Allan1-
huviline
Registreerunud 02.05.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.04.22 19:51
|
|
|
Audi A6 C7 3.0bitdi 2013 jõnksutab
Tere,
Mure järgmine.
Kui autol sõidu ajal jäävad põõrded 1350-1450 vahemiku auto hakkab jõnksutama.
Maanteel ja linnas kõik sama. Aga samas kui püsikiirusehoidja peal siis ei tee auto midagi.
Kas kellegil on juhuslikult olnud sarnane mure ?
|
|
|
madmike94
huviline
Registreerunud 07.12.16
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Avant 3.0 BiTdi
|
postitati 09.04.22 05:31
|
|
|
olen ka kogenud. Minu puhul päädis asi pihustite vahetamisega. Algul oli ühe näit paigast, kui see vahetatud, hakkasid kohe kaks järgmist töölepingut
lõpetama, ja lõpptulemusena said kõik uued peale. Auto Kirurgia Kliiniku juht, teadis rääkida, et on küllaltki levinud, et umbes 250k pealt tuleb kogu
komplekt välja vahetada.
|
|
|
jaiks
huviline
Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi
|
postitati 09.04.22 08:40
|
|
|
Mul 180kw aga kogemus selline, et mingi pöörete juures varbaga gaasi andes hakkas väristama. Sai järjest kaks vigast pihustit vahetatud aga enesepete
see üksikult vahetamine. Ühe vahetamise järgselt hakkavad teised mõne aja pärast teisiti toimetama ja tulevad järjest piiripealsed pihustid välja.
Odavam ja parem tulemus on kohe kõik vahetada. Mina lasin ka pumba uue ennetavalt panna. Väristamise ajal oli arvutiga näitudest näha ka põhjus.
Tühikäigul oli kõik ilus.
|
Remondin Audide led tulesid. 56711785
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.
|
postitati 09.04.22 12:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: madmike94
olen ka kogenud. Minu puhul päädis asi pihustite vahetamisega. Algul oli ühe näit paigast, kui see vahetatud, hakkasid kohe kaks järgmist töölepingut
lõpetama, ja lõpptulemusena said kõik uued peale. Auto Kirurgia Kliiniku juht, teadis rääkida, et on küllaltki levinud, et umbes 250k pealt tuleb kogu
komplekt välja vahetada. |
Ei kõlba siin üldistamine, need kirurgid pingutavad veidi üle oma dianoosidega vahest, samuti pole vaja kohe nende juures esimese kórina peale hakata
ketiliini vahetama, nagu ma oma klientidelt korduvalt kuulnud olen.
Teemaalgatajal soovitaks ennem kui midagi teha, panna täpne ja erapooletu diagnoos. See tähendab, et diagnoos ja hilisem töö vöiks vähemalt esimeses
astmes lahus olla. See pole paranoia, vaid elust enesest kogemus, mida üha rohkem on märgata. Autod on keerulised, usutakse ümarat juttu millest aru
ei saada ning ongi "ahh, tehke kóik ära" olemas. Aga äkki on aasta tagasi just kolm pihustit vahetatud? Kolmeste diisel C7-te juures on pihusti
seibid-tihendid väga tihe teema ja kui ei reageeri, saab pihusti kuuma ning ongi kóik. Móni hakkab halvasti tööle, móni jääb kinni, kóige kehvemal
juhul aga avatuks. Ja kui juba uued, siis uued, mitte kurat teab kus ja kuidas taastatud. Küll nähtud ka olukordi, kus mingi sepikoda on üle 2K
küsinud ja "uusi" pole isegi kodeeritud.
|
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne.
(Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
Allan1-
huviline
Registreerunud 02.05.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.04.22 18:05
|
|
|
tänan vastamast.
Asi korras.
Üks pihusti vajas välja vahetamist ja teistel
sai kõigil seibid ja poldid vahetatud.
|
|
|
|