Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Autor:
Pealkiri: S4 2.2t suri välja, ei käivitu (Vastuseid: 87 | Vaatamisi: 16355)
cilaper
huviline



Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal

Auto: C5q

postitati 17.02.10 21:24 Tsiteeri


Ma mõõdaks hooratta andurite takistused üle. Peaksid olema 1K oomi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
altz1
huviline



Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8tt

postitati 19.02.10 23:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Tsitaat:
Algselt postitas: cilaper
Kuna ei viitsinud esiotsa lahti kakkuda, siis vaatasin hooratta pealt.

Seda tahtsingi teada. Õige ongi hooratta pealt vaadata.

Mis erinevus on antud mootoril vändamärgil (hoorattal) ja sellel, mis esiotsa demfri peal? Kas ta pole lihtsalt dubleeritud? Põhjus miks ma küsin on see, et tuleb välja et kõikidel AAN-idel pole üldse hoorattapeal märki, ise tegelen ühe sellisega hetkel ja netist jäi ka üks taoline juhtum silma. Esitosa märgi järgi paika panna ei või? Teab äkki keegi täpsustada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 20.02.10 05:59 Tsiteeri


Kui on org hooratas siis on ka seal märk olemas. Automaadil on ta oluliselt halvemini leitav. Hädapärast saab ka esimese märgi järgi panna, eeldusel, et olekd 100% veendunud, et hammasrihma alumine kiil on terve;) kindluse mõttes võid esimese rihmaratta märkki kontollida läbi esimese küünla ava, tehes pika metall vardaga kindlaks kolvi ülemise asendi.


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
altz1
huviline



Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8tt

postitati 20.02.10 08:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Eints
Kui on org hooratas siis on ka seal märk olemas. Automaadil on ta oluliselt halvemini leitav. Hädapärast saab ka esimese märgi järgi panna, eeldusel, et olekd 100% veendunud, et hammasrihma alumine kiil on terve;) kindluse mõttes võid esimese rihmaratta märkki kontollida läbi esimese küünla ava, tehes pika metall vardaga kindlaks kolvi ülemise asendi.

Jep, nii tegingi, võtsin 1sil. küünla maha, pikk traadi jupp sisse ja hakkasin aeglaselt keerama - 1sil ilusti üleval. Autol oli algselt vända kiil ära ja võnt ca 1-2 hammast mööda seetõttu ja auto ei käivitunud (sama värk ehk õhtul töötas ja hommiku käivitades oligi puuks):D sai siis uus rihma ratas pandud koos absoluutselt kõikide rihmavahetuseks vajaminevate pudinatega esiotsa märgid on vänt+nukk on 100% paigas, surved mootoris kõik silindrid 10,5-11. Aga ikka ei käivitu. Säde on kõikides silindrites + kütust pihustavad ka kõik pihustid - testitud. Ainus mida oskaks pakkuda on nuka halliandur? Kuidas ta aan-il lahendatud on, st kas seal üleval korrusel võib ka midagi paigast ära olla?

Muidu antud auto on manuaal ja sai kandelambi+ peegliga piinliku täpsusega seda märki otsitud ja mida pole seda pole. Netis oli üks samasugune teema ühel AAN-il. Krt võibolla tõesti siis mingi teine hooratas sisse topitud :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
altz1
huviline



Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8tt

postitati 20.02.10 08:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Eints
Kui on org hooratas siis on ka seal märk olemas. Automaadil on ta oluliselt halvemini leitav. Hädapärast saab ka esimese märgi järgi panna, eeldusel, et olekd 100% veendunud, et hammasrihma alumine kiil on terve;) kindluse mõttes võid esimese rihmaratta märkki kontollida läbi esimese küünla ava, tehes pika metall vardaga kindlaks kolvi ülemise asendi.

Jep, nii tegingi, võtsin 1sil. küünla maha, pikk traadi jupp sisse ja hakkasin aeglaselt keerama - 1sil ilusti üleval sel hetkel kuialt vända märk demfril paika läheb. Nagu ma aru saan siis tegemist ongi dubleeritud märgiga, lihtsalt hooratta järgi pannes saab välistada purunenud vändaesikiilu?

Krt küll, v8 mootorid on palju konkreetsemad :D

Autol oli algselt vända kiil ära ja vänt ca 1-2 hammast mööda seetõttu ja auto ei käivitunud (sama värk ehk õhtul töötas ja hommiku käivitades oligi puuks):D sai siis uus rihma ratas pandud koos absoluutselt kõikide rihmavahetuseks vajaminevate pudinatega ,esiotsa märgid on (vänt+nukk) on 100% paigas, surved mootoris kõik silindrid 10,5-11. Aga ikka ei käivitu. Säde on kõikides silindrites + kütust pihustavad ka kõik pihustid - testitud. Ainus mida oskaks pakkuda on nuka halliandur? Kuidas ta aan-il lahendatud on, st kas seal üleval korrusel võib ka midagi paigast ära olla?

