Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi Coupé 1.8T? Quattro - 1995 - EnricoN (Vastuseid: 37 | Vaatamisi: 13587)
EnricoN
klubiliige



Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: CQ Typ89 2.2 20v | A4 B7 TDi

postitati 30.04.20 21:14 Tsiteeri


Taganurk praeguseks epokrundi all.

https://www.upload.ee/image/11601073/received_223498062275421.jpeg

https://www.upload.ee/image/11601074/received_571440616832316.jpeg

https://www.upload.ee/image/11601075/received_939659543134808.jpeg

https://www.upload.ee/image/11601123/received_231660897922762.jpeg

https://www.upload.ee/image/11601193/received_2742441875989130.jpeg

https://www.upload.ee/image/11601125/received_691372978360506.jpeg

https://www.upload.ee/image/11601696/IMG_20200501_013626.jpg

https://www.upload.ee/image/11601166/received_563135920979488.jpeg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
EnricoN
klubiliige



Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: CQ Typ89 2.2 20v | A4 B7 TDi

postitati 15.05.20 20:44 Tsiteeri


Tagatiivaäär oli ka veidi peksa saanud, see nüüd korras.

https://www.upload.ee/image/11705213/97135884_2936420126412462_7975508742571556864_n.jpg

https://www.upload.ee/image/11705214/97323210_3035551346510153_4519067900547432448_n.jpg

https://www.upload.ee/image/11705215/97760818_688475408394066_8624300102804045824_n.jpg

https://www.upload.ee/image/11705235/97087077_620149948580522_6933047161093357568_n.jpg

https://www.upload.ee/image/11705236/97996839_2771910826252612_6346179960729763840_n.jpg


Ning lõppviimistlus vasaku taganurgaga :

https://www.upload.ee/image/11705252/97769582_702989013782745_3251084827671134208_n.jpg

https://www.upload.ee/image/11705237/97377516_839952706491889_7697716330950033408_n.jpg


Edasi minnes tuli veel mõningaid üllatusi valja. Mitte palju aga vajavad ka keevitust.


Parem taganurk:
https://www.upload.ee/image/11705253/97571390_279533763087843_8969504714785816576_n.jpg

Pagasnikupõhja äär:
https://www.upload.ee/image/11705254/97999439_583172315884698_161527195947237376_n.jpg

https://www.upload.ee/image/11705282/97763273_241440007276006_3948759834924417024_n.jpg


Või äkki peaks üldse mootoriosas V6 2.7 BiTurbo peale mõtlema? :o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
antsvolli
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 911T, A8 D2

postitati 15.05.20 21:13 Tsiteeri


Saab selle 1,8T ka normaalselt liikuma seadistada, ei kaalu ju teine midagi võrreldes 2.7ga. Muidugi oleneb palju vahendeid on soov alla paigutada - seega küsimus millisena tahad teda omada ja kui kaua!?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 16.05.20 02:26 Tsiteeri


Kui juba nii kapitaalne ehitus on ette vöetud........siis miks mitte juba 4,2 V8 :D:D:D:D:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ardos
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.15
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Volvo S60 2.4T, Audi Coupe 1.8T

postitati 19.05.20 11:58 Tsiteeri


Kaalusin tükkaega kas toon endale selle kere või mitte 😀
2.7/4.2 oleks tõesti huvitav kombo aga kardan et peale seda kannatab sellega ainult otse sõita. AAN ja 1.8t minuarvates kõige paremad variandid kaalujaotuse mõttes kui päriselt ka kuskil sõita kus tee kurviliseks kisub.
Kurjadkeeled räägivad et tulevikus üks kompressoriga kupee tuleb. Eks siis näha ole.

Igaljuhul jõudu. Hea toorik!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TurboSlava
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.11
Kasutaja on eemal

Auto: 5X Audi 100 sedaan c4

postitati 19.05.20 14:09 Tsiteeri


Mina Aani ei paneks. Osta siis juba see uuem r5 07k. Aani raha eest, turbotada ära ka selle 07k.


www.street.ee
Autoüritused.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
freeser
huviline

Avatar


Registreerunud 24.06.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6 2,2 20v, S3 8V

postitati 19.05.20 17:14 Tsiteeri


Mina pooldaks endiselt 2,7Bit, vähemalt teistmoodi ja see sul pole mingi dragi projekt. Et see 1,8 liikuma saada, siis mõtle palju sa pead raha sinna alla laduma. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 19.05.20 19:59 Tsiteeri


Miks siis mitte juba 3.0TFSI, sellest saab ju lebolt mingi 300kw kätte? :P


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TurboSlava
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.11
Kasutaja on eemal

Auto: 5X Audi 100 sedaan c4

postitati 20.05.20 07:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: freeser
Mina pooldaks endiselt 2,7Bit, vähemalt teistmoodi ja see sul pole mingi dragi projekt. Et see 1,8 liikuma saada, siis mõtle palju sa pead raha sinna alla laduma. :D

400hp võtad AEB originaal sisuga mootorist. Hetkel panime H kepsu ning 350kw mootorist ning terve dragi hooaja sai sõidetud , see hooaeg keerab veidi peale :)
1.8t liiga lihtne ja igav pigem.


www.street.ee
Autoüritused.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
nimi
huviline



Registreerunud 15.01.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B5 1.8tq STW, B5 S4

postitati 20.05.20 15:32 Tsiteeri


2.7 suht samas kaalus 1.8t. Ehita veel ühe turbo peale ja saad mõttetut kola vähemaks. V6 ühe silindri võrra lühema ka üle silla rippuva silindriga. R5 oleks otsesõidu pill kui vaatad kuidas üle silla see kõik ripub. Ja need mootorid maksavad ka juba hullusi summas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
marekM
huviline

Avatar


Registreerunud 27.06.11
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 1986 B2 2.2 100kw/ Audi 5000s avant 1985/Audi S3 Quattro 2003/ Audi 90 2.0 R5 1985

postitati 22.05.20 07:25 Tsiteeri


Minu arust võiks selle projekti valmis ehitada, kui juba 1.8t kone on olemas.
Mõttetu kõvatada mingite järgmiste konedega.
Lõpuks on ehitamisest nii koll ees, et rauahunnik müügi portaalides.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
EnricoN
klubiliige



Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: CQ Typ89 2.2 20v | A4 B7 TDi

postitati 05.01.21 22:12 Tsiteeri


Paar tähtsat asja lisandunud, eks vaikselt kogun neid kokku.

Diff luku jubinad
https://www.upload.ee/image/12728361/135800096_735010680735533_8482240011211471581_n.jpg

S2/Comp OEM stange
https://www.upload.ee/image/12728360/135563073_200760805046171_2006479066771660959_n.jpg

https://www.upload.ee/image/12728362/136352642_452622102778045_6246272274713010957_n.jpg

krt varsti ei teagi mida enam vaja osta on, tagumisi madaldusvedrusid, kui kellegil leidub :)
Siit foorumist müüs keegi ka musti salongiplastikuid kellega rääkisin, kaotasin kontakti. Ehk kirjutad postkasti kui alles veel?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Krisssu
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI 80 Quattro /84

postitati 09.01.21 17:09 Tsiteeri


Mina paneks 2,7 ja ühe turboga. 07k ehitus on 2x3 korda kallim teha kui 2,7-1,8 või AANi. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 48.6% - SQL: 51.4%]