Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Plokikaane tihend? (Vastuseid: 17 | Vaatamisi: 8214)
ABK 92`2,0E
huviline



Registreerunud 14.10.02
Kasutaja on eemal

Auto: autota.

postitati 18.11.02 13:50 Tsiteeri
Plokikaane tihend?



Hiljuti sai tosool ära vahetatud ja mingi mehaanik vaatas asja muidu ka üle ning
ütles et sul mootor kuuma saanud, et tilgub natuke tosooli ploki vahelt. Ise vaatan et tilgub hoopis selle toru tihendi vahelt mis mootoriplokki läheb ja millel 2 andurit küljes. Mis oleks muud tundemärgid kui tihend läbi??:(
Kui palju võiks minna maksma selle tihendi vahetus?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
martinjev
huviline



Registreerunud 02.10.02
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8 aut. -95.a

postitati 18.11.02 15:13 Tsiteeri


Kui tihend on läbi, peaks õli muutuma heledaks, või kui vesi silindrisse satub, hakkab sumpsist hullult auru tulema. teinekord saad ka sellest aru et vesi põlemiskambris on kui kontrollid kyynlad yle. vahest võib tekkida kyynlale selline katlakivisarnane kiht peale. (mul yhel scorpal nii juhtus). kui is remondid, siis tihendi hind vast paar-kolmsada eeq on. pluss erivõtmed pluss närvikulu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kYbb
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: WRX

postitati 18.11.02 15:16 Tsiteeri


Kuivata korralikult ära ja vaata siis. Kui sotti ei saa, siis igaks juhuks võid proovida, ega surve jahutussüsteemi ei teki, muidu lööb midagi veel lõhki (jahutusvooliku, radika...). See juhtub ikke siis, kui plokikaane tihend läbi või kaan kõver (st kuuma saanud). Seda saad nii proovida, et ajad mootori soojaks, ronid kapoti alla ja katsud jahutusvoolikuid, kui on pehmed, siis anna koralikult tuuri ja katsu uuesti. Kui siis ka kõvaks ei lähe, siis OK!
Muidu on juhtunud ka, et andur võib ise lekkima hakata.

Kui eriti kapotialusega kursis pole, siis võin seda surve asja ise aitäh eest vaadata.

Edu


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kYbb
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: WRX

postitati 18.11.02 15:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja martinjev
Kui tihend on läbi, peaks õli muutuma heledaks, või kui vesi silindrisse satub, hakkab sumpsist hullult auru tulema.
Kui jahutusvedelik lekib väljapoole ei juhtu neist kumbagi. Ja kui vesi silindrisse satub on ka ülerõhk süsteemis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
martinjev
huviline



Registreerunud 02.10.02
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8 aut. -95.a

postitati 18.11.02 15:40 Tsiteeri


kui muidugi vesi väljapoole lekib siis pole muidu aru saada kui kylmal mootoril näha, kust märjaks :) läheb...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 18.11.02 15:57 Tsiteeri


kui see andurite junn on plastikust,siis ikka selle viga kipub olema,eriti kui keegi tarkpea on seal nn.järelpingutust teinud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
ABK 92`2,0E
huviline



Registreerunud 14.10.02
Kasutaja on eemal

Auto: autota.

postitati 18.11.02 17:13 Tsiteeri
Plokikaane tihend?



Vaatasin õlikorgi alla, seal valge sade.
Kas see võib olla jahutusvedelik?
Kuumal mootoril õlivardal mullid.
Külmal ei ole...
Hiljuti sai mootor kuuma, sest kass jäi roolivõimu(ja nagu hiljem aru sain ka veepumba) rihma vahele ja tõmbas selle maha. Algul ei taibanud et veepump sama rihma peal. Jahutusvedelku tuli läks ka korraks põlema enne kui kinni pidasin.
Normaalne on muidugi see kuidas see kass sinna üldse sai mul on mootoril all see suur kate. Ma ei tea kas on ka plokk kõver, sest öeldi et ennem on juba mootor kuuma saanud ja nüüd veel see jama:(:(:(
P.S. the cat didn`t make it...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
martinjev
huviline



Registreerunud 02.10.02
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8 aut. -95.a

postitati 18.11.02 17:24 Tsiteeri


kle siis võib plokikaan läbi kyll olla. vaata kui õlimõõtevardal kah on õli hallikas valge siis on jah. mis sest kassist sai pärast?:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ABK 92`2,0E
huviline



Registreerunud 14.10.02
Kasutaja on eemal

Auto: autota.

postitati 19.11.02 12:34 Tsiteeri
Plokikaan läbi?



