Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A4 B5 1.9 Quattro 96kw AVF swap - _Sline (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 4757)
_Sline
huviline

Avatar


Registreerunud 11.09.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 07' A4 B7 2.0 125kw 6k manu Quattro Sline, 06' E91 330XD, E39 525tds

postitati 28.03.21 22:46 Tsiteeri
Audi A4 B5 1.9 Quattro 96kw AVF swap - _Sline



Tervist!
Mõtlesin, et kirjutaks ka siis natukene oma projektist.
Tegu on 97a Audi A4 B5 1.9 81kw quattro 5käigulise manuaal käigukastiga.

Natuk varustusest, ostes oli täiesti plank, ainuke "upgrade" oli Ta Technix-i coiloverid, mis said hiljem maha müüdud ja asendatud -40mm H&R madaldusega.

Ise olen juurde kruttinud järgnevad asjad(kindlasti kõik kohe eo meenu)
×RS4 Tagaluugi spoiler
×Originaal S4 tagumine stange
×Originaal S4 B6 18" Avused
×Replica S4 esistange
×Replica RS4 iluvõre
×Originaal S4 Udutuled võredegs
×LED Tagumised Tuled
×Xenon angeleyes esituled
×FL Peeglid
×FL Armatuur
×C5 FL kojamehed
×C5 käetugi koos konsooliga
×A4 B6 Sport rool
×Kompuutriga kellad
×Android 2din makk
×FL 2din keskkonsool
×Must nahk sport sisu
×Alcantara salongi plastikud

Sai see neljarattaveoline palju tahetud 1.9 81kw quattro soetatud umbes 3-4a tagasi, nüüdseks on plaanid sealmaal, et auto on võetud praktiliselt molekulideks, ning keretööd on täieshoos.

Millised on plaanid?
No plaanis on kere täielikult korda teha, hetkeseisuga alustasin salongist, terve põhi puhtaks, epokrundiga üle, mastiks püstoliga peale ja mürasummutus matid peale.
Siis liigun põhja alla, põhimõtteliselt sama jutt, va müramatid.

Kuna on doonor auto olemas (mis pidi algselt niiöelda ajutiseks autoks olema, kuid mitu aastat seisnud roikast ikka asja ei saa, siis läks doonoriks), siis on plaanis terve Facelifti juhtmestik ümber tõsta preflile.

Küsid miks?
Jaa, vahele läheb 1.9 96kw AVF mootor, jääb pistikute ümbertegemine ära.
Ja nagunii on mingi elektri kala sees, päevaga aku tühi(kõik elementaarsed asjad sai üle vaadatud) see selleks.

PS Kui kellegil on hea hinnaga 1.9 96kw AVF mootorit pakkuda selle projekti jaoks, võib pm-is teada anda

Pilte ka siis natukene, et oleks pilt selge, millega tegu
Suht alguses
https://www.upload.ee/thumb/13004145/IMG_20190524_212108.jpghttps://www.upload.ee/thumb/13004146/IMG_20190524_212119.jpg
Ennem laiali võtmist
https://www.upload.ee/thumb/13004148/20210112_194105.jpghttps://www.upload.ee/thumb/13004149/20210112_194029.jpghttps://www.upload.ee/thumb/13004152/Glaneli_fotokunst-82.jpg
Hetke seis
https://www.upload.ee/thumb/13004153/20210327_180641.jpghttps://www.upload.ee/thumb/13004155/20210328_171143.jpghttps://www.upload.ee/thumb/13004157/20210329_010456.jpghttps://www.upload.ee/thumb/13004158/20210329_001401.jpg

Tänan tähelepanu eest!


Instagram @sander_b7q
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ertu
huviline



Registreerunud 16.04.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: b5 1.8tq

postitati 29.03.21 13:47 Tsiteeri


Eks sa vast avastad need kohad ise ka, kui teed, aga igaks juhuks enda auto pealt:

-ees rattakoopas õõtsade kohal, kus mootori pool ühendub kokku kolm erinevat metalldetaili (pistad pea koopasse ja vaatad ülesse, siis peaks näha olema), minul oli sinna ühenduskohta tehases hermeetik panemata jäetud ja kogu ratta alt lendav vesi sai ilusti sinna tiivaalusesse kereõõnsusesse;
-selle sama detaili ühenduskoht a piilari aluse osaga oli mingi praak hermeetik, mis kruvikaga torkides ära koorus
-tagavararatta juures kõrvalistuja pool poolraami külje peal on mingi muhk ja selle muhu peale ei olnud tehsases saanud misiganes värve-mastikseid nii hästi kui oleks vaja olnud, igatahes roostetas sealt.

Mõned "nurgatagused" kohad, mis olen oma autol defektsetena avastanud ja korda teinud, võib-olla on need ainult minu auto spetsiifilised (Günther vahtis instagrami), kuid kontrolli igaks juhuks endal üle, muidu on pärast poolik töö.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Quattru
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 V6

postitati 29.03.21 16:19 Tsiteeri


Tore ettevõtmine. Karpide peale, uste alla jäävad need plastikud said tervena maha? Või ei mis plaanid on, jätad niisama ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ertu
huviline



Registreerunud 16.04.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: b5 1.8tq

postitati 29.03.21 17:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Quattru
Tore ettevõtmine. Karpide peale, uste alla jäävad need plastikud said tervena maha? Või ei mis plaanid on, jätad niisama ?

