Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi A6 Avant 3.0 165kW Q - 2005 - andzz (Vastuseid: 46 | Vaatamisi: 14007)
andzz
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.05.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 avant 2.6, A6 Avant Q 3.0 165kw

postitati 11.12.15 16:36 Tsiteeri
Audi A6 Avant 3.0 165kW Q - 2005 - andzz



Tervitus!

Sai ikka päris tükk aega juba selle monomähkijaga nühitud, ning suve hakul tekkiski mõte, et peaks midagi uuemat õuele tooma. Must be asjad pidid olema a6, avant ja quattro. Otsitud sai õiget masinat umbes pool aastat, proovitud umbes kümmekond isendit, isegi mõni volvo ja bmw sattusid kätte. Kui siis lõpuks novembri lõpus leidsin sobiliku variandi.
Masinast siis nii palju, et on toodud Itaaliast, olemas on lõpuni täidetud hooldusraamat. Läbisõiduks on 129000km, kuid see on natukene kahtlust äratav, kuna esindusest uurides on 2013 aasta septembris vahetatud kõik ketid ja pingutid. Samas sellised kulumisjäljed puuduvad, sisu on korralik, nupud ei ole kulunud (v.a käsipiduri nupp). Kere on samuti väga heas korra, mis on ka loogiline, kuna masin on pärit soojast kliimast. Ainukene kriim, mille olen leidnud on juhiuksel, umbes 3-4 cm. Veljed on samuti rohkem kui ühe korra äärekividega kohtunud. Enne ostu lasin teha ka põhjaliku kontrolli Tartsi juures ning kuna, sealt midagi hullu välja ei tulnud siis saigi masin ära ostetud.
Peale ostu sai kohe ära tehtud esimene hooldus ning ostetud naastrehvid.
Lisadena võiks välja tuua:
Turva- ja ohutusvarustus

roolivõimendi (kiirustundlik)
kesklukustus (puldiga)
ABS pidurid
turvapadi
signalisatsioon
immobilisaator
stabiilsuskontroll
pidurdusjõukontroll
veojõukontroll
lisapidurituli
vihmasensor
turvavööde eelpingutid esiistmetel

Mugavusvarustus

kliimaautomaatik
4x elektrilised akende tõstukid
elektrilised välispeeglid (soojendusega)
katuseluuk (klaasist, elektriline)
püsikiiruse hoidja
parkimisandurid (taga)
2x peeglid päikesesirmides (valgustusega)
kohtvalgustid

Sisustus

nahkpolster
2x elektriliselt reguleeritavad istmed
tagaistme seljatugi allaklapitav
nahkkattega rool
multifunktsionaalne rool
reguleeritav roolisammas (kõrgus ja sügavus)
käetugi ees (laekaga)
käetugi taga (laekaga)
iluliistud salongis (puitdekoor)
jalamatid (tekstiilist)

Audio, video, kommunikatsioon

stereo (CD, originaal)
helivõimendi
kõlarid
subwoofer
CD Box
ekraan (ees)
navigatsiooniseade (kaardiga, hääljuhtimisega)
autokompuuter
käed vabad süsteem

Tuled

Xenon (lähituled, kaugtuled)
esitulede pesurid
udutuled (eesmised, tagumine)
tulede korrektor
valgustuspakett

Muu varustus

katusereelingud
välistemperatuuri näidik
tagaklaasi soojendus
salongi ja pakiruumi eraldusvõrk
pagasikate
pagasi võrk pakiruumis
tagaklaasi puhasti
Follow me home funktsioon


Hooldus käigus 27.11.2015 tehti (läbisõit 129000km ) :
*õli (Castrol) + filtrite vahetus
*vedelike kontroll
*uus õlipunni seib
*roolivõimu leke kõrvaldatud
*uued pagasnikuluugi amordid
*kliimarõhuandur korrastatud

Tulevikus plaanis teha:
*signalisatsiooni pasun korda - tehtud
*uus navi plaat Euroopa kaartidega - tehtud
*toonklaas
*tagumine numbrialus ära kaotada
*LED-d numbrituled - tehtud
*natuke arvutiga näppida, nt deaktiveerida tagurdamise ajal tagumise kojamehe töötamine - tehtud
*chip - tehtud
*istmesoojendused - tehtud

Siit ka küsimus, et kas keegi on lasknud omale paigaldada istmesoojendused? Kus ja mis hinnaga? On need järelturu omad üldse vastupidavad? Uurisin, et Tallinnas teeks üks firma 200 eurorahaga töö ära küll.
Ja teine küsimus, et tühikäigul õrnalt pöörded kõiguvad, mitte alati aga just peale mõnda pikemat sõitu. Oskab keegi pakkuda, kust võiks alustada vea otsimist? Keegi äkki sama murega juba tegelenud?

