Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: a6c7 Bitdi 2500-3000rpm vibratsioon (Vastuseid: 32 | Vaatamisi: 5837)
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 03.02.21 11:37 Tsiteeri


Ei tasu meelt heita, tänapäevane tehnika ongi selline mugav ja moodne ning keeruline, aga seeeest kapriisne. Ja võite uskuda, et hullemaks läheb. Meil siin ühel klubilisel seisab aasta vana uuena 50K eest ostetud Tiguan juba kolm nädalat esinduse õuel lumehanges. Ja vist jääbki sinna, kuna keegi ei oska midagi teha :D


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2023-24, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 03.02.21 14:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Ei tasu meelt heita, tänapäevane tehnika ongi selline mugav ja moodne ning keeruline, aga seeeest kapriisne. Ja võite uskuda, et hullemaks läheb. Meil siin ühel klubilisel seisab aasta vana uuena 50K eest ostetud Tiguan juba kolm nädalat esinduse õuel lumehanges. Ja vist jääbki sinna, kuna keegi ei oska midagi teha :D

Tehas vahetab Tiguanil lõpuks kogu sõlme(-d) välja lihtsalt, küllap liikuma saavad, aga pettumus kindlasti suur, kui sisuliselt uut asja niimoodi ootama pead. Minul ses mõttes hullu pole, vähesed peale minu saavad aru, et miskit viga, aga ma sõidan nii palju ja häirib.


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 04.02.21 06:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Meil siin ühel klubilisel seisab aasta vana uuena 50K eest ostetud Tiguan juba kolm nädalat esinduse õuel lumehanges. Ja vist jääbki sinna, kuna keegi ei oska midagi teha :D

Kas talle mitte ei öeldud, et sõidab liiga kehvadel teedel ning osad hädad ongi normaalne ja nii peabki olema? :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
TomTross
huviline

Avatar


Registreerunud 07.03.21
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 BiTDI

postitati 09.03.21 10:56 Tsiteeri


Kas kõigil on olnud see vibratsioon mingite pöörete juure koguaeg? Või siis vahest puterdab ja siis jälle mingi aja sõidab ilusti ilma igasuguste probleemideta?
Mina sain endale samasuguse anomaalia autoga lisavarustusena kaasa. Olen autoga sõitnud natuke üle kuu ja selle aja jooksul on ta puterdanud ja autot väristanud umbes 7-8 korda. Sümptomid samad mis teistelgi, sooja mootoriga 1000+ pöörete juures hetke puterdab ja väristab ning peale seda jälle kõik ok ja sõidab ilusti edasi.
Käisin ka selle probleemiga esinduses kus tehti tarkvara uuendused ning käidi ka sõitmas ja tuvastati, et esimese silindri pihusti peksab plussi. Peale seda käisin Kattel-Diiselis pihustite stendis kus olid kõikide pihustite näidud ok ka neil näitas et esimene silinder on 0,7 plussis. Peale pihustite kontrolli oli kolm nädalat kõik ok ja mitte ühtegi probleemi kuni hakkas sama jama jälle pihta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 09.03.21 11:08 Tsiteeri


Stend ei kontrolli tööd töötemperatuuril. Vaid testvedelikuga ja üsna külmalt.
Kui pihusti on kaane küljes kinni on ta kinnitatud teistsuguse jõuga ning ka soojuspaisumine ja temperatuur hoopis teine.

Kui hakkab ikkagi konkreetselt kakkuma, nagu jätaks vahele, siis diislil on 99% juhtudest olnud probleem pihustites.
Üldiselt 200000-250000 ongi nende tööiga ja peale seda tuleb ära vahetada, et tagada nii heitgaasinorm kui ka muretu töö.

Tuimalt edasi sõites tekivad probleemid alates DPF-i ja EGR-i ummistumisest ning kuni kolvi sulamiseni välja.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Hutman
huviline



Registreerunud 19.07.17
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7.5 BiTDI 16"

postitati 11.03.21 12:50 Tsiteeri


Minul käisid ka kõik pihustid stendis - vastuseks kõik OK.

Viga oli aga olemas ning lõpuks käisin klaasmajas diagnostikas, seal tuvastati ühe pihusti viga.
Lõpuks vahetati 5 pihustit ära, sest see üks vigane pihusti, mis vahetati viisid rivist välja teised kolm pihustit.

Auto LS oli selleks hetkeks 249 000 ning ühe pihusti olin lasknud juba vahetada kohe peale ostu. Sel hetkel öeldi, et kaks tükki varem vahetatud, neli originaalid.

Pihusti stend ei pruugi alati olla 100% tõsi, mistõttu tuleb käia diagnostikas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
TomTross
huviline

Avatar


Registreerunud 07.03.21
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 BiTDI

postitati 11.03.21 13:38 Tsiteeri


Kas sul oli probleem koguaeg või käis see hooti? Minul on see vahepeal hetkeks ja siis kõik taas ok. Esinduse diagnostika ega ka Kattel-Diiselis tehtud pihustistend ei tuvastanud ühtegi viga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 12.03.21 09:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Hutman
sest see üks vigane pihusti, mis vahetati viisid rivist välja teised kolm pihustit.

Nii see päriselt tegelikult ei käi.
Lihtsalt adaptsioon oli erinev. Midagi hullemaks sul ühe pihusti vahetusest ei olnud, aga kui võtta see üks pihusti referentsiks, siis ülejäänud on tuksis selle põhjal.
Oleks võinud kõik 6 juba vahetada, varem või hiljem tuleb sul selle 1 allesjäänuga probleem.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 42.9% - SQL: 57.1%]