Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi A6 C4 2.5TDI - 1996 - adr3naline (Vastuseid: 45 | Vaatamisi: 19372)
adr3naline
huviline

Avatar


Registreerunud 22.07.09
Asukoht: Võru -/- Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5TDI -/- 80 B4 2.3 Quattro -/- VW Käfer 1600

postitati 28.03.15 19:33 Tsiteeri
Audi A6 C4 2.5TDI - 1996 - adr3naline



Kuna eelmine auto leidis endale kurva lõpu ja busse ma vihkan, siis tuli endale uus auto muretseda.

Mark, mudel ja mootor olid juba varem teada mis olema peavad, samuti ka mõned lisad.

Nagu pealkirjas, on siis tegemist '96a Audi A6 C4'ga, universaal kere näol.

Üks pilt kuulutusest:
https://i.imgur.com/g7ocDZx.jpg

Auto andmed:
Mark: Audi
Mudel: A6 C4
V.A: 1996
Keretüüp: Avant
Mootor: AEL 2.5TDI 103kW
Käigukast : 6k manuaal
Salong:: Nahk, sport

Auto varustus:
Kliima
4x istmesoojendused
4x el. aknad
2x el. peeglid (klapitavad)
Nahkistmed
Käetugi ees (laekaga) ja taga
Kesklukk
Pagasikate

Kuna seni olen tegelenud ainult Audi 80'tega, siis sai pärast auto ostmist veetud tunde arvutis, et õppida kõike selle auto mudeli kohta, mida leidsin. Vaja ju ennast harida, et teaks ikka millega tegemist on. :D :cool: - Naise käest sain ka natuke pahandada, et koguaeg ainult audiklubis istun :D

Auto sai ostetud veebruari algul. Kahjuks sain teda kasutada ainult koju sõidu aja, kuna juba ilmnesid eelmise omaniku vead. Nimelt oli turbo lõdvik asendatud Ford Escorti õhuvoolikuga :mad: Sai siis nädalake otsitud uut voolikut ja igaks juhuks sai ka ostetud teine lõdvik, mis tasus ennast ära.
Kuna see oli mu esimene diisel ja veel turboga, siis sai appi võetud veel sõber kes juba aastaid omanud turbodiislit, et teaks ikka mida kontrollida ja kuidas.

Pildid:
https://i.postimg.cc/BLpnkGPv/DSC-0480.jpg

https://i.postimg.cc/9RCfLfMS/DSC_0481.jpg

Vana vs "uus":
https://i.postimg.cc/wthv5N6L/DSC_0483.jpg

Teine lõdvik oli ka auguline:
https://i.postimg.cc/phJM1Xj9/DSC_0487.jpg

Samuti sai intercoolerile tehtud seest korralik pesu ja kontrollitud üle turbo, et lõtke poleks, õnneks ei olnud.

Seejärel sai ära vahetatud kõrgsurvepumba rihm ja samas ka süüde paika pandud, mis oli nii hiline, et täppi polnud arvuti ekraani peal nähagi.
Samuti sai ka vahetatud plokikaane tihend, kuna vana lasi natuke õli vahelt läbi. Sai ka tehtud õli ja filtri vahetus, mille käigus murdus ära karteri põhja polt... Sai siis kiirelt sõbraga poodi sõidetud ja uus ostetud:

https://i.postimg.cc/5HcyFgMf/DSC_0490.jpg

Veel said ära vahetatud ka mõlemad esimesed lähitulede pirnid ja kabariit pirnid ning kuna jahutusvedeliku tuli läks põlema, kuigi tase oli korras, siis ka "multifunction sencor" andur.

Kuna pärast süüte paika panemist nõudis auto pärast mootori maha jahtumist pikemat käivitamist, siis sai ka muretsetud uued eelsüüteküünlad, aga kahjuks ei läinud asi paremaks. Kahtlustasin juba pihusteid, aga kuna tühikäigul pöörded ei kõikunud ja sõidu ajal ka ei jamanud oli see välistatud. Seejärel hakkasin kahtlustama kõrgsurvepumpa.
Sai siis helistatud Test-Rem'i ja aeg kinni pandud ja reedel käis auto seal. Seal tuli aga välja, et viga oli kordades lihtsam - kütusefilter vajas vahetust :D:D Nüüd siis auto käivitub nii nagu peab, vähemalt täna hommikul. Loodan, et ka edaspidi :)

Täna sai ka tagavara ratas endale uue rehvi peale kuna vana ei kannatanud kriitikat (vasakul vana ja paremal uus):
https://i.postimg.cc/QF3v9KnR/DSC_05282.jpg

Samuti sai muretsetud endale uus kliima ümber olev plastik koos ühe väiksema ilu-nupuga ja kaitsmete kate:
https://i.postimg.cc/xJYWHDZ9/DSC_05301.jpg

https://i.postimg.cc/ZC315xj8/DSC_05281.jpg

Autost endast hetkel värskemaid pilte pole, proovin ka need kunagi ära teha, kui seest suurpuhastus tehtud.
Salongis olen veel nii palju teinud, et esimesed riidega uksepolstrid said asendatud nahast polstritega. Samuti on mul plaan nende puitdekoor liistudega armatuuril. Ära ma neid ei kaota, aga muudan neid natukene, eks lisan pildid kui kõik jupid käes on.