Mõni pilt ka jutu lõpetuseks:

https://www.upload.ee/image/5394339/12375904_10153697049195675_1055230804_o.jpg


https://www.upload.ee/image/5394337/12369854_10153697050180675_1668337534_o.jpg



https://www.upload.ee/image/5394333/12364297_10153697050030675_1948482116_o.jpg


https://www.upload.ee/image/5394334/12364321_10153697053095675_2013232332_o.jpg


https://www.upload.ee/image/5394328/12356166_10153697050870675_1781805403_o.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andzz
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.05.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 avant 2.6, A6 Avant Q 3.0 165kw

postitati 23.12.15 11:23 Tsiteeri


Täna sain kätte ka uue naviplaadi, millel siis 2015 aasta kaardid. Juba esimesed katsetused tehtud ning toimetab väga edukalt. Selle eest suured tänud kasutajale An-TT-o. To do listi läheb veel juurde ka pagasiluugi lahti kiskumine, kuna kuulda, et seal loksub vesi sees.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andzz
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.05.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 avant 2.6, A6 Avant Q 3.0 165kw

postitati 03.01.16 20:22 Tsiteeri


Lõpuks tuli ka natuke seda lumeollust maha ning nii sai kohe proovimas käidud Raadil ja mõnes suuremas parklas. Pool paaki kütust läks nagu niuhti :cool: Aga no monomähkija sanga küll enam tagasi ei taha :D
Talvine pildike ka:

https://www.upload.ee/image/5451036/lumine.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andzz
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.05.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 avant 2.6, A6 Avant Q 3.0 165kw

postitati 27.01.16 10:26 Tsiteeri


Täna sai vahetatud tagumisel luugil asuv pikk pidurituli, mille kaudu pääses vesi luugi sisse. Oli ühest otsast katki ning tihend oli ka viimasel piiril. Nii hästi aga ei läinud tulepesuri vahetusega, mis osutus praagiks, nüüd peabki minema Forssi tagasi ja uurima, mis lahendust nad pakuvad, kuna stange sai eest võetud ja töö tehtud, et vahetada pesurit. On kellelgi olnud kogemusi sellise juhtumiga?
Teiseks küsimuseks on pöörete kõikumine tühikäigul, esineb enamasti just sooja mootoriga. Ütlen ära, et mingeid veakood pole ja pihustid samuti korras. Üks mõte on, et DPF puhastab ennast äkki sellel hetkel ja siis pöörded kõiguvad. Lisan ka video sellest, võib-olla siis saab paremini aru: https://www.youtube.com/watch?v=q6bTyTp63hI Kes, midagi kaasa oskab rääkida, siis kõik mõtted on oodatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
SiimHH
huviline

Avatar


Registreerunud 25.02.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 27.01.16 11:50 Tsiteeri


DPF ei puhasta ennast tühikäigul ja 70kraadi juures.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
andzz
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.05.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 avant 2.6, A6 Avant Q 3.0 165kw

postitati 27.01.16 12:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: SiimHH
DPF ei puhasta ennast tühikäigul ja 70kraadi juures.


Sõidu ajal ei tähelda seda kõikumist, küll aga peale pikemaid sõitmisi kui mootor on tükk aega käinud, siis seisma jäädes tekib see kõikumine. Siis uuesti sõitma hakates kaob ära ja tavaliselt paari päeva jooksul enam tagasi ei tule.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kristoff
huviline

Avatar


Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Tq & TSI

postitati 27.01.16 19:12 Tsiteeri


Suhteliselt suure tõenäosusega on pihustid vigased ja ka pöörete kõikumine ilmneb jah just nimelt DPF regenereerimisel. Loe siit lingilt edasi
DPF regenereerib kindlasti ka tühikäigul, kui täituvus on piiril. DPF kiiret täituvust soodustab ka pihustite rike.

