Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi s2 pikk käivitus (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 5191)
-v8-
huviline

Avatar


Registreerunud 15.10.12
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4.2Q

postitati 05.12.14 06:32 Tsiteeri
Audi s2 pikk käivitus



Mure siis selline, et kui auto pikemalt seisnud, ütleme nii alates 2 tundi. Siis käivitub jube pikalt. Käiates hakkab järjest rohkem lubama ja lõpuks hüppab käima. Kuid kui on just seisma jäetud ja kohe proovida läheb ilusti. Sinna on paigaldatud mingi reguleeritav kütuse rõhu regulaator. Ning kui selle kella vaadata kui auto seisma jätta, siis jookseb seier väga ruttu nulli tagasi. Kuigi vist ei tohiks? Ning kas kui süüde sisse keerata siis ei peagi hakkama pump kohe lööma?

s2, 92a. 162 kw


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 05.12.14 08:12 Tsiteeri


Mõlema küsimuse vastus on EI.

Kaks võimalust, keegi on süsteemi ümberehitanud kõvasti ja unustanud lisada tagasivooluklapi. Või on originaalpumbas asuv tagasivooluklapp invaliid (eraldi ei saa vahetada)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
-v8-
huviline

Avatar


Registreerunud 15.10.12
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4.2Q

postitati 10.12.14 06:32 Tsiteeri


Paigaldatud on sinna mingi reguleeritav regulaator. Tundub et see ongi otsa saanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jippy1
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.09
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: s2 replical

postitati 10.12.14 19:59 Tsiteeri


Tee elektrisüsteemi natuke ümber, et pump hakkaks tööle kui süüte sisse paned, või siis eraldi lülitiga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
madjs
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw

postitati 10.12.14 20:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jippy1
Tee elektrisüsteemi natuke ümber, et pump hakkaks tööle kui süüte sisse paned, või siis eraldi lülitiga.


Ma seda ei teeks, kui kuskil küttesüsteemis peaks midagi juhtuma, olgu siis suurem leke või avarii tagajärg jääb pump uhama ja asi võib väga hapuks minna kui tulekahju peaks tekkima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
-v8-
huviline

Avatar


Registreerunud 15.10.12
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4.2Q

postitati 11.12.14 06:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jippy1
Tee elektrisüsteemi natuke ümber, et pump hakkaks tööle kui süüte sisse paned, või siis eraldi lülitiga.


Milleks hakata midagi ümber tegema, kui viga peitub hoopis mujal?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 41.5% - SQL: 58.5%]