Vead, millega pean veel tegelema:
Juhi poolne istmesoojendus ei tööta
Juhi poolne peegel ei liigu nupust, kõrvalistuja poolne aga liigub

Kõiki tuleviku plaane ma siia kirja panema ei hakka kuna neid on liiga palju ja see postitus niigi pikk juba :D Eks neist saate teada siis kui neid teostan ;)
Aga kindlasti tahan kunagi mingeid ilusaid valuvelgi ja taha toonklaasi.

On ka paar küsimust:

Kuidas tulevad ära armatuuri küljes olevad dekoor liistud, mis asetsevad kõrvalistuja poolel? Nii palju kui foorumist leidsin, siis pean eemaldama kindalaeka ja seal taga mingid kinnitused - vastab see tõele? Juhi oma sain juba küljest.

Samuti sooviks teada, mille jaoks on see nupp (asetseb juhi poole peal):
https://i.postimg.cc/xcxn2C4M/DSC_0532.jpg

Kuidas ma tean kas minu autol on peeglid klapitavad? Kuidas see toimima peaks? Nupp on selline:
https://i.postimg.cc/hJxBT0P1/DSC_0521.jpg

Esimeseks postituseks vast hetkel piisab :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
spool
huviline

Avatar


Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 28.03.15 20:46 Tsiteeri


See nupp on tehase signalisatsiooni mahuandurite välja lülitamiseks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
FunFox
huviline

Avatar


Registreerunud 26.05.14
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8T

postitati 28.03.15 21:02 Tsiteeri


Tsitaat:

2x el. aknad ( kokku klapitavad? )

Kuidas see veel välja näeb? :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
hall300
huviline

Avatar


Registreerunud 14.01.07
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 3.0TDI quattro

postitati 28.03.15 21:07 Tsiteeri


Selle nupu järgi oletades peaksid olema küll el. klapitavad peeglid,kokku klapib siis kui nupu ülemisse asendisse keerad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
adr3naline
huviline

Avatar


Registreerunud 22.07.09
Asukoht: Võru -/- Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5TDI -/- 80 B4 2.3 Quattro -/- VW Käfer 1600

postitati 29.03.15 08:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: spool
See nupp on tehase signalisatsiooni mahuandurite välja lülitamiseks.


Selge. Aga kuidas ma teada saan, kas see aktiveeritud või ei? Vajutades mingit tulukest ei kustu ega põlema ei lähe, kui seal üldse on mingi pirn sees?

Tsitaat:
Algselt postitas: FunFox
Tsitaat:

2x el. aknad ( kokku klapitavad? )

Kuidas see veel välja näeb? :D


:D 2 mõtet jooksid seda kirjutades kokku. Tegelt on 2x el. peeglid ja 4x el. aknad - muutsin ka esimeses postis ära.

Tsitaat:
Algselt postitas: hall300
Selle nupu järgi oletades peaksid olema küll el. klapitavad peeglid,kokku klapib siis kui nupu ülemisse asendisse keerad.


Eks ma siis proovin järgi kui autosse istun taas. Loodan, et toimivad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
adr3naline
huviline

Avatar


Registreerunud 22.07.09
Asukoht: Võru -/- Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5TDI -/- 80 B4 2.3 Quattro -/- VW Käfer 1600

postitati 12.04.15 20:03 Tsiteeri


Väike update.

Auto sai vahepeal seest korralikult puhtaks roogitud. Üllatusi tuli sealt igasuguseid - kolm murtud naise küünt (kõik erinevate naiste omad :o ), tsäks jms. Pärast puhastust julgesin ka mõned pildid teha:
https://i.postimg.cc/5Q962tWv/DSC_0555.jpg

https://i.postimg.cc/23YzdgWb/DSC_0558.jpg

Üleeile sai ostetud ka uued esimeste amortide padjad ja tugilaagrid. Proovin need lähiajal ära vahetada - tuleb mingi päev pikk õhtu, aga mis teha.

Täna sai autole lõpuks alla pandud suverehvid koos valuvelgedega. Pilti kahjuks teha ei saanud kuna vihma hakkas sadama täpselt siis, kui viimane ratas sai veljekapsli külge. Velgede ja rehvide eest tänusõnad kasutajale jyrisoo. Kui homme ilm lubab, siis teen ka väljast mõned pildid.

Lisaks sai autole külge nokitsetud täna üks lisavidin - statsionaarne USB laadija.

https://i.postimg.cc/SjgwXPfp/DSC_0565.jpg

Kuid kuna originaalis oli tal sinine led valgus, siis pidi ka selle muutma punaseks, et sobiks kokku ülejäänud konsooliga. Ära tuli vahetada ka ees olev sinine plastik millegi punasema vastu - uus sai tehtud sigaretisüütaja valgustus kattest.

https://i.postimg.cc/jLCByhMn/DSC_0569.jpg

https://i.postimg.cc/phZ3JcNz/DSC_0568.jpg

Seejärel sai uuendatud laadija 'istutatud' autosse. Asukohaks sai sigaretisüütaja asukoht.

https://i.postimg.cc/1VB7D8qH/DSC_0589.jpg

https://i.postimg.cc/3kz4F725/DSC_0588.jpg
(Tean, et üks pirn on kliimal läbi :P varsti vahetan ära nad led'ide vastu, peavad kauem vastu)

Uuele vidinale sai tehtud ühendus nii, et vool tuleb talle taha võtit keerates - sama loogikaga nagu makil.