Kuumutada kergelt ja peene traadiga saagida, siis peaks ju tulema? Vähemalt mul oli selline plaan.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
_Sline
huviline

Avatar


Registreerunud 11.09.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 07' A4 B7 2.0 125kw 6k manu Quattro Sline, 06' E91 330XD, E39 525tds

postitati 30.03.21 19:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Quattru
Tore ettevõtmine. Karpide peale, uste alla jäävad need plastikud said tervena maha? Või ei mis plaanid on, jätad niisama ?

Need olid mul katkised nagunii, kakkusin lihtsalt maha, arvatavasti ei pane neid tagasi, sest see on tüüpiline koht kuhu pori ja muu jama koguneb ja hakkab ajapikku uuesti mädanema

Tsitaat:
Algselt postitas: ertu
Eks sa vast avastad need kohad ise ka, kui teed, aga igaks juhuks enda auto pealt:

-ees rattakoopas õõtsade kohal, kus mootori pool ühendub kokku kolm erinevat metalldetaili (pistad pea koopasse ja vaatad ülesse, siis peaks näha olema), minul oli sinna ühenduskohta tehases hermeetik panemata jäetud ja kogu ratta alt lendav vesi sai ilusti sinna tiivaalusesse kereõõnsusesse;
-selle sama detaili ühenduskoht a piilari aluse osaga oli mingi praak hermeetik, mis kruvikaga torkides ära koorus
-tagavararatta juures kõrvalistuja pool poolraami külje peal on mingi muhk ja selle muhu peale ei olnud tehsases saanud misiganes värve-mastikseid nii hästi kui oleks vaja olnud, igatahes roostetas sealt.

Mõned "nurgatagused" kohad, mis olen oma autol defektsetena avastanud ja korda teinud, võib-olla on need ainult minu auto spetsiifilised (Günther vahtis instagrami), kuid kontrolli igaks juhuks endal üle, muidu on pärast poolik töö.


Eks olen üritanud jah kõik nurgatagused ka puhtaks saada :o

Praegu siis niikaugel, et esimesed rattakoopad ja salong epokrundiga üle käidud, 2 kihti mastiksit peal. Nüüd ootan paar päeva, et kindlasti täielikult kuiv oleks ja siis hakkan doonor auto pealt juhtmestiku ümber tõstma, muidugi salongi veel lisaks pigimatid panema :P
https://www.upload.ee/thumb/13010028/20210330_111904.jpg


Instagram @sander_b7q
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
_Sline
huviline

Avatar


Registreerunud 11.09.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 07' A4 B7 2.0 125kw 6k manu Quattro Sline, 06' E91 330XD, E39 525tds

postitati 01.04.21 20:25 Tsiteeri


Nii, põhimõtteliselt on nüüd salongis ja esimestes rattakoobastes 2 kihti epoksiid krunti ja 3 kihti mastiksit ära kuivanud.

Sai mootoriruum ja käigukasti tunnel ette võetud, roostet oli, aga õnneks vähe ja kõik pindmine, traatharjaga haljaks lastud.
Siiamaani kõige rohkem roostet leidnud akukasti all, kus veel tehase pigimatt, sai see eemaldatud ja no seal ikka oli, õnneks jällegi ainult pindmine, kõik rooste lihvitud ja nüüd õhtuks sai ka mootoriruum epokrundiga üle käidud.

Homme saab mootoriruumi ära värvida, alguses mõtlesin, et läheb lumivalgeks, aga seda annab ikka valgena hoida
:D Läheb siis ikkagi kerevärvi.

1.9 96kw AVF mootori peaksin ka pühapäeval kätte

https://www.upload.ee/thumb/13015202/20210401_210039.jpg
https://www.upload.ee/thumb/13015190/20210401_230018.jpghttps://www.upload.ee/thumb/13015194/20210401_230606.jpg


Instagram @sander_b7q
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
_Sline
huviline

Avatar


Registreerunud 11.09.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 07' A4 B7 2.0 125kw 6k manu Quattro Sline, 06' E91 330XD, E39 525tds

postitati 11.04.21 12:13 Tsiteeri


Nii, asi siis nii kaugel, et sai 1.9 96kw AVF mootor ära toodud. Doonor autost terve facelifti tehnika välja kakutud, nii et alles jäi ainult paljas kere ja tagasild. Juhtmestik osaliselt juba quattro oeal paigas, mootori ruum värvitud ja mootor ajutiselt vahel, et jalus poleks. Kui mootori tegemiseni jõuan tuleb nagunii molekulideks võta ja viimne kui üks asi uue osaga asendada. Kui juba siis juba, võiks olla ikka nii, et kui lõpuks auto liikuma hakkab, siis saab pikalt liigelda, ennem kui midagi vahetama peab hakkama.

Vahetusse lähebnpraktiliselt viimne kui üks detail nii sildades, kui mootoris.
https://www.upload.ee/thumb/13045111/20210411_150216.jpg
https://www.upload.ee/thumb/13045118/20210411_150228.jpg


Instagram @sander_b7q
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 61.7% - SQL: 38.3%]