Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: Lada 2101 2.2T - 1973 - tarmotaa (Vastuseid: 52 | Vaatamisi: 20269)
tarmotaa
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 16.09.12
Kasutaja on eemal


postitati 11.11.14 19:58 Tsiteeri
Lada 2101 2.2T - 1973 - tarmotaa



Tervist.
Ma pole kindel kas on õige just siia foorumisse oma kopika teema teha, paaril korral on mulle selgelt mõista antud, et tuleb teha muidu abi pole loota edasises ehituses. Ostetud sai see lada 4a tagasi nagu ikka lõbusõiduks millest on muidugi saanud korralik projekt minu jaoks. Algus aastatel sai see auto oma lisa hobujõud bmw 2.0 mootorist, aasta hiljem aga juba 2.5l 125kw mootorilt. Nagu ikka süües kasvas isu sai hakatud mõtlema millelegi veel võimsama mootori peale. Mõtlesin osta Nissan 200sx ja siis tehnika ümber tõsta. Sai siis aga sõbra s4 kapoti alune mõõdulindiga üle mõõdetud ja otsustatud, küll ma ära mahutan selle tehnika lada peale. Eelnevalt bmw rida 6 mahutamiseks juba tule müür ja kasti tunnel kõik ümber tehtud juba. Peale mootori ja sinna kuuluvaga sai siinsamas foorumis ülejäänud s4 maha müüdud,suht minev kaup oli teine. Nähes s4 kasti suurust siis juba peaaegu loobumis mõtted peas. Õnneks sai kasti suuruse mure lahendatud vaheplaadi ja bmw 3.5l manuaal kastiga. Tagasilla mure hetkel veel peab sai lahendatud volvo240 tehnikaga. Seda audi tehnikat kopika peale olen toppinud ehitanud üle aasta aja ja alles nüüd tundub et asi toimib nii nagu peab. Küll algul paukkus, polnud rõhku jne jne. Nagu eelnevaltki mainisin, süües kasvab isu.

Nimelt tahaks strokerit ehitada ja hirmsasti oleks abi vaja.
Diisli plokk koos vändaga olemas.
Kust mis mida saab osta ja mis hinnaga.

Mõni pilt ka.
http://www.upload.ee/thumb/4354830/mob_pildid_029.jpg
http://www.upload.ee/thumb/4354840/mob_pildid_040.jpg
http://www.upload.ee/thumb/4354850/pildid_mob_013.jpg
http://www.upload.ee/thumb/4354864/pildid_mob_156.jpg
http://www.upload.ee/thumb/4354874/03112014106.jpg
http://www.upload.ee/thumb/4354881/03112014107_-_koopia.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Joel
meeskond

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio

postitati 11.11.14 20:10 Tsiteeri


Haardkoor.:) Mis selle strokimise eesmärk oleks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KeveN
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 11.11.14 20:14 Tsiteeri


Kindlasti üldisest mullist erinev teema. Kui rohkem pilte kuskil on või jagada raatsid siis vaataks meelsasti. No see peaks liikuma päris kiiresti ikka, mis esivedrustusega plaanis?


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Lauri_O
huviline

Avatar


Registreerunud 04.02.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 2.5 TDI A4; 2x 2.8 A6 Q; Audi S8.

postitati 12.11.14 05:06 Tsiteeri


Päris niiice asi:cool: Rohkem juttu ja pilte võiks veel olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
fm25
huviline



Registreerunud 05.04.14
Asukoht: Viljandi Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 12.11.14 16:00 Tsiteeri


