Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Siduri probleem. (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 6504)
MatuAudi
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio, A4 B8 S-line

postitati 13.08.13 19:43 Tsiteeri
Siduri probleem.



Otsiks abi ja nõu oma siduri probleemiga nüüd siis.
Autoks on S6 Avant 2.2T AAN manuaal.

Kusagil pool nädalat tagasi hakkas sidur ära kaduma, pedaal jäi järjest madalamale, ning lõpuks ei tahtnud enam lahutada. Jätsin auto seisma, et mitte kasti lõhkuda, sai köiega ära veetud. Arvasin, et läks siduri peasilinder, mida on ennegi juhtunud. Jõudsin vaid nii palju teha garaazi juures, et võtta küljest rooli alt laeka, nägin silindrit, kõik kuiv, pedaal liikus ilusti, kahvlid võllid korras.
Õli kogust anumas nagu oleks vähemaks jäänud, aga ei tuvastanud, kuna ei mäletanud palju seal oli, normi piires seda oli igaljuhul.
Sai tehtud muid asju garaazis, kui üks hetk autos käidud ja sidurit jälle tallatud, kui oh üllatust, sidur töötas. Egas midagi, tegi prooviringi, töötas, panin õli max'i, kui peale 20km sõitu sidur järjest madalamel jäi, selge, jätsin auto seisma. Pumpasin sidurit, vedeliku jäi anumas järjest vähemaks ( piduri vedeliku ). Nägin kuidas kasti pealt piduri vedeliku tilgub. Oli asi selge, uuesti auto garaazi juurde. Täna sai forss'ist võetud uus siduri töösilinder, mille vahetasin ära, vanal oli kumm räbal servast ja oli seest õline.

Uus jupp küljes, sai hakatud sidurit õhutama, on seda ennegi ette tulnud ja ei arvanud, et see probleemiks peaks tulema. Õhutasime juba 2h, ning mingit tulemust pole, üle poole liitri sai läbi lastud, tuleb ilusti alt välja ja nagu pole õhku vahel ega midagi, kuid pedaal ei näita tulemust.
Jätsin pedaali ülesse, olin autost eemal, ning kui autoni 10min. pärast tulin, pedaali vajutasin, siis ei kukkunud see põhja, vaid jäi 2/3 peale, vajutasin jalaga pedaali põhja, oleks nagu veidi jäigem, kui peab. Surusin pedaali põhja rahulikult, ning siis tunda jala all kuidas rõhk nagu väljuks, ning peale seda enam pedaal ise ülesse ei tule. Mingi aja jooksul, kui pedaal üleval, on sama teema.

Siit nüüd küsimus, miks ei saa sidur õhutatud?
Kas võib olla purunenud sama aegselt midagi siduri peasilindris? ( peasilinder vahetatud 2 kuud tagasi, kasutatud, kuid korralik osa, polnud lekkeid ega oksudeerumisi, kummid terved ja nii) . Töösilinder sai täna uus toprani toongat ostetud ja külge pandud.
Kas siduri peasilindri sees jääb midagi kinni, ning lõpuks kui seisab, suudab vedru vaikselt selle ülesse tagasi lükata?
Kas vedru purunemine jätab selle mansettide osa poolepeale? Või juhtus mansettide endaga midagi?


Defu - Matu
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 19.01.14 19:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MatuAudi
Otsiks abi ja nõu oma siduri probleemiga nüüd siis.
Autoks on S6 Avant 2.2T AAN manuaal.

Kusagil pool nädalat tagasi hakkas sidur ära kaduma, pedaal jäi järjest madalamale, ning lõpuks ei tahtnud enam lahutada. Jätsin auto seisma, et mitte kasti lõhkuda, sai köiega ära veetud. Arvasin, et läks siduri peasilinder, mida on ennegi juhtunud. Jõudsin vaid nii palju teha garaazi juures, et võtta küljest rooli alt laeka, nägin silindrit, kõik kuiv, pedaal liikus ilusti, kahvlid võllid korras.
Õli kogust anumas nagu oleks vähemaks jäänud, aga ei tuvastanud, kuna ei mäletanud palju seal oli, normi piires seda oli igaljuhul.
Sai tehtud muid asju garaazis, kui üks hetk autos käidud ja sidurit jälle tallatud, kui oh üllatust, sidur töötas. Egas midagi, tegi prooviringi, töötas, panin õli max'i, kui peale 20km sõitu sidur järjest madalamel jäi, selge, jätsin auto seisma. Pumpasin sidurit, vedeliku jäi anumas järjest vähemaks ( piduri vedeliku ). Nägin kuidas kasti pealt piduri vedeliku tilgub. Oli asi selge, uuesti auto garaazi juurde. Täna sai forss'ist võetud uus siduri töösilinder, mille vahetasin ära, vanal oli kumm räbal servast ja oli seest õline.

