Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: K: õli leke (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 1932)
westor
huviline



Registreerunud 23.08.05
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8 2,5 tdi

postitati 20.01.06 09:49 Tsiteeri
K: õli leke



Kas kellelgi veel sellist asja juhtund et selliste külmadega lööb kusagilt õlifiltri juurest õli välja.Ma isiklikult tean juba kahte audit millel sama asi juhtus(üks neist minu oma).:mad:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Robinson
klubiliige



Registreerunud 05.09.03
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 20.01.06 10:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: westor
Kas kellelgi veel sellist asja juhtund et selliste külmadega lööb kusagilt õlifiltri juurest õli välja.Ma isiklikult tean juba kahte audit millel sama asi juhtus(üks neist minu oma).:mad:


Kahte varjanti julgen pakkuda ,kas karterituulutus kinni või karteris liiga jämeda viskoosusega õli.Abiks teise varjandi puhul täissünt kas 0w või 5w.
;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
westor
huviline



Registreerunud 23.08.05
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8 2,5 tdi

postitati 20.01.06 10:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Kahte varjanti julgen pakkuda ,kas karterituulutus kinni või karteris liiga jämeda viskoosusega õli.Abiks teise varjandi puhul täissünt kas 0w või 5w.
;)

Mul on täissünt sees.Aga selgus et oli löönd filtri vahelise tihendi välja.Pole hullu;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Horde
huviline

Avatar


Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8 1,8

postitati 20.01.06 14:51 Tsiteeri


Pajatan siia ka oma kogemuse. Võimalik, et kellegile abiks.
Auto seisis mingi nädal. Siis läksin sõitu ja oli kiiresti linna vaja. Suurematel pööretel siis oli surve vist nii suur, et hakkas õli välja ajama kõige nõrgema koha pealt. Järgi andis siis õli andur.
Uurisin teemat ja selgus, et pidavatki nõrk koht olema kus õli välja suruma hakkab. Tuvastatud sai siis nii, et mootor puhtaks ja masin käima ja kõrgemad pöörded kohapeal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 20.01.06 16:03 Tsiteeri


Proovi peale käivitamist kohapeal õlikorki paotada - kui sealt susiseb nagu paisupaagi korgi alt, siis on ilmselt karterituulutus umbes ja kinni külmunud. Ridaviiestel tasub torustik maha võtta ja puhtaks teha.

V6 biturbol on probleem sellevõrra teravam, et antud asja lahendamiseks on saada selle tuulutustoru peale elektrisoojendus (vähemalt Soomes pani maaletooja neid ise omal ajal tagantjärgi autodele peale). Asja ei tee rõõmsamaks ka mitte see, et pikalt sõites võib asi ka soojal mootoril kinni jäätuda.

Hädaabiks aitab õlikorgi sisse pisikese augu (2...3 mm) tegemine - tegelikult tasub minna Revalisse klapiga korki otsima ( 078 103 485E peaks olema ).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 41.1% - SQL: 58.9%]