Tsiteerides ühte filmi, et sigaretisüütaja on auto tähtsaim osa :D sai see viidud uude kohta.

https://i.postimg.cc/2qvqHJxq/DSC_0587.jpg

Tegemist on veel omajagu:
* Kuna armatuur on liistudega, siis tuleb ka ustele lisada liistud. Liistud sain juba kasutaja Rauno_N käest - tänusõnad talle. Aga kuna puitdekoor liistudega C4'jasid liigub väga palju ringi, siis teen endal kõik liistud teistsuguseks. Kui saan valmis nokitsetud, eks teen pildid ja lisan ka siia.

* Peeglite klappimis süsteem ei toimi, ega ka juhipoolne peegel - peab üle vaatama.

* Esimene käetugi tuleb ära nahatada. - Tegemisel

* Esimeste amortite tugilaagrid ja padjad vahetada. - Tehtud

Kindlasti oli midagi veel, aga hetkel ei tule meelde.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Hullm112
huviline

Avatar


Registreerunud 08.11.11
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C3 1987 2.0 87kw R5; Audi A4 1999a 2.4 121kw V6

postitati 13.04.15 11:04 Tsiteeri


Kul Kaupo:) tegevust jagub ikka:) ja kõik muidugi peab korras olema. Muidu kena masin:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
adr3naline
huviline

Avatar


Registreerunud 22.07.09
Asukoht: Võru -/- Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5TDI -/- 80 B4 2.3 Quattro -/- VW Käfer 1600

postitati 13.04.15 20:17 Tsiteeri


Nagu lubatud. Pildid ka väljast:

https://i.postimg.cc/gxxLhrXH/DSC_05921.jpg

https://i.postimg.cc/0bWJr7QN/DSC_05941.jpg

https://i.postimg.cc/3WhGqKV3/DSC_05981.jpg

https://i.postimg.cc/s1JWdkC7/DSC_05971.jpg

Ja üks lisapildike seest:
https://i.postimg.cc/F7sL9Thq/DSC_05951.jpg

Välimusega on ka veel tükk maad tegemist.
*Juhipoolne esitiib tahab vahetust saada.
*Kaks keskmise liistu tükki on puudu (juhi poolt esimene ja kõrvalistuja poolt tagumine) - kui kellelgi on neid hõbedase värviga, siis võib teada anda. - Olemas
*Nagu ikka C4'del, alumised liistud vajavad vahetust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
RTamm
huviline

Avatar


Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 (D3) 3.0TDI Quattro, Audi A4 (B5) 2.8 30v V6; Mercedes Benz 220D W123

postitati 16.04.15 19:45 Tsiteeri


Siuksed 15" veljed ostsidki ? Oleks teadnud, mul Võrus vedeleb terve jooks selliseid, millega midagi peale pole hakata :D.
Muidu asjalik Audi, usun et sellest saab sinu käes korralik tehase pill :). Igaljuhul jõudu ja jaksu sulle!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 16.04.15 19:54 Tsiteeri


Need täitsa okei veljed ja lisaks väga kerged. Mul endal ka sellised B4 all talvekateks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
JanP
huviline



Registreerunud 04.12.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 240, 300

postitati 16.04.15 22:42 Tsiteeri


Nõustun eelkõnelejatega, veljed on tõepoolest väga inetud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
adr3naline
huviline

Avatar


Registreerunud 22.07.09
Asukoht: Võru -/- Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5TDI -/- 80 B4 2.3 Quattro -/- VW Käfer 1600

postitati 26.04.15 16:31 Tsiteeri


Tean, et veljed pole ilusad. Said nad ostetud lihtsalt sellepärast, et sain hea hinnaga ja suvekad puudusid. Lisaks ei meeldi plekid, millel ilukilbid peal, kohe üldse.
Auto tehnilise poole korda saan, siis hakkan rohkem välimusega tegelema, seni jääb nii nagu on.

Eelmise nädala lõpul sai ära vahetatud mõlemad esimesed amordi padjad ja tugilaarid - kolksu enam pole. :cool: Vanadest pilt:
https://i.postimg.cc/bG2n7dqw/DSC_0616.jpg

Üks padi oli veel tehase oma, Audi märk isegi peal. Kolksuv laager oli ikka korralikult kinni jäänud, polnud ime, et ta häält tegi.

