Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A8 D2 S-Line 4.2-1999. Heiki8 (Vastuseid: 15 | Vaatamisi: 4415)
Heiki8
huviline



Registreerunud 24.12.21
Kasutaja on eemal

Auto: A8D2 4.2, 530d, 730i Turbo, Subaru Impreza Turbo

postitati 24.12.21 09:44 Tsiteeri
Audi A8 D2 S-Line 4.2-1999. Heiki8



Tere.
Teen oma A8 teema siia,et saaks nõu küsida. Pole ise väga audidega kokku puutunud,õpin vaikselt seda teemat;)
Olen muidu terve elu bmw mees olnud,aga mingi väike audi geen on ka sees A8-ksa soetamist olen kaalunud vähemalt kümme aastat.
Autol vigu on üsna palju,mootor kast ja kere on suht ok. Pisemaid elektri vigu on palju ja endiselt alles, kui lugeda 2018 aasta teemat. https://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=183231
Peale ostu panin uued süüteküünlad, katid, mootori õli ja kõik filtrid ja ülekande õlid diffrid plus k-kast.
Hetkel käsil hammasrihma, vasaku keti ja pinguti vahetus.
https://i.imgur.com/aEAh1M6l.jpg

https://i.imgur.com/0602Z90l.jpg

https://i.imgur.com/QpMtOL1l.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 24.12.21 12:43 Tsiteeri


Pildid lae siia https://staatus.eu/imgur/
Hetkel pilte ei näe. Sealt saad kohe õiges mõõdus pildi lingi ja lihtsalt copyd teemasse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
walkman
huviline



Registreerunud 25.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S8 D2

postitati 25.12.21 07:46 Tsiteeri


Mis katid lähevad? Mul endal ka, üks tühi ja teine äärepeal.:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 25.12.21 11:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: walkman
Mis katid lähevad? Mul endal ka, üks tühi ja teine äärepeal.:D


Kõige lihtsam võtta poest universaalid ja klambritega alla panna :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Heiki8
huviline



Registreerunud 24.12.21
Kasutaja on eemal

Auto: A8D2 4.2, 530d, 730i Turbo, Subaru Impreza Turbo

postitati 05.01.22 16:41 Tsiteeri


Ilusat uut aastat!

Tänud pildi lisamise õpetuse eest.
Katalüsaatarid panin jah universaalid.

Mootoriga väike mure. Hakkab teine üle 3000rpm i rappima ja sõites jõnksutab.
Oskab keegi nõu anda? Sain tuttavalt arvuti aga mingit viga ei näita. Ise kahtlustan drosseklapi potekat.
Panen video siis parem aru saada.

https://www.youtube.com/watch?v=IHv1Oq9X-WY


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 05.01.22 17:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Heiki8
Ilusat uut aastat!

Tänud pildi lisamise õpetuse eest.
Katalüsaatarid panin jah universaalid.

Mootoriga väike mure. Hakkab teine üle 3000rpm i rappima ja sõites jõnksutab.
Oskab keegi nõu anda? Sain tuttavalt arvuti aga mingit viga ei näita. Ise kahtlustan drosseklapi potekat.
Panen video siis parem aru saada.

https://www.youtube.com/watch?v=IHv1Oq9X-WY


Neid asju saab measuring blockide alt vaadata. Kui on drosseli potekas on kohe näha, et pinge hüppab.
Ka saab sellist asja veel paremini rahulikult ilma käiva mootorita kontrollida, kui sujuvalt drosselklappi avada ja testriga poteka takistust mõõta. See peaks sujuvalt muutuma, mitte mingeid sakke sisse viskama.
Võimalik ka, et sul on midagi risti rästi ühendatud ja SL kollektori lülituspunkti peal avatakse hoopis midagi muud ning saab lisaõhku.

Kui ise ei oska nii lihtsaid asju vaadata, siis tuleb keegi targem võtta, kes aru saab mootori juhtimisest ning suudab rohkem teha, kui ainult veakoodide lugemise nuppu vajutada ning tõdeda, et "arvuti vigu ei näita".
Selle peale, et ühtegi veakoodi ei olnud kuskile foorumisse joosta tundub natukene õpitud abitusena. Keegi sulle siin nagunii une pealt ei ütle, milles probleem on, tuleb lihtsalt asju ükshaaval välistada ning leiad vea üles, aga selleks peab olema arusaam sellest, kuidas mootor töötab ning kuidas toimib selle juhtimissüsteem, muidu ei jõua eriti kaugele.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 05.01.22 18:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Heiki8
Ilusat uut aastat!

Tänud pildi lisamise õpetuse eest.
Katalüsaatarid panin jah universaalid.

