Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: mida ette võtta mootoriga, et heitgaasid korda saada? (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 1604)
pealik
huviline



Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT

postitati 26.09.03 17:58 Tsiteeri
mida ette võtta mootoriga, et heitgaasid korda saada?



Mootor 2.6 V6 ja ülevaatusel jäi täpselt CO2 normi piiridesse. 2 aasta pärast enam kindlasti ülevaatusel läbi ei saa.

Mis oleks kõige mõistlikum mootori juures ette võtta? Nagu ma aru saan on äärmus kapremont aga kindlasti on midagi vahepealset, midagi lihtsat ja odavat, millega annab samuti asjad korda saada.
Hea oleks, kui keegi teeks nimekirja võimalikest asjadest ja info valdamise korral lisaks ka maksumuse.

Lambdaandurid on äsja vahetatud. Täissünt õli ja 98 kasutusel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ACE16V
huviline

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900

postitati 26.09.03 19:13 Tsiteeri


küünlad, küünlajuhtmed ja muidugi õhufilter;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pealik
huviline



Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT

postitati 26.09.03 19:16 Tsiteeri


Küünlad vahetasin eelmisel nädalal, KN õhufilter on puhastatud, küünlajuhtmed aasta vanad, kuid need peaks veel kestma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ACE16V
huviline

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900

postitati 26.09.03 19:30 Tsiteeri


ok, siinkohal said odavad variandid otsa.....ahjaa, kas summutaja on gaase-pidav(mõõdavad nad seal ju co-d sumpa otsast), minu autol peale summi korrastamist näitajad paranesid, O-d enam sumpa vahelt juurde ei tulnud ja järele jäi ainult C;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pealik
huviline



Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT

postitati 27.09.03 06:33 Tsiteeri


sumpa on korras.

kui odavad ja ise teostatavad variandid said otsa, siis võiks asuda natuke keerulisemate juurde, mis võibolla eeldaksid mootori lahtivõtmist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kYbb
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: WRX

postitati 27.09.03 07:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja pealik
sumpa on korras.

kui odavad ja ise teostatavad variandid said otsa, siis võiks asuda natuke keerulisemate juurde, mis võibolla eeldaksid mootori lahtivõtmist.
Palju su mootor õli võtab? Kuidas lood kat-iga? Kat peaks ju CO maha suruma!?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
laur4
huviline



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A90Q, P944, UAZ469

postitati 27.09.03 07:29 Tsiteeri


Ei tasu kohe mootorit lammutama hakata. Korralik diagnostika on alati abiks. Kui kõik kruvid õigesti paika keerata, vähenevad need näitajad kah nagu nõiaväel.
Aga kohta kahjuks soovitada ei oska.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 27.09.03 07:30 Tsiteeri


enne CO mõõtmist lase kohapeal vabakäigul paar minutit pöördeid 5k pöörde peal.. äki aitab kah vähe sooled puhtaks lasta


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
pealik
huviline



Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT

postitati 27.09.03 18:44 Tsiteeri


õli võtab 1L/5000km, üks kat on vist seest tühi. teine peaks töötama.

kas diagnostikas keeratakse sel autol midagi paika? Hannes speedsterist ütles, et kõik kontrollib kompuuter ja suurt midagi keerata ei anna. võibolla muidugi arvutiga saab midagi muuta aga kruvikaga küll mitte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
laur4
huviline



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A90Q, P944, UAZ469

postitati 28.09.03 07:22 Tsiteeri


Kui kõike reguleerib kompuuter, siis ei ole vist kruvikaga tõesti midagi peale hakata.
Sel juhul tuleks hakata otsima mõnda sellist andurit, mis korralikult ei tööta.
Aga diagnostika abil peaks ikkagi midagi teada saama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 37.2% - SQL: 62.8%]