Väga viis, mulle siuksed aretised meeldivad! on ka tänavalegaalne või niisama omalõbuks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tarmotaa
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 16.09.12
Kasutaja on eemal


postitati 12.11.14 18:06 Tsiteeri
Lada 2101 2.2T - 1973 - tarmotaa



Eks se strokimise mõte ole ikka lisa võimsuse eesmärgil. Mis hiljem nende hobustega peale hakata, eks näis. Otse ja kiiresti tahaks kindlasti proovida sõita, võibolla ka külg ees kunagi prooviks ära miks mitte. Tegelt see ikka väikest viisi hobi auto mitte eputamiseks ja kõvatamiseks. Mulle meeldib kui auto millest pole mitte midagi oodata ja vaadata on peidus veidi teine süda ja tehnika. 200km/h pole selle autoga mõtet maanteel sõitta mul lapsed kodus ootavad aga juhitavuse, pidamise poolest on see auto ikka originaaliga võrreldes öö ja päev. Ise olen mõelnud, et millest see tuleneb aga muud varianti pole kui see, et mootor koos kastiga salongi poole toodud. Vanadelt ralli meestelt uuritud mis vedrustust oleks hea kasutada minu autol siis soovitati lõigatud volga vedrud ette ja 02 vedrud ka lühemaks lõigatult taha, muidugi bilsteini amordid ka. Tänavalegaalsus on täitsa olemas, ülevaatus punkt tuleb valida selline kus kapotti ei avata. Pilte ehitus käigust mõned on, eks ma pistan need ka kunagi postitusse.

Tulles selle strokimise teema juurde tagasi, siis paluks abi vajalike osade leidmise osas. Tahaks talvel kõik vajalik kokku krabada, et kevadeks kopikas kokku komplekteerida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Joel
meeskond

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio

postitati 12.11.14 20:02 Tsiteeri


Küsisin sellepärast, et ilma strokimata on selles mootoris ka ressurssi maa ja ilm. Strokimise olulisem point tuleb teemaks kuskil alles üle 500 jõu juures (jättes korraks kõrvale, et suurem töömaht alati kasulik on). Aga kui huvi on, siis loomulikult miks mitte. Nägin, et Sa strokeri teemas juba toimetasid. Juppide osas soovitan ikka rääkida nendega kes neid mootoreid igapäevaselt ehitavad - kaido., janisp, Eints jt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarmotaa
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 16.09.12
Kasutaja on eemal


postitati 17.11.14 16:26 Tsiteeri
Lada 2101 2.2T - 1973 - tarmotaa



Tänan info eest.Ma mõtlen veel kas diisli plokile hakata kolbe kepse jne ostma või jään aani plokile truuks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sibidisah
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal


postitati 20.11.14 15:36 Tsiteeri


Kift mason 5+ aga pane esirattad ka vedama oleks tõsine pill :)


VRB Motorsport
...turbo has gone titts up smoking and whistling like a [roppus]!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
püstolett
huviline

Avatar


Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Q7 4.2 Tdi 2011; A8 D4 Lang 3.0Tdi; C4 S6 Plus sedaan

postitati 20.11.14 17:27 Tsiteeri


Tee videosid ka hea kvaliteediga :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tarmotaa
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 16.09.12
Kasutaja on eemal


postitati 30.11.14 17:22 Tsiteeri


Jah seda muidugi ,et 4 veoline kopikas oleks väga huvitav. Aga kardan ,et praktiliselt võimatu teostada kui jätta lada, lada mõõtudesse ja ilma ,et radikaid ja muud pahna kuskile väljapoole kere toppimata hakkama saaks.Selleks aastaks on kopikas talve korterisse pandud nii et videosid kindlasti ei tule ja üldse mulle eriti sellist sorti reklaam ei meeldi.Võib teatud sorti inimestele silma hakata ja muresid minule juurde tekitada.Aga see selleks. Olen mõelnud pikalt ja arvan,et ikka diisli plokki tuleb ehitama hakata.Arvan et teine mootor kõrval valmis meisterdada ja alles siis hakata uut mootori peale tõstma kui kõik vaja olev olemas on.Seega palun veel abi inimestelt kes on sellise katla valmis ehitanud ,teavad mida vaja kust saab ja palju maksab.Kasutaja RAX avaldas mulle arvamust sell teemal ja natuke numbreid ka aga kuulaks vaataks ka teiste arvamusi hindu jne.Arvan et pole mõte hetkel toimivat tehnikat laiali kakkuda ja hakata sinna uusi osi hankkima.Kui on nurgas olemas diisli plokk koos vändaga ja ei usu et mingit hinna vahet on kolvil ja kepsul kas aani plokile või siis diislile.Soov siis pommikindlat plokki ehitada ja siis sealt vaikselt edasi minna.Nii,et andke abi kes oskab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Samzik
klubiliige



Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A

postitati 11.03.15 21:36 Tsiteeri


Torkaks neilveo koha pealt vahele, et audi kasti otsa pole mõtet vast teha, aga äkki kasutada bmw lahenduse sarnast asja? Ehk üks pooltelg läbi karteri. Jõudu strokeriga, tundub väga põnev

Rain.


Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
dUBZ
huviline

Avatar


Registreerunud 27.11.10
Asukoht: Oslo/Märjamaa/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: D2 4.2Q, C4 2.8Q, B6 4Motion, B5.5 TDI

postitati 12.03.15 19:21 Tsiteeri


Tõeline hunt lambanahas ju :o Kuhupoole asjad siis talvel ka liikunud on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ehanurm
huviline



Registreerunud 22.10.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5

postitati 12.03.15 21:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: dUBZ
Tõeline hunt lambanahas ju :o Kuhupoole asjad siis talvel ka liikunud on?


Teema omanik pole kahjuks ammu foorumis käinud, huvitaks ennastki mis edasi saanud :P


Tsitaat:

Viimati aktiivne: 25.12.14 15:03



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
-markus-
huviline



Registreerunud 28.03.05
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 Avant

postitati 13.03.15 08:26 Tsiteeri


Eile (12.03) õhtupoolikul sai sarnase välimusega kopika juht trahvitud Järve Neste kõrval. Kui algul mõtlesin, kuidas peab vanakooli kopikaga sõitma, et trahvi saada, siis nüüd tundub juba päris loogiline...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 13.03.15 19:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: -markus-
Eile (12.03) õhtupoolikul sai sarnase välimusega kopika juht trahvitud Järve Neste kõrval. Kui algul mõtlesin, kuidas peab vanakooli kopikaga sõitma, et trahvi saada, siis nüüd tundub juba päris loogiline...


Isegi originaal seades kopikaga ei pea selleks palju vaeva nägema.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarmotaa
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 16.09.12
Kasutaja on eemal


postitati 02.06.15 19:17 Tsiteeri


Tervist,üle pika aja sirvisin oma kopika teemat ja kindlasti polnud mina see keda seal trahviti.Aga see selleks.Kopikaga läks paar päeva tagasi kehvalt,nimelt kolks mootoris.Süüdistada ei oska kedagi,kas eelneva remondi käigus jäeti vänt lihvimata või oli mingi muu probleem.Kahju on et pole uue mootori tegemist alustanudki kui vana juba kottis on.Sain alles teise korralikult tööle ja suve nautima hakata kuid jah nii läks.Uut aani vänta otsima hakata ja kindlasti kepse sest tavaliselt peale kolinat, saale kindlasti ringi käinud ja teha pole midagi.Kas ja kui keeruline on leida uut vänta ja kepse,ei tea.Pigem on küsimus kas mõtet on kui nagunii tdi plokki tahan panna tulevikus.Ei oodanud et see tulevik nüüd nii kähku kohale jõuab,aja ja raha suhe hetkel natu nadi.
Seoses kolksuga mootoris,kas on võimalik et kui mootor polnud mul päris norm asendis nagu peaks võis selle põhjustada.Mootor natuke sisselaske kolde poole kaldu.Miks selline küsimus kuna keegi tark mulle seda väittis.Kui see peakski tõele vastama milles ma muidugi veits kahtlen siis pean ma ju uue ploki jaoks asju ümber sättima,et sama asi ei korduks kui üldse võimalik.Tegemis ikka ladaga,pole teine kõige ruumikam pill.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 02.06.15 19:53 Tsiteeri


Mis asendis sul siis karteris õlitase võrreldes õlivõtturiga on?