Kassil lips läbi- prügikasti loomulikult...
Krt nüüd koputan hommikul igaks juhuks kapotile:)

Kui palju kellegil töösooja mootori temperatuur on?
Mul on nagu vähevõitu seda, nii 75° C(kui see on 75, see kriips enne 90-t)
Termostaat ka läbi, või seotud selle kammiga?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ABK 92`2,0E
huviline



Registreerunud 14.10.02
Kasutaja on eemal

Auto: autota.

postitati 19.11.02 12:49 Tsiteeri


P.S. Nii palju kui mina aru saan survet süsteemis ei ole. Ka õlivardal pole hallikasvalget sadet, tossab masin küll aga sõidan enamuses lühikesi otsi nii et see võib vabalt kondensaat sumpsis olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 19.11.02 13:12 Tsiteeri


sul mootoris on ka ilmselt kondensiga tegu.See on täiesti tavaline et õlikorhi all on kollane lima.Korralikult soojaks sõidetud mootoriga kaob see ära.
Kas lekkekoha said nüüd teada lõpuks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
ABK 92`2,0E
huviline



Registreerunud 14.10.02
Kasutaja on eemal

Auto: autota.

postitati 19.11.02 15:45 Tsiteeri


Leke on siiski vist selle jahutusvedeliku toru tihendis mille peal 2 andurit on.
Ma ei saagi aru kust see remondimees siis võttis et plokikaane tihend annab läbi...
Võib-olla siis mootori selle poole pealt mis kaldu on, sinna alla ei näe, seal sissepritse jubinad ees.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 19.11.02 18:59 Tsiteeri


irwe,remondi mees vaatab alati kuidas talle kasulikum on.igatahes mul on hea meel et sa pääsesid suurest raha raiskamisest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
kYbb
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: WRX

postitati 20.11.02 08:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja ABK 92`2,0E
P.S. Nii palju kui mina aru saan survet süsteemis ei ole. Ka õlivardal pole hallikasvalget sadet, tossab masin küll aga sõidan enamuses lühikesi otsi nii et see võib vabalt kondensaat sumpsis olla.
Kui survet pole, siis õnnitlen ;) , sest siis see sade õlikorgil plokikaane tihendist küll pole. Mul ka selliste ilmadega masin aurab. Muide kui praeguste ilmadega lühikesi otsi sõidad, siis võid pool radikat kinni katta. Isal sama auto ja kattis ka pool radikat kinni kuna ka lühikesi otsi sõidab ja temperatuur madal oli. Nyyd t 90 kraadi juures ja linnasõidul hoiab sama t ilma ventikat kasutamata. Muuses ta kahtlustas algul ka termostaati ja vahetas ära, kuid see ei aidanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Indrek
huviline



Registreerunud 09.10.02
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 quattro

postitati 20.11.02 08:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja martinjev
vahest võib tekkida kyynlale selline katlakivisarnane kiht peale. (mul yhel scorpal nii juhtus).


kui katlakivi on siis kasuta calgonit! calgoni kasutamine on tunduvalt odavam, kui remondimehe kutsumine :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ABK 92`2,0E
huviline



Registreerunud 14.10.02
Kasutaja on eemal

Auto: autota.

postitati 20.11.02 08:28 Tsiteeri


Huh tundub et pääsesin siis suurest s..st.
Ja thanks selle vihje eest radikas kinni katta. Aga kapotile koputan hommikuti ikkagi:D:D:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teints
huviline



Registreerunud 12.11.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A80 Avant 2,3

postitati 27.11.02 07:02 Tsiteeri


ehhee, nagu neid kasse vähe oleks .... :D aind auto lõhub ära .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
anomaalia
huviline



Registreerunud 05.11.02
Asukoht: kus jope ripub, üldiselt Wismaris
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2,8 Quattro Avant

postitati 27.11.02 10:31 Tsiteeri


Mul ühed tuttavad sõitsid mõned aastad tagasi talvel Ford Sierraga Tallinnast Tartusse.
Tartus läks juht kapoti alla midagi vaatama ja kui ta selle avas siis hüppas sealt üks paanikas kass kuskilt õhufiltri juurest välja. Olevat vist teine tallinnast saati seal passinud. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 62.6% - SQL: 37.4%]