Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: ostuabi a6 c6 (Vastuseid: 19 | Vaatamisi: 3701)
dCoo
huviline



Registreerunud 11.06.17
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6

postitati 01.09.19 08:45 Tsiteeri
ostuabi a6 c6



tere. Plaanis soetada endale c6 3.0 tdi 171kw, mootori head ja vead? mida peaks jälgima ca 300t km peal vaikselt. Auto toodud rootsist. teadlik juba et rootsi autodel esiklaasid/pidurikettad/põhi pidi jama olema mingilmääral. Käisin ka kiirelt vaatamas seda autot, esmapilgul tundus enamvähem, kriime oli siin seal mingilmääral, proovisõidul ei tundunud et kastis mingeid vigu oleks, ega ka pidurikettad kõverad. Hoolduse poole pealt ei oska öelda, ketihäält ei kuulnud. kui läheb ostuks siis lähen viin kontrolli niikuinii. Arvestades et auto autoaias siis jamh ise ka natuke skeptiline selle poole pealt. https://www.auto24.ee/used/3181392

Ette tänades Mihkel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 01.09.19 11:53 Tsiteeri


Arvutiga korralikult üle käia, proovisõit ja selge pilt. mis asjaga tegu. Ja seda tee enne ostu, mitte pärast, nagu paljud teevad ja pärast kahetsevad.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pionerfreak
huviline



Registreerunud 17.10.13
Asukoht: Kagu- Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C5 1.8TQ

postitati 01.09.19 20:15 Tsiteeri


See et kere võib kehva olla, sellega olen ise ka nõus, ise käisin ka seal samas autoaias ühte isendit mitu korda vaatamas, väljast paistis igati viisakas ja tehnika paistis väliselt ja sõites kõik korras, olin üsna kindel et võtan ära aga kindluse mõttes et lasen ostueelse kontrolli teha, ja jopt kui roostes kõik alt oli, see kes kontrolli teostas ütles ka et pole aastaid nii roostes autot näinud ja veel 2008a. oma.
Ja müüja ei raatsinud ise vaatamagi tulla, ootas töökoja ooteruumis.
Mina soovitaks kindlasti põhja alla piiluda, väljast ilus auto müüb üldiselt sinisilmsele inimesele ära aga kui kindel olla tahad siis tõsta üles.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TEPO6
huviline

Avatar


Registreerunud 02.03.17
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 Avant Q 3.0TDI

postitati 01.09.19 23:24 Tsiteeri


Samuti kunagi seal üht FL isendit vaatamas käidud. Lisaks kõigele muule, mida müügikuulutus ei sisaldanud või fotodelt näha polnud, roostetas tagaluuk salongi poolt, nagu Passatil.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 02.09.19 10:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: dCoo
teadlik juba et rootsi autodel esiklaasid/pidurikettad/põhi pidi jama olema mingilmääral.


Miks neil Rootsis tänavad liivasemad ja kiirused suuremad on, kui Saksamaal või Belgias? Et esiklaasid kulunud...

Ja piduriketas on sellisel autol nagunii kuluosa, ca 120000km ja vahetus.
Mingi Febi ketas maksab 40euri/tk...

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 02.09.19 11:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Tsitaat:
Algselt postitas: dCoo
teadlik juba et rootsi autodel esiklaasid/pidurikettad/põhi pidi jama olema mingilmääral.


Miks neil Rootsis tänavad liivasemad ja kiirused suuremad on, kui Saksamaal või Belgias? Et esiklaasid kulunud...

Ja piduriketas on sellisel autol nagunii kuluosa, ca 120000km ja vahetus.
Mingi Febi ketas maksab 40euri/tk...

.

Esiklaaside juures peeti ilmselt silmas, et Rootsi kasutab talviti graniitkildu, mis siis kapoti, esituled ja esiklaasi kiirelt nahka keerab. Aga enne vahetan esiklaasi, kui hakkan roostega tegelema, mis meie riigis keemia näol tekib.
Mul eelmine oli ka Rootsist, sai siin kohe uue esiklaasi ja kapott vajas ülevärvi, kuid ei roostetanud vähemalt kusagilt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
dCoo
huviline



Registreerunud 11.06.17
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6

postitati 05.09.19 12:42 Tsiteeri


Ei vastand siiski ootustele, ei osta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Priidik999
huviline



