Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi a4 b5 1.9 turbo probleem (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 2539)
seppkristo
huviline



Registreerunud 13.12.19
Kasutaja on eemal


postitati 03.03.20 19:48 Tsiteeri
Audi a4 b5 1.9 turbo probleem



Tervist
81kw afn mootor

Probleemiks on see, et maanteel jõuetu, mõõdasõidud on vaid unistus.
Linnasõidul probleeme pole.
Diagnostika andis sellised veakoodid.
Juhtmed sai üle vaadatud, kõik on terved, vaakumvoolikud kõik terved.
Võrdlesin vaakumklapi varda liikumist youtube videotel endaomaga ning tundub et liigub palju vähem, kohapeal tiksudes siis.
Klapp ise kinni pole, võtsin korra pealt ära ja liigub ilusti. Kas see, kui varras näiteks valesti regullitud, võib selline probleem olla?



00553 - Mass Air Flow Senson(G70)

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

00575 - Intake Manifold pressure

17-10 - Controll Diffrence - Intermittent

00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)

28-00 - Short to Plus


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 03.03.20 20:26 Tsiteeri


Peab arvutiga näite vaatama, ka proovisõidul, niisama raske midagi öelda. See "rõhuandur plussiga lühises" võib lihtsalt suurest ülerõhust tulla mõnel autol, samas võib ka rõhuandur vigane olla jne..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
seppkristo
huviline



Registreerunud 13.12.19
Kasutaja on eemal


postitati 03.03.20 20:47 Tsiteeri


Okei, see rõhuandur sellel autol muidu ECU sees, on see eraldi vahetatav?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 03.03.20 22:14 Tsiteeri


Kui need vead saab tühikäigul ära kustutada ja kohe tagasi ei tule, vaid ainult sõites, siis on sul geomeetria kinni suure tõenäosusega.

Üldiselt sa räägid midagi "diagnostika andis veakoodid". Sul ei ole tehtud diagnostikat.
On tehtud veakoodide lugemist.

Sul oleks vaja justnimelt pädevat diagnostikat. Diagnostikuks on inimene, kes saab aru, kuidas mootor töötab ning kuidas selle tööd kontrollida, mitte ainult ei pressi "read fault codes" nuppu.
Mingisuguse kaabli OBD-sse suramine ei tee kellestki diagnostikut ega sellest tegevusest diagnostikat.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 43.9% - SQL: 56.1%]