AANi vänt = R5 mootori vänt, neid kasutati suht paljudel agregaatidel, nt AAR 2.3 omab sama väntvõlli.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 4x4x4

postitati 02.06.15 20:02 Tsiteeri


No õlivõttur sellest kergest kaldest nüüd küll kuivale ei jää kui ka õlivarda kontrollimisel vastavale poole kaldega arvestada (ei tee ka 0,5L rohkem õli sees kurja midagi, kuna väntvõllini on veel ruumi küll ja veel). Vaevalt see mootor rohkem viltu oli seal kapoti all kui see 5-10 kraadi. PS! Kui mootorit laiali lammutama hakkad, siis mul vedeleb Tartus üks NG/NF 2,3 plokk koos vända, kolbide ja muu jamaga konserveeritult, millelt karter ja plokikaas on eemaldatud. Kurjad keeled on kogu aeg rääkinud, et vändad pidavat samad olema, aga ma pole seda ise kunagi kontrollida saanud (vilede ja puhuritega r5'd pole endale meeltmööda olnud) - kingin niisama selle vahet pole siis mis komplektuses ära, et kasvõi müüdile kinnitust saada või siis need "rääkijad" edaspidiselt pikalt saata :D.

PS! Zoig, mina seda audi koodi teemat enam ei usu, kuna olen ühe ja sama tootekoodiga kaks füüsiliselt erinevat asja saanud ;).

Edit: Sorry, olin kogemata selles vedelevas mootoriploki koodis näpuka teinud, tegemist ikka 2.3 asjaga, mitte NM :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 02.06.15 20:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kps
PS! Zoig, mina seda audi koodi teemat enam ei usu, kuna olen ühe ja sama tootekoodiga kaks füüsiliselt erinevat asja saanud ;).
Ostsin kuulutuse peale AARi alumise otsa, sain täpselt samasuguse tüki nagu mul AANist tuli. Olen kuulnud, et osadel on õlipumba hammakas teistsugune olnud, kuid neid saavat ka ringi tõsta.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 02.06.15 22:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Zoig
Tsitaat:
Algselt postitas: kps
PS! Zoig, mina seda audi koodi teemat enam ei usu, kuna olen ühe ja sama tootekoodiga kaks füüsiliselt erinevat asja saanud ;).
Ostsin kuulutuse peale AARi alumise otsa, sain täpselt samasuguse tüki nagu mul AANist tuli. Olen kuulnud, et osadel on õlipumba hammakas teistsugune olnud, kuid neid saavat ka ringi tõsta.


Osadel on minu arust õlipumba hammasratta ajamis 2 naga väntvõllil vs 4 AAN puhul. 2 AAR motot, mida olen varuosadeks soetanud on omanud sama vänta mis AAN. NG, NF ja 7A vänt peaks ka kasutatav olema AAN/3B puhul.


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tarmotaa
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 16.09.12
Kasutaja on eemal


postitati 03.06.15 15:58 Tsiteeri


Panen ühe vana pildi enamvähem eest vaates,siin on näha kui palju ta mul kaldu on sisselaske kolde poole.
http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/434/256/01086280873c302.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 03.06.15 16:18 Tsiteeri


Ma sain esiti aru, et mootor on kaldu sisselaske poole, pildi järgi on mootor lihtsalt natuke vähem väljalaske poole kaldu kui tehasest :)


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Rax
klubiliige



Registreerunud 04.06.03
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 03.06.15 16:49 Tsiteeri


Ikka sisselaske poole on kaldu, mistõttu õlivarras näitab rohkem kui reaalselt õli mootoris on. Samuti on mootori esiosa kõrgemal mootori tagaosast. Raske öelda kas selle tõttu võis saale ringi käia.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
madjs
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw

postitati 03.06.15 17:38 Tsiteeri


No ei jää need mootorid nii kähku õlinälga ühti. Näinud mitmeid millel varras tolmab ja häiret on andma hakanud hüdrotõukurite lagin mitte õlituli. Teema algatajal mingi muu jura selle kottis kepsuga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 42.4% - SQL: 57.6%]