Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Probleem roolivõimendi süsteemiga AAN. (Vastuseid: 44 | Vaatamisi: 6871)
Geo
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 4xQ

postitati 22.11.10 00:27 Tsiteeri


Õhukork pumbalt maha ja õhk välja lasta - kõik peavalud kaovad ära. Ise olen läbinud selle kooli.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
lehys
huviline

Avatar


Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Cupra Leon Sportstourer

postitati 16.03.11 05:40 Tsiteeri


Niisiis jätkame teemat,pole nagu probleemile veel lahendust saanud üritan nüüd kiiremas korras lati ära vahetada,kas piduri pomm võib mõjutada pumbaga seonduvat süsteemi,mis moodi pommi kontrollida,ehk on kellegil teada kust saada ja mis hinnaga,pikemas perspektiivis tasuks vahetamist nii ehk naa.

Olen täheldanud seda et kõrgematel pööretel sõites,pidevas rõhu alas ning peale seda kohe pidurda siis pedaal koheselt kivi kõva muidu tuleb natuke ikka peale pressida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
cilaper
huviline



Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal

Auto: C5q

postitati 16.03.11 05:58 Tsiteeri


Seisva mootoriga peab saama 30-40x piduri pedaali vajutada ennem kui jäigemaks muutuma hakkab. Siis pidavat pomm korras olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
lehys
huviline

Avatar


Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Cupra Leon Sportstourer

postitati 23.03.11 20:30 Tsiteeri


Ise küsin ise vastan.

Allikas: SJM autotechnik

One test for the accumulator, is to run the engine for a few minutes, turn off the engine, and then pump the brake pedal until the pedal feels hard, (no more power assist). Normally with a good, working brake accumulator, this test takes 25-35 pumps on the pedal before the pedal gets hard. If the pedal gets hard with only a few pumps on the pedal, the brake accumulator is defective and should be replaced.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Xpander
huviline

Avatar


Registreerunud 14.02.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 Avant 20vt

postitati 28.03.11 17:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Geo
Õhukork pumbalt maha ja õhk välja lasta - kõik peavalud kaovad ära. Ise olen läbinud selle kooli.


+ 1 nagu streetrace foorumis öeldakse:D

Lehys, oled kindel, et õhku süsteemis pole?
Mul oli õhk sees, rool raske, võimendi undas ja pidurid olematud, pidi jube kõvasti tatsama pedaali. Eile siis sain õhu välja, autocheckist kadus (!) märk ära ja õhutusaugust õli voolas. Katsetada kahjuks ei jõudnud kuna kaotasin õhutuspunni ära. Otsisin küll magnetiga kapoti ja auto alt, aga pole kindel kas magnet seda punni leiabki - võib mingi kahtlane materjal olla. Igatahes autocheckis punaseid hoiatusmärke enam ei viska, et vast läks õnneks.

OT: Forsist küsisin, sealt öeldi, et õhutuspunne eraldi ei müüa?:o Mul on meelde jäänud, et neid punne saab eraldi ka osta ju? Võib-olla kellelgi on vana pumba pealt üle jäänud, siis võib mulle maha parseldada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
RX
huviline

Avatar


Registreerunud 20.07.05
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S6 2.2T, VW Passat 1,9TDI, VW Passat 2,0TDI, UAZ469B,

postitati 30.03.11 20:28 Tsiteeri


Ühel vw 1.8t sai ka algselt vahetatud pump ja ei miskit, ja sai ka igasugu voolikud ära vahetatud jne. Viga aga oli suht tühine, nimelt sai prooviks võetud teiselt autolt roolivõimuõli paak ja voilaa, mure kadunud. Sai siis sellelegi vw uus paak tellitud ja viga järgneva kahe aastaga tagasi ei tekkinud, hiljem ei tea, sest auto läks müüki. Paagis kipuvad need sõelad kuidagi paigast minema, või lahti tulema ja selle tulemusena, see imelik heli tekibki.
Tundub, et enda essile on ka see viga nüüd alles hiljuti tekkinud, kuna see paak midagi ei maksa ja õli samuti mitte, siis on mõistlik need ära vahetada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 30.03.11 20:34 Tsiteeri


