Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi A6 2.5TDI Q Avant- 2001 - hannespoiss (Vastuseid: 46 | Vaatamisi: 20243)
Hannespoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tallinn/Antsla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.

postitati 04.03.16 09:50 Tsiteeri
Audi A6 2.5TDI Q Avant- 2001 - hannespoiss



Alustaks teemat kohe piltidega.

http://www.upload.ee/image/5617067/Eestrezised.jpg
http://www.upload.ee/thumb/5617068/salong1rezised.jpg
http://www.upload.ee/thumb/5617069/talvinerezized.jpg

Andmed ja lisavarustus:

Mootor: V6 2.5 TDI koodiga AKE, ülemine osa vahetatud - passis 132 KW
Veoskeem: nelivedu
Kere: universaal (Avant), facelift

Turva- ja ohutusvarustus

Kiirustundlik roolivõimendi
kesklukustus pudliga, võtmeauke pole, comfort võimekusega (akende, luugi sulgemine, avamine puldist)
ABS, ASR
8xturvapadi
signalisatsioon ja immobilisaator
lisapidurituli
parkimisandurid (tagumised)

Mugavusvarustus

kliimaautomaatik
4x elektrilised akende tõstukid
elektrilised välispeeglid (soojendusega)
Isetumenev tahavatepeegel salongis
katuseluuk (klaasist, elektriline)
püsikiiruse hoidja
toonitud klaasid
peeglid päikesesirmides, kohtvalgustid, valgustuspakett.

Sisustus

Recaro nahast sportistmed koos soojendustega, elektriliselt reguleeritavad esiistmed
tagaistme seljatugi allaklapitav
reguleeritav roolisammas (kõrgus ja sügavus)
käetugi ees (laekaga)
käetugi taga (laekaga)
Kardinad tagaustel ja tagaluugil

Audio, video, kommunikatsioon

AUDI RNS-E juhtseade, Bose helisüsteem (8 kõlarit, subwoofer)
AUDI bluetooth handsfree
AUDI Navigatsioon
CD box, TV box (töötasid RNS-D juhtseadmega, hetkel ei tööta)
BOA 12v DVD/multimeedia mängija kindalaekas koos 2xEkraan peatugedes
Audi Driver Information System (kompuuter)

Veljed

talveks 16" lamell plekkveljel
suveks 17" RIAL valuveljed

Tuled
Xenon (lähituled), automaatne reguleerimine + pesurid
udutuled (eesmised, tagumine)

Muu varustus

veokonks (teisaldatav)


Mis siiani auto juures tehtud:
*aku välja vahetatud, kuna vana läbi
*Parkimisabi kõlari vahetus
*õlivahetused - Castrol 5W-30
*eelsüüte küünalde vahetus (4 kuuest vahetatud Beru omade vastu). Kaks kõige parema ligipääsuga küünalt olid nii kinni, et ei riskinud:mad:
* Vigane kompuekraan välja vahetatud oü Harteronis
*Piduriketaste ja klotside vahetus
*RNS-D -> RNS-E vahetus
*Audi BT handsfree mooduli lisamine

Planeeritud tegevused:
*Viimased 2 küünalt ka välja vahetada, olemasolevad toimivad
*Värviparandused
*Kliimaseadme surveanduri vahetus ja veermiku remont (03.07.2017 Forss)


Kokkuvõtteks: hetkel autoga väga rahul, tegemist on - aga mõistlikul määral.


Parem surra seistes kui elada põlvili
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ragenor
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8L 4.2, B4 2.0E

postitati 05.03.16 05:58 Tsiteeri


Kena värv. Minuarust audile hullult sobib selline sinine.
Aga edu ja paksu rahakotti.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tarmo_j
huviline

Avatar


Registreerunud 12.05.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3,0tdi 2004a

postitati 05.03.16 08:40 Tsiteeri


Küsimus selle parkimisabi kõlari kohta.
Miks selle välja vahetasid ? Või kust teadsid et see vigane on ?

