Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: Audi S4 C4 Avant 2.2T - 1995 - sector (Vastuseid: 53 | Vaatamisi: 20898)
EnricoN
klubiliige



Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e

postitati 27.09.20 20:52 Tsiteeri


1.8T läks õlipump ja tegi täpselt samamoodi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
morze
huviline



Registreerunud 14.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi UrS4 + typ85Q

postitati 29.09.20 18:54 Tsiteeri


Sel teisel videol, mis autos sees filmitud, on see esimene suurem õlirõhu kõikumine tingitud lambdakontrolli sisselülitumisest ja teine pigem temp tõusust. Kuna sul on prjmod aju, siis peale auto käivitamist läheb 20sek enne kui lambdakontroll sisse lülitub ja seoses sellega muutub ka veidi tühikäigu pööre, millest siis muutub omakorda õlirõhunäit. Need pisikesed rõhukõikumised sellise poolsooja mootoriga ei pruugi veel tähendada probleeme, mu enda autol näiteks käitub see kell samamoodi ja reaalsuses õlirõhuga probleeme pole.

Kui autot edaspidi käivitad ja tiginat diagnoosid, siis pane kohe mingi kvaliteetsem mehaaniline õlirõhukell külge, saad parema aimduse mis toimub. See salongikell on rohkem robustne indikaator.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
g3cko
huviline



Registreerunud 24.01.21
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal


postitati 11.02.21 18:43 Tsiteeri


Mis autost saand on? Kas mootoril remont käib? Muidu ootan juba suve, et s4a r5 hääli kuulda :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sector
huviline



Registreerunud 24.10.14
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 20vt c4

postitati 22.02.21 02:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: morze
Sel teisel videol, mis autos sees filmitud, on see esimene suurem õlirõhu kõikumine tingitud lambdakontrolli sisselülitumisest ja teine pigem temp tõusust. Kuna sul on prjmod aju, siis peale auto käivitamist läheb 20sek enne kui lambdakontroll sisse lülitub ja seoses sellega muutub ka veidi tühikäigu pööre, millest siis muutub omakorda õlirõhunäit. Need pisikesed rõhukõikumised sellise poolsooja mootoriga ei pruugi veel tähendada probleeme, mu enda autol näiteks käitub see kell samamoodi ja reaalsuses õlirõhuga probleeme pole.

Kui autot edaspidi käivitad ja tiginat diagnoosid, siis pane kohe mingi kvaliteetsem mehaaniline õlirõhukell külge, saad parema aimduse mis toimub. See salongikell on rohkem robustne indikaator.


Eks lihtsam karter maha võtta ja igaksjuhuks üle kontrollida, mis seis on. Eks see salongis olev kell ei pruugi jah kõige täpsem olla, aga varem pole siukest kõikumist näinud. Pigem õlirõhk kõrgem ja mootori soojenedes langeb 2bar peale. Ja videod olid tehtud siis, kui auto oli kõigest 15min jahtunud.

Tsitaat:
Algselt postitas: g3cko
Mis autost saand on? Kas mootoril remont käib? Muidu ootan juba suve, et s4a r5 hääli kuulda :D


Autost pole hetkeseisuga midagi saanud. Mingi päev sügise lõpus tuli meelde, et suvine klaasipesuvedelik on sees, tühjaks lastes selgus, et ilmselt paak juba lõhki külmunud.
Kunagi detsembris sai ka lumest enamvähem puhtaks tehtud, läks treilale ja angaari seisma. Mis edasi saab, ei oska hetkel veel öelda. Ilmselt see aasta seisab ta nukralt nurgas.

https://www.upload.ee/image/12918323/20201217_154952_copy_600x800.jpg

https://www.upload.ee/image/12918324/20201228_004955_copy_800x600.jpg

https://www.upload.ee/image/12918325/20201228_111920_copy_800x600.jpg

https://www.upload.ee/image/12918326/20210222_035502_copy_800x531.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 41.2% - SQL: 58.8%]