:04 Tsiteeri


Jahutusvent läks lolliks ja töötab pidevalt täisvõimsusel, kui süüde sees. Samuti hakkab paariks minutiks tööle, kui uksi avada/lukustada, pagassi avamisel jne. Kus viga võiks peituda?

https://i.imgur.com/Ecmxnszl.jpeg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 07.02.22 20:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Sten_K
Jahutusvent läks lolliks ja töötab pidevalt täisvõimsusel, kui süüde sees. Samuti hakkab paariks minutiks tööle, kui uksi avada/lukustada, pagassi avamisel jne. Kus viga võiks peituda?


Mul oli paar aastat tagasi sama teema - ukse avamisel Fan 1 käivitus ja sõidu ajal töötas kogu aeg maksimum kiirusel. Veamälus P0480 00 - Coolant Fan Control Circuit 1 - Electrical Malfunction.
Minu isendil siis ECU ja ventilaatori juhtseadme vahel "side" puudus. Viga oli suhteliselt lihtne - mootori aju juures oli paar juhtmesoont isolatsiooni sees katkenud. Remont maksis klaasmajaas ~50€.
Ei ole mitte esimene taolise murega masin. Suure tõenäosusega sul sama asi.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Sten_K
huviline

Avatar


Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal

Auto: C7 BiT

postitati 08.02.22 08:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus
Tsitaat:
Algselt postitas: Sten_K
Jahutusvent läks lolliks ja töötab pidevalt täisvõimsusel, kui süüde sees. Samuti hakkab paariks minutiks tööle, kui uksi avada/lukustada, pagassi avamisel jne. Kus viga võiks peituda?


Mul oli paar aastat tagasi sama teema - ukse avamisel Fan 1 käivitus ja sõidu ajal töötas kogu aeg maksimum kiirusel. Veamälus P0480 00 - Coolant Fan Control Circuit 1 - Electrical Malfunction.
Minu isendil siis ECU ja ventilaatori juhtseadme vahel "side" puudus. Viga oli suhteliselt lihtne - mootori aju juures oli paar juhtmesoont isolatsiooni sees katkenud. Remont maksis klaasmajaas ~50€.
Ei ole mitte esimene taolise murega masin. Suure tõenäosusega sul sama asi.
Tänud, uurin asja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maik
huviline

Avatar


Registreerunud 26.12.04
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Cupra

postitati 08.02.22 08:34 Tsiteeri


Enda autol oli sama jama. Veaks osutus paremapoolse stange katte taga olev ventika juhtmestik... Peenike "Can" juhe oli seest mädanema läinud. Rüü oli terve aga juhe oli nagu "punnis"
Äkki on abiks...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Sten_K
huviline

Avatar


Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal

Auto: C7 BiT

postitati 20.03.22 23:25 Tsiteeri


~155 000km mootoriõli ja filtri vahetus. Venditeema sai ka korda nelja pistiku vahetusega. Uus viga ka kohe asemel, parem esimene äärmine parkimisandur annab häiret, open circuit/short circuit to ground. B10FB14. Mingi ühenduse teema ilmselt jälle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Sten_K
huviline

Avatar


Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal

Auto: C7 BiT

postitati 13.06.22 22:37 Tsiteeri


Vahepeal sai korda tehtud tuledepesurid, mõned detailid olid katki külmunud ja parkimisandurite juhtmestikus oli mingi error, sellega ka korras nüüd. Veel vahetatud ülemine esituledevaheline kate, millel kinnitused murdunud olid. Veermik ka üle käidud, mõned õõtsapuksid läksid vahetusse.

Sai Revalile kurdetud ka mingit laagri vms undamist sõidu ajal, aga seda viga see konkreetne asutus üles ei leidnud kahjuks. Keegi oli ka proovisõidu teinud ja kõik tundus ok. Mina nii ei arva ja ette ma seda ka ei kujuta.

Millise asutuse poole võiks põõrduda enda murega? Mis veel võib tekitada rattalaagrile sarnast kuminat eesotsas? Rattalaagrid kontrollitud, lõtke pole, kumin ei kao ära nö. rooliga vastu keerates. Kestnud see umbes 50k km, hullemaks/paremaks selle aja jooksul läinud pole, seega rattalaagrid välistaks? Rehve ka erinevaid all käinud. Rehvide müra on kusjuures täiesti eristatav sellest lollist kuminast.

Ehk keegi oskab midagi tarka õelda selle kohta ja saan ka päris vaikuses selle autoga sõita lõpuks, siiamaani lootsin, et ju rattalaager vaikselt vindub ja küll hullemaks ajaga läheb, aga ei. Tänud ette!

Selline asi ka veel, et klapikambri kaante peal on selline tahm või nõgi, on iseenesest kuiv, kui näpuga tõmmata, diisli haisu pole mootoriruumis ega salongis, ei susise lähedalt kuulates. Kas võib mingi vana asi olla või peaks laskma pihustiseibid üle kontrollida. Kas mingeid pihusti tihendeid vahetatakse ka juba kui nagunii need maha võetakse töö käigus?