Registreerunud 11.06.19
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 2.2 Turbo Quattro ,Audi A6 C6 3.0tdi quattro, Audi S6 4.2

postitati 06.09.19 07:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: dCoo
tere. Plaanis soetada endale c6 3.0 tdi 171kw, mootori head ja vead? mida peaks jälgima ca 300t km peal vaikselt. Auto toodud rootsist. teadlik juba et rootsi autodel esiklaasid/pidurikettad/põhi pidi jama olema mingilmääral. Käisin ka kiirelt vaatamas seda autot, esmapilgul tundus enamvähem, kriime oli siin seal mingilmääral, proovisõidul ei tundunud et kastis mingeid vigu oleks, ega ka pidurikettad kõverad. Hoolduse poole pealt ei oska öelda, ketihäält ei kuulnud. kui läheb ostuks siis lähen viin kontrolli niikuinii. Arvestades et auto autoaias siis jamh ise ka natuke skeptiline selle poole pealt. https://www.auto24.ee/used/3181392

Ette tänades Mihkel.

Põhalik kontroll nii kõvema kaabli/arvutiga.Kindluse mõttes mõnes töökojas veermikud ja põha alt lekked ka üle kontrollida.
Ja muidugi proovisõit,nii siledal kui auklikul tee peal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
dCoo
huviline



Registreerunud 11.06.17
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6

postitati 07.09.19 07:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Priidik999
Tsitaat:
Algselt postitas: dCoo
tere. Plaanis soetada endale c6 3.0 tdi 171kw, mootori head ja vead? mida peaks jälgima ca 300t km peal vaikselt. Auto toodud rootsist. teadlik juba et rootsi autodel esiklaasid/pidurikettad/põhi pidi jama olema mingilmääral. Käisin ka kiirelt vaatamas seda autot, esmapilgul tundus enamvähem, kriime oli siin seal mingilmääral, proovisõidul ei tundunud et kastis mingeid vigu oleks, ega ka pidurikettad kõverad. Hoolduse poole pealt ei oska öelda, ketihäält ei kuulnud. kui läheb ostuks siis lähen viin kontrolli niikuinii. Arvestades et auto autoaias siis jamh ise ka natuke skeptiline selle poole pealt. https://www.auto24.ee/used/3181392

Ette tänades Mihkel.

Põhalik kontroll nii kõvema kaabli/arvutiga.Kindluse mõttes mõnes töökojas veermikud ja põha alt lekked ka üle kontrollida.
Ja muidugi proovisõit,nii siledal kui auklikul tee peal.



autol esines vigu millega mina neid iial ei osta ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kev95
huviline



Registreerunud 27.01.11
Asukoht: Viimsi/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6

postitati 07.09.19 07:55 Tsiteeri


Väga viiskas ja tore oleks need vead siia kirja ka panna, et järgmine kes seda autot plaanib vaatama minna saaks ka targemaks ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
dCoo
huviline



Registreerunud 11.06.17
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6

postitati 07.09.19 08:18 Tsiteeri


1.Esisild täismahus pmts, suures mahus katkised/lõtkudega püksid või mõrased.
2. Tagaratta vedru katkine parempool
3. Summuti klamber väga roostes, forsi sõnul tuleb arvestada lähi ajal selle vahetusega
4. Mootori ja käigukasti vaheline ala õline, mis täpselt seda nad ei osanud öelda
5. Kliima ei jahuta piisavalt, mis viga seda ei tea kas lekib või vajab täitmist
6. Tagaluugi lukk vigane, vajab vahetust
7. Kiirendades mootoris kõrvaline heli, pidurdamisel vibra. Võimalik et sillast tingitud see vibra
8. Arvutiga vaadates pihustinäidud suuremad kui võiks, pole kindel kas jamad või mitte, selleks vaja stendi viia
9. MMI nuppude vahel arvatavasti kellegi karastusjook, töötavad ilusti aga saate mõttest aru.
10. Rehvi siseküljed kulunud, omanik ütles et need rehvid teise auto alt tulnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 07.09.19 08:59 Tsiteeri


Nagu ikka üks 10+ aastat vana auto.:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 07.09.19 09:11 Tsiteeri


Jääb mulje et käisid sandikopikate eest tutikat autot ostmas, pole paha :D
Korralik C6 maksab 9k +. Listi vaadates midagi hullu seal küll vastu ei vaata, pakun et 80% C6l on samad asjad