Kuidas pihustite korrasolekus veendusid?

Kui VCDS on käepärast, siis sellega saab kenasti tuvastada DPF regenereerimise ja nagu öeldud, siis suure tõenäosusega leiad kinnitust, et see on korrelatsioonis pöörete kõikumisega. DPF regenereerimine iseenesest ei ole kindlasti pöörete kõikumise põhjustaja, vaid see tuleneb ikkagi mingisugusest muust probleemist, mis avaldub DPF regenereerimisel. Olen näinud päris mitut 3.0TDI-d, millel oli DPF regenereerimisel pöörete kõikumine üheks esimeseks nö kusevate pihustite märgiks. Peale pikki piinu ja vigade otsimist vahetati pihustid uute originaalide vastu ja probleem lahenes. Võid ju ka DPF-i eemaldada, aga mootorit rikkuv probleem jääb ikkagi alles. :) Võimalik, et peale DPF eemaldamist hakkab siis ka suitsema - DPF püüdis selle varem kinni, aga peale selle eemaldamist ilmneb järgmine probleemi sümptom.


Kuidas auto käivitub? Kas käivitamisel esineb ka kinni poomist või hetkelist starteri lukustumist? Ega pihustid või nende tagasivoolud ei leki (st siis väljapoole, mootori peale)?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
waic
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.05
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad 3.0 + A5 sportback 3.0

postitati 27.01.16 21:03 Tsiteeri


Ei taha nüüd tujurikkuja olla, aga eks see pöörete kõikumine on ka üks kulumise märke. Kui vaadata, et masin on ''otse itaaliast''( loe-Kaunase turult) siis vaevalt see 129tuh. seal kellablokis esimest korda figureerib... :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andzz
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.05.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 avant 2.6, A6 Avant Q 3.0 165kw

postitati 28.01.16 08:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Kuidas pihustite korrasolekus veendusid?

Kuidas auto käivitub? Kas käivitamisel esineb ka kinni poomist või hetkelist starteri lukustumist? Ega pihustid või nende tagasivoolud ei leki (st siis väljapoole, mootori peale)?


Arvuti sai järgi pandud ja mingeid veakoode, ega muid mittekorras olevaid näite ei olnud. Kui pihustite probleem on, siis võiks ju olla ka arvutiga midagi näha, et miski on paigast ära? Stendis pole veel pihustid käinud. Olen välja lugenud, et Tartus on pädevaks kohaks Dieselland.


Auto käivitub hästi nii sooja kui ka külma mootoriga, poomist ei esine. Samuti on mootoriruum täiesti kuiv.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kristoff
huviline

Avatar


Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Tq & TSI

postitati 28.01.16 18:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: andzz
Arvuti sai järgi pandud ja mingeid veakoode, ega muid mittekorras olevaid näite ei olnud. Kui pihustite probleem on, siis võiks ju olla ka arvutiga midagi näha, et miski on paigast ära? Stendis pole veel pihustid käinud. Olen välja lugenud, et Tartus on pädevaks kohaks Dieselland.


Auto käivitub hästi nii sooja kui ka külma mootoriga, poomist ei esine. Samuti on mootoriruum täiesti kuiv.


Probleemsed pihustid veakoode ei jäta. Selleks, et olukorrale jälile saada peab natuke sügavamale kaevuma. Pihustite kohta saab mitmeid erinevaid parameetreid lugeda (engine > group 72 - 77 on üldjuhul kõige informatiivsemad). Stend on muidugi kõige selgem. Tihti ilmneb stendis pihustite kulumine ka siis, kui VCDS loetud parameetrid olid veel enam-vähem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
andzz
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.05.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 avant 2.6, A6 Avant Q 3.0 165kw

