Vibez
huviline
Registreerunud 30.07.17
Asukoht: Tallinn/Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C7.5
|
postitati 23.10.20 20:56
|
|
|
C6 Allroad kalibreerimine
Tere
Sai vahetatud õhkpadjad ja tehtud ka kalibreerimine. Nüüd märkasin, et üks esimene pool on tunduvalt kõrgem, kui teine... Mis viga võiks olla?
Tegin nii nagu siiani teinud, et mõõtsin reaalsed väärtused velje keskelt, kuni tiiva ääreni.
Tänud
|
|
|
txxxl
huviline
Registreerunud 22.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
|
rocket
klubiliige
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 24.10.20 08:52
|
|
|
Kõige levinum probleem, millega mina kalibreerimise juures kokku puutunud olen, on ikkagi kõrguseandurite korrasolek.
Niikaua kui ei näpi, siis nad veel toimetavad ja auto n-ö sõidab.
Peale adaptsiooni algatamist hakkab jama pihta, kuid siis enam tagasiteed pole
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.
|
postitati 24.10.20 09:37
|
|
|
Kõik vajalik on arvutiekraanilt loogiliselt vaadeldav ja reaalselt mõõdetav.
|
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne.
(Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
Vibez
huviline
Registreerunud 30.07.17
Asukoht: Tallinn/Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C7.5
|
postitati 24.10.20 14:35
|
|
|
Kõik tehtudki täpselt nii, varem pole probleeme olnud. Alles nüüd, kui uus padi sai ette pandud.
Arvutiga vaadates kõrgusi, siis siis erinevus on ligi 3cm...
Küsiks siis nii, et kas eraldi saan ka kõrgusi muuta?
|
|
|
|