eKx
huviline
Registreerunud 16.04.21
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.08.21 08:56
|
|
|
2.5TDI V6 kohati pole minekut
Tervist!
Autoks 98a A4 2.5TDI 110KW 6-manuaal
Mure nimelt selline, et kui külmalt käima panna ja sõitma minna siis kuskil 70% ajast on minek normaalne ja ainult vahest kaob justkui turbo või minek
ära ja üle 3000 pöörde ei jaksa minna. Kui juba soojem, siis üha harvemalt tuleb turbo taha. Samuti tuleb vahepeal kiirendades kui turbo toimib
kuskilt eest poolt selline kõrin kuuldele.
Diagnostikas sai juba käidud ja arvuti järgi kõik justkui korras.
Õhulugeja sai juba vahetatud ja muutis nii palju, et 1500-2000 pööret on hästi natukene rohkem minekut, kuid ikka pole see kuidagi võrdväärne sellega,
mis ta peaks olema.
Vaakumlekkeid ei ole täheldanud ja vaakumklapp ka liigub.
Kütusekulu on ka suur - 14L-ga 130km ja lõi kütusetule põlema.
Kuskilt jäi kõrva, et kui minek halb ja kõrinat kuulda võib ka katt umbes olla, kuid kas siis ei peaks koguaeg minek s*tt olema?
Aitäh ette kaasa mõtlemat!
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 17.08.21 09:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: eKx
Diagnostikas sai juba käidud ja arvuti järgi kõik justkui korras.
|
Ilmselgelt ei käinud sa diagnostikas, vaid veakoode lugemas, kui ei suudatud viga kindlas teha. Õige diagnostik teeb kindlaks, miks autol jõudu ära
kaob. Diagnostika ei ole veakoodide lugemine vaid arvuti on vaid üks abivahend diagnostika teostamiseks. Kontrollitakse andurid, vajadusel mõõdetakse
mõõtevahenditega, kas anduri näit vastab ka tegelikkusele (temperatuur, rõhk jne). Kui mingi andur valetab, ega auto seda ju ei tea, et andur valetab
ja ei oska selle kohta sulle veakoodi ette visata.
Mine käi mõne päris diagnostiku juures ja saad ka oma probleemile lahenduse.
|
|
|
|
q139
huviline
Registreerunud 14.01.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.09.21 08:05
|
|
|
Võib olla et turbo või selle juhtimise viga(aktuaator, rõhusensor vms).
Neid vigu ei pruugigi disgnostika näidata.
Kas masin annab musta kui täisgaasiga minna?
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.
|
postitati 24.09.21 12:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: q139
Võib olla et turbo või selle juhtimise viga(aktuaator, rõhusensor vms).
Neid vigu ei pruugigi disgnostika näidata.
Kas masin annab musta kui täisgaasiga minna? |
Hoopis vastupidi, diagnostikaga saab vigase koha teada, mingi veakoodide lugemine a,la olerexi "anna raha siia ja mine minema" kärakas loomulikult
edasi ei vii. Selliste asjade diagnoosiks on vaja sõita ja osata asjakohast datat jälgida.
|
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne.
(Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|