Mootoriga väike mure. Hakkab teine üle 3000rpm i rappima ja sõites jõnksutab.
Oskab keegi nõu anda? Sain tuttavalt arvuti aga mingit viga ei näita. Ise kahtlustan drosseklapi potekat.
Panen video siis parem aru saada.

https://www.youtube.com/watch?v=IHv1Oq9X-WY


Võta nüüd see sõbra arvuti ja vaata, kas nukad keeravad end suuremal pöördel võrdselt või see pinguti, mida vahetasid koos ketiga ei pööra nukka. Kui see osutub keeruliseks, pead abi kasutama. Juhul muidugi kui 5V mootor. 4V nukaajastust pole pingutite kaudu.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2023-24, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Heiki8
huviline



Registreerunud 24.12.21
Kasutaja on eemal

Auto: A8D2 4.2, 530d, 730i Turbo, Subaru Impreza Turbo

postitati 25.01.22 16:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: Heiki8
Ilusat uut aastat!

Tänud pildi lisamise õpetuse eest.
Katalüsaatarid panin jah universaalid.

Mootoriga väike mure. Hakkab teine üle 3000rpm i rappima ja sõites jõnksutab.
Oskab keegi nõu anda? Sain tuttavalt arvuti aga mingit viga ei näita. Ise kahtlustan drosseklapi potekat.
Panen video siis parem aru saada.

https://www.youtube.com/watch?v=IHv1Oq9X-WY


Võta nüüd see sõbra arvuti ja vaata, kas nukad keeravad end suuremal pöördel võrdselt või see pinguti, mida vahetasid koos ketiga ei pööra nukka. Kui see osutub keeruliseks, pead abi kasutama. Juhul muidugi kui 5V mootor. 4V nukaajastust pole pingutite kaudu.


Sõbra arvutit pole enam vaja jõudis hiinamaalt mulle ka kaabel. Pinguti kohe kindlasti ei keera nukkasid,vaid hoiab kahenukavahelist ketti pingul. Okei see selleks,nüüd hakkan ise vaikselt uurima seda asja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Heiki8
huviline



Registreerunud 24.12.21
Kasutaja on eemal

Auto: A8D2 4.2, 530d, 730i Turbo, Subaru Impreza Turbo

postitati 25.01.22 16:45 Tsiteeri


Panen uued süüteküünlad ka kuna soovitatakse nelja elektroodiga. Vanad 2000km sõitnud saan kasutada impreza peal ära.
Kahel poolil otsad räbalad panen need ka uued.



https://i.imgur.com/ttt07l9l.jpg

Ja kojameeste hoovastik sai ka väikse remondi.


https://i.imgur.com/3E1qAZhl.jpg
https://i.imgur.com/5lPTrYRl.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MirkoK
huviline



Registreerunud 03.03.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S6 C5 Man.

postitati 25.01.22 17:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Heiki8
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: Heiki8
Ilusat uut aastat!

Tänud pildi lisamise õpetuse eest.
Katalüsaatarid panin jah universaalid.

Mootoriga väike mure. Hakkab teine üle 3000rpm i rappima ja sõites jõnksutab.
Oskab keegi nõu anda? Sain tuttavalt arvuti aga mingit viga ei näita. Ise kahtlustan drosseklapi potekat.
Panen video siis parem aru saada.

https://www.youtube.com/watch?v=IHv1Oq9X-WY


Võta nüüd see sõbra arvuti ja vaata, kas nukad keeravad end suuremal pöördel võrdselt või see pinguti, mida vahetasid koos ketiga ei pööra nukka. Kui see osutub keeruliseks, pead abi kasutama. Juhul muidugi kui 5V mootor. 4V nukaajastust pole pingutite kaudu.


Sõbra arvutit pole enam vaja jõudis hiinamaalt mulle ka kaabel. Pinguti kohe kindlasti ei keera nukkasid,vaid hoiab kahenukavahelist ketti pingul. Okei see selleks,nüüd hakkan ise vaikselt uurima seda asja.


Jannil ikka õigus, see pinguti muudabki nukkvõlli ajastust vastavalt pöördele, kui see seda ei teeks poleksi seda vaja, oleks nagu varasematel v8(4klapiline) mootoritel lihtsalt kett kahenuka vahel.
Piisab kui üks ketilüli kummalgi pool mööda ja mootor töötab ebaühtlaselt. Olen selle tee läbi käinud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Heiki8
huviline



Registreerunud 24.12.21
Kasutaja on eemal

Auto: A8D2 4.2, 530d, 730i Turbo, Subaru Impreza Turbo

postitati 25.01.22 17:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MirkoK
Tsitaat:
Algselt postitas: Heiki8
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: Heiki8
Ilusat uut aastat!

Tänud pildi lisamise õpetuse eest.
Katalüsaatarid panin jah universaalid.

Mootoriga väike mure. Hakkab teine üle 3000rpm i rappima ja sõites jõnksutab.
Oskab keegi nõu anda? Sain tuttavalt arvuti aga mingit viga ei näita. Ise kahtlustan drosseklapi potekat.
Panen video siis parem aru saada.

https://www.youtube.com/watch?v=IHv1Oq9X-WY


Võta nüüd see sõbra arvuti ja vaata, kas nukad keeravad end suuremal pöördel võrdselt või see pinguti, mida vahetasid koos ketiga ei pööra nukka. Kui see osutub keeruliseks, pead abi kasutama. Juhul muidugi kui 5V mootor. 4V nukaajastust pole pingutite kaudu.