Muidu antud auto on manuaal ja sai kandelambi+ peegliga piinliku täpsusega seda märki otsitud ja mida pole seda pole. Netis oli üks samasugune teema ühel AAN-il. Krt võibolla tõesti siis mingi teine hooratas sisse topitud :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 20.02.10 08:37 Tsiteeri


Olen päris mitmeid AAN-e näperdanud, just rihmavahetused, kõikidel on hoorattal olnud sissepressitud kriips, olgu man, või aut kastiga, alati olen kriipsu leidnud ja selle järgi ka lähtunud. NUkaratta sälk on alati tiba nihkes, nii pool hammast ehk, vbl vähem, see on normaalne, tehase konfis töötab väga hästi.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
altz1
huviline



Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8tt

postitati 20.02.10 08:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Olen päris mitmeid AAN-e näperdanud, just rihmavahetused, kõikidel on hoorattal olnud sissepressitud kriips, olgu man, või aut kastiga, alati olen kriipsu leidnud ja selle järgi ka lähtunud. NUkaratta sälk on alati tiba nihkes, nii pool hammast ehk, vbl vähem, see on normaalne, tehase konfis töötab väga hästi.

Ok, ja vända demfri märk samuti ühtib kui on 1sil ÜSS või ka nihkes kergelt kuhugipoole?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 20.02.10 09:02 Tsiteeri


Mul originaal kahemassilisel hoorattal ka ei olnud märki. Praegult on 3B ühemassiline küljes ja sellel on märk olemas.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lehys
huviline

Avatar


Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Cupra Leon Sportstourer

postitati 20.02.10 09:04 Tsiteeri


Pole minagi endal seda märki leidnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 20.02.10 09:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: altz1
Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Olen päris mitmeid AAN-e näperdanud, just rihmavahetused, kõikidel on hoorattal olnud sissepressitud kriips, olgu man, või aut kastiga, alati olen kriipsu leidnud ja selle järgi ka lähtunud. NUkaratta sälk on alati tiba nihkes, nii pool hammast ehk, vbl vähem, see on normaalne, tehase konfis töötab väga hästi.

Ok, ja vända demfri märk samuti ühtib kui on 1sil ÜSS või ka nihkes kergelt kuhugipoole?


Vändaotsa demfril olev märk on selline nii ja naa, kui seda vaadata hammasrihma plekistkattel oleva märgiga, siis läheb ikka jube mööda. Pigem ikka hooratas ja nukaratas, kui hoorattalt ei leia, siis 1sil kolvi ja klappide järgi ja nuka järgi paika.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 20.02.10 09:26 Tsiteeri


Seda kriipsu leida on jah tõeline peavalu. Aga olemas ta siiski peaks olema.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
altz1
huviline



Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8tt

postitati 20.02.10 21:01 Tsiteeri


Niisiis, tõsi ta on märk peab olema ja isegi oli, lihtsalt konkreetsel autol kahemassiline hooratas ja märk oli tiba teises kohas kui oleks oodanud - kõige mootoripoolsema hooratta "ketta" peal lühike paarimillimeetrine märk. See selleks, ega siis masin endiselt ei käivitnud ja probleemiks oli see, et hallikas oli nukkade suhtes kergelt nihkes (auto läks käima ainult siis kui tõsta nukamärk ühe hamba võrra valeks, siis oli gaasijaotus küll kergelt paigast aga käima ta läks kuna vända ja nuka hallikate signaal ühtis) auto omanik siis ilmselt nii terveaeg ringi lasigi, kuniks üks hetk ka vända kiil lahkus. Aitas siis nuka hallika keeramine ühe hambavõrra sisselaske nuka suhtes. Nüüd siis KÕIK märgid nii nagu olema peab ja masin käib nagu kell.
Tänud kõigile vastajatele;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
sadguy
huviline

Avatar


Registreerunud 16.03.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe, 9-5 T, Octavia

postitati 05.06.13 16:31 Tsiteeri


Tere, tere!

Mul probleem 3B motoga, mis sõiduajal ära suri ja enam ei käivitu. Säde on olemas, pumpa taha ei võta. Otsevooluga ikka ei käivitu mootor (pump töötab). Speed sensor sai ka vahetatud. Teist aju ka proovitud.
Magus on selle asja juures see, et pole autoga 2 kuud sõita saanud. Moto kap. rem. Nüüd sain sõita 50km ja tulemus selline.

Veakoodid:
65535 - Internal Control Module Memory Error
00-00 - -
01257 - Idling Speed Stabilization Valve (N71)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
00513 - Engine Speed Sensor (G28)
03-00 - No Signal

Mõistus otsas, aidake.

Edit:
Küttepumbale oli veetud eraldi juhe akust - pumbani. Eraldi relee oli peidetud kuhugi tagumise istme vahele. Juhe oli lihtsalt topitud akuklemmi vahele ja see oli sealt ära tulnud. Tänu sossepp elekriku toredale tööle, läks selle vea otsimine väga kalliks mul rahaliselt.


Kui pöörata vasakus kurvis paremale, siis näeb rohkem loodust.

Sõidukite poleerimine, vahatamine ja muud iluteenused Pärnus. Meguiar´s toodete müük.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 55.1% - SQL: 44.9%]