Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: S4 2.2t automaadi käivitamine. (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 2905)
coby
huviline



Registreerunud 15.02.11
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 22.02.11 20:34 Tsiteeri
S4 2.2t automaadi käivitamine.



Mul siis problmeeme auto käivitusega. Nimelt pean auto käivitama Neutraali asendis. aga ta ei taha seda seal alati teha lihtsalt nuiab....peaks olema mingi immo moodi asi vms. äki keegi oskab aidata selles osas ja on kogemusi olnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 22.02.11 20:37 Tsiteeri


Tegelikult peab käivituma P ja N asendis kui jamab, siis võib viga olla MF lülitis.


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
coby
huviline



Registreerunud 15.02.11
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 22.02.11 20:48 Tsiteeri


mul ei lase P peal käivitada.. mis see MF lüliti on ja kus see asub....olen suht võhik veel audi valdkonnas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 22.02.11 20:50 Tsiteeri


Kuigi see ei ole selle antud auto viga, mainin siia ka, et kui automaatkastiga autole on manuaalkasti chip vahele pandud, siis auto käivitub halvemini ning idleb ka halvemini.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
coby
huviline



Registreerunud 15.02.11
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 22.02.11 20:54 Tsiteeri


viga algas alles suurte külmadega...akuviga ei tohiks olla sest aku on uus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 22.02.11 21:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: coby
mul ei lase P peal käivitada.. mis see MF lüliti on ja kus see asub....olen suht võhik veel audi valdkonnas.


MF - multifunktsionaalne lüliti asub käigukasti küljes. Üks variant on veel, et tehasealarmiga variandil käib see ahel läbi kesklukupumba.


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tanelr4
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.07
Kasutaja on eemal


postitati 22.02.11 21:31 Tsiteeri


Kui MF ei tunne P asendit, siis armatuurist peaks ka näha olema?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
coby
huviline



Registreerunud 15.02.11
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 22.02.11 21:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: coby
sel pigem ise paigaldatud signa.
armatuuris lööb ! märgi küll mingi pooleks minutiks ette vilkuma kui masina käima olen saanud peale jamamist.


Sel pigem ise paigaldatud signa.
Armatuuris lööb ! märgi küll mingi pooleks minutiks ette vilkuma kui masina käima olen saanud peale jamamist.

Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Kolmandal korral peatatakse sinu postitusõigus! Nõuded postituse keelelisele osale leiad siit."


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 22.02.11 23:13 Tsiteeri


Kui isepandud signa pole kuidagi originaal käivitustakistuse vahele suratud, siis ei usu et selles viga on.

Armatuurist peab näha olema mis asendis kang on, kuigi käivituma peab ka siis kui MF lüliti ja kastiaju ei tea üksteise asenditest midagi. Võibolla on käivitusblokeering soetud mõne muu anduriga, kuid seda peab EL skeemidest uurima. Kuid kuni pole teada kuidas ja kuhu alarm ja immo on vahele suratud, siis loogiline oleks alustada sellest.

Autocheki (!) märgutuli ei tohiks selle käivitusveaga seotud olla, kuna viitab hüdralikaveale.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
coby
huviline



Registreerunud 15.02.11
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 23.02.11 13:48 Tsiteeri


Aga siis esialgu peaksin MF lüliti ära vahetama või sellega miskit ette võtma?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audihunt
huviline



Registreerunud 12.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi quattro

postitati 24.02.11 11:24 Tsiteeri


Mingit signa sellel S4 küll ei ole , lihtsalt keskluku plokk puldiga. Viga on pigem selles et peale kickdowni anduri vahetust oli näpitud käiguvalitsa trossi ja seepärast on ta natuke nihkes. PRJ-le peaks see auto (ajud ) tuttavad olema :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
coby
huviline



Registreerunud 15.02.11
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 24.02.11 12:53 Tsiteeri


Usun ka, et masin foorumis tuttav. Auto number on 552 TFP


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
paukpadrun
huviline

Avatar


Registreerunud 20.04.07
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b6, Cabrio

postitati 19.04.11 07:22 Tsiteeri


Ka minu autol sama asi küljes, minu omal asi trossis, ei tea kas veninud vms, aga N asendis läheb koguaeg käima ja P asendis läheb siis, kui auto on kallaku peal vajunud nii et ta on läinud P asendisse. Olen proovinud ka seda trossi asendit muuta aga ei ole saanud seda paika, kas mul tross veninud või olen ikkagi midagi valesti teinud? Oskab keegi midagi tarka öelda selle trossi sättimise peale?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 47.7% - SQL: 52.3%]