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
dCoo
huviline



Registreerunud 11.06.17
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6

postitati 07.09.19 09:17 Tsiteeri


Arvestades et hinnad algavad 3k siis selle eest nagu ei vaata, võtsin endaarust keskmises hinnaklassis. Samas kui arvestada et terve esisild oli pekkis ja tagasillas ka puudused siis nagu pole ju heas korras. Arusaadav et tutikat ei osta ja autol vanust on aga minujaoks polnud see enam heas korras ka mitte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 07.09.19 09:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 100
Nagu ikka üks 10+ aastat vana auto.:cool:

Nomaeitea...on ka 10+ vanused autod ju pmst ideaalkorras (ok mõni el. vidina väike streik või mõni kriim ikka), kui neid hooldada ja varuosi õigel ajal vahetada, mitte vaid pähe anda ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
antsvolli
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 911T, A8 D2

postitati 07.09.19 11:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: dCoo
Arvestades et hinnad algavad 3k siis selle eest nagu ei vaata, võtsin endaarust keskmises hinnaklassis. Samas kui arvestada et terve esisild oli pekkis ja tagasillas ka puudused siis nagu pole ju heas korras. Arusaadav et tutikat ei osta ja autol vanust on aga minujaoks polnud see enam heas korras ka mitte.



Kui juba C6te vaatad siis kas Allroadile oled ka mõelnud? Näiteks see A6 Allroad hind oleks ka natuke soodsam kui sellel mis sul oli!?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
JaanK
huviline



Registreerunud 15.03.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Allroad 3.0 176kw 2009; A6 Allroad 3.0 171kw 2007

postitati 07.09.19 12:22 Tsiteeri


Ise olin kunagi skeptiline Allroadi ostes... küll mõtlesin üht ja teist. Lõpuks ostsin 176kw 2009a. FL'i. Parimaid otsuseid mida teinud. 50 000km eelmise aasta aprillist ja kulunud ainult throttle body, 4 õlivahetust, nüüd küsib jälle vahetust, ette uued kettad, klotsid, ja SWIRLi uus hoob.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 07.09.19 19:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Tsitaat:
Algselt postitas: 100
Nagu ikka üks 10+ aastat vana auto.:cool:

Nomaeitea...on ka 10+ vanused autod ju pmst ideaalkorras (ok mõni el. vidina väike streik või mõni kriim ikka), kui neid hooldada ja varuosi õigel ajal vahetada, mitte vaid pähe anda ;)


Mõtlen pigem, et nagu üks 10+ aastat vana müügis olev auto ikka, ei midagi väga erilist. Vanu ja praktiliselt ideaalses korras autosid ikka on, aga müügis on neid väga erandlikult kuna üldreegel on ikka selline, et keegi väga heas korras autot ära müüa ei soovi.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Priidik999
huviline



Registreerunud 11.06.19
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 2.2 Turbo Quattro ,Audi A6 C6 3.0tdi quattro, Audi S6 4.2

postitati 09.09.19 07:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: dCoo
1.Esisild täismahus pmts, suures mahus katkised/lõtkudega püksid või mõrased.
2. Tagaratta vedru katkine parempool
3. Summuti klamber väga roostes, forsi sõnul tuleb arvestada lähi ajal selle vahetusega
4. Mootori ja käigukasti vaheline ala õline, mis täpselt seda nad ei osanud öelda
5. Kliima ei jahuta piisavalt, mis viga seda ei tea kas lekib või vajab täitmist
6. Tagaluugi lukk vigane, vajab vahetust
7. Kiirendades mootoris kõrvaline heli, pidurdamisel vibra. Võimalik et sillast tingitud see vibra
8. Arvutiga vaadates pihustinäidud suuremad kui võiks, pole kindel kas jamad või mitte, selleks vaja stendi viia
9. MMI nuppude vahel arvatavasti kellegi karastusjook, töötavad ilusti aga saate mõttest aru.
10. Rehvi siseküljed kulunud, omanik ütles et need rehvid teise auto alt tulnud.

Otsesest teemast läheb mööda aga mis pidurdamisel vel võib vibreerimist tekkitada?Peale kettaste?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
miky100
huviline



Registreerunud 19.03.13
Kasutaja on eemal

Auto: A6 55 TFSI

postitati 30.09.19 15:44 Tsiteeri


Punkt number 1.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 66.8% - SQL: 33.2%]