Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 20vT küünlad tulevad lahti (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 4109)
Audikas
huviline



Registreerunud 29.04.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Polegi Audit

postitati 21.05.04 13:43 Tsiteeri
20vT küünlad tulevad lahti



...kas kellegil on midagi sellist juhtunud, et tõsisemalt katlaid küttes kipuvad motol küünlad plokikaanest välja lendama(kaan pidavat nii tihedalt klappe ja igast kanaleid täis olema, et see vähene raud mis küünalt kinni peaks hoidma väsib pideva paisumise-kahanemise juures ära)? Endal oli kuni tänaseni üks juhus teada....ja nüüd siis kurtis mõni tegelane veel selle üle.... tore oleks kulda ka siinseid arvamusi ja kas asi on tõesti nii nutune kui paistab... :( või on lihtsalt tegemist halbade asjaolude kokkulangemisega... :)
igatahes tähh igasuguste vastuste eest :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 21.05.04 14:36 Tsiteeri


Üldiselt on sedasi, et 2,2T mootoril tuleks iga natukese aja tagant kontrollida küünalde pingutust ja kui vaja kõvemini kinni keerata siis ei lenda nad kuhugi. Kui aga küünalde pingutust ei kontrolli ja sõidad ühtede küünaldega u. 80 tuhat siis arvan küll, et vahepeal lendab mõni ära...


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 21.05.04 15:13 Tsiteeri


Kusjuures olen tähele pannud, et küünlaid peab pingutama umbes iga paari tuhande kilomeetri tagant. Muidu poleks nagu märganudki, aga küünalde ümber hakkasid tekkima niisked ringikesed - hakkas vahelt läbi ajama. Räägin praegu 2.2 10V turbo mootorist MC1.


"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
madjs
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw

postitati 21.05.04 15:45 Tsiteeri


Ma isegi oma cuubikul 1,8 gt motoga sama asja täheldanud, kui pikemat aega neid seal mitte kruttida siis jah, pärast kipuvad lahti olema peal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
laur4
huviline



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A90Q, P944, UAZ469

postitati 21.05.04 18:57 Tsiteeri


Sõbra 200-l üks ilmselt siis selletõttu minema lendaski.
Aegajalt neid pingutada on igatahes lihtsam, kui pärast pead murda keerme taastamise üle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
inc13
huviline



Registreerunud 19.11.06
Kasutaja on eemal


postitati 22.05.04 22:30 Tsiteeri


Kui küünal on minekut teinud siis seda pesa korralikult enam pidama ei saa....


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ull
huviline

Avatar


Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B2q, B4; Honda Accord Tourer

postitati 23.05.04 06:43 Tsiteeri


Mul kunagi tavaliselt R5 10V-l lendas ka küünal minema. Aga keerme taastamisel küll mingeid probleeme ei old ja ka pärast kuskilt küünla vahelt õli välja ajamist jne ei täheldanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Audikas
huviline



Registreerunud 29.04.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Polegi Audit

postitati 23.05.04 09:47 Tsiteeri


…tähendab et “tüüpveaga” nagu tegemist ei ole ja kartused on asjatud... :)kuna endal läheb õige pea sellise motoga s-i ostuks siis seda oli hea kuulda…
üks ohtlik koht millega alt lennata siis nagu vähem… :):)

...ja veel to:Ull Miis, et kuidas see keerme taastamine sul käis et pidama said…


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raigo
huviline



Registreerunud 11.03.03
Kasutaja on eemal


postitati 23.05.04 10:42 Tsiteeri


ma usun et keerati number suurema lõikuriga lihtsalt uus keere sisse ja suurema keermega küünal peale ?või siis pandi puksiga,mis on vähemtõenäosem


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 06.12.04 20:26 Tsiteeri


Kaan on alum. ja küünlad raud ja paisuvad need materjalid erinevalt ja eri kiirusega.
Kui ronid küünalde kallale esimest korda või aimad ohtu?
Mine võtmega KÜLMA mootori kallale.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 06.12.04 20:34 Tsiteeri


Õige on jah minna võtmega küünla kallale alles külma st jahtunud mootori korral.
Kuid see küünalde " jooksu panek " on 90%-se tõenäosusega tingitud kaanepragudest, mis tekivad küünlapesa ja enamasti väljaklaske klapipesa vahele. Pragude teke on tingitud halvast soojuse ära juhtimisest põlemiskambri laelt ( järeljahutus ).
PS!
Ei tule küünlad niisama midagi lahti, kui on paigaldamisel korrektselt kinni keeratud! ;)
PS! Lähtusin eelkõige 4-ja klapitehnikat kasutavatest mootoritest :P


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 20.07.05 23:47 Tsiteeri


ei ole jah tühi jutt...

Sai siin üks hommik enne väljasõitu just spetsiaalselt pealmine kaas koos süütepoolidega maha kistud ja küünlavõtmega kallale mindud - kaks küünalt viiest olidki suht lõdvalt kinni.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
inc13
huviline



Registreerunud 19.11.06
Kasutaja on eemal


postitati 23.07.05 22:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: generaator M
ei ole jah tühi jutt...


Ei saa kuidagi kinnitada ,et küünlad eriti pidevat tähelepanu vajaks .Omal ka nagu aby .. igakord on õige jõuga kinnikeeratud .. samas pole ka 60 tkm ükski kord näppimise intervall ka olnud :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 24.07.05 00:21 Tsiteeri


eks aeg nüüd näita - sai just mõne päeva eest uued küünlad peale...

samas teine asi on küll fakt - klapikambri kaane sisemine tihend (see küünalde pesade ümbert) vajab igatahes vahetamist: küünalde ümbrus oli pehmelt öeldes ikka üksjagu õline - piibuotsad lausa leemendavad...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 54.5% - SQL: 45.5%]