Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Q7 kliima torustik (Vastuseid: 14 | Vaatamisi: 4768)
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 25.08.19 19:20 Tsiteeri
Q7 kliima torustik



Autol neljatsooniline kliima, tagumise süsteemi jaoks jooksevad torud esimesest rattakoopast põhja alla ja tagumisest rattakoopast tagasi üles, seega päris mitu meetrit torusid. Süsteem on tühi ja sai natuke visuaalselt uuritud võimalikke lekkeid, enne kui üldse survestada proovib. Kindlasti lekib üks peenem toru esimeses rattakoopas, nagu ikka metallvitsa alt ära mädanenud. Üks kahtlane koht oli ka tagaistme all ja neid võib veel olla.
On keegi remontinud sellist süsteemi, palju torusid on tulnud välja vahetada? Vaatasin, et Forss hoiab laos enamusi, seega nagu oleks kõik kuluosad. Ebay-st saaks Poolast oluliselt odavamalt kõik torud, aga kvaliteet teadmata. Ja kas keegi on teinud "vaese mehe" lahenduse, jättes tagumise kliima süsteemist välja, peaks saama lihtsal viisil teha kui kaks hargnemiskohaga toru kahetsoonilise süsteemi torude vastu vahetada. Auto on tegelikult Touareg, aga peaks olema 1:1 Audiga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 25.08.19 19:36 Tsiteeri


Kui see sind kuidagi aitab, siis lasin ka mina enda omal selle juhikoopas oleva toru ära vahetada ja on tõesti, vähemalt see jupp Forssis letis olemas, kuna tüüpviga ja just kinnitusklambri alune oksüdeerimine.
Minu oma on küll ilma tagumise kliimata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 25.08.19 20:02 Tsiteeri


See on jah sama toru arvatavasti, nelja-tsoonilisel on lihtsalt seal hargnemiskoht lisaks, taha minev toru on sinna poldiga külge poogitud. Lihtne oleks see tavalise toru vastu vahetada, teha sama kõrval oleva jämedama toruga ja ei peaks enam naise kaagutamist kuulama. Sest kahtlus on, et ainult selle ühe toru vahetamisest ei piisa ja põhja all on veel lekkeid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 25.08.19 20:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
See on jah sama toru arvatavasti, nelja-tsoonilisel on lihtsalt seal hargnemiskoht lisaks, taha minev toru on sinna poldiga külge poogitud. Lihtne oleks see tavalise toru vastu vahetada, teha sama kõrval oleva jämedama toruga ja ei peaks enam naise kaagutamist kuulama. Sest kahtlus on, et ainult selle ühe toru vahetamisest ei piisa ja põhja all on veel lekkeid.

Ma käisin seda toru vahetamas Äxi Racingus ja sealne töödejuht vms küsis kohe esimese asjana, kas taga ka kliima? Eitava vastuse peale ütles, et mine too toru Forssist ära ja vahetame ära....et ilma tagakliimata on asi nohu teha vs. tagakliimaga :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 26.08.19 06:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Sest kahtlus on, et ainult selle ühe toru vahetamisest ei piisa ja põhja all on veel lekkeid.


Kuidas see võimalik on, et mitmesse kohta korraga tekivad augud?
Pascali seadusele vastavalt said kõik roostekohad ühtmoodi survet ja kui üks läbi hakkas laskma, surve kadus.
Vaata silmaga ülejäänud torud üle ja kui tunduvad ok, ära hakka midagi ümber ehitama.

Müümisel läheb jamaks, VIN näitab ühte ja auto on teine ning ostjal tekib kohe küsimus, et mida sa seal VEEL ümber oled teinud.
Kui aga tulevikus müügiplaani pole, siis enda jaoks võid teha mida iganes.

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 26.08.19 19:22 Tsiteeri


Auto sellisena ostetud ja teadmata aja autoaias seisnud, võib-olla eelnevalt ka Sakasamaal. Seega ei tea, et mitmest kohast on jõudnud läbi ussitada. See esimeses rattakoopas olev toru on koodiga 7L6820750AJ neljatsoonilise jaoks, Forss küsib umbes 150EUR, Poolast saaks umbes 80EUR eest, järgmine torujupp põhja alla Forss 170EUR, Poolast endiselt 80EUR, seal on veel kolmas jupp ka ja lisaks ka teine jämedam toru samamoodi kolme osana. Ehk siis 1000EUR võib vabalt panna põhjaaluste torude peale kui Eestist osta kõik. Aga loomulikult ju ka parandatakse neid torusid, variante on palju.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 26.05.20 17:54 Tsiteeri


Sügisel jäigi see kliima remont tegemata ja kuna enam ei olnud võimalik sealt Poolast tellida tervet 4-tsoonilise torustikku, siis sai otsustatud jätta tagumine kliima mängust välja. Sai sealt tellitud siis esimeses rattakoopas olevad torud ilma hargnemiskohata ja proovitud paigaldada, aga kuju on täiesti vale ja peale mitu tundi painutamist ja sobitamist sai villand. Hommikul sai tellitud Forssist originaal torud ja kõik sobib ideaalselt, proovib nüüd täita millalgi.