Järjekordne forsi "pärl". Revalist saab küll neid punne eraldi. Kahjuks koode peast ei tea. Oli koos tihendiga.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 31.03.11 08:44 Tsiteeri


Ükspäev käisin ka huvipärast vaatamas oma auto kapoti alla ja 3B-l on see niru kohapeal võrreldes AAN-iga. Mul seal mingi toru ees. Aga see, et rool raske oleks, seda näiteks Geo ei arvanud. Kuigi võiks olla kergem.:)


Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Rolevents digiturundus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Xpander
huviline

Avatar


Registreerunud 14.02.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 Avant 20vt

postitati 31.03.11 16:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Taavi
Järjekordne forsi "pärl". Revalist saab küll neid punne eraldi. Kahjuks koode peast ei tea. Oli koos tihendiga.


Toote kood on siis 026145541. Tellisin täna ära Tauf-autost(hind 3.65eur), helistati Tallinnasse Revalisse, revali varuosa müüjal oli see kood pealuu sees;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lehys
huviline

Avatar


Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Cupra Leon Sportstourer

postitati 20.04.11 16:47 Tsiteeri


Ahsoo seda ei teadnudki et paak võib sellist pulli teha:Dendal õhutasin ära ja oli miski maani vaikus nüüd jälle kilin kolin taga,nii kuradima vihale ajab juba:mad:
Mis see paak maksta võib ka?Prooviks siis selle varjandi kah ära:DKõik muud mured on murtud saanud aga see ikka jebib ja jebib:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lehys
huviline

Avatar


Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Cupra Leon Sportstourer

postitati 20.04.11 19:05 Tsiteeri


Paagikood ise selline 4AO422373A kohalikust autopoest kehitasid õlgu selle peale.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lehys
huviline

Avatar


Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Cupra Leon Sportstourer

postitati 25.04.11 14:31 Tsiteeri


Siin ei aita isegi paak ka mitte:Dkoliseb täpselt nagu ei jookseks õli peale.Minul on mõistus otsas juba.Proovin veel õhutada ega ei ole lootustki et tulemust annab.Samas 2000 rpm täiesti vaikus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rannooo
huviline

Avatar


Registreerunud 25.01.09
Asukoht: Tartu/Valga
Kasutaja on eemal


postitati 25.04.11 15:34 Tsiteeri


Ikka veel haiseb vooliku jama järele... Oli ka mul sama - pööretel lõi pump jõulisemalt vedelikku ringi ja pressis kuidagi torust läbi, tühikäigul aga jälle kinni..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lehys
huviline

Avatar


Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Cupra Leon Sportstourer

postitati 25.04.11 16:14 Tsiteeri


Mõtled survevoolikut?Proovinud kahte erinevat ikka sama tulemus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 25.04.11 16:37 Tsiteeri


Tõsta tühikäigu pöörded 2000rpm-ni ja kõrin kadunud :D


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lehys
huviline

Avatar


Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Cupra Leon Sportstourer

postitati 25.04.11 16:38 Tsiteeri


Nali naljaks per..e paljaks.Tolku ei tilligi:Dprobleemi see ei lahenda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 25.04.11 16:48 Tsiteeri


Kas parkides jne kui pöörded madalal on ka rool raske? Nagu võimu poleks taga?
Kui nii siis liitun selle klubiga, sama jama, ei tea milles asi, pump remonditud&vahetatud, uus õli sees.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
lehys
huviline

Avatar


Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Cupra Leon Sportstourer

postitati 25.04.11 17:09 Tsiteeri


Vahest on vahest ei ole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lehys
huviline

Avatar


Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Cupra Leon Sportstourer

postitati 25.04.11 18:36 Tsiteeri


Tuli kunagi meelde et sai roolivõimu jahutus radikas vahelt võetud,aga ma miski pärast ei usu et see mingisugust rolli seal mängib.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lehys
huviline

Avatar


Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Cupra Leon Sportstourer

postitati 04.06.11 16:06 Tsiteeri


Viga viskoosiduris mis hoopis koliseb.Roolivõimendiga korras.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 51.1% - SQL: 48.9%]