Mul omal ka taga park andurid, alguses tegi nagu mingit piiksu ja edasi jäi vait. Siiani pole piiksu teinud.
Kus see kõlar asub ?


Muidu ilus värv ja ilus auto. Pane salongist rohkem pilte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Hannespoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tallinn/Antsla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.

postitati 05.03.16 12:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Tarmo_j
Küsimus selle parkimisabi kõlari kohta.
Miks selle välja vahetasid ? Või kust teadsid et see vigane on ?

Mul omal ka taga park andurid, alguses tegi nagu mingit piiksu ja edasi jäi vait. Siiani pole piiksu teinud.
Kus see kõlar asub ?


Muidu ilus värv ja ilus auto. Pane salongist rohkem pilte.



Kui auto ostsin, siis vana omanik andis uue kõlari kaasa. Piiksus vaikselt - ette oli vaevalt kuulda. Asub kõlar juhipoolse pagasnikuseina istmetepoolses otsas kohe küljeakna all.
Nüüd karjub nii kõvasti, et lausa häirib:D Võibolla paneb mingi andur ka villast - hetkel rohkem segab kui kasu toob.

Hannes


Parem surra seistes kui elada põlvili
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Hannespoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tallinn/Antsla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.

postitati 01.04.16 07:33 Tsiteeri


Parrot handsfree viga sai kõrvaldatud. Parroti bloki leidsin kogemata - sigarisüütaja kaitse läks läbi ning seda vahetades nägin kaitsmekarbi taga otsitavat sinist värvi karpi:cool:
Googeldamine tõi vea põhjusena välja pideva toite ja ACC toite valesti ühendatuse - soovitatakse kaismete juures juhtmed ringi visata - tundub lihtne. Mida aga ei leidnud, olid need krdi kaitsmed. Voolujuhe jooksis kuhugi maki taha ja nähtavas osas otsitavat polnud. Kuna erilist soovi makki välja sikutada polnud, tõstsin lihtsalt pistikus pin-id omavahel ringi. Korras.

Enam ei pea autosse istudes manuaalselt telefoni ühendama ning PIN koodi toksima. Kuna kasutan nutikella on BT alati sees, sõitma minnes toimub kõik automaatselt. Väga mugav ja turvaline.


Parem surra seistes kui elada põlvili
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Hannespoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tallinn/Antsla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.

postitati 01.08.16 14:19 Tsiteeri


Vahepeal toimunust ka paar pilti.

Auto sai siis uued suveveljed:
enne: https://www.upload.ee/thumb/6023383/audia6vana.jpg
pärast: https://www.upload.ee/thumb/6023381/audia6uus.jpg

Pilt pisut petab, reaalselt näeb väga hea välja. Visuaalselt karjuks natuke nagu madalduse järgi, kuid praktilise poole jõud käib hetkel üle:cool:
Kui puksivahetuseks läheb, siis ehk proovin ka madaldust - kuna tehasest ta sportvedrustusega välja veeres. Kahtlen aga, et kaasapandud madaldus originaal on, googeldades tekkis kahtlus, et tagumised püstakud on esiveduse omad.

Tehnilise poole pealt on elu siiani suht muretu olnud. Generaator sai remonditud, kettad-klotsid vahetatud. Enne sügist plaan mõned värviparandused teha, ehk ka starteri remont - nii igaks juhuks (viimane asi kapoti all, mis üle käimata on). Kriitiliselt tuleb ka küttetorustik kapoti all üle vaadata, kuna talvel käivitades mullitas.

Peale velgede muud auto juures muuta pole enam plaanis - näeb ka originaalis ok välja. LED jms jäägu uuematele autodele.
Kõhutunne ütleb, et suurem väljaminek läheb ülekandesse - kusagil on "loks" sees. On siin ehk keegi spetsialist kes oskaks üle vaadata ja vigase koha tuvastada?

Teine mure on eemaldatava kärukonksuga mis ei eemaldu;) võtmed olemas, aga lahti ei keera. Kui vaja, sobiks ka luku lõhkumine, pea asi, et konksu saaks eemaldada ja tagasi kinnitada kui vaja.