Kas 1,5-2h ühe pihusti seibi vahetamime on reaalne aeg? Kuna seibe vahetatakse ilmselt kõik korraga, siis ei tahaks uskuda, et see töö läheks kokku 12h ajaliselt.



https://i.imgur.com/BKYy99Ol.jpeg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kassu
klubiliige



Registreerunud 28.12.03
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D4 Lang

postitati 18.06.22 15:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Sten_K
Kas võib mingi vana asi olla või peaks laskma pihustiseibid üle kontrollida. Kas mingeid pihusti tihendeid vahetatakse ka juba kui nagunii need maha võetakse töö käigus?


Pihusti seib ongi ju pihusti tihend. Kui juba laiali kiskuda, siis vaheta muidugi ära. Seibid ise ei maksa ju suurt miskit, töö moodustab enamiku maksumusest.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 18.06.22 16:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Sten_K
Mis veel võib tekitada rattalaagrile sarnast kuminat eesotsas? Rattalaagrid kontrollitud, lõtke pole, kumin ei kao ära nö. rooliga vastu keerates. Kestnud see umbes 50k km, hullemaks/paremaks selle aja jooksul läinud pole, seega rattalaagrid välistaks? Rehve ka erinevaid all käinud. Rehvide müra on kusjuures täiesti eristatav sellest lollist kuminast.

Ehk keegi oskab midagi tarka õelda selle kohta ja saan ka päris vaikuses selle autoga sõita lõpuks, siiamaani lootsin, et ju rattalaager vaikselt vindub ja küll hullemaks ajaga läheb, aga ei. Tänud ette!

Selline asi ka veel, et klapikambri kaante peal on selline tahm või nõgi, on iseenesest kuiv, kui näpuga tõmmata, diisli haisu pole mootoriruumis ega salongis, ei susise lähedalt kuulates. Kas võib mingi vana asi olla või peaks laskma pihustiseibid üle kontrollida. Kas mingeid pihusti tihendeid vahetatakse ka juba kui nagunii need maha võetakse töö käigus?

Kas 1,5-2h ühe pihusti seibi vahetamime on reaalne aeg? Kuna seibe vahetatakse ilmselt kõik korraga, siis ei tahaks uskuda, et see töö läheks kokku 12h ajaliselt.


Minul tegi vasak esimene pidur häält. Jäi õrnalt peale ja kui ketas + klots mingi temperatuurini soojenes, siis hakkas undma. Mul muidugi rooliga korrigeerides hääl muutus ja keerates jäi vait. Probleemiks oli siis seismisest kinni roostetanud klotsid.
Pihustite osas vahetatakse alumine seib, rõngastihend, vahel ka tagasivoolu rõngastihend + pihusti polt.
2h pihustile kulub ilmselt siis, kui pihusti on pesas korralikult kinni.
Kui nende seibidega enne toimetatud pole, siis on mõistlik need ca 150tkm pealt profülaktika mõttes asendada.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Sten_K
huviline

Avatar


Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal

Auto: C7 BiT

postitati 01.03.23 17:44 Tsiteeri


~170 000 km juures vahetatud mootoriõli ja kõik filtrid. Viimased 15 000 km on kulgenud muretult.

Esisilla undamine kadus ka ära peale seda, kui talvekad alla sai, seega saab süüdistada ikkagi hiina suverehve loodetavasti, ju näeb mis siis teeb, kui korraliku firma suvekad alla lähevad.

Veel avastasin, et varuratas ei mahu ette alla. Roheliste kirjadega ilmselt a4-le, mul peaks olema kollaste kirjadega. Hädapärast saaks sellega hakkama küll, aga üritan otsida õigete mõõtudega velge siiski. Ehk kellegil huvi a4 varuratta vastu?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Sten_K
huviline

Avatar


Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal

Auto: C7 BiT

postitati 07.04.23 08:09 Tsiteeri


171 000 km, vahetatud mõlemad esimesed rattalaagrid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Sten_K
huviline

Avatar


Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal

Auto: C7 BiT

postitati 13.09.23 15:38 Tsiteeri


Väike vahekokkuvõte, mis vahepeal autoga toimunud on.

Mingi aeg tuli rekka tagant sisse, remonditud revalis, sellega korras. Panen paar pilti tulevasele omanikule vaatamiseks.

~174 000km vahetatud piduriklotsid ja vedelik.

~175 000km kõrvaldatud jahutusvedeliku lekked. Lekkis siis õlijahuti. Selle tööga seoses vahetatud ka hunnik teisi tihendeid, mis kunagi oleks võinud lekkima hakata. Töö tehtud Revalis.

Muus osas auto sõidab hästi ja probleeme hetkel rohkem pole.

https://i.imgur.com/xnjSD5kl.jpeg

https://i.imgur.com/oSpoMxnl.jpeg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Sten_K
huviline

Avatar


Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal

Auto: C7 BiT

postitati 09.12.23 12:47 Tsiteeri


Sai aku välja vahetatud. Uus läks peale varta silver dynamic 105Ah 950A AGM. Vana aku oli ka varta ja koodi järgi aastast 2013 (originaal?), aga lahjem millegipärast, 92Ah 520A.

Uuel akul puudub BEM kood.

Vana aku kodeering: Size 92Ah, manufacturer JCB, serial nr 230721L41S

Uuele akule läks size 105Ah, manufacturer unknown, serial nr 1111111111

Kas peaks toimima nii, või tuleks muuta midagi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  ..  4  5  6
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 63.9% - SQL: 36.1%]