Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 3B mootori jagaja rootor (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 3081)
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 26.08.04 09:45 Tsiteeri
3B mootori jagaja rootor



3B jagajale sobib BOSCH rootor 1234332414 (originaalis ei paku)


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarts
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 26.08.04 18:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja prr
väga hea info.

asja point:

ma ise uurisin 80quattro käest seda, nimelt kataloogi järgi tellides tuleb vale rootor, mis on laiem ja võib tekitada nn ujuvsüüte - kõrgetel pööretel paneb suva silindrisse paugu ära ja siis võib juba enamvähem kepsule "tervist" öelda...


hmm... see "pauk" mida tekitab küünal ei vääna küll kepsu ära, plahvatuse tekkimiseks vajalik ju ka bensiini ja õhu osalus, need saavad silindrisse ju ainult siis kui klapid neil lubavad sinna saada... ja edasi võib igaüks ise mõelda...


www.eksperthooldus.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 26.08.04 18:57 Tsiteeri


Ma võin küll loll olla,aga mina olen prr-iga 100% nõus.Kui säde jalutama pääseb siis esiteks on meeletu võimsusekagu ja teiseks tekib vähemalt minu arusaamade järgi päris korralik detonatsioon kõrgematel pööretel,Bensiinimootoril pole nigu segu süütamiseks ju survetakti kui sellist otseselt vaja.Aitab kui ühes silindris on mingi kogus pooltoorest segu ees ootamas ja voila.
Ma arvan et ma olen isegi sellist asja paaril korral näinud.Ja rootor ning jagajakaan annavad nigunii väga kiirelt otsad kui säde in liig varane-hiline,ehk siis "ujuv"


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 26.08.04 19:15 Tsiteeri


Rootorist see süütehetk ju ujuma hakata ei saa. Süütehetk määratakse ju ikka jagajaanduri ja "aju" kaasabil ja rootor selle hetke ajastusse ei sekku. Seega saab säde ainult valesse silindrisse sattuda. Sellisel juhul on aga ajastus selle vale silindri jaoks niivõrd "ebatäpne", et seal ei toimu midagi, ka kokku pressimata segu nii naljalt süttima ei kipu. Seega tõenäoliselt ei juhtu märgatavalt midagi. Või olen ma millestki valesti aru saanud?


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 26.08.04 19:27 Tsiteeri


kui sul on mootoril 6000 rpmi siis on sul jagajakaane all põhimõtteliselt ainult üks elektrisinine ring.Oleks tegu täiselektroonilise süütega siis oleks teine asi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 26.08.04 19:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja QUATTRO
kui sul on mootoril 6000 rpmi siis on sul jagajakaane all põhimõtteliselt ainult üks elektrisinine ring.Oleks tegu täiselektroonilise süütega siis oleks teine asi.

Just seda ma mõtlengi. Väga valel ajal silindris toimetav säde ei tee ju seal midagi paha. Kui ta muidugi õigel ajal ka õiges kohas on. Mingid süütesüsteemid ju lausa töötasidki nii, et panid laksu mitmesse silindrisse korraga, ning laks läks asja ette ikka selles silindris kus segu süütamiseks valmis. 6000 rpm töötaval mootoril on silma jaoks ka küünla vahel üks pidev elektrisinine triibuke, kuid segu süttimiseks peab särts siiski enamvähem õigel ajal tekkima.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
prr
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A3 & A4 Cabrio

postitati 26.08.04 20:31 Tsiteeri


ma arvan, et see teooria siiski peab paika, lõik sjm autotechnik'ust:

The 3B designated 20V Turbo engine in the 1991 200TQ used a unique Distributor
Rotor with a narrow tip that can be difficult to find in the US. This
narrow tip rotor is required to provide the precise ignition timing at
the higher RPM's and to prevent any ignition cross firing inside the distributor
cap. Some people have reported engine damage (bent rod) that may have
been caused when the incorrect cylinder was fired under very high boost.

rõhk on sõnadel bent rod


lapsest peale on hobused meeldinud
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarts
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 27.08.04 06:47 Tsiteeri


sellega olen 100% ühel nõul, et võimsuse kadu on, kuid prri esimesest postist võis järeldada, et säde laksab lisaks silindrile kus plahvatus toimub ka mujale ja seetõttu keps kõverdub. Keps kõverdub pigem jap seetõttu, et see säde ei laksa õigesse silindrisse õieti, mitte et suva silindrisse paneb ja ongi trallallaa

sorry, tähenärija olen :P


www.eksperthooldus.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prr
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A3 & A4 Cabrio

postitati 27.08.04 14:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja tarts
sorry, tähenärija olen :P


eesti keeles on selle jaoks vähe parem sõna, m-tähega algab :)


lapsest peale on hobused meeldinud
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 28.08.04 13:56 Tsiteeri


Mina arvan kui tekib hulkuv säde (jagajakaan ja rootor pragudega või sitased või põlenud nõgiseks) siis seda autot sügis udus ja hommikul mõne külma graadiga enam käima ei saa.
Sädeme vale ajastus kui ta jookseb kindlas rivis (liig hiline või varane) ei tee midagi kui aga lahmab üksik süütav säde survetakti ajal 50graadi enne. kolvi. ülem. seisu. on asi sitt (nii ei saa juhtuda)
Mul on B3 jagaja hammasrataid 14 &15 hambaga (masina tehases tehti algul valed) ja kas tead auto sõitis ka vale jagaja hammasrattaga ~umbes nii ~6m mootor veab ja 10m sõidab inerts mootori piduriga siis jälle 6m veab ........jne hilise süütega alustas (käivitub) ja varaseks (vihaseks) jooksis siis sureb välja edasi veereb inertsiga järgmise käivitumiseni.

Kitsast ja laiast rootorist nii palju: Võibolla on teil ka ette tulnud, et kehva bensuga keerab aju süüte üle rootori. Või madalal pöördel äkk tallates keerab süüte üle rootori (nukkide vahe keti lõtku pärast)

Mina olen oma jagaja rootoritele kõikile haamriga andnud ja laia otsaga rootori asemele liiminud ja jagajat peale pannes halli and. akna paar kraadi hilisemaks keeranud.
Keegi mainis köik aeg jooksvast sädemest see on rida neli mootoritel kasutatav lahendus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 52.6% - SQL: 47.4%]