Lisaks sai auto endale külge puuduvad keskmised liistu tükid, nende eest tänusõnad kasutajale MeeliZ. Viimaselt sain ka dekoor liistude jaoks puuduvad esimesed ukselingi osad ja veel natukene pudi-padi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
adr3naline
huviline

Avatar


Registreerunud 22.07.09
Asukoht: Võru -/- Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5TDI -/- 80 B4 2.3 Quattro -/- VW Käfer 1600

postitati 23.01.16 18:30 Tsiteeri


Tervist üle pika aja. Pole peaaegu et aasta juba siia midagi kirjutanud. Vabandused :)

Auto on üldiselt ennast hästi ülal pidanud, aga töid olen ikkagi seal oma jagu teinud. Tean, et teile kõigile meeldib ka kui teksti kõrval on pilte mida vaadata ja see on üks põhjus miks pole vahepeal midagi kirjutanud - telefon oli katki ja ei saanud sealt pilte kätte, osad on siiamaani kuskil jalutamas. Vahepeal olen teinud pilte vähemalt 3 erineva telefoniga, nii et kõik on arvutis suht segamini. Õnneks nüüd endal uus klots ja saan hakata tihedamini postitma.
Aga see selleks, auto foorum siiski, asume asja kallale.

Paigaldasin uste dekoor liistud ära, et väljast oleks viisakam.
https://i.postimg.cc/xJvzd7Jr/DSC_0612.jpg

https://i.postimg.cc/S2F9kqK7/DSC_0614.jpg

Ning kuna esimesed kettad olid kulunud ja üks oli ka pisut kõveraks läind, sai ette võetud esimeste ketaste ja klotside vahetus.

Uued:
https://i.postimg.cc/140GRgwg/DSC_0684.jpg

Vanad:
https://i.postimg.cc/ctTZ644q/DSC_0691.jpg

Seda tehes avastasin ka, et üks pidurivoolik vajab vahetust, nii et sai ka see koos torudega ära vahetatud.

Vana:
https://i.postimg.cc/XBn4VyWc/DSC_0703.jpg

Uus:
https://i.postimg.cc/r01qXNBw/DSC_0704.jpg

Järmiseks sai autoga sõitmist tehtud mugavamaks tänu kasutajale rocket, kes pakkus mulle püsika kangi koos juhtmestikuga. Kuna hind oli hea ja sõitmist on palju, siis sai ka see ära ostetud ja külge paigaldatud.
Sellega oli ka muidugi seiklusi.
Olin ühe sõbraga koos, kellel oli arvuti ja juhe, et autol pärast see aktiveerida. Paigaldamisel ei tahtnud millegi tõttu üks pin (see mis ajju läheb) minna oma auku, proovisin mitu korda, aga no ei lähe. Andsin siis sõbrale proovida ja ka tema ei saanud seda algul sisse. Üks hetk siis hõikas et sai, aga valesse auku. :P Mõtlesin, et teeb nalja, aga ei teinud. Mis seal siis ikka, võtsin ühe õmblusnõela ja kõige väiksema tavalise peaga kruvika mis leidsin, käiasime seda veel väiksemaks ning alustasin operatsiooniga. Natuke aega võttis, aga kätte ta sain.
Lõpuks sai siis kõik pin'id oma õigesse auku, ühendasin kangi ära, lappisin kõik kokku. Sõber pani arvuti taha ja aktiveeris püsika ära. Oli aeg proovisõit teha, aga oh imet - püsikas ei toimi. Teadsin, et rocket jama ei müü, nii et ei hakanud talle helistama. Lükkasime arvuti uuesti taha ja vaatasime üle kas ikka sai aktiveeritud - näitas, et sai. Seejärel tuli uus proovisõit ja mõte, et äkki ei anna mingi pedaali lüliti ühendust. Sai siis piduri ja siduri pedaali varbaga ülespoole tõmmatud ja pärast seda toimis. Järelikult ikkagi lüliti viga. Seejärel tuli proovida kumma pedaali oma pange paneb ja tuli välja, et siduri oma. Pedaali oli vaja ainult millimeetri jagu ülespoole tõmmata, et kõik toimiks.
Võtsin siis kodust jupi mööblijala pehmendust, lõikasin vastava jupi valmis ja kleepisin lüliti külge (Pildil noolega näidatud kohta). Nüüd juba peaaegu et aasta möödas ja toimib siiamaani. :cool:

(Pilt on võetud internetist)
https://i.postimg.cc/hQK7QrTX/699976-20150414-112738.jpg

Pilt kangist (Kuna pilt tehtud mitmeid kuid hiljem, siis pildil ka väike spoiler):
https://i.postimg.cc/ykZzSH6S/IMG_20160112_134524.jpg

Vahepeal juhtus ka üks väike õnnetus. Hakkasime naisega koos linna minema ja pärast auto käivitust hakkas maki juurest tossu tulema, keerasin kiirelt süüte välja ja võtsin maki tagant ära. Vaadates maki tagust, selgus, et pluss ja miinus otsustasid omavahel paarituda ning must iso otsik oli ära põlenud koos maki poolse osaga. Muretsesin siis poest uued iso otsikud (tegin ka korraga kõlarite oma ära, kui juba tegemiseks läks) ja tegin vajalikud ühendused:

https://i.postimg.cc/WqTfDGhz/DSC_0672.jpg

Kahjuks oli makk nii palju kannatada saanud, et sellest enam asja ei olnud. Õnneks leidsin endale uue Audiovox maki. Kandsin müüjale raha üle ja mõne aja pärast oli makk kohal. Nüüd kõik toimib.

