Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Probleemid roolivõimuga? (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 2847)
Paff
huviline



Registreerunud 23.01.11
Asukoht: T
Kasutaja on eemal


postitati 13.04.13 14:41 Tsiteeri
Probleemid roolivõimuga?



Audi S4 2,2T 1993 169+ kw

Selline mure: tühikäigul on rool väga kange. Nii kui pöörded lähevad üle 1000 siis läheb kergeks. Sõiduajal on kõik okei, kui pöörded on kõrgemal kui 1000. Nii kui hoog on väike siis on jälle kange. Vahetasin ära roolivõimupumba taastatud pumba asemele ja probleem ei kadunud. Mida võiks järgmisena proovida või äkki kellegil sarnane mure olnud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 13.04.13 15:05 Tsiteeri


Ju siis oli halvasti taastatud või on õhk sees.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Xpander
huviline

Avatar


Registreerunud 14.02.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 Avant 20vt

postitati 13.04.13 18:45 Tsiteeri


Viga võib olla ka roolivõimu pumbast roolilatti jooksvas drosseliga voolikus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MatuAudi
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio, A4 B8 S-line

postitati 16.07.13 08:48 Tsiteeri


Mul mure sellega, et sai roolivõimu pumba ja lati vahel olev voolik ära vahetatud ( ehk siis ilmselt see sama mis eelnevas postis mainitud ).
Peale vooliku vahetust aga kõlab undamist kapoti alt mingitel pööretel. Samuti kiirelt pöörates nagu hakkaks kakkuma, kas voolik ei lase läbi piisavalt või mida drossel voolik endast kujutab?

E: Sõitsin nii 10km, ilmselt sellest piisaks, et saaks surve ülesse? Eelnevalt lasin natuke tühikäigul tiksuda, et näha palju õli juurde vaja.


Defu - Matu
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 16.07.13 10:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MatuAudi
Mul mure sellega, et sai roolivõimu pumba ja lati vahel olev voolik ära vahetatud ( ehk siis ilmselt see sama mis eelnevas postis mainitud ).
Peale vooliku vahetust aga kõlab undamist kapoti alt mingitel pööretel. Samuti kiirelt pöörates nagu hakkaks kakkuma, kas voolik ei lase läbi piisavalt või mida drossel voolik endast kujutab?

E: Sõitsin nii 10km, ilmselt sellest piisaks, et saaks surve ülesse? Eelnevalt lasin natuke tühikäigul tiksuda, et näha palju õli juurde vaja.

Jah, vabalt võib probleem selles olla, kusjuures läbipuhudes mina enda masinal (usun, et süsteem sarnane nagu igal teisel audi roolivõimu survevoolikul) erinevust ei tuvastanud toimival ja mittetoimival voolikul. Sõida veel natuke, äkki õhk sees, kuigi mul oli kohe peale vahetust vaikne asi. Kas vahetasid vooliku välja sest lekkis?


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MatuAudi
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio, A4 B8 S-line

postitati 16.07.13 10:15 Tsiteeri


Just, voolik lekkis, ning kuna tegu surve voolikuga, siis lekkis isuga.
Kas ma olen asjast õieti aru saanud, et õhutatakse seda süsteemi rattaid ühelepoole välja keerates, ning teiselepoole? Samal ajal jälgides ka õli taset.


Defu - Matu
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 16.07.13 10:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MatuAudi
Just, voolik lekkis, ning kuna tegu surve voolikuga, siis lekkis isuga.
Kas ma olen asjast õieti aru saanud, et õhutatakse seda süsteemi rattaid ühelepoole välja keerates, ning teiselepoole? Samal ajal jälgides ka õli taset.

Ma olen ka nii aru saanud, sest siis saab pump tööd ja ketrab õli ringi.


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MatuAudi
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio, A4 B8 S-line

postitati 16.07.13 22:47 Tsiteeri


Proovisin nö. õhutada, pöörates enam ei kaku, kuid undamine on endiselt alles. Kõik nagu töötab, aga pöörates ja 1000 kuni 2000rpm vahemikus on undamist kuulda.


Defu - Matu
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 17.07.13 08:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MatuAudi
Proovisin nö. õhutada, pöörates enam ei kaku, kuid undamine on endiselt alles. Kõik nagu töötab, aga pöörates ja 1000 kuni 2000rpm vahemikus on undamist kuulda.

Omadest kogemustest võin pakkuda, et täpselt samade sümptomitega oli see vooliku klapp seal vigane (või noh voolik vigane), aga see ei tähenda, et sul see probleem kindlasti on. Kust pealepandud vooliku said? Aga tean, mida sa tunned, jamasin ise ka nii, vahetasin esmalt pumba välja jne, aga lõpuks ka õige asja ja selle kõige käigus sai roolivõimuõli ka nii palju vahetatud, et siiani puhas:) Sul muidugi sutike keerulisem masin, eks keegi targem teab paremini.


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MatuAudi
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio, A4 B8 S-line

postitati 17.07.13 09:04 Tsiteeri


No ma pakun arvama jah, et voolikus viga, kuna enne seda ei undanud. Uus voolik on ühe teise samasuguse pealt, ainukese vahega, et see on natuke peenem, kui voolikud kõrvuti panna. Samas on see voolik, mis peale panin, on hydroscandis taastatud.
Aga kas vahe ei pidanud neil olema mitte selles, et servo latil vaja jämedamaid voolikuid, ning tavalisele peaksid olema natuke peenemad? Mul on täiesti tavaline latt muidu.

E: Viga paranes vooliku uuesti vahetamisega. Sai siis kasutatud, kuid originaal osa pandud. Pikalt ei sõitnud undavalt ka, seega äkki päästis teisi osi. Igaljuhul vaikne sõita jälle ja suured tänud kasutaja Indr vihjele, et hydroscandi oma ei kõlba. :)


Defu - Matu
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 55.5% - SQL: 44.5%]