Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 3B saaled (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 2226)
ants12
huviline



Registreerunud 27.03.04
Asukoht: otepää
Kasutaja on eemal

Auto: 80q GTE

postitati 24.09.05 08:13 Tsiteeri
3B saaled



hakkasin mootorit kokku panema,aga siis tuli välja et ei saa aru kumb on alumine, kumb ülemine saale.jutt siis kepsusaaledest.tellides on nad eraldi,kuna aga sain nad tuttava kaudu siis,ei tea küll kumb kumb on.
väliselt ei tee neil minu meelest küll vahet.
äkki keegi oksab siis aidata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ur666
huviline



Registreerunud 27.12.02
Asukoht: Viljandi mk
Kasutaja on eemal

Auto: A8,ur&coupeQ 20v

postitati 24.09.05 10:30 Tsiteeri


Ülemistel on koodi lõpus B


AUDI - Another Useless Deutche Invention
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
airwolf
huviline

Avatar


Registreerunud 30.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi A4 97a,volvo V40 2002a.suzuki GSXR-750, 99a

postitati 24.09.05 10:33 Tsiteeri


kas mitte ülemistel saaledel pole mitte auk sees.endal sai vahetatud kaks kuud tagasi kuid ei mäleta täpselt.:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ants12
huviline



Registreerunud 27.03.04
Asukoht: otepää
Kasutaja on eemal

Auto: 80q GTE

postitati 24.09.05 17:20 Tsiteeri


vat selle augu teooria peale läksin ma ka välja, aga tuli välja hoopis et mõlemal poolel täpselt samasugused augud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
airwolf
huviline

Avatar


Registreerunud 30.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi A4 97a,volvo V40 2002a.suzuki GSXR-750, 99a

postitati 24.09.05 20:05 Tsiteeri


uurisin asja.sellel pole vahet,kumb on ülemine kumb alumine.vaata ainult et saaledel need väiksed nagad valesti ei lähe.muidu tõmbab saale ringi.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ants12
huviline



Registreerunud 27.03.04
Asukoht: otepää
Kasutaja on eemal

Auto: 80q GTE

postitati 25.09.05 06:39 Tsiteeri


aga miks nad siis eraldi tellida tuleb ja miks nad eraldi hinnaga on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jaks
huviline

Avatar


Registreerunud 14.12.03
Asukoht: Rakvere ja Tallinn vaheldumisi
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 635 CSI, E34 M5, E23 , Audi A6 quattro Avant

postitati 25.09.05 07:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: airwolf
uurisin asja.sellel pole vahet,kumb on ülemine kumb alumine.vaata ainult et saaledel need väiksed nagad valesti ei lähe.muidu tõmbab saale ringi.;)


Vaidleks sellele väitele veidike vastu.
Nimelt on saalede materjal erinev ja seega on üks neits tugevam.
Aga kumbapidi tuleb panna ei tea.
Kui Lynx-i autol vahetasin siis sai need kõik ritta laotud ning pinna värvi ja koodi järgi vaadataud.
Üks saale on tumedam ja teine on heledam.
Millegi pärast on nagu meeles, et tumedam läks üles ja heledam alla ( või muidugi eksida ).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 25.09.05 07:44 Tsiteeri


Tugevama friktsionnmaterjaliga saale käib ülemisele poolele, nõrgem ( tihti õlikanaliga ) käib alla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lynx
klubiliige



Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 25.09.05 08:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Tugevama friktsionnmaterjaliga saale käib ülemisele poolele, nõrgem ( tihti õlikanaliga ) käib alla.


Tavaliselt on ülemine on jah tugevam, et SPUTTER, kuid originaal saalel seda kirjas pole. ADU omadel juba on, kuid kui autot kasutatakse tihti ca. red line, siis soovitatakse nii ülesse, kui alla mõlemad sputterid panna.

"Product longevity through sputter coating technology. The most resistant bearing material in the world is produced with this coating technology series. The sputter process gives the highest resistance to wear and fatigue. Glyco products are designed for optimal performance in high-powered engines. Current vehicle applications include Audi, BMW, DaimlerChrysler, Opel, Peugeot and Volkswagen -- plus many others".


Rule: Do your homework or suffer the consequences !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jaks
huviline

Avatar


Registreerunud 14.12.03
Asukoht: Rakvere ja Tallinn vaheldumisi
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 635 CSI, E34 M5, E23 , Audi A6 quattro Avant

postitati 25.09.05 12:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Tugevama friktsionnmaterjaliga saale käib ülemisele poolele, nõrgem ( tihti õlikanaliga ) käib alla.


Aga antud isendil käib ülesse kohe kindlasti auguga st. õlikanaliga, mille kaudu õlitatakse kepsu ülemist otsa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
airwolf
huviline

Avatar


Registreerunud 30.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi A4 97a,volvo V40 2002a.suzuki GSXR-750, 99a

postitati 25.09.05 14:32 Tsiteeri


kui mina ostsin originaal saaled,siis olid nad küll kõik reas nagu linnukesed õrrel.uurisin ka mis ja kuidas pidi.öeldi,et pole vahet.auto käib ka siiani ilusti.:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ants12
huviline



Registreerunud 27.03.04
Asukoht: otepää
Kasutaja on eemal

Auto: 80q GTE

postitati 25.09.05 17:01 Tsiteeri


Tsitaat:

Aga antud isendil käib ülesse kohe kindlasti auguga st. õlikanaliga, mille kaudu õlitatakse kepsu ülemist otsa.

antud saaled on mõlemad kanaliga,selles osas neil vahet pole.
kui saaled teisipidi pöörata siis on jah materjali värvuse erinevus,ühed on sama värvi, mis on töö pool(see mis vastu väntvõlli on),teised on sellised n.ö. metallse värvusega-ehk ka tugevam eeldan?
see B lõppu saalede koodis vaatasin ka järgi,ühed on jah B lõpuga,aga kas värvuse ja koodi vahel seos ka on, seda ei tea hetkel, aga eks uurin.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lynx
klubiliige



Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 25.09.05 17:11 Tsiteeri


kollakas/violetne ülesse ja tavaline kollakas alla.


End of story :)


Rule: Do your homework or suffer the consequences !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 61.9% - SQL: 38.1%]