Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Abipalve soeses S- Audiga (Vastuseid: 24 | Vaatamisi: 5071)
reizor
huviline

Avatar


Registreerunud 26.01.10
Kasutaja on eemal

Auto: Õnnetud S6 2.2T, S6 4.2

postitati 17.08.11 21:21 Tsiteeri
Abipalve soeses S- Audiga



Nimelt sai pea aasta seisnud S-audi taaskord ellu turgutatud, kuid mootori töös on mitmeid paranoiasid. Kahjuks ise ei ole veel 20vt hingeeluga kursis ning on tekkinud päris mitmed küsimused. Seega otsin inimest, kes on 20vt-dega maadelnud ning leidub aega mõnele mu küsimusele vastuse andmiseks ning konsulteerimiseks. Tekib küsimus, et miks ma autot remonti ei vii. Vastus on väga lihtne, endal on käed jalad otsas ning suur soov, harida ennast selles valdkonnas. Kui keegi tunneb, et tal on natukene aeg ja soovi minu küsimustele vastata siis võib ES-i teel sellest märku anda.


Räägin nüüd murest täpsemalt. Autoks on S4 2.2T AAN mootoriga. Aut kast. Nimelt kui alustada möödasõitu ja suruda peadaal põhja hakkab auto katkuma. Pöörete seier ei liigu ühtlaselt vaid hüpates. Rõhk on see juures paigal. Lisakella järgi 1-1,2bari. Läbi on by-pass klapp, sest "norskab" õhupuhastasse tagasi. Selle vahetan läbipäevil välja. Väljas on kuulda üsnagi suurt turbo vilet, ehk kuskil on leke ? Lisaks meenub, et enne seisma jäämist tegi ta seda katkumist mõnikord 3k rpmi juures. Kaks nõksu ja pöördesse minnes asi kadus. Nüüd katkub alates tallamise hetkest lõpuni välja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 17.08.11 22:37 Tsiteeri


Kõlab nagu see. Aga neti teel täpsemalt ei saa öelda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 17.08.11 23:05 Tsiteeri


Esimese asjana tee kõik rõhulekked korda.
Survestada on vaja sisselaset.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
reizor
huviline

Avatar


Registreerunud 26.01.10
Kasutaja on eemal

Auto: Õnnetud S6 2.2T, S6 4.2

postitati 17.08.11 23:50 Tsiteeri


Täna sai survestatud. Kuna turbost minevat lõdvikut/toru oli raske lahti saada. Kiskusin õhulugeja juurest lahti. Sealt ma rõhku üles ei saanud, sest kuskilt jooksis kohe sisinal välja. Katki oli õhulugeja ja turbo vahelin lõdvik. Homme hakkan uurima, kust seda leida võiks ning mis on forssi hinnad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 18.08.11 03:29 Tsiteeri


Vaevalt, et sa kuskilt korraliku leiad ja kui uue hinda näed,siis kukud istuli:P Lihtsam on metallist "põlv" sinna teha. Enamast põhjustavad kakkumist poolid,küünlad,piibud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 18.08.11 09:06 Tsiteeri


Seda sama kakkumist põhjastab ka lampi näitav õhulugeja ning rõhulekked.
Esimese asjana tuleb alustada teadaolevate probleemide kõrvaldamisest ;)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
oleeev
huviline

Avatar


Registreerunud 23.05.03
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2x audi S4tq,VW passat2,8 syncro

postitati 18.08.11 18:28 Tsiteeri


Ära unusta ka küünlaid vahetada,need on väga olulised esimesed asjad ja ainult org kasuta.jA kui juba küünlaid vahetad siis stekka ka piibud kriitilise pilguga üle.
Siis jah lekked,kui need tehtud siis kurda uuesti mis toimub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
reizor
huviline

Avatar


Registreerunud 26.01.10
Kasutaja on eemal

Auto: Õnnetud S6 2.2T, S6 4.2

postitati 23.08.11 17:48 Tsiteeri


Madalama rõhu korral ei teki seda katkumist ja saab edukalt pedaal põhjas igast asendist kiirendada. Seda taipasin siis, kui unustasin õhulugejast turbosse mineva lõdviku küljes oleva "jublaka" pistiku lahti. Puhus siis rõhku ainult 0,4-0,5bari. Minek oli kordades kehvem, kuid katkumisest polnud haisugi. Kõige muuga peaksin selle nädala lõpus joonde saama. (rõhulekked, by-pass ja küünlad.)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 23.08.11 17:51 Tsiteeri


Originaali asemel saab edukalt kasutada ka näiteks NGK.
Samas hinnas vahet nagunii pole.