Järgmiseks sai makile lisatud aux sisend. Selleks sai siis jeebayst tellitud mini-iso komplekt ja Noortehnikust ostetud aux pesa. Maal olles sai väheke joodetud, teibitud ja puuritud ning valmis ta oligi.

https://i.postimg.cc/VJvnFDTM/DSC_0673.jpg

https://i.postimg.cc/0MpB2W5h/DSC_0675.jpg

https://i.postimg.cc/KRJtLd9x/DSC_0679.jpg

https://i.postimg.cc/gnYvxYHg/DSC_0683.jpg

Külge panin ma ta alles järgmisel päeval, kui pidin naisega linna minema, ja alles siis avastasin, et see kuldne ei sobi sinna kohe üldse. Ütlesin seda ka naisele, kes küsis seepeale, et kas hõbedast ei müüda, et sobiks muu salongiga paremini kokku, kuna spidokal on ka hõbedased rõngad. Imestasin, et ma ise selle peale ei mõelnud, kui seda ostsin. Käisin siis poes ära ja ostsin hõbedase, koju jõudes jootsin uue külge ja nüüd on selline:

https://i.postimg.cc/5jpMBy1T/IMG_20160123_152937.jpg

Ühtlasi panin statsionaarsele USB laadijale lüliti vahele, et saaks kasutada ka ilma selleta, et võti süütelukus oleks. Lüliti läks kliimaploki alla peitu. On mõnusalt käeulatuses, aga ühtlasi ei paista silma.

Siis juhtus aga midagi, mida poleks osanud oodata. Nimelt uued kettad läksid kõveraks pärast umbes 10 000 kilomeetrit. Kuigi ketastele, pärast kui alla said, sai tehtud umbes 5000 kilomeetrine "sissesõit", ehk siis vaiksed õrnad pidurdused - sõitsin nagu vanaema.
Ei tahtnud uskuda, et oli sattund mingi halb partii kettaid, kuna firma on tuntud oma kvaliteedi poolest. Hakkasin siis kokku ostma igasugu juppe, et praktiliselt kogu esisild välja vahetada.
Muretsesin endale "uued" kasutatud komplektsed püstakud koos pidurisadulatega/supportitega, ketaste ja klotsidega. Kettad ja klotsid olid uueväärsed kuna kulumisjäljed puudusid ja auto kust nad tulid, oli kuskil 100km enne seisma jäämist nad ära vahetanud. Sai veel ostetud ka supportite hooldus kompl. koos kolbidega, õõtsahoovad, amordid ja rooliotsad ning teise poole jaoks piduri voolik ja torud.

Seejärel sai püstakud ja sadulad lihvitud ning värvitud. Puhastasin supportid seest ära, panin uued tihendid ja kolbid.

https://i.postimg.cc/qgNP9T3Z/20151107-084356.jpg

https://i.postimg.cc/S2vwJZwr/20151107-132051.jpg

https://i.postimg.cc/Mckk6jbM/20151107-162428.jpg

https://i.postimg.cc/gw3CnkNM/20151107-162440.jpg

Kogu töö lõppes esmaspäeva hommikul kell 01:30, kuna auto pidi minema hommikul sillastendi. Ühtlasi vahetati ära ka rattalaager (ei tule hetkel meelde kummalt poolt, arvel on kirjas, eks täiustan hiljem). - Juhipoolne sai vahetatud.
Nüüdseks olen uue kompotiga ringi sõitnud pea pool aastat ning probleeme pole. :cool:

Kõik mis üle jäi:
https://i.postimg.cc/sQXkfF0x/IMG_20151113_104510.jpg

Kuna hoidsin vanad kettad alles, siis oleks ka küsimus, et kas kuskil saab neid kontrollida lasta ja vajadusel treida, et äkki saab veel kasutada? Kahju ära visata :P Kui aga ütlete, et ei saa ja pole mõtet, siis viin vanarauda.

Seejärel sai natukene salongi uuendatud (Kes püsika pilti hoolega vaatas, juba teab). Kuna armatuuril olid dekoratiiv liistud olemas, aga ustel mitte, tekkis üks mõte. Tahtsin panna ka ustele liiste, aga tahtsin teha midagi, mida teistel pole, vähemalt ise pole veel näind ühelgi C4'jal. Nimelt mõtlesin, et teen liistud carbon kilega üle, aga kasutan hõbedast, mitte musta nagu enamustel. Ostsin siis endale uste jaoks liistud ja kile ning hakkasin kiletama. Kes on varem carbon kilega kokku puutund teab, et seal on peal muster - lõikasin tükid liistude jaoks nii, et need jooned saaksid keskkonsooli juures kokku.