Seega tasub võtta 2xkallimad originaal torud, või siis peavad olema väga head närvid, et neid b-osasid sobitada. Igal juhul müüja on neid seal ebays 30tk müünud väidetavalt, natuke kahtlane.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
intsu879
klubiliige

Avatar


Registreerunud 22.02.14
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S8 D2 4,2 250kw

postitati 26.05.20 19:32 Tsiteeri


Kui Q oli kunagi siis sai ka selle teemaga tegeletud,siis oli muidugi oem toru krõbedama hinnaga.Tuttav alukeevitaja tegi imesi,ta keevitas gramm jämedama toru sinna ümber kus katkinekoht oli.Sõitsin ise veel neli aastat ja ei olnud probleemi.Sama sai tehtud caravelle bussil hiljuti,millel tagumine kliima torustik mädanenud oli rattakoopas.Esinduses ühe toru hind 320.- vs keevitaja 25.- ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 26.05.20 20:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Sest kahtlus on, et ainult selle ühe toru vahetamisest ei piisa ja põhja all on veel lekkeid.


Kuidas see võimalik on, et mitmesse kohta korraga tekivad augud?
Pascali seadusele vastavalt said kõik roostekohad ühtmoodi survet ja kui üks läbi hakkas laskma, surve kadus.
Vaata silmaga ülejäänud torud üle ja kui tunduvad ok, ära hakka midagi ümber ehitama.

Müümisel läheb jamaks, VIN näitab ühte ja auto on teine ning ostjal tekib kohe küsimus, et mida sa seal VEEL ümber oled teinud.
Kui aga tulevikus müügiplaani pole, siis enda jaoks võid teha mida iganes.

.


Ühel ja samal torul tekivad mitmesse kohta augud. Korduvalt näinud seda. Kuidas see võimalik on kahjuks ei oska komenteerida :D


VAG Online kodeerimine, component protection, immo, SVM, diagnostika, elektritööd, lisaseadmete paigaldus, dpf-egr- dtc jne delete, chip. Kliima kontroll, täitmine, remont...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
230Ott
huviline

Avatar


Registreerunud 14.07.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Espace 4; Scenic II

postitati 27.05.20 19:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Kuidas see võimalik on, et mitmesse kohta korraga tekivad augud?
Pascali seadusele vastavalt said kõik roostekohad ühtmoodi survet ja kui üks läbi hakkas laskma, surve kadus.
Vaata silmaga ülejäänud torud üle ja kui tunduvad ok, ära hakka midagi ümber ehitama.

Müümisel läheb jamaks, VIN näitab ühte ja auto on teine ning ostjal tekib kohe küsimus, et mida sa seal VEEL ümber oled teinud.
Kui aga tulevikus müügiplaani pole, siis enda jaoks võid teha mida iganes.

.


Mis Pascal siia puutub? Korrosioon sööb torud läbi, mitte rõhk.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 27.05.20 21:00 Tsiteeri


Naise sõnul pidavat kliima toimima, tänud Rainile, kes viitsis hilja õhtul ära täita süsteemi. Seega see esimeses postituses mainitud ümberehitus toimib küll, 317EUR kahe toru eest Forssis ja saab neljatsoonilise vähemalt eest külma puhkuma, kui ei jõua kõiki torusid osta kriisiajal:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ahti
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.10.02
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: Q7 3.0 TDI S-line

postitati 28.05.20 06:20 Tsiteeri


Omal oli sama jama. Esimesed torud lasin Forsis vahetada miski 600 €. See kevad süsteem jälle tühi. Forsis kontrolliti süsteem üle. Tagumised torud lekivad. Arve peale, mis nad esitasid selle töö joaks + torud, tulin tagurpidi uksest välja. 1300 €. Võtsin ühendust Freoonipunkt.ee -ga. Tüüp oli juba teadlik Q7 kliima torude jamaga. Täitis süsteemi ära värvainega ja praegu toimib. Kui tühjaks saab võtan ühendust, nad panevad tagumiste torude asemele voolikud ja arve tuleb 600-700 €.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rimees
huviline



Registreerunud 19.08.19
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: q7

postitati 29.05.20 16:49 Tsiteeri


minu q7 ees kliima ainult ja rattakoopas on ainult webasto torud! Kliima torusid ei ole seal!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 29.05.20 17:25 Tsiteeri


Esimese otsa Q7, Touareg ja Cayenne peaks olema kõigil need torud samasugused ja samamoodi rattakoopast jooksma üles kapoti alla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
A4TQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SQ7, 911

postitati 29.05.20 21:04 Tsiteeri


Nii on, kõigil Q7 on juhipoolses rattakoopas kliimatorustik. Logari taga üleval. Esimese kliima puhul 2 toru ja tagumise kliimaga mudelil lisaks hagnemine tagumisele kliimaradiaatorile.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 63.2% - SQL: 36.8%]