Uus jupp küljes, sai hakatud sidurit õhutama, on seda ennegi ette tulnud ja ei arvanud, et see probleemiks peaks tulema. Õhutasime juba 2h, ning mingit tulemust pole, üle poole liitri sai läbi lastud, tuleb ilusti alt välja ja nagu pole õhku vahel ega midagi, kuid pedaal ei näita tulemust.
Jätsin pedaali ülesse, olin autost eemal, ning kui autoni 10min. pärast tulin, pedaali vajutasin, siis ei kukkunud see põhja, vaid jäi 2/3 peale, vajutasin jalaga pedaali põhja, oleks nagu veidi jäigem, kui peab. Surusin pedaali põhja rahulikult, ning siis tunda jala all kuidas rõhk nagu väljuks, ning peale seda enam pedaal ise ülesse ei tule. Mingi aja jooksul, kui pedaal üleval, on sama teema.

Siit nüüd küsimus, miks ei saa sidur õhutatud?
Kas võib olla purunenud sama aegselt midagi siduri peasilindris? ( peasilinder vahetatud 2 kuud tagasi, kasutatud, kuid korralik osa, polnud lekkeid ega oksudeerumisi, kummid terved ja nii) . Töösilinder sai täna uus toprani toongat ostetud ja külge pandud.
Kas siduri peasilindri sees jääb midagi kinni, ning lõpuks kui seisab, suudab vedru vaikselt selle ülesse tagasi lükata?
Kas vedru purunemine jätab selle mansettide osa poolepeale? Või juhtus mansettide endaga midagi?



Näen, et see teema ammu kirjutatud ja probleem ilmselt lahenenud kuid siiski kirjutan oma kogemustest hea nipi siduri õhutamiseks. Vaja ca 500mm kummivoolikut, mis istub õhutusniplite peale. Voolik ühendada juhipoolse piduri ja siduri töösilindri niplite vahele, niplid avada ja ca 10 - 20 korda lihtsalt rahulikult pidurit pumbata. Õhutab ilusti siduri ära ja õhk väljub vedeliku paagi kaudu ja juurde valada ei ole vaja, v.a. normi, st. kuivale ei saa jääda õhutamise ajal.


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
madjs
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw

postitati 20.01.14 01:03 Tsiteeri


Mina olen sidureid ja ka osasid pidureid õhutanud alt üles, st. pressin õli töösilindri poolt õhutusniplist paagi poole. Spets töövahendit pole veel ostnud asi saanud ära aetud vana jalgratta pumbaga siiani. Kui seda protsetuuri ei tee siis võid end segaseks pumbata ja õhutada aga asja korda ei saa. Eriti kehtib se sidurite ja mootrrataste pidurite kohta. Tegelt tuleks osta üks suuremat sorti süstal millele saaks õiges mõõdus kummivolla otsa toppida, aga peab vaatama, et ei oleks kummitihendiga, piduriõli kipub süstla tihendid paiste ajama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MatuAudi
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio, A4 B8 S-line

postitati 15.04.14 05:17 Tsiteeri


Ja tõepoolest, õhutatud saigi sellisel viisil lõpuks, et juhipoolsest piduri niplist sai voolik veetud töösilindri niplini, õhutatud sai ca. 5 minutiga, selle kõrval eelnev siduri pedaaliga mängimine oli ikka väga kasutu. Kuid sel hetkel oli veel üks viga, siduri töösilinder, mis algselt uus peale läks, osutus vigaseks, kuid selle forss vahetas välja.


Defu - Matu
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 64.7% - SQL: 35.3%]