Enne:
https://i.postimg.cc/YGzv7WZM/DSC_0560.jpg

Pärast:
https://i.postimg.cc/47C0GkGz/DSC_0686.jpg

Alustasin külge panekut armatuurist, kõrvalistuja poole pealt ning avastasin, et nad määrduvad umbe kergesti ja puhastada on neid raske, kuna pind on neil suhteliselt kare oma mustri tõttu. Läksin siis poodi ja ostsin purgi matt lakki, tulin koju, vahetasin määrdunud kile uue vastu välja ja lakkisin kõik liistud matt lakiga üle. Pärast seda nad ei määrdu enam nii kergelt ja isegi kui peaks mingi mustus peale sattuma, käin lihtsalt lapiga üle ja ongi jälle puhas. :cool: Kui kõik liistud olid auto küljes, lisasin ka väikese kleepsu, et üldmulje oleks parem:

https://i.postimg.cc/nskxcGFR/IMG_20160123_152801.jpg

Salong nüüd:
https://i.postimg.cc/XGYbZBXV/IMG_20160123_152851.jpg

Sai veel eemaldatud ka tule oht:
https://i.postimg.cc/87dQtm6p/IMG_20160112_133604.jpg

Ning võtsin käsile käetoe nahatamise, mis on veel hetkel pooleli olev projekt:
https://i.postimg.cc/nsH8594v/IMG_20151213_131951.jpg

Muretsesin talveks uued matid:
https://i.postimg.cc/mPWWY5hp/IMG_20160113_194836.jpg

https://i.postimg.cc/s18rXXzr/IMG_20160113_194928.jpg

Riiulis ootavad veel külge panemist uued küünlajuhtmed, kütuse filter ja salongi õhufilter.

Samuti on auto talvega kaotanud esistange alumise musta liistu ning mõlemad külgmised võred. Kui kellelgi on liistu osa pakkuda (loomulikult olen nõus maksma), siis oleksin väga tänulik.
Ja oleks ka küsimus, et kas Audi 100 C4 esistange külgmised võred sobivad A6 C4'le? On plaan üks väike nokitsemis projekt ette võtta.

Praeguseks vist kõik. Edasipidi proovin tihedamini postitada, kuna nüüd uus aparaat olemas millega pildistada. Samuti ei pea teie enam romaane lugema. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
indrek1000
huviline



Registreerunud 20.06.10
Asukoht: Mõisaküla / Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c4 Avant 2,5TDIQ, vaz 21013, passat

postitati 23.01.16 22:34 Tsiteeri


Matid originaalid vist pole? :) Ise sain õige komplekti 30 raha eest forsist.
Ja teine jutt, klapitavad peeglid, oled tööle saanud? Omal sama asi, et ei toimi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
adr3naline
huviline

Avatar


Registreerunud 22.07.09
Asukoht: Võru -/- Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5TDI -/- 80 B4 2.3 Quattro -/- VW Käfer 1600

postitati 24.01.16 09:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: indrek1000
Matid originaalid vist pole? :) Ise sain õige komplekti 30 raha eest forsist.
Ja teine jutt, klapitavad peeglid, oled tööle saanud? Omal sama asi, et ei toimi.


Matid pole jah originaalid, aga 8€ eest saadud, ei saa nuriseda. Vähemalt ei libise jalge all nagu eelmised seda tegid.
Peegleid pole veel tööle saanud. See ka üks tegemist ootav asi. Proovin lähitulevikus üle vaadata süsteemi. Enne peaks aga kuskilt elektriskeemi nende kohta otsima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
indrek1000
huviline



Registreerunud 20.06.10
Asukoht: Mõisaküla / Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c4 Avant 2,5TDIQ, vaz 21013, passat

postitati 24.01.16 19:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: adr3naline
Enne peaks aga kuskilt elektriskeemi nende kohta otsima.


https://www.dropbox.com/s/e1qbscggdhli0ne/1997_Audi_A6_System_Wiring_Diagrams-2.pdf?dl=0 Leheküljel 18 asutseb vist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
adr3naline
huviline

Avatar


Registreerunud 22.07.09
Asukoht: Võru -/- Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5TDI -/- 80 B4 2.3 Quattro -/- VW Käfer 1600

postitati 26.02.16 22:33 Tsiteeri


Tervist!

Vahepeal sai autol ära vahetatud kütusefilter ja salongi õhufilter. Pilt vanast salongifiltrist:
https://i.postimg.cc/PpsdRRF7/IMG_20160210_173343.jpg

Järgmiseks sai natuke meisterdatud. Nimelt ootasin parklas naist ja üks hetk kuulsin, et tagant tuleb mingi imelik kolin. Hüppasin välja auto alla ja avastasin, et summuti viimase püti kohal oleval tulekaitsel (või kes kuidas seda kutsub) on mõlemad kinnituskohad läbi mädanenud.

https://i.postimg.cc/NKkS1G3L/IMG_20160210_1748501.jpg

Võttsin pagasnikust klaasipesu kanistri, kallasin autosse tühjaks ja lõikasin noaga ühele ajutise "suure seibi". Järgmine päev tegin natuke korralikumad asjad:

https://i.postimg.cc/yJSVnHn9/IMG_20160210_174850.jpg

https://i.postimg.cc/jDF98nk3/IMG_20160210_175930.jpg

EDIT.1// Valisin endale suveks uued valuveljed ka välja. Kandsin sõbrale raha, kes ostis nad minu eest ära, kuna asusid teises Eesti otsas. Ise olen neid ainult kuulutuse pildi pealt näinud. Nüüd veel vaja rehvid muretseda ja siis paremaid ilmasid ootama jääda.

