Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Kolvi- ja õlirõngad (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 2088)
ants12
huviline



Registreerunud 27.03.04
Asukoht: otepää
Kasutaja on eemal

Auto: 80q GTE

postitati 27.09.05 11:11 Tsiteeri
Kolvi- ja õlirõngad



kuna selgus et 3b mootori ühe silindri õlirõngas on pehmelt öeldes p****s,siis küsimus:kas sellele mootorile võib ja saab panna mõne teise mootori õlirõngaid?
v äkki on kellegi antud mootorile ?
ühele silindrile uute rõngaste ostmine on nagu kahtlane ja kõigile viiele silindrile läheks asi suht kalliks ,nii palju raha läinud juba,tahaks mootori kokku panna


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jaks
huviline

Avatar


Registreerunud 14.12.03
Asukoht: Rakvere ja Tallinn vaheldumisi
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 635 CSI, E34 M5, E23 , Audi A6 quattro Avant

postitati 27.09.05 15:40 Tsiteeri


Ühtki teise mootori vana pole sinna mõtet panna.
Nimelt on mootorid kulunud erinevalt ja seega ei hakka asi korralikult toimima st. asjal ei ole mõtet. Nimelt kulub silinder ovaalseks ja kui panna teise mootori oma siis see peab hakkama teistmoodi kuluma. Selleks hetkeks kui ta kulub uuesti paika on ka see rõngas omadega otsas.
Originaalis on jah need rõngad suht kallid, aga Aavest peaks ka saama sellisel mootorile rõngaid ja komplekti hind ei ole vist ka väga metsik.
Ja üle üldiselt on kõige parem sellisel juhul panna kõik uued.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 27.09.05 17:22 Tsiteeri


Tegelik tõsiasi, on see, et kui mootor on sõitnud ennast suht "kohviks", ei piisa kolvirõngaste vahetusest - mõttetu tegevus.
Silinder on kulunud ellipsisse ( ovaalseks ), kolvil on kulunud rõngasooned - rõnga ja kolvil rõngapesa vahe suureneb. Ei anna tulemust uue rõngakomplekti paigaldus, pigem võib sellisel juhul mootori kokku lasta hoopis.
Lahendus ehk - silindrid remontmõõtu ( kui leidub antud mootorile rem mõõtu ), remontkolvid ja rõngad.


PS!
2.2T 20v mootoritele ei pakuta remontmõõdus kolbe ega saalesid, niiet kui "kohvi" siis 2 varianti:
1. Kuusakoski.
2. Aftermarketi kolvigrupp ja saaled. ( eritellimus )


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ants12
huviline



Registreerunud 27.03.04
Asukoht: otepää
Kasutaja on eemal

Auto: 80q GTE

postitati 27.09.05 18:38 Tsiteeri


asi selles et mootor on kulumis astmelt veel suht kobe(N kulumis ranti silindri ülaosas pea polegi),häda ainult et üks õlirõngas on tuksis


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 28.09.05 07:53 Tsiteeri


Mõõda üle silindrite ovaalus, variant panna uued rõngad siis juba, kui silindrid minimaalselt ehk kulunud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 28.09.05 09:55 Tsiteeri


Silindrid kergelt hooniga üle käia ja uued rõngad sisse.Ja kui siis juba kõik uued.
Siiani on toiminud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 42.1% - SQL: 57.9%]