postitati 10.02.16 13:58 Tsiteeri


Vahepeal paigaldatud istmesoojendused esiistmetele, millega olen väga rahul. Kaks reziimi, lahjem 35W ja kangem 45W, viimast kannatab ainult kuni 5 min sees hoida, rohkem mitte:D Lisaks veel vahetatud tagaluugil olev pikk pidurituli ning ka tulepesur on hakkanud iseenesest viisakalt toimetama. Arvatavasti järgmine nädal pihustid ka stendi, siis saab selgeks, mis seisus nad on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andzz
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.05.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 avant 2.6, A6 Avant Q 3.0 165kw

postitati 23.05.16 13:09 Tsiteeri


Nii... Vahepeal ilmnenud probleem, et madalalt jõudu natuke vajaka ja tahab tossata ka. Tartsi juures sai proovitud õhulugejat vahetada, ei midagi. Järgmine diagnoos võiks olla turbo taga, et pidavat natuke raskelt ringi käima. Vaatame, mis Audi esinduse mehed selle peale kostavad, sinna ka diagnostika aeg pandud reedeks. Aga üldiselt on masin ennast väga hästi ennast üleval pidanud, mingeid muid juppe pole pidanud vahetama ja küttekulu ka vastab täiesti ootustele ning parema jala raskusele. Niiet kallan ja tallan edasi!;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andzz
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.05.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 avant 2.6, A6 Avant Q 3.0 165kw

postitati 04.09.16 11:10 Tsiteeri


Eelmine nädal sai Tarts-i juures vahetatud esimesed piduriklotsid uute vastu. Mõni aeg tagasi sai kasutaja rocekt-i käest soetatud uued led-id numbrituledesse. Täna hommikul avastasin väikse loigu juhiistme eest. Kuna korra olen juba katuseluugi äravoolusid puhastanud, siis teadsin, kust asjale läheneda. Kuid seekord on ilmselt asi natuke raskema loomuga, sest ei suruõhuga ega ka traadiga surkides ei saanud vasakpoolset esimest äravoolu lahti. Kuskil umbes 10-20cm üleval pool väljavoolu august on mingi ummistus, mis ongi takistuseks. Peabki mõtlema, et kuidas seda nüüd vabaks saada? Ei saa sinna altpoolt ega ka ülevaltpoolt lähedale. Sõber soovitas keemilisemate vedelikega proovida loputada. Kellelgi veel võib-olla mingeid soovitusi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andzz
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.05.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 avant 2.6, A6 Avant Q 3.0 165kw

postitati 23.11.16 12:59 Tsiteeri


Alustaks siis ühest lumisesest kuu aja tagusest teisipäevast kui maha oli tulnud esimene lumelaadne ollus ja all olid veel suvekad. Ise seekord roolis polnud aga lõpptulemus oli selline.

https://www.upload.ee/image/6376897/14858644_1302642393092726_392195202_o.jpg


https://www.upload.ee/image/6376899/15126197_1327725180584447_2052260681_o.jpg


https://www.upload.ee/image/6376905/15064893_1327724780584487_1618046088_o.jpg

Õnneks oli kasko peal ning vahetusse läksid: turbojahuti, parem esitiib, esistange, kapott, parem esimene udutuli, parem esimene päevasõidutuli, tulepesur, lisaks veel põhjakaitse ja erinevad iluvõred plastikust, mis seal ees olid.
Auto sain kätte paari nädala pärast ning tulemusega olen rahul, Ifan Autos lasin teha. Samal õhtul kui auto kätte sain lõi põlema eelsüüteküünla tule, siis järgmisena dpf filtri oma ja siis lõpuks mootoritule.... Ühesõnaga armatuur oli nagu jõulupuu. Seejärel sai proovitud dpf-i põletada nii maanteel kui arvutiga aga ei mingit tolku. Järgmisel päeval sai vahelt välja võetud füüsiliselt ja arvutiga. Tean, et seal peab miski olema, miks ta täis tahmas, kuid eks need pihustid ole, mis järgmisena uue aasta algul vahetusse lähevad. Aga huvitaval kombel tekkis see ummistus just peale neid keretöid, ilmselt see kaks nädalat seismist pani viimase põntsu!??


