Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A6 C4 2.5TDI 103kW Quattro 1996 - JassM (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 2362)
JassM
huviline



Registreerunud 24.10.19
Kasutaja on eemal


postitati 24.10.19 21:46 Tsiteeri
Audi A6 C4 2.5TDI 103kW Quattro 1996 - JassM



Tere kaasfoorumlased!

Mõned nädalad tagasi sai soetatud selline Audi ning otsustasin pidada siin väikest remondipäevikut.

Praegune seis

553800 - sain auto
554195 - 18.10.19
Generaatoririhm(INA), võnkeleevendi(Stabilus), pinguti rullik(BTA), kütusefilter(Meyle), õhufilter(Denckermann), starteri puhastamine ja määrimine, õli vahetus(Castrol Turbo Diesel 5W40), piduriklotside vahetus ja pidurite õhutamine, salongipesu

554280 - 22.10.19
Uus esiklaas, esimesed kojamehed(Bosch)

Algus oli paljutõotav, esmalt ei saanud eelmine omanik signalisatsiooni maha, siis lisapuldiga saime uksed lukust lahti. Kodukohta pesulasse jõudes, auto väljast puhtaks pestud, 180 kilomeetrit seljataga...kaks korda starter vedas ringi ja aku tühi. Auto abijõudega käima lükatud, ning tuvastatud, et generaatoririhm lõtv - rihm libises peal. Lahti monteerides selgus, et võnkeleevendi läbi, natukene pusimist ja olid asjad vahetatud. Kuna auto juba garaažis oli, sai ühtlasi starter lahti võetud ja ära puhastatud ning ära määritud. Kui enne starter ketras vaevaliselt, siis nüüd auto käivitub koheselt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
JassM
huviline



Registreerunud 24.10.19
Kasutaja on eemal


postitati 20.11.19 21:18 Tsiteeri


Viimasest postitusest on kuu möödas, ning tänase seisuga on autol pidurid renoveeritud (supportid elektriga puhtaks, uued tihendid ja kolvid, uued klotsid), õõtshoovad ja sillapulikad vahetatud, üks esimene tiib vahetatud ja värvitud ning palju muid asju mida kõike ei jõua ette loetleda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
JassM
huviline



Registreerunud 24.10.19
Kasutaja on eemal


postitati 12.12.19 21:00 Tsiteeri


Suure ringi küsimus. Küsimus ei puuduta küll konkreetset autot aga mootor sama ning situatsioon järgmine. Kõik toimis ilusti, auto seisis pool tundi ning käivitades puterdas ja suri välja ning ei käivitu ka tõmmates. Nukk ja tõukurid korras, need sai kohe üle vaadatud. Kas on võimalik, et pump andis hoiatamata saba? Eelnevalt külm ja soe käivitus oli ideaalne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
J.Aru
huviline



Registreerunud 28.07.12
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 14.12.19 17:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: JassM
Suure ringi küsimus. Küsimus ei puuduta küll konkreetset autot aga mootor sama ning situatsioon järgmine. Kõik toimis ilusti, auto seisis pool tundi ning käivitades puterdas ja suri välja ning ei käivitu ka tõmmates. Nukk ja tõukurid korras, need sai kohe üle vaadatud. Kas on võimalik, et pump andis hoiatamata saba? Eelnevalt külm ja soe käivitus oli ideaalne.
Hammarihmad pingul ja viisaka välja nägemisega?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 36.4% - SQL: 63.6%]