Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A6 C6 2009 3.0 õlitase kõrge (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 1240)
PTC
huviline



Registreerunud 20.08.12
Kasutaja on eemal


postitati 13.04.22 08:14 Tsiteeri
A6 C6 2009 3.0 õlitase kõrge



Autoks A6 Allroad 2009 176kw. Vahetan õli - mootor soojaks, filter välja, kork ära, õli välja. Kork tagasi, uus filter, uus õli mõõte taseme keskele, mootor käima, siis seisma, ootab mingi aeg, lisab õli varda mõõtevahemiku keskpaigani. Nüüd on lühis - kui enne sain mingi 7,7 liitriga hakkama siis nüüd 8. Panin selle arvele et enne ehk ei viitsinud mootorit soojaks lasta. Aga kui enne püsis õli mõõtevarda vahemiku ülemises piiris siis nüüd on varda kogu plastosa õline. Kui avastasin - vahetasin õli aga külmalt ikka varras näitab liiga palju. Seda siis külmalt kohe - näiteks hommikul. Õli diisli järgi ei haise, ei vibreeri, hommikul ei kõrise, kütusekulu sama. Vahe ehk on ka selles et kui enne sai autoga väga palju sõidetud maanteel nii 250 km päevas siis nüüd umbes aasta nii 10 km linnas kui sedagi.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 13.04.22 11:53 Tsiteeri


Mõõda uuesti ja 6 korda vähemalt, tasa ja targu. See varras on (roppus), mis kisub õli kaasa ja muffigi ei saa aru.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 13.04.22 15:54 Tsiteeri


Tänapäeva diiselmootor - lühikesed otsad, täiesti normaalne, et õlitase tõuseb mootoris.
Miks?
Lihtne: DPF filtri puhastusega antakse kütust natuke teisit põlemiskambrisse, mis ei põle täielikult, jääb silindrisenale ja kolvirõngastest mööda ning all karteris see ongi õli hulgas. Seda enam, et tõenäoliselt ei suuda alustatud DPF puhastust korrektselt lõpule viia. Seda just lühikeste otsade puhul, linnasõidul.
Soovitus: jälgi tühikäiku töösoojamootoriga, kui see on tavapärasest ca 200p/min kõrgem ( üks kriipsuvahe ), mine sõida ringi, anna talda masinale ja ca 10-15min pärast vaata uuesti tühikäiku, kui nüüd tühikäik norm, siis põletus edukalt lõpetatud.
176kw TDI on veel see hea mootor, mis tõstab tühikäiku põletuse ajal, seda tegi ka 140kw 2.7TDI.

Uus 200kw TDI ei anna mitte kuidagi märku, kui DPFi põletama kukub, saab aimu ainult lõhna järgi ja kui mootori väljasuretada, siis ventikad undavad ja hais on üleval, kuid siis juba hilja - põletus on katkestatud mootori seiskamise tõttu.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
PTC
huviline



Registreerunud 20.08.12
Kasutaja on eemal


postitati 13.04.22 16:16 Tsiteeri


Tänud - seekord oli ikka mõõtja probleem - pidin mingi 6-7 korda vardaga kala püüdma enne kui näidu kätte sain - õli ikka normis.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 44.2% - SQL: 55.8%]