Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: 98 või 100 kW? (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 2580)
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 02.01.03 12:39 Tsiteeri
98 või 100 kW?



Sorry kui teem aon kuidagi juba läbi käinud, kuid küsimus siis järgmine:
2,3 mootorit olen kohanud Coupedel nii 98 kui ka 100 kW-stena. Mis on neil see erinevus? Või on lihtsalt mingi nn. aastaarvu edasiaretus?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mms
huviline



Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 V8T

postitati 02.01.03 14:06 Tsiteeri


kas asi ei ole mitte katalüsaatoris?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 02.01.03 16:34 Tsiteeri


et kummas see siis on ja kummal ei ole?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Absolut
huviline

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Corvette C5 `01

postitati 02.01.03 16:52 Tsiteeri


rohkem kw siis ilma katita


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 02.01.03 17:07 Tsiteeri


Et kui jutt juba kati peale läks, siis paar küsimust kah.
Räägivad et kat vahelt ära ja power tuleb nii mis vähe. Kas asja eemaldamine tõepoolest annab niivõrd head tulemus või on jutt üle pingutatud? Ja siis veel seda et kas kati saab ka nii vahelt ära, et seda silmaga hiljem ei näe? A la et kakud seest tühjaks vms? Just asking... Ja siis veel igast andurid(lambda) - mis siis nendega? Mehaanilisel pritsel vist ei ole suurt muret sellega, aga teistel?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Burn
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Q & E39

postitati 02.01.03 17:20 Tsiteeri


Natuke teravamaks ta läheb,aga mingit +10 hp nagu räägitakse, ära looda. Audil on jah see mure, et lambda asetseb otse kati küljes(vähemalt typ.`89, 80/90; coupe) ja jõhkralt alt ära lõigata ja toru panna on nats raske. Ise lasin asja lahti keevitada ilusti, kärje sai välja löödud, sõel sisse ja matid tuugalt ümber. Tehti siis nö. resoks. Lambda jäi sinna kus ta oli. Kusjuures kontrolli minnes oli CO ainult 0,2 rohkem kui lubatud.


Suzuki Bandit 1200, 2,5 sek 0-100 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
kYbb
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: WRX

postitati 05.01.03 19:22 Tsiteeri


Ma võtsin kati tervena alt ja panin toru. Kati jätsin igaks juhuks alles ja võin nüüd vajadusel maha parseldada. Sealt saad selle kolme poldi poolse koonusega värgi ja lamda vindi. Minek läks muidu sutsu teravamaks küll.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
teints
huviline



Registreerunud 12.11.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A80 Avant 2,3

postitati 06.01.03 12:16 Tsiteeri


Jajaa, aasta-paari pärast vannute, et katalüsaatori vahelt ära kiskusite. Euroopa Liitu jõuame, siis ei saa ülevaatuselt enam läbi, kui katalüsaator tuksis või üldse puudub (ja tehnilises passis kirjas). Lätis pidi juba nii olema, et rikkis katiga ülevaatuselt läbi ei saa... ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kYbb
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: WRX

postitati 06.01.03 12:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja teints
Jajaa, aasta-paari pärast vannute, et katalüsaatori vahelt ära kiskusite. Euroopa Liitu jõuame, siis ei saa ülevaatuselt enam läbi, kui katalüsaator tuksis või üldse puudub (ja tehnilises passis kirjas). Lätis pidi juba nii olema, et rikkis katiga ülevaatuselt läbi ei saa... ;)
Mul passis kati polnud ja sel aastal oli ka katita olemas. Muidu ülevaatust peaks saama postiga ka tellida :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
teints
huviline



Registreerunud 12.11.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A80 Avant 2,3

postitati 06.01.03 17:46 Tsiteeri


Siis kui passis pole, siis muidugi teine asi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 07.01.03 02:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja mms
kas asi ei ole mitte katalüsaatoris?

2.3 mootoril on ka erinevaid modifikatsioone. Tyybikood NF. Olemas 10V kahe erineva sisselaskekollektoriga. Peaks plema eranditult kat.-ga. Saab kati seest tyhjaks lyya. Valja ei paista. Aga tuntavat effekti kyll pole!:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 43.8% - SQL: 56.2%]