Ja käetugi on ka poolenisti endale uue naha peale saanud.
Pilt nahatatud poolest:
https://i.postimg.cc/VJvsrMCK/IMG_20160226_234121.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Aloha
huviline

Avatar


Registreerunud 26.03.15
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 2.5 V6 110kw Quattro

postitati 26.02.16 23:49 Tsiteeri


Hea vaadata, et auto sellist hoolt saab. Väga viisakas!


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
adr3naline
huviline

Avatar


Registreerunud 22.07.09
Asukoht: Võru -/- Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5TDI -/- 80 B4 2.3 Quattro -/- VW Käfer 1600

postitati 21.03.16 19:22 Tsiteeri


Autol sai vahepeal vahetatud juhipoolne esimene välimine veovõlli porikumm. No tegelt tegi seda põhiliselt sõber/töökaaslane kes ei viitsinud kõrval niisama passida. :P

Pilt vanast:
https://i.postimg.cc/crX4LTrK/IMG_20160316_184514.jpg

Ja käisin ka Võrus ära, ning tõin sõbra garaažist veljed Tallinna. :cool: Nüüd veel rehve vaja.

https://i.postimg.cc/1gq8XTnm/IMG-20160312-130229.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
adr3naline
huviline

Avatar


Registreerunud 22.07.09
Asukoht: Võru -/- Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5TDI -/- 80 B4 2.3 Quattro -/- VW Käfer 1600

postitati 18.10.16 21:58 Tsiteeri


Tervist!
Teeks siis üle pika aja ühe postituse. Auto on ennast vägagi hästi üleval pidanud. Kilometreid on tulnud ikka väääga palju :D - Tiirutatud Lätis, üle Eesti ja suvel sai puhkamas käidud ka Saaremaal.

Kõigepealt läksid autole alla uued papud (pilt tehtud tükk maad hiljem): :cool:

https://i.postimg.cc/CBkxMgqY/IMG_20160701_131643.jpg


Seejärel sai Lätti mindud mõneks päevaks. Seal olles tekkis üks vaba päev, millest osa kasutasin ära, et paigaldada autole taha uste sisse uued kõlarid, kuna vanad olid juba läbi omadega - membraan katki.

https://i.postimg.cc/QH2h6MYb/20160407-114955.jpg

https://i.postimg.cc/V5HYCgj2/20160407-153011.jpg


Siis sai käidud Tartus, kuna naisel oli vaja osa võtta ühest moeshowst, aga kuna selle show ettevalmistus kestis üle poole päeva, otsustasin teha midagi tarka. Läksin autopoodi ja ostsin vooliku, et ära vahetada pihustite vahelised jupid, millest üks oli hakanud juba kütust vaikselt välja ajama.

https://i.postimg.cc/06K4h5Tk/IMG_20160507_140824.jpg


Seejärel sai ära vahetatud vaakumpumba klapid, kuna üks päev tööle minnes pidin poole maa pealt kahe jalaga piduripedaali vajutama, et auto seisma saaks. Siinkohal oli abi karatemark teemast. :P

https://i.postimg.cc/LgV4f3Db/IMG_20160504_201408.jpg

https://i.postimg.cc/Rq1ZjvmL/IMG_20160509_142108.jpg


Autol oli ka vaja veel vahetada esisilla puksid ja raami/käigukasti puksid. Samuti ka tagasilla puksid. Loomulikult ka sillaregull lõppu. Ostsin Forss'st jupid ära, aga kahjuks ei leidnud aega, et seda tööd ise ära teha. Pidin auto viima töökotta - summa tuli suur, aga mis teha.

https://i.postimg.cc/m1Wh7Dst/DSC-0021.jpg


Siis sai ka tegeletud natuke "iluasjadega".
Kapoti võre äär sai mustaks tehtud. Värvisin ka võre enda üle, et oleks ilusam ja ühtlasem kogu kupatus - muidu oleks võre osa jäänud tunduvalt heledam, kuna ajaga ära tuhmunud. Kasutasin teise auto pealt tulnud võret. Pildil tundub millegipärast, et on väiksem, aga tegelikult pole.