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andzz
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.05.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 avant 2.6, A6 Avant Q 3.0 165kw

postitati 13.02.17 13:10 Tsiteeri


Täna siis oli see päev kui sai võetud ette tee Kadrinasse garaažide vahele, kus pesitseb Hõbenool OÜ. Sai lastud teha käigukasti ja diferentsiaalide dünaamiline õlivahetus ning tarkvara uuendus. Käigukasti läks spetsiaalset õli 13,5 liitrit ja difrentsiaalidesse 2,5 ja 0,6 liitrit. Nüüd vähemalt endal süda rahul tükiks ajaks. Lisan veel, et ei olnud enne mingeid anomaaliaid käiguvahetusel ega muutunud ka midagi pärast õlivahetust.
Läbisõit: 147000 km.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andzz
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.05.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 avant 2.6, A6 Avant Q 3.0 165kw

postitati 17.03.17 14:41 Tsiteeri


Läbisõit 148000 kopikatega ja sai tehtud mootoriõli vahetus koos kõigi filtritega, sisse läks 8 l Castrolit. Samuti sai välja vahetatud lekkiv klaasipesuvedelikupump.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ralf
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.12.07
Asukoht: harjumaa,saue
Kasutaja on eemal

Auto: C6 Avant q 3.0tdi,c4 avant 2.5tdi

postitati 17.03.17 14:52 Tsiteeri


Kahtlane see läbisõidu värk sul:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
SalmA
klubiliige

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn/Rapla/Lokuta
Kasutaja on eemal

Auto: 100 Sedan 2.5 TDI 90

postitati 17.03.17 15:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ralf
Kahtlane see läbisõidu värk sul:D



Noh, tagurdas palju :D



SalmA


Some seek forgiveness, others escape...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
andzz
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.05.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 avant 2.6, A6 Avant Q 3.0 165kw

postitati 17.03.17 15:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ralf
Kahtlane see läbisõidu värk sul:D


Nii ta mul ostes ees oli, keritud või mitte aga olen selle järgi arvestanud ikkagi hooldusi. Samas selliseid sümptomeid nagu ketiklõbin ja kastimured ei esine. Üks pihusti muidugi kuseb juba aga see on ka selline, et võib-olla on tekkinud oletatavast suurest läbisõidust mis on maha keritud, aga võib-olla mitte. Ühesõnaga endalegi tundus selline väike läbisõit natuke kahtlane, aga võta sa siis kinni mis temaga enne tehtud on.:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Elxx
klubiliige

Avatar


Registreerunud 11.04.12
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 2.7TDi 140kw S-Line Quattro

postitati 17.03.17 16:26 Tsiteeri


13.02.17 Läbisõit 147000
17.03.17 Läbisõit 145000

Kuu ajaga -2k läbisõitu, sellele vihjati ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 17.03.17 16:31 Tsiteeri


Ajaliselt segav, kuid kirjas ju et sellel läbisõidul tehtud õlivahetus.
Postitused lihtsalt vales järjekorras.


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
TEPO6
huviline

Avatar


Registreerunud 02.03.17
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 Avant Q 3.0TDI

postitati 17.03.17 17:37 Tsiteeri


Kui palju hõbenooles küsiti?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
andzz
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.05.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 avant 2.6, A6 Avant Q 3.0 165kw

postitati 19.03.17 09:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Elxx
13.02.17 Läbisõit 147000
17.03.17 Läbisõit 145000

Kuu ajaga -2k läbisõitu, sellele vihjati ;)


Jah tõesti minu viga, sai parandatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andzz
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.05.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 avant 2.6, A6 Avant Q 3.0 165kw

postitati 19.03.17 09:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TEPO6
Kui palju hõbenooles küsiti?


540 eurot.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andzz
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.05.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 avant 2.6, A6 Avant Q 3.0 165kw

postitati 22.05.17 18:58 Tsiteeri


Asi nüüd sealmaal, et auto tahmab, käivitades poob ja ei käi enam hästi pöördesse ehk siis pihustid vajavad viimaks vahetust. On siit äkki keegi, saab pakkuda head hinda. Andmed siis 2005 aasta, 3.0, 165kw, mootorikoodiks BMK. Pakkumisi või infot, kust uurida hindasid ootan pm-i või siia samasse teema alla. Ja päris paar kuud ei tahaks ka oodata tellimust... Tänud juba ette!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 29.6% - SQL: 70.4%]