Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 4,2-se töötemperatuur (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 1929)
martin
huviline



Registreerunud 14.02.05
Asukoht: Järvamaa-Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI S4

postitati 23.04.05 21:04 Tsiteeri
4,2-se töötemperatuur



tere.milles probleem kui jahutusvedeliku temperatuur köigub. trassil söites 90 kraadi aga linnavahel foori taga töristades ning kohapeal töötades 100 kraadi.termostaat koos hammasrihmaga äsja vahetatud. autoks on s4 4,2 1994a. kusjuures enne termostaadi vahetust oli trassil temp. umbes 70 ja linnas-kohapeal töötades 90 kraadi. tänud abi eest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 23.04.05 21:55 Tsiteeri


Minu arvates täiesti normaalne. Enne termostaadi vahetust oli Sul temperatuur liiga madal.


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 06.09.05 23:03 Tsiteeri


pole päris kindel, kas V8 peal sama lugu, aga ridaviiel on igatahes temperatuuriandur süsteemi kõige kuumemas punktis ehk enne radika ülemist voolikut. Termostaat on aga tavaliselt teises kohas ja annab ette mootorisse mineva vedeliku temperatuuri - samal ajal kui termomeeter näitab mootorist väljuva vedeliku temperatuuri, mis ongi loomulikult mõnevõrra kõrgem


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ingvar
huviline



Registreerunud 11.05.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 07.09.05 05:57 Tsiteeri


Mul on temp. kogu aeg ühtlaselt 90 kraadi ja kõigu kuhugi poole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 07.09.05 06:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: martin
tere.milles probleem kui jahutusvedeliku temperatuur köigub. trassil söites 90 kraadi aga linnavahel foori taga töristades ning kohapeal töötades 100 kraadi.termostaat koos hammasrihmaga äsja vahetatud. autoks on s4 4,2 1994a. kusjuures enne termostaadi vahetust oli trassil temp. umbes 70 ja linnas-kohapeal töötades 90 kraadi. tänud abi eest.



Täiesti normaalne (Audil võib temp olla isegi 105 - 110 C)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 07.09.05 07:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: martin
... kusjuures enne termostaadi vahetust oli trassil temp. umbes 70 ja linnas-kohapeal töötades 90 kraadi


muuseas mul oli sama lugu enne termostaadi vahetust - ja termostaat oli ilmselgelt tuksis


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 34.7% - SQL: 65.3%]