Veel üks variant on Volvo küünlad. Minul toimisid kuni 1.9 bari ilusti.
Ikkagi võiks asju ühe kaupa teha...


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
reizor
huviline

Avatar


Registreerunud 26.01.10
Kasutaja on eemal

Auto: Õnnetud S6 2.2T, S6 4.2

postitati 30.08.11 21:17 Tsiteeri


Täna sattusid kruvikeerajad pihku ning vahetasin katkise lõdviku ära. Lisaks sai uus by-pass pandud ning keemiaga õhulugejat puhastatud (Break cleaner oli otsa saanud ning kasutasin karpa puhastus vahendit). Ei oskagi seisukohta võtta, kas selline õhulugeja puhastamine on taunitav tegevus või mitte. Tundub, et jäi terveks ja midagi ta ära ei sulatanud. Eelnevate tegevuste tagajärjel tundus progressi olevat. Kergetel prooviringidel seda puterdust enam ei olnud. Hästi õrnalt kiirenduste suhtel 1/5-ele viskas pooleks sekundiks puterduse. Homme pean temaga pikemalt sõitma, eks siis näeb ära, kas sain probleemist lahti või mitte. Kui mõni anomaalia välja tuleb, siis liigun küünalde ja poolide juurde.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
reizor
huviline

Avatar


Registreerunud 26.01.10
Kasutaja on eemal

Auto: Õnnetud S6 2.2T, S6 4.2

postitati 20.10.11 13:11 Tsiteeri


Istun ikka lõhkise küna ees.

1) Sisselase survestatud ja lekked ei olnud. Armatuuris olev rõhunäidik näitab 2.1 ja lisakell 1,2 või 1,0 olenevalt ilmast.
2) Süütepoolid ja kommukad vahetatud.

Asi paranes, enam ta ei tee seda puterdus nii palju, kuid siiski on tunda ,et asi pole päris see. Järgi on jäänud veel küünlad. Üritan lähipäevil need ära vahetada. Viimane lootus, sealt edasi on minu enda mõistus otsas. Ideid ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 20.10.11 13:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: reizor
Järgi on jäänud veel küünlad. Üritan lähipäevil need ära vahetada. Viimane lootus, sealt edasi on minu enda mõistus otsas. Ideid ?


Küünlaid soovitati juba kohe alguses kontrollida. Mis küünlad hetkel peal on? Loodan, et mitte Denso Iridium.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 20.10.11 13:25 Tsiteeri


Kui survetesti teed, siis lase mingisuguse seebiveega vms mullitava asjaga kõik liitekohad üle.
Hääle järgi ei pruugi üldse aru saada.

Samuti kontrolli bypass üle. Kui see lekib, siis sellest ka piisab.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Rst
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: hall metallik diisel Q

postitati 20.10.11 13:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MaQQu
Tsitaat:
Algselt postitas: reizor
Järgi on jäänud veel küünlad. Üritan lähipäevil need ära vahetada. Viimane lootus, sealt edasi on minu enda mõistus otsas. Ideid ?


Küünlaid soovitati juba kohe alguses kontrollida. Mis küünlad hetkel peal on? Loodan, et mitte Denso Iridium.


VEMS'iga töötavad väga edukalt NGK Iridium küünlad.
Originaal kuumusastmega analoogne on BKR7EIX.

5tk koos Eestisse saatmisega välismaalt tellides on ~35€.


ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9sec@210km/h, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 20.10.11 13:57 Tsiteeri


Stock aju ning muu stock tehnikaga Denso Iridiumid AAN mootoriga koos ei töötanud - aitas, kui küünlavahe väiksemaks teha (mis ja kui palju enam ei mäleta). Stock küünal stock mootori jaoks oli parim lahendus tookord.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 20.10.11 14:01 Tsiteeri


Ma julgen tagasihoidlikult pakkuda, et probleem ei olnud mitte küünaldes, vaid ehk mitte kõige paremas nooruses süütepoolides, mille need küünlad lihtsalt rohkem esile tõid.
IK27 töötasid normaalselt suure võimsusega mootoris.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
reizor
huviline

Avatar


Registreerunud 26.01.10
Kasutaja on eemal

Auto: Õnnetud S6 2.2T, S6 4.2

postitati 20.10.11 15:33 Tsiteeri


By-pass klapi vahetasin ära, sest vana oli omadega täiesti läbi. "Norskas" õhupuhastajasse. Küünalde kohta jään vastuse võlgu. Puudub eelaimdus, et millal neid viimati vahetatud või "mis" seal üldse peal on. Eelmine nädalavahetus tahtsin neid vaadata, kuid puudus võti. Nüüd muretsen võtme ja eemaldan.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 20.10.11 15:35 Tsiteeri


