Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: 3ndale käigule jõudes lööb aju avariireziimi (Vastuseid: 31 | Vaatamisi: 6264)
audihunt
huviline



Registreerunud 12.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi quattro

postitati 10.10.10 18:01 Tsiteeri


Tere, kuigi ma usun et PRJ sina oskad ka rääkida mis tehtud sai , aga jah praegu sõidan sama softiga mis Zoig, MTM oma siis . Boosti on 1.3-1.4, fuel-cuti ei tee, kiirendab kuni piirajani ja mis veel hea- kütust võtab ikka sama palju, kui isegi mitte suts vähem. Käigukast sai ka MTM softi, mis üllatas enim, kadusid ära jõnksud ja kolks tagurpidi käigule lülitades. Lisaks on kast tunduvalt kiirem,reageerib kiiremini gaasi vajutusele. Igatahes veel kord sai kinnitust, et vale soft ja orig. raud EI KÄI kokku. Kellel plaan stock autot hakata chipiga tuunima , võtku ühendust PRJ-ga. Tuleb kokkuvõttes odavam, kui ise mõelda ja tuunida..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ringo1
huviline



Registreerunud 08.04.03
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal

Auto: 9JJ 850 S4

postitati 02.09.11 13:56 Tsiteeri
Analoogne mure



Täisgaasil kiirendades läheb aju safe mode i ja rõhku 0,4bar. Süüde sisse välja ja korraks toimib jälle.

Veakood 00524 - Knock Sensor 1 (G61), 03-10 No signal

Kui G66 ja G61 juhtmed ümber tõsta siis annab sama veakood aga G66 sensorile (seega ajupoolne juhtmestik korras). Proovitud kahte kasutatud andurit ja hetkel küljes uus. Ikka sama veateada Anduri polt kinnitatud 20Nm.

Lisaks veel veakood 00513 - Engine speed sensor (G28) 03-00 No signal. Nagu aru olen saanud siis see normaalne.


Setup:

Muudetud õhusissevõtt (koonusfilter)
3" väljalase
215kW PRJ chip

Testitud:

Rõhulekkeid ei ole
Õhulugeja väärtus soojalt tühikäigul korras



Igaks juhuks märgin ära, et auto eelnevalt ATM nüüd manuaal.


JõuJaam - Autohooldus ja Performance lahendused
info@joujaam.ee
58 55 88 70 / Kadaka tee 185, Tallinn
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 02.09.11 22:51 Tsiteeri


Kui juhtme ringi tõstad ja annab teisele andurile vea, siis on ju aju ja anduri vaheline ühendus paigast ära...
Sellepärast ka safe mode jne.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Ringo1
huviline



Registreerunud 08.04.03
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal

Auto: 9JJ 850 S4

postitati 03.09.11 11:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Kui juhtme ringi tõstad ja annab teisele andurile vea, siis on ju aju ja anduri vaheline ühendus paigast ära...
Sellepärast ka safe mode jne.


Tule nüüd uuesti....

Juhtmed õigesti ühendatud siis G61 viga.

Tõstan G66 juhtme G61 anduri külge annab G66 vea ja G61 viga ei anna.


JõuJaam - Autohooldus ja Performance lahendused
info@joujaam.ee
58 55 88 70 / Kadaka tee 185, Tallinn
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 03.09.11 21:34 Tsiteeri


Vaata pistikud üle ja ka andurid.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Ringo1
huviline



Registreerunud 08.04.03
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal

Auto: 9JJ 850 S4

postitati 04.09.11 08:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Vaata pistikud üle ja ka andurid.



Tsitaat:
Algselt postitas: Ringo1

Veakood 00524 - Knock Sensor 1 (G61), 03-10 No signal

Kui G66 ja G61 juhtmed ümber tõsta siis annab sama veakood aga G66 sensorile (seega ajupoolne juhtmestik korras). Proovitud kahte kasutatud andurit ja hetkel küljes uus. Ikka sama veateada Anduri polt kinnitatud 20Nm.





Kui aju läheb safe mode i kas sellest jääb alati märk veakoodide alla? Ehk siis küsimus selles, et kas safe mode i minek on kindlasti knock sensori vea tõttu? Küsimus tingitud selles, et rääkides ühe S omanikuga mainis ta, et tal oli samasugune mure ning asi lahenes küünalde vahetusega.


JõuJaam - Autohooldus ja Performance lahendused
info@joujaam.ee
58 55 88 70 / Kadaka tee 185, Tallinn
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 04.09.11 14:43 Tsiteeri


Kui detoanduriga on mingi probleem keeratakse süüde kuus kraadi hilisemaks ja lastakse rõhk maha.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 38.8% - SQL: 61.2%]