https://i.postimg.cc/sMXq94KZ/IMG_20160531_225105.jpg

https://i.postimg.cc/1ggzT6R8/IMG_20160629_185325.jpg


Vahetasin ära juhipoolse päiksesirmi, milleks kulus hea mitu päeva, sest suutsin ära murda parempoolse kinnituse ja tuli uus muretseda :D :

https://i.postimg.cc/8fGPj0Rv/IMG_20160628_174415.jpg

Hiljem asendasin ka sees olevad pirnid led'dega (vasakul led, paremal vana). Pildilt pole küll väga aru saada, aga tegelikult on see ilus valge - aga liiga ere. :P Esimest korda kui naine seda öösel proovis, olid ka tagaistmel inimesed, kes hakkasid kohe karjuma, et liiga ere on. :D Keerasin siis led'i natukene sirmi poole, et valgustaks rohkem tahaseina, enam pole karjuma hakatud. :D

https://i.postimg.cc/8J6jFvx2/DSC-0042.jpg


Lae valgustus hakkas ka juppsima ja süüdlaseks oli juhi ukse poolne lüliti, mis läks vahetusse:

https://i.postimg.cc/ZCc0y4D5/IMG_20160809_175936.jpg


Tegelikult on mul nüüdseks kõik salongivalgustus pirnid vahetatud led'ide vastu. Hiljem panen ka nendest pildid. Aga probleem on selles, et tahaks ikkagi ilusat "valget" valgust, mitte seda sinakat "xenon" stiili. Peab uurima kust saab selliseid pirne.
Numbrimärgi tulede jaoks panin tellimuse juba sisse. Loodan, et on sellised ilusad puhtad valged nagu kuulutus lubab - pirnide tehniliste andmete järgi peaks olema. Ootame-näeme.

Käetoel sai ka alumine osa naha peale. Natukene veel vaja plastik osi parandada ja siis kõik kokku panna.

https://i.postimg.cc/Bj76MN3W/IMG_20160712_205834.jpg


Tehnilise poole pealt sai viimase asjana ära vahetatud mõlema poole tagumised rattalaagrid. Pilt sai tehtud alles siis kui töö tehtud, kuna päev oli väsitav, kõht tühi ja kodus söök ootas. :D

https://i.postimg.cc/3yPwHRWn/IMG_20160713_202321.jpg


Viimane pilt suvepapudega:

https://i.postimg.cc/SnxR63w7/DSC_0324.jpg


Ja talveks sai võetud 16" Flat Five'd, kuna maal on olemas korralikud 16" naelad. Hetkel siis auto selline:

https://i.postimg.cc/K37jf2GQ/DSC-0013.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kristjanvarm
huviline



Registreerunud 23.12.10
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5 103kw, ATM

postitati 23.10.16 18:21 Tsiteeri


Kuidas sirmidel pirnid vahetasid? Mitme wattised pirnid panid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kmerevits
huviline



Registreerunud 04.03.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 24.10.16 13:01 Tsiteeri


Sirmi pirne on suht lihtne vahetada, kui sa täheleapnelikult vaatad, siis klaasidel on nagad. Sealt saab eetevaatlikult mõne tugevama plastikust abivahendiga kergelt painutada ja tuleb klaas maha. Omal kunagi a6-s paigaldasin sinna canbus led-id :D Mahtusid ära ilusasti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
adr3naline
huviline

Avatar


Registreerunud 22.07.09
Asukoht: Võru -/- Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5TDI -/- 80 B4 2.3 Quattro -/- VW Käfer 1600

postitati 25.10.16 19:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kristjanvarm
Kuidas sirmidel pirnid vahetasid? Mitme wattised pirnid panid?


Mina võttsin terve katte eest, kuna need osad kust valgus läbi paistab on plastikust ja ei tahtnud kõrvu ära lõhkuda. Proovisin mõlemad varjandid järgi ja minu lahendus tundus ohutum ja kõvasti kiirem. Lisaks on mugavam pirne vahetada, kui on rohkem ruumi.

Mina tegin nii:

1. Vajuta tavalise peaga kruvikeeraja sirmi ja selle katte vahele.
2. "Lohista" kruvikas ääre poole, nii et äärest jääb umb. 2cm puudu.
3. Vajuta kruvikat õrnalt alla ja tõmba samal ajal katet sirmist eemale.

NB! Seda kõike tee rahulikult ja mõistusega, et mitte sirmi nahka ära lõhkuda.

(Kasutasin piltide tegemiseks ühte riiulil olnud tagavara sirmi)
https://i.postimg.cc/0MCXgVCn/DSC-005422.jpg

https://i.postimg.cc/xJQpFwLq/DSC-005622.jpg


Mina kasutasin ´kaitsme´ led'e, pikkusega 30mm. Tellisin ebay'st: link , tellisin kasutajalt njytouch.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
etsihel
huviline

Avatar


Registreerunud 26.01.14
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 26.10.16 05:55 Tsiteeri


Sul taga 3 tweeterit? :o
6.5"? Esiustes endiselt originaal?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
adr3naline
huviline

Avatar


Registreerunud 22.07.09
Asukoht: Võru -/- Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5TDI -/- 80 B4 2.3 Quattro -/- VW Käfer 1600

postitati 26.10.16 09:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: etsihel
Sul taga 3 tweeterit? :o
6.5"? Esiustes endiselt originaal?


Tagaukses neid nii palju, sest tegelt on polster vändaga akna oma. Ja eelmine omanik oli augu katteks pannud lisa tweeteri. :D Ise praegu neid taha ühendanud pole - on seal lihtsalt nn iluasjad. :P

Tagumistele läks ikka orig. suuruses kõlar. Oli vist 13cm e. mingi 5" vms.
Esiustes veel originaalid jahm. Töötavad korralikult, nii et ei näe põhjust veel vahetada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 85.2% - SQL: 14.8%]