Vaheta ära.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
reizor
huviline

Avatar


Registreerunud 26.01.10
Kasutaja on eemal

Auto: Õnnetud S6 2.2T, S6 4.2

postitati 20.10.11 16:22 Tsiteeri


Küsin veel üle, kust muretseda üks korralik küünlavõti ? Ehituspoodides pole silma hakanud.. Autopoodides on need varrega ühes tükis, mis sobivad ainult kõrvataguste sügamiseks. Ehk siis teisi sõnu, õhukese seinaga pikka padrunit, millele saab narre külge ühendada. Ainuke leidmis võimalus on Forss ? Mujalt ei ole siiani näkanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 20.10.11 16:39 Tsiteeri


Originaal veljevõtit ei ole säilinud? Seal on küünlavõti olemas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rst
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: hall metallik diisel Q

postitati 20.10.11 16:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: reizor
Küsin veel üle, kust muretseda üks korralik küünlavõti ? Ehituspoodides pole silma hakanud.. Autopoodides on need varrega ühes tükis, mis sobivad ainult kõrvataguste sügamiseks. Ehk siis teisi sõnu, õhukese seinaga pikka padrunit, millele saab narre külge ühendada. Ainuke leidmis võimalus on Forss ? Mujalt ei ole siiani näkanud.

Autoekspert või Tööriistamarket tulid esimeste kohtadena meelde. Sealt saad kindlasti tavalise küünlalde keeramiseks mõeldud padruni, mille otsa paned lihtsalt 1/2" pikenduse ja keera narrega palju tahad neid küünlaid. :)


ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9sec@210km/h, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
reizor
huviline

Avatar


Registreerunud 26.01.10
Kasutaja on eemal

Auto: Õnnetud S6 2.2T, S6 4.2

postitati 22.09.12 22:54 Tsiteeri


Ei hakanud uut teemat tegema, aga S-i rõõmud ei lase taaskord magada. Kõik toimis, kuid üks hetk suri auto sõidu pealt välja. Jäin tee pervele seisma, ning üritasin uuesti käivitada. Auto käivitub 5 sekundiks ning pärast seda muutub tühikäik hüplikuks ning mootor puterdab. Mootor lihtsalt sureb välja ning ei allu pedaalile. Sel hetkel kui tühikäik muutub hüplikuks hakkab summutist musta suitsu (viitab rikkale segule) tulema. Kiskusin õhulugeja pistiku lahti, ning sain koju sõita. Kuna kui õhulugeja lahti ühendada läheb mootor avariireziimi ning ei arvesta mitmete andurite tööd. Seega ei pruugi asi õhulugejas olla ? Aitab ainult diagnostika ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 22.09.12 23:45 Tsiteeri


Jah, kui siiani aru saanud pole, siis esimese asjana selliste hädade puhul juhe sappa.
Alles siis, kui selle abiga viga tuvastada ei saa, hakkad ühekaupa asju läbi vaatama.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
reizor
huviline

Avatar


Registreerunud 26.01.10
Kasutaja on eemal

Auto: Õnnetud S6 2.2T, S6 4.2

postitati 24.09.12 17:33 Tsiteeri


Täna tekkis aega ja sõitsin natukene. Mootori töös puudusid nüüd anomaaliad. Igaks petteks viskasin juhtme järgi ja tuli see "00518 - Throttle Position Sensor (G69)" - Kustutasin ära ning pärast sõitmist tagasi seda ei tulnud.

Control Module Part Number: 4A0 907 551 B
Component and/or Version: 2,2l MTM 264 PS AT D01
Software Coding: PMC 1
Work Shop Code:

00518 - Throttle Position Sensor (G69)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
00513 - Engine Speed Sensor (G28)
03-00 - No Signal



Edit, versiooniks oli seal MTM 264 PS - aga tundub, et see nimi vaid moe pärast, sest ei liigu ta nüüd küll selle vääriliselt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
reizor
huviline

Avatar


Registreerunud 26.01.10
Kasutaja on eemal

Auto: Õnnetud S6 2.2T, S6 4.2

postitati 25.09.12 17:43 Tsiteeri


Ei tasunud ikka hõisata enne õhtut. Mootoritöösse tulid taaskord anomaaliad. Kaabel näitas seekord

00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)
07-00 - Signal too Low

Ehk õhulugeja on oma aja ära elanud ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 57.2% - SQL: 42.8%]