Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: S4 Käigukast (Vastuseid: 14 | Vaatamisi: 3366)
Axxept
huviline



Registreerunud 30.04.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4

postitati 03.05.04 19:47 Tsiteeri
S4 Käigukast



kuna eelmine teema on lukku pandud, siis pean uue tegema.
mida see tähendab kui mul on see "roti närimine" tühikäigul?


RALLIART
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Kotkas
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal

Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3

postitati 03.05.04 21:01 Tsiteeri


wtf is "roti närimine" ?:o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
turbo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.10.03
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: S6

postitati 03.05.04 21:57 Tsiteeri


Pole siin imestada midagi, mul sööb ka.
Tulge ja kuulake kui ei usu. :D
Algul arvasin, et see tuleb kulunud käigukasti patjadest. Nüüd padjad vahetatud aga ikka krõbiseb aegajalt. :o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
a90q20v
huviline



Registreerunud 15.04.04
Asukoht: Viru
Kasutaja on eemal

Auto: zil157

postitati 04.05.04 06:27 Tsiteeri


järelikult rotid käigukastis :)

aga kas siduri asendit muutes muutub ka hääl?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Axxept
huviline



Registreerunud 30.04.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4

postitati 04.05.04 09:59 Tsiteeri


kui sidur alla vajutada, jääb vait...


RALLIART
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
mike
huviline

Avatar


Registreerunud 13.01.03
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant 3.0 Q

postitati 04.05.04 10:45 Tsiteeri


kas mitte survelaager ei hakka lõppema?


www.auto24ring.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 04.05.04 10:51 Tsiteeri


Siduri survelaager peaks tegema häält siis kui pedaali alla hakkad vajutama (lahutushark surub vastu survelaagrit, mis oma korda vastu sidurikorvi lamellvedrusid)


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
a90q20v
huviline



Registreerunud 15.04.04
Asukoht: Viru
Kasutaja on eemal

Auto: zil157

postitati 04.05.04 12:30 Tsiteeri


huvitav aga kas see ei muuda midagi kui ilma siduritta kohapel üritad natuke käigukangi asendit muuta. ehk siis tahab vähe hoovastik reguleerimist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 04.05.04 21:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja jõuvanker
Siduri survelaager peaks tegema häält siis kui pedaali alla hakkad vajutama (lahutushark surub vastu survelaagrit, mis oma korda vastu sidurikorvi lamellvedrusid)


Reeglina on ikkagi nii,et kui survelaager hakkab lõppema siis häälitseb ta just siis kui pedaal üleval on.Kui pedaali alla vajutad siis jääb vait.
Sinu kirjeldatud versiooni kohtab üldiselt maksimaalselt 20% juhtudest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 04.05.04 21:53 Tsiteeri


Hmmmm.
Olen kohanud ja kuulnud survelaagri lõppemise kohta ainult sellist varianti nagu ma eelpool mainisin.
Survelaager on lahutuskäpa küljes kinni, kui sidur ei ole lahutatud (pedaal üleval), siis on laager vaba, selleks ka siduripedaali vabakäik, sel momendil ta ei pöörle ega saa mingit survet. Nüüd kui hakata pedaalile vajutama, surub lahutuskäpp laagri vastu lamellvedrusid/käppasid ja juhul kui laager on peetis hakkab ta surve all (pööreldes) häält tegema.
Lahutamata siduri korral seisab survelaager paigal ja ei tee mingit häält.
Sidur peaks mu meelest nii toimima.
Kuid erandeid võib loomulikult olla, ei vaidle vastu!
PS! Minu S-l on ka see krdi krõbin sees, ei saa peris täpselt aru, mis seda põhjustab. Mõni päev lähen kanalile ja vaatan vähe lähemalt, kust see krdi krõbin täpselt tuleb ja kui selgusele ei jõua, siis sõidan nii kaua kuni laiali, küll siis näha, mis krõbina põhjustas;)


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Axxept
huviline



Registreerunud 30.04.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4

postitati 04.05.04 23:36 Tsiteeri


aga kui selgusele jõuad, anna teada:)


RALLIART
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 05.05.04 05:29 Tsiteeri


Enamusel tänapäeva autodel ja ka audil jookseb siduri survelaager kogu aeg korviga kaasa.Sellist asja nigu sigullil oli et korv on ühes toa nurgas ja survelaager teises pole juba ammu näinud lääne autodel.
Selles ka üks põhjus miks see survelaager suht kiirelt ära sureb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
mike
huviline

Avatar


Registreerunud 13.01.03
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant 3.0 Q

postitati 05.05.04 06:35 Tsiteeri


sai just üks Golf3 soetatud, millel survelaager lõppema hakkab ja sellel häälitseb ta just siis kui pedaal üleval on ja vait jääb siis kui pedaali põhja surud.


www.auto24ring.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
turbo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.10.03
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: S6

postitati 05.05.04 06:46 Tsiteeri


Siis peaks hakkama survelaagri hinda uurima. Ja seda, kas see vahetamine on keeruline protseduur. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
indro
meeskond



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 05.05.04 08:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja turbo
Siis peaks hakkama survelaagri hinda uurima. Ja seda, kas see vahetamine on keeruline protseduur. ;)


Sul ju vahetati alles sidur, kas see õige odavam asi seal jäeti siis vahetamata ?

Ja vahetamine on nagu ikka, kast maha vaja võtta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 41.3% - SQL: 58.7%]