Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Reduktor on läbi! (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 2402)
Abt
huviline



Registreerunud 30.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: autota.

postitati 30.10.02 21:34 Tsiteeri
Reduktor on läbi!



Lugu järgmine - Audi 80 -88 2.0 autom. reduktor on läbi. Nagu kuulda pidi see olema suht tüüpiline viga autom. puhul. Reduktorit saada suht võimatu olen otsinud ca 2 kuud - keegi on jõudnud alati enne mind ära osta. Küsimus selline ,et kas on mõtet panna peale manuaal kast? Kui on siis !
Kas keegi on pannud võib teab kedagi kes paneb peale mingi mõistliku raha eest??

Igasugune inf ja komentaarid on tere tulnud!:(:(:D:(:(:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 30.10.02 22:55 Tsiteeri


otsi julgad ja koht,teen ära,kui kaasa aitad,saame mingi 1000 hakkama.õlled sinu poolt.kuigi kardan,et juoid läevad peris kalliks.sul vaja hooratas,sidur pedaalide kompl.,ilmselt ka teised poolassid,kast,kuliss+veel sada muud vidinat


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Abt
huviline



Registreerunud 30.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: autota.

postitati 31.10.02 14:19 Tsiteeri


Endal sellist kohta ei ole kus saaks vahetada. Milline manuaal sinna sobib?
Kas oled seda varem ka teinud - kaua umbes aega läheb (mingi 2 päeva).
Seal on mingi kala vist - kinnitused tuleb ringi teha , tuleb kanalit suuremaks peksta,et kast ära mahuks.:o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 31.10.02 15:19 Tsiteeri


scorpio ja a100 olen ümber teind,mingit kanalit ei pea küll peksma,ega keredel pole mingit vahet.mis kast sinna sobib?,selle pead ise välja mõtlema kahjuks


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 22.01.03 21:24 Tsiteeri


[Küsimus selline ,et kas on mõtet panna peale manuaal kast?


Mòtet on alati. Endal sarnane kogemus 100 2.3 automaadiga. Nimelt lòppes ara reduktori vedava vòlli laager ja seda kiiruselt 140 km/h! Raksatus oli kaugele kuulda, sest laagri rullid kaisid reduktori hammasrataste vahelt labi. See vòimaldas parast seda veel koju sòita (aeglaselt). Kasti maha vòttes ja reduktorit lahti vòttes selgus pòhjus - redukorisse kaib eraldi transmissiooni òli, mitte automaadi òli, mida varrast valja tòmmates lihtne kontrollida on! Reduktori òli kontrollava kork on lahedalt kronsa taga peidus, ega osanud selle òli kontrollida... Nimelt laheb labi vòlli tihend ja pikapeale jaab reduktor kuivaks (minu oma oli seest lausa nii kuiv, et oli nagu muld! Laager kuumeneb ja kypse! Syy lisaks veel enesel, et sel hetkel, olles noor ja rumal, oli vaja ju kummi pòletada. Nimelt kui automaadiga tagurpidi hoog yles vòtta ja taisgaasil 1 peale tòmmata, jaavad asfaldile vaga pikad joonistused...
Sain romulast 300 eek eest uue reduktori (praegugi alles, kui kellelgi vaja...). Ca 5 korda sain piinelda, korrates protsessi: Kast maha, lahti, kokku, peale. Siis loobusin. Ostsin 2200 eek eest manuaalkasti, siduri, hooratta, siduri pumba ja manuaalvarjandi pedaalid koos kronsaga. Samuti Kaigukangi. Esimene tòrge tekkis kasti alla pannes, sest selgus et automaadi vantvòll erinev - vedava vòlli ots ei mahu vantvòlli otsa, ka pole ruumi selle laagrile. Vanta ratsima ei hakanud, tòmbasin kasti lahti ja lasin vòlli otsa peenemaks treida. Laagrit ei pannud. Pedaale kylge pannes selgus kere erinevus - auto varjandi kesktunnel laiem kui tavalisel. S.t. gaasi ja piduri pedaal jaavad kylgepidi kokku. çnneks sai neid painutada... Vaga raske on leida siduri torustikku. Romulad lòhuvad need ara. Ka on tegemist kaiguhoovastiku regullimisega. Juhtmetest kaiguvalitsa kyljes tuleb lahti saada. POOLTELJED erineva pikkusega. Nii, et otsustagu, mida keegi tahab. Kas uus automaat vòi manuaal kast peale...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 27.01.03 23:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja QUATTRO
ega keredel pole mingit vahet



Keredel ON vahe: 100 kesktunnel on automaadiga varjantidel TUNDUVALT laiem!!!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 55.3% - SQL: 44.7%]