Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: S4 B6-B7 (2003-2008) (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 3072)
raimsb6
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.05
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal


postitati 08.10.08 11:25 Tsiteeri
S4 B6-B7 (2003-2008)



Tere

Juba mõnda aega peas vasardanud mõte B6 S4 ostuks (panin pealkirja ka B7, kuna see peaks peaaegu sama olema). Olen auto ja selle kulude kohta veidi uurinud (peamiselt usa foorumitest).

Nimelt olen kuulnud, et see V8 on sinna B6 ja B7 keresse napilt ära mahutatud ja nii mõnegi töö jaoks võetakse mootor üldse välja. Mootori välja võtmine käib aga nendel mootorit alla lastes. Enne aga tuleb eest ära võtta käigukast ja esisild :o Kuigi on autol mootoririhma asemel kett (asub mootori taga), mida nagu vist ei pea vahetama, küll aga läheb väidetavalt läbi ketipinguti, mille vahetamine tähendab jällegi mootori välja võtmist...

Seega minu küsimus. Kellel on nimetatud S-d või on nendega kokkupuude olnud, missugused on nende autode hoolduskulud? Kas eelpool nimetatud mootori väljavõtmine vastab tõele ja kui palju selline töö võib eestis maksta? USA Audi esindustes võetakse selle eest tööraha $3-4000 :o Auto bensukulu ja kindlustuse olen välja uurinud ja see täitsa talutav, küll aga kardan et see S4 remont muutub totaalseks rahaauguks...

Kuna need autod Eestis suht haruldased, siis olen tänulik igasuguse informatsiooni eest... Huvitav kas klubiliste hulgas on üldse nimetatud autode omanikke?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 08.10.08 11:52 Tsiteeri


Seda mootori väljavõtmist küll ara karda. See, et kast tuleb eest võtta ning sillatala, need on lollid jutud...

Me võtame vanematel Audidel kah mootori koos kastiga ja sillaga maha kui näiteks on vaja kasti kätte saada.

Mootor, kast ja esisild korraga võttes on palju kiirem kui osadel ainult kasti maha saada.

Meil selleks tööks olemas spets pukid ja vahendid ning tänu sellele asi ka sujub.

Ma/Me pole kordagi sellisel ketti vahetanud ega pole ka kuulnud, et kellegil probleeme oleks olnud, küll aga käib mõlemi kerebaasil autosid meil hoolduses...


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 08.10.08 11:57 Tsiteeri


Ahjaa, meil läks 3,0TDI kõikide kettide ja pingutite vahetus maksma 21 000.-, seal sees olid siis kõik varuosad (originaal) ning lisaks mootori maha võtmine koos kastiga ja kasti eemaldamine mootori küljest, et saaks kette vahetada.

Julgelt üle poole (ehk mingi 70 - 80%) sellest summast moodustasid varuosad ja materjalid.


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raimsb6
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.05
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal


postitati 09.10.08 08:23 Tsiteeri


juks11, tänud vastuse eest. Vaatan neid nüüd mõnevõrra julgemalt. Kui vaid oleks suurem valik...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
antsu
klubiliige



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 09.10.08 09:09 Tsiteeri


Tere. Äkki valgustad teisi ka nende kulude osas mida oled ise välja uurinud. Kuna ma arvan, et mõne aja pärast tekib siia samasugune teema (kunagi ei või kindel olla) siis saaks inimene siit juba enamuse vastuseid kätte.
Ja kui ära oled ostnud siis kindlasti tee teema ka klubi autode alla.


Parimat,
Antsu


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
raimsb6
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.05
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal


postitati 09.10.08 12:01 Tsiteeri


No bensukulu vist ei ole eriti suur saladus sellel autol (linnas raske jalaga kuskil üle 20l/100km, maanteel isegi võibolla 10l/100km). Kindlustus (kasko) sõltub aga suht paljudest asjadest, näiteks vanus ja riskigrupp jne. Mulle pakuti näiteks 22000 aasta, samas ühes kindlustusfirma veebikalkulaatoris anti hinnaks 45000 aasta :o Auto hoolduskulude selgitamiseks ma selle teema tegingi.

Uurinud olen siis peamiselt audiworld.com ja audizine.com foorumitest (kuna siin AC-s ikka midagi ei leidnud).
Üldiselt on mitmelt poolt öeldud, et tegemist on üsna töökindla autoga, aga, kui vaja remontida, siis kipub kalliks minema. Asjad mida vahetatakse tihemini on sidur (ilmselt ruunatakse liialt) ja silma jäi ka ketipinguti teema, millest enne rääkisin. Noh ja siis mõnel on see tavaline süütepoolide suremine, mis vist kõigil B6-tel ette tuleb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ttoom
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.08
Asukoht: rakvere
Kasutaja on eemal


postitati 14.10.08 19:40 Tsiteeri


Kumba kasti sa rohkem tahaksid ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
90b3
huviline



Registreerunud 12.01.13
Kasutaja on eemal


postitati 26.03.19 13:51 Tsiteeri


10 aastat mõõdas, on ehk nüüd midagi rohkem teada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
aixx
huviline



Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 26.03.19 20:05 Tsiteeri


Enam vähem kõik mis siin kirjas ei vasta tõele. Kui midagi konkreetselt, siis küsige privas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 55.3% - SQL: 44.7%]