Sõbra arvutit pole enam vaja jõudis hiinamaalt mulle ka kaabel. Pinguti kohe kindlasti ei keera nukkasid,vaid hoiab kahenukavahelist ketti pingul. Okei see selleks,nüüd hakkan ise vaikselt uurima seda asja.


Jannil ikka õigus, see pinguti muudabki nukkvõlli ajastust vastavalt pöördele, kui see seda ei teeks poleksi seda vaja, oleks nagu varasematel v8(4klapiline) mootoritel lihtsalt kett kahenuka vahel.
Piisab kui üks ketilüli kummalgi pool mööda ja mootor töötab ebaühtlaselt. Olen selle tee läbi käinud.


Märgid kõik ilusti paigas ja mootor käib ilusti, pull hakkab peale 3000rpmi .
Selle pinguti tööpõhimõttest sain vist aru. Lükkab ülemist talda üles või alla sellega muudetakse keti pikkust ja vastavalt sellele avanevad sisselaske klapid varem või hiljem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Heiki8
huviline



Registreerunud 24.12.21
Kasutaja on eemal

Auto: A8D2 4.2, 530d, 730i Turbo, Subaru Impreza Turbo

postitati 02.02.22 11:00 Tsiteeri


Tuleb välja, et vasakul on ikka midagi valesti kui vaadata vcdsiga.
Kui se 93mas rida näitab nukkasid siis on parem 1 ja -1 ning vasak 9 ja ei muutu.


https://i.imgur.com/L90TzH6l.jpg

https://i.imgur.com/X6gGJSql.jpg

Mingid sellised jutud on ka.

https://i.imgur.com/x3KJ8gyl.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Heiki8
huviline



Registreerunud 24.12.21
Kasutaja on eemal

Auto: A8D2 4.2, 530d, 730i Turbo, Subaru Impreza Turbo

postitati 05.02.22 13:21 Tsiteeri


No võtsin kaaned maha panin vända lukku,märgid paigas aga nuka rakis peale ei lähe.
Pinguti peaks olema kirjade järgi ka õige. VAICO V10-4409


https://i.imgur.com/5QVvi7Al.jpg

https://i.imgur.com/SHdDjEwl.jpg

https://i.imgur.com/sJkk8ugl.jpg

Kett sai ka lülide järgi paika. Nüüd pole muud kui nina lahti ja rihn lõdvaks,et saaks nukad uuesti paika
:mad:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 05.02.22 13:31 Tsiteeri


Kui sa juba imgur'ist kopeerid pildi lingi nii, et seal on [IMG] ja [/IMG] lingi ümber olemas, siis võid selle otse teksti vahele kleepida, et ei pea pildi lisamist nupust seda tegema, mis lisab veel omakorda need sinna ümber ja siis jäävad need tekstina nähtavad. :)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 06.02.22 04:29 Tsiteeri


Tore, et nukaajastuse póhimóttest aru said. Nüüd jääb selgeks teha rihmavahetus nagu ette nähtud ja vóiks juba parem olla. Eks nende hiina kaablitega loetavad koodid ongi paljudele móistatus, sest kaabli omamisest sada korda tähtsam on teada kuidas asjad töötavad ja mis mida póhjustab. Seda juba 20€ hiinast ei osta.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2023-24, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Heiki8
huviline



Registreerunud 24.12.21
Kasutaja on eemal

Auto: A8D2 4.2, 530d, 730i Turbo, Subaru Impreza Turbo

postitati 01.01.23 14:24 Tsiteeri


Ilusat uut!
Üle aasta möödas,auto alles sõidetud 10tkm. 2022 talvel autot tehtud siit ja sealt.
Panen pildid ja kommentaari mis tehtud.

Audil polnud esimesi udutulesid,alguses otsisin a8 omasid mis osutus võimatuks missiooniks,siis avastasin ,et a6 c5 omad sobivad nagu valatult.
Tagumine aknatross oli ka katki. Selle tegin ise ka korda, kuna D2 osad tootmisest maas,kasutades ka c5 trossi rem komplekt.

https://i.imgur.com/wYXGZoal.jpg
https://i.imgur.com/kbrYpjjl.jpg
https://i.imgur.com/5pAmezMl.jpg

Eelmine talv hakkas lekkima mootori jahutus toru (metallist parem) mille taastasin ja paisupaak mis sai uus.
Ning murdus üks plastikkolmik paisupaagi lähedal. Asendasin bmw omaga;)

Olen veel vahetanud 2rattaaagrit,kardaani tugilaagri.esisillas mõned õõtsad ja taga mõned puksid.

Audi sai ka -30mm vedrud.
https://www.upload.ee/thumb/14793694/IMG_20220728_172431.jpg

https://www.upload.ee/thumb/14793661/Audi_101.png

Nüüd:
https://www.upload.ee/thumb/14793667/Audi040.png
https://www.upload.ee/thumb/14793668/audi020.png
https://www.upload.ee/thumb/14793671/audi030.png


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 69.0% - SQL: 31.0%]