Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Auto vibratsioon (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 1579)
Raun00
huviline



Registreerunud 03.06.23
Kasutaja on eemal


postitati 03.06.23 16:37 Tsiteeri
Auto vibratsioon



Autoks on Audi a4 b7 avant.

Gaasi vajutades tekib vibratsioon,eriti kiirusel 30-40 km/h ja 70-80 km/h kui auto peab kiirendama või mäest üles minema.
Gaasi mitte vajutades ja mäest alla sõites kaob vibratsioon ära.
Lisaks panin tähele sellist asja, et kui ma kiirendasin väga järsult gaasi andes, siis auto läks avarii reziimi ja samal hetkel kadus ka vibratsioon. Kas avariireziim tähendab seda,et turbo kaob tagant ära ja viga võib peituda turbos?
Praegune turbo on sõitnud 85000 km ja ostsin selle nö taastatud turbona.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
AudiA4Avant
huviline



Registreerunud 15.01.13
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi RS3, Cabrio B4

postitati 03.06.23 20:06 Tsiteeri


Kas nelikvedu?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 04.06.23 14:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Raun00
Autoks on Audi a4 b7 avant.

Gaasi vajutades tekib vibratsioon,eriti kiirusel 30-40 km/h ja 70-80 km/h kui auto peab kiirendama või mäest üles minema.
Gaasi mitte vajutades ja mäest alla sõites kaob vibratsioon ära.
Lisaks panin tähele sellist asja, et kui ma kiirendasin väga järsult gaasi andes, siis auto läks avarii reziimi ja samal hetkel kadus ka vibratsioon. Kas avariireziim tähendab seda,et turbo kaob tagant ära ja viga võib peituda turbos?
Praegune turbo on sõitnud 85000 km ja ostsin selle nö taastatud turbona.

Mis mootor?
Mis käigukast?
Mis vedu?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Raun00
huviline



Registreerunud 03.06.23
Kasutaja on eemal


postitati 05.06.23 06:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rix

Mis mootor?
Mis käigukast?
Mis vedu?


2.0 mootor
Cvt käigukast
Esivedu


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 05.06.23 08:57 Tsiteeri


Sellel autol on mitu viga. Kas vibra tuleb kastist või veovõlli sisemisest otsast, oskab öelda pädev diagnostik. Sisselaske rõhuprobleemid on samuti mitme otsaga asi ja diagnoositav väga hästi. Ära vaeva oma pead, tee selle asemel parem oma tööd ja kasuta spetsialisti abi.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Raun00
huviline



Registreerunud 03.06.23
Kasutaja on eemal


postitati 05.06.23 17:20 Tsiteeri


Mehaanik vahetas välja mõlemad pooltelje sisemised otsad ning käigukasti padi läks vahetusse.
Suurem vibratsioon kadus ära,lasen välja vahetada veel mõlemad mootoripadjad.
Diagnostika näitas,et avarii reziimi läks turbo ülerõhu tõttu ja seetõttu vajab turbo üle vaatamist ja puhastamist


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 05.06.23 21:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Raun00
Mehaanik vahetas välja mõlemad pooltelje sisemised otsad ning käigukasti padi läks vahetusse.
Suurem vibratsioon kadus ära,lasen välja vahetada veel mõlemad mootoripadjad.
Diagnostika näitas,et avarii reziimi läks turbo ülerõhu tõttu ja seetõttu vajab turbo üle vaatamist ja puhastamist


Äkki siis juba täpsustad mootorit ka? Turboga 2.0 mootoreid B7 kerel on vähemalt neli erinevat 103/125kw diislid ja 147/162kw bensukad. Kui ma ei eksi, sai vähemalt kolme esimest neist ka variaatori otsas.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Raun00
huviline



Registreerunud 03.06.23
Kasutaja on eemal


postitati 06.06.23 19:15 Tsiteeri


2.0 tdi 103 kw bpw mootor


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Raun00
huviline



Registreerunud 03.06.23
Kasutaja on eemal


postitati 27.06.23 10:54 Tsiteeri


Sai vahetatud mõlemad eesmised mootoripadjad ja vibratsioon on veel väiksem.
Mehaanik vaatas ka turbo liikuvad osad üle ja tuvastas,et geomeetria ei liigu täiesti vabalt.
Soovitas turbo ära puhastada,mis enamus juhtudel aitab


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 49.2% - SQL: 50.8%]