Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: s4 suitseb (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 3080)
kaidojo
huviline

Avatar


Registreerunud 26.08.09
Asukoht: jõgeva
Kasutaja on eemal


postitati 29.09.10 16:41 Tsiteeri
s4 suitseb



Mure sis selline et s4 92a. aan on hakanud sinist tagant välja ajama(mitte koguaeg), niipalju kui ma tean sis üks probleem võib olla klapisääre tihendid, aga need välistaks kuna külmalt ei suitse, s.t õli ei kogune seismisega silindrisse, mul suitseb pigem soojema mootoriga ning kui kauem koha peal käib, veel vaatasin, et sõites kohati viskab, sis jälle mitte. Just sis hakkas ka viskama kui käik sees veereda ja gaas on maha lastud. turbo ei ole originaal, mingi palju suurem pandud, ristilõtk pm puudub, pikilõtk on olemas, aga tundub et ei ole suuremaks läinud peale kevadist kontrolli. Mis sümptomid peaks olema kui õlirõngad läbi? Kas võib asi olla karteri tuulutuses, või oskab keegi veel midagi pakkuda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maff
huviline

Avatar


Registreerunud 20.06.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8T

postitati 30.09.10 12:07 Tsiteeri


Alustada võid karteri tuulutusest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 30.09.10 13:54 Tsiteeri


Karterituulutus ja kontrollida, ega turbo ei ole õline seest... seejärel edasi mõelda.
Mis turbo muidu täpsemalt on?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
kaidojo
huviline

Avatar


Registreerunud 26.08.09
Asukoht: jõgeva
Kasutaja on eemal


postitati 30.09.10 15:31 Tsiteeri


Ok vaatan üle ja puhastan karteri tuulutuse, ning ka turbo. Ei leia turbo pealt ühtegi kirja. mingisugune pilt mul on kapoti alusest siin http://album.ee/node/21439385/50202485


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 02.10.10 07:14 Tsiteeri


Kõigepealt viska see koonus sealt minema:P Ilmselt on viga ikka kõvaks läind klapisääre tihendites. Minu kunagisel S-l olid samad sümptomid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jippy1
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.09
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: s2 replical

postitati 02.10.10 08:47 Tsiteeri


Mul ka oli kunagi luuapoiss tagant väljas, klapisääretihendid ja turbo võivad põhjustada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
janar023
huviline



Registreerunud 16.02.09
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1,8 turbo 110kw 96a manual..

postitati 02.10.10 16:33 Tsiteeri


Mul sama viga A4 1,8 turboga, varem seda viga polnud aga kui seisis 3 nädalat siis peale seda hakkas samamoodi. Kui käib tühikäigul või aeglaselt sõidad madala käiguga siis hakkab sinist väljaviskama, ja alles kevadel sai pandud uus karteri tuulutus toru ja ära puhastatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
kaidojo
huviline

Avatar


Registreerunud 26.08.09
Asukoht: jõgeva
Kasutaja on eemal


postitati 04.10.10 18:37 Tsiteeri


Karterituulutus puhastatud ja turbo ka kuiv, peab siis vahetama klapisääre tihendid. Kui puhastasin karteri tuulutust sis vist ajasin kuskilt midagi sassi, ei tule õige boost järgi, kompu näitab koguaeg rõhku 1.1 , kas aju ei näe enam õiget rõhku või mis seal valesti sai.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 04.10.10 18:39 Tsiteeri


Mis MAP andur sul on?

Kui 3 barine, siis 1.1*1.25 = 1.4, mis tähendab seda, et boosti on täpselt wastegate-i jagu.
Sel juhul ilmselt N75 valesti ühendatud või pistik lahti.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
kaidojo
huviline

Avatar


Registreerunud 26.08.09
Asukoht: jõgeva
Kasutaja on eemal


postitati 04.10.10 19:20 Tsiteeri


MAP-i kohta ei oska midagi öelda, n75 -le sai pistik taha küll, aga üks voolik oli üsna räbal, peaks selle välja vahetama või siis lugesin siin, et ajust sl koldesse minev voolik lahti või katki tavaliselt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 04.10.10 19:38 Tsiteeri


Sul on kas väga suur boostileke või siis N75 valesti ühendatud.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 04.10.10 20:17 Tsiteeri


Ristilõtk võib (peab) turbol olema, pikkilõtku ei tohi olla. Kulunud turbodel on tihtipeale pikkilõtk ja need toimivad niimoodi veel pikalt, võib-olla. Minul olid täpselt samad sümptomid ja proovisin ka igast hookus-pookuseid, aga ikkagi oli viga turbos, mis oli väga korralik pool aastat enne riket (millegipärast oli hiljem lahkamisel tiivikust kild väljas, seetõttu turbo tsentrist väljas ja edasine tuli kiiresti, sain õnneks jaole enne seda kui tiivikud korpusesse jõudsid).Tõmba õlivarras natuke irvakile, kui sealt välja ei pressi auru, pole viga tuulutuses, või sõida nii et karter saab hingata läbi õlivarda veits.
Mine maanteele. Sõida mootor soojaks, sõida kiiruseni 100 5.käiguga, lase gaas maha ja lase mootoril autot pidurda nt 50-60 peale, lisa gaasi ja vaata peeglisse, kas sinist tuleb? Ma pakuks 75% ei turbo viga. TÄPSELT samad sümptomid, külmalt peast ja pähe andes ei tulnud mingit suitsu. Pikalt seistes ja sõidu pealt gaasi maas hoides hakkas viskama. Siis ei põle see õli lihtsalt ära enam ja tekibki helesinine suits.
On olnud ka suitsemist siis, kui väljalaske vastusurve on liialt väike, teatud tubodel. Siis hakkab pressima õlirõhuga kuuma poole vahelt läbi, kui ma nüüd ei eksi. Sul on ju custom väljalse all, see on päris vaba, eks? See omapära oli Nissanite T25 vilel, kui mälu mind ei peta... aga sul oli mingi KKK toodang kapoti all?

Võid seda teemat ka turboclubist lugeda, kui viitsid, siin selgitab lahti seda. Ma loodan, et ei juhata sind valedele jälgedele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
kaidojo
huviline

Avatar


Registreerunud 26.08.09
Asukoht: jõgeva
Kasutaja on eemal


postitati 05.10.10 19:46 Tsiteeri


Oli siis sl koldest ajusse minev voolik lahti, minek korras.
Käisin proovisin siis maanteel ka, võtsin 100 sisse ja lasin mootoril pidurdada, viskas normaalselt sinist, hoog maas, hakkasin vaikselt kiirendama tuli ka sinist aga mitte nii palju kui käiguga pidurdades. Enne ei viska ka kui temp jõuab 90 lähedale. Väljalaskest ainult katid eemaldatud, keskmine ja tagumine pütt originaalid, väljastpoolt vähemalt:D. Turbo pealt leidsin väikselt ainult CCE..edasi tuli ka vist 2 tähte või nr. aga neid oli võimatu välja suumida, ning air 60 sis sealt otsast kust külm väljub.
Peaks siis turbo maha võtma ja kontrollima


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 56.3% - SQL: 43.7%]