Hannes


Parem surra seistes kui elada põlvili
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Hannespoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tallinn/Antsla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.

postitati 11.02.17 13:28 Tsiteeri


Oskab keegi kommenteerida kuidas töötab antud auto automaatne tulede kõrguse reguleerimine? Kas tulesid sisse lülitades peaks mingi liikumine toimuma? Paar päeva tagasi lõi regulaatori vea põlema - olen aru saanud, et sellisel juhul peaks automaatselt tuled maha keerama - aga enda auto puhul ei saa küll midagi aru.

EDIT: ise küsin - ise vastan: reguleerimine toimub süüte sisse keeramise ajal. Mõlemad tuled liiguvad, seega viga kusagil mujal. Andurid asuvad ainult juhipoolsel küljel kui googlist õieti aru sain. Vaja üle vaadata kui ilmad inimlikumaks lähevad:)


Parem surra seistes kui elada põlvili
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Hannespoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tallinn/Antsla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.

postitati 04.03.17 18:08 Tsiteeri


Mida alltoodud veakoodid tähendavad või mille rikkele viitavad?

Address 35: Centr. Locks Labels: 4B0-962-258.lbl
Part No: 4B0 962 258 K
Component: Zentralverrieg.,DWA D35
Coding: 05963
Shop #: WSC 00000
VCID: 316F6303FBE66CA9D11-4DD6

8 Faults Found
01366 - Opened Due to Crash Signal - googlis juhend olemas
35-00 - -
01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring - googlis juhend olemas
35-00 - -
01566 - Activate Signal for Interior Monitor
28-00 - Short to Plus
01568 - Signal for Convenience Opening
28-00 - Short to Plus
01569 - Signal for Convenience Closing
28-00 - Short to Plus
00952 - Signal; Drivers Door Open
28-00 - Short to Plus
01560 - Passenger Door
59-10 - Can't Unlock - Intermittent
01560 - Passenger Door
61-10 - Won't De-Safe - Intermittent

Googlist vastust ei saanud, seal samal teemal reaalselt ka füüsiline tõrge millegagi. Mul kesklukk toimib nagu peab ja mingeid tõrkeid pole tähele pannud. Oskab keegi midagi pakkuda?


Parem surra seistes kui elada põlvili
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Hannespoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tallinn/Antsla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.

postitati 23.05.17 10:23 Tsiteeri


Värskendaks teemat auto koha pealt. Välimuselt sama seis, mis eelmise suve lõpus oli - hetkel selline:
http://i.imgur.com/nyU6uuE.jpg

RNS-E paigaldatud . Lähitulevikus ootamas:
* Navi plaat - TEHTUD
* tehase BT jubin telefoni hands-free jaoks - TEHTUD
* Auto Forssi kliimaseadme remonti (süsteem tõenäoliselt tühi) ning tulekõrguseregulaatorite vahetusse. + Sillakontroll.
Siis soojaks suveks valmis :cool: -TEHTUD

Muus osas probleeme pole olnud ja sõidab vapralt edasi.

Ps! kellelt saaks soodsalt tehase GPS+raadio antenni katusele? Vana on nii ussitanud, et ei saa raadio-osa pesulas käimiseks maha kruvida - käib lihtsalt ringi.

Hannes


Parem surra seistes kui elada põlvili
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 23.05.17 10:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Hannespoiss

Ps! kellelt saaks soodsalt tehase GPS+raadio antenni katusele? Vana on nii ussitanud, et ei saa raadio-osa pesulas käimiseks maha kruvida - käib lihtsalt ringi.

Hannes


Sealtsamast Forsist saadki, need on minu kogemusel enamusel pekkis. :D
Keegi ei viitsi ju hooldada.


.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Hannespoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tallinn/Antsla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.

postitati 24.06.17 12:33 Tsiteeri


Sai RNS-E juurde paigaldatud OEM BT moodul. Paigaldasin kindalaeka taha.
http://i.imgur.com/kdLUogY.jpg


Parem surra seistes kui elada põlvili
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Hannespoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tallinn/Antsla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.

postitati 02.07.17 10:33 Tsiteeri


Mõnda aega tagasi ostsin ca 35 euro eest õlivahetuseks pumba. Õlivahetuseks pole tingimata vaja altpoolt läheneda, kuna filter asub mootori ülaosas - seega saan kogu protsessi nüüd äärmiselt mugavalt teha:cool:
Kuna tekkis huvi kas pump ikka saab kõik kätte, siis kruvisin ühel korral ka põhjapunni eest - sealt ei tilkunud midagi märkimisväärset.


Parem surra seistes kui elada põlvili
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Hannespoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tallinn/Antsla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.

postitati 07.07.17 17:55 Tsiteeri


Lasin teha suuremat sorti veermikuhoolduse + mõned muud asjad ka:

-kliima kõrgsurveanduri vahetus
-parem rooliots
-tagumised pidurivoolikud
-Vasaku tagumise supporti tihendite vahetus (parema poole tegin 2016 ise)
-veovõlli tolmukatete katete ja parema sisemise klambri vahetus
-esisilla ülemiste õõtshoobade vahetus
-uus vasak mootoripadi
-tagasilla kõikide pukside vahetus
-tagasilla diffri simmerite ja pukside vahetus
-summuti toruklambrite vahetus ja riputusklambrite parandus/keevitus
-stabika kontide ja pukside vahetus
-sillaregull
-tulekõrgus andurite vea parandamine, vahetati tagumine andur

Tööd lasin teha Forss-is (Peetri teeninduses), töö ja suhtlemisega väga rahul.

-tõrkumist jätkab tulekõrguse andur, kardan, et viga hoopis auto poolel - sest pistiku klambrid olid juba enne katki, ja juhtmete isolatsioon on ka kahtlane. Viga hakkas esinema pisteliselt, ja kulus ca aasta enne kui püsima jäi - see nagu vihjaks, et vesi on kusagilt juhtmesse pugenud ja kuritegusid sooritanud. Üritan sebida uued pistikud ja need ise välja vahetada. Keegi teab kuhu need andurite juhtmed jooksevad, et saaks testriga läbi piiksutada?

Teha jäi veel:
-tagasilla kokkjooksu reg. vardad -TEHTUD-
-klapikambrikaaned lekivad pihustite ja kaane vahelt (sõber on varem teinud ilma kaant vahetamata, eks tuleb suvel ära teha)
-kliimavent ei tööta. Kasutatud uus sebitus ja testitud - töötab. Vaja vahetada. -VAHETATUD-
-pisike leke kliimasüsteemis - enne ei leia kui ventikas vahetatud. -TEHTUD-

Hetkel sõidaks nagu uue autoga:cool: Kolinad kadunud, auto pole enam nii "vedel" kui enne.


Parem surra seistes kui elada põlvili
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Hannespoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tallinn/Antsla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.

postitati 13.07.17 06:49 Tsiteeri


Sai elektriline ventilaator vahetatud mille järel õnnestus ka leke tuvastada. Lekib siis punaselt märgitud detail:
http://i.imgur.com/MJ6hfHb.png

On kellegil tervet pakkuda?
EDIT: Detail olemas, vaja paigaldamine käsile võtta.

Hingerahuks sai aku alune vee ärajooks kontrollitud - seal õnneks kõik korras. Kindluse mõttes kallasin ka vett, mis kenasti maapinnale välja jõudis.
http://i.imgur.com/XGaEdUX.jpg

Keegi teab kus selle masina automaatse tulekõrgusreguleeringu plokk asub? Ei aidanud anduri vahetus - kahtlustan, et pistikud ehk ussitanud. Kui teaks kuhu andurist juhtmed jooksevad saaks läbi piiksutada.


Parem surra seistes kui elada põlvili
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Hannespoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tallinn/Antsla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.

postitati 07.08.17 14:38 Tsiteeri


Täna oli plaanis siis see kliima kõrgsurvevoolik ära vahetada - kui raske see ikka olla saab.

Aga saab
http://i.imgur.com/XW0kmW8.gif

Kui võrrelda skeemi ja varuvoolikut, tundub kõik korras:
http://i.imgur.com/Zu714d1.jpg

Aga pilk kuivatile oli selline:
http://i.imgur.com/61MKVy1.jpg

Tuleb välja, et seal ühendus sama ehitusega nagu kompressori poolses otsas:
http://i.imgur.com/nGWLnil.jpg

Suure vihaga netis varuosapoodides tuhlates selgus tõde:
-kuivateid on samale mudelile mitut erinevat tüüpi, mida on ka õnneks OK hinnaga saada.
-sellist voolikut nagu mul vaja oleks, isegi ei pakuta. Sellist mis mul juba olemas pakutakse ka uuelt mõistliku hinnaga.

Mida krdit nüüd teha? Ainus lahendus tundub kuivati uus osta (ca 40.- hinnaga pole lammutusest vist mõtet võtta)? Vahetan kuivati ära ja siis saab otsad sobima. Ning kui ka lammarist saadud voolik lekib, siis saab poest vähemalt uue osta.

Õppetund (kuigi olen neid ka varem teiste juppidega saanud) - enne poodi/lammarisse minekut vaata ikka auto küljes olev jupp üle, VIN kood ei taga kahjuks õige detaili saamist.

Hannes


Parem surra seistes kui elada põlvili
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Hannespoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tallinn/Antsla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.

postitati 08.08.17 09:59 Tsiteeri


Mõned päevad tagasi sai auto audio-video süsteemi lahatud. Peale juhtseadme vahetust (RNS-D --> RNS-E) ei jõudnud enam DVD mängija heli auto kõlaritesse. Hetkel seis selline:
Juhtseade RNS-E koos OEM BT mooduliga
http://i.imgur.com/pQIWlSa.jpg
Kindalaekas BOA DVD mängija + Dension USB pesa ning 3,5mm AUX juhe:
http://i.imgur.com/SFX7oat.jpg
Lisaks oli veel olemas RNS-E aux 3,5mm - suhteliselt mõttetu tundus see alguses:cool:
Kui hakkasin uurima, miks ainult kõrvalistuja ekraani kõrvaklapi pesast heli tuleb, siis selgus tõde: kundepoolsesse ekraani jookseb ka audio juhe, juhipoolsesse aga mitte.
Hetkeseis tundus natuke poolik - ekraanid on, heli on neist ühes olemas ning RNS-E-sse ei tule ei pilti ega heli. RNS-D ga oli olemas autos nii heli kui ka pilt RNS-D-s. Nimelt praeguses installis jooksid DVD mängija RCA kaablid (Video, audio R ja audio L) taha pagassi OEM TV tuuneri juurde kus olid olemas vastavad RCA sisendid, ning sealt omakorda jooksis pilt ja heli tagasi esiistmete peatugedesse ning RNS-D-sse:
http://i.imgur.com/FqyIMty.jpg
Juhtseadme vahetusega muutusid nii CD box kui TV tuuner kasutuks.
Siis aga plahvatas lihtne lahendus, mis ei too küll pilti RNS-E-sse, aga heli küll. Ühendasin DVD mängijast audio L ja R RCA-d lahti ning panin vahele 3,5mm kaheks RCA-ks vahejupi - ning voila!!! :D . Kui valin RNS-E sisendiks AUX siis on DVD mängija heli on taas auto olemas. Ega see videopilt RNS-s polegi oluline.
http://i.imgur.com/lgqlcZv.jpg

Praegu teevad videokaablid küll mõttetu ringi auto tahaossa, kuid hetkeseisuga ei ole viitsimist vaipa välja kakkuda ning kaabeldust optimeerida (võiks ka vasaku mängija klapiväljundisse heli jõuda).

CD-boxi saaks ka ehk tööle, aga kuna Densioni USB lugeja + RNS-e SD lugejad on olemas, siis pole see vaeva väärt.

PS! ekraanide mõttekus tänapäeva tahvliajastul on muidugi omaette küsimus. Kuna need ju ostes küljes olid, siis võiks nad ikka tööd ka teha. Lisaks kui pisipõnnid tagaistmel ja pikem sõit vaja teha, siis on ainus aeg kui neist ka reaalset kasu tundub olema:cool:


Parem surra seistes kui elada põlvili
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Hannespoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tallinn/Antsla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.

postitati 08.08.17 10:19 Tsiteeri
Kütusekulu statistika paari aasta kohta



Ehk kedagi huvitab. 2015-2017 oli linn/maantee suhe 30/70; 2017 algusest 50/50
http://i.imgur.com/dfYvPE5.png


Parem surra seistes kui elada põlvili
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yks
huviline



Registreerunud 04.05.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal


postitati 09.08.17 08:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Hannespoiss
Täna oli plaanis siis see kliima kõrgsurvevoolik ära vahetada - kui raske see ikka olla saab.

Suure vihaga netis varuosapoodides tuhlates selgus tõde:
-kuivateid on samale mudelile mitut erinevat tüüpi, mida on ka õnneks OK hinnaga saada.
-sellist voolikut nagu mul vaja oleks, isegi ei pakuta. Sellist mis mul juba olemas pakutakse ka uuelt mõistliku hinnaga.

Mida krdit nüüd teha? Ainus lahendus tundub kuivati uus osta (ca 40.- hinnaga pole lammutusest vist mõtet võtta)? Vahetan kuivati ära ja siis saab otsad sobima. Ning kui ka lammarist saadud voolik lekib, siis saab poest vähemalt uue osta.

Õppetund (kuigi olen neid ka varem teiste juppidega saanud) - enne poodi/lammarisse minekut vaata ikka auto küljes olev jupp üle, VIN kood ei taga kahjuks õige detaili saamist.

Hannes


Kuivatit pole mingit mõtet lammarist osta, üldiselt peaks kuivati vahetama, kui süsteem on olnud avatud rohkem kui 20 min.
Uue toru ja kuivati puhul peaks ka süsteemi õli lisama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Hannespoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tallinn/Antsla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.

postitati 09.08.17 10:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: yks
Tsitaat:
Algselt postitas: Hannespoiss
Täna oli plaanis siis see kliima kõrgsurvevoolik ära vahetada - kui raske see ikka olla saab.

Suure vihaga netis varuosapoodides tuhlates selgus tõde:
-kuivateid on samale mudelile mitut erinevat tüüpi, mida on ka õnneks OK hinnaga saada.
-sellist voolikut nagu mul vaja oleks, isegi ei pakuta. Sellist mis mul juba olemas pakutakse ka uuelt mõistliku hinnaga.

Mida krdit nüüd teha? Ainus lahendus tundub kuivati uus osta (ca 40.- hinnaga pole lammutusest vist mõtet võtta)? Vahetan kuivati ära ja siis saab otsad sobima. Ning kui ka lammarist saadud voolik lekib, siis saab poest vähemalt uue osta.

Õppetund (kuigi olen neid ka varem teiste juppidega saanud) - enne poodi/lammarisse minekut vaata ikka auto küljes olev jupp üle, VIN kood ei taga kahjuks õige detaili saamist.

Hannes


Kuivatit pole mingit mõtet lammarist osta, üldiselt peaks kuivati vahetama, kui süsteem on olnud avatud rohkem kui 20 min.
Uue toru ja kuivati puhul peaks ka süsteemi õli lisama.


Kuivati sai ostetud - vaatasin taas asja lähemalt ja lasen selle vist ikkagi kusagil töökojas vahetada:
-Et vajaminev toru kätte saada, tuleb ka teine küljest võtta kuna see jääb ette (sellele ei taibanud tihendeid osta)
-Eesmine mootoripadi tuleks eest võtta - sellejuures paistis ühele poldile juurdepääs niru - muidu ei mahu kliimatorud alla tulema
-Et kuivati kätte saada tuleb kobamisi võti kaela ajada - iseenesest on tehtav.

Lasen ikkagi kogemustega meestel selle vahetuse ära teha - muidugi pole ma kindel kas nad kasutatud toru on nõus sinna panema ning pean