Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: S4 õlitemp (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 3256)
epic
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal


postitati 04.02.06 13:02 Tsiteeri
S4 õlitemp



Tere

S4 2,2T

Õlitemperatuuri näidik jamab, tuuritades hakkab nulli poole tõmblema, järsult. Õlirõhk ja õlitase on normis (rõhk tühikäigul umbes 1,7 bari, oleneb muidugi kui soe on õli). Mootor ei suitse, õli ei võta. Ühtlase gaasiga on kõik korras. Milles võiks viga olla ? Ei saa ju olla, et temp. andur jääb kuivale ? Siis langeks ju näidik aeglaselt nulli ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 06.02.06 00:00 Tsiteeri


Õlitemperatuuri andur oli vist mootori ees otsas - tasuks alustada juhtmeotste ülevaatamisest...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
cabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.04
Asukoht: Tartu<-->Ida
Kasutaja on eemal


postitati 06.02.06 17:19 Tsiteeri


palju yldse on normaalne õlirõhk s4'jal sooja mootori korral?


Car is to transport your ass not a christmas-tree!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
epic
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal


postitati 06.02.06 17:25 Tsiteeri


Ei tea oleneb õlist ja kõigest aga mul alla 1,5 bari ei lange tühikäigul. Mootor nagu korras.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 06.02.06 17:26 Tsiteeri


Viimane piir on 2.2T 20V motol 2bar @ 2000rpm 80C* õlitemperatuuril.
Reduktsioonklapi poolt lubatav max on 4.5bari


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tanelr4
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.07
Kasutaja on eemal


postitati 28.12.07 17:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
Viimane piir on 2.2T 20V motol 2bar @ 2000rpm 80C* õlitemperatuuril.
Reduktsioonklapi poolt lubatav max on 4.5bari

huvitav...alumisest piirist on kella järgi rõhk ikka üle, aga pean vist lähemalt vaatama max rõhku(enda arust suht lakke läheb). mis võib juhtuda kui üle 4,5 bari?

ja miks peab õli temp kellal 170 C olema? on kellelgi sinna lähedale läinud?ja mida see võiks põhjustada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Teemo
klubiliige



Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Quattro

postitati 28.12.07 20:46 Tsiteeri


Alumine piir 2bar@2000 rpm-i tähendab, seda, et alla selle ei tohi 2000 pöörde juures olla. Vastasel korral läheb ka õlituli põlema.
170 kraadi juures ei tohi õlitemp. kuidagi olla. Sul võib ühendus jamada. Temp. andur, nagu öeldud, ploki ees all nurgas, rihmaratta kõrval.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tanelr4
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.07
Kasutaja on eemal


postitati 29.12.07 11:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tanelr4
Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
Viimane piir on 2.2T 20V motol 2bar @ 2000rpm 80C* õlitemperatuuril.
Reduktsioonklapi poolt lubatav max on 4.5bari



ja miks peab õli temp kellal 170 C olema? on kellelgi sinna lähedale läinud?ja mida see võiks põhjustada?

vabandust, ma väljendasin ennast natuke kehvasti. mõte oli, et skaalal on 170 (mitte seieri näit). kui kõrge õlitemp on veel normaalne ja kustmaalt võib liiga teha?
puhtast huvist uurin :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lehys
huviline

Avatar


Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Cupra Leon Sportstourer

postitati 31.05.11 18:23 Tsiteeri


Tervist

Endal nüüd probleem et õli temp. jookseb kuni 150 kraadini,milles võib olla probleem,kehva ühendus,vigane andur?
Nädalaega tagasi seda probleemi nagu ei olnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lehys
huviline

Avatar


Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Cupra Leon Sportstourer

postitati 01.06.11 16:29 Tsiteeri


Korras andur oli vigane.Eelmine omanik polnud viitsinud andurit vahetada juhe oli niisama tagant võetud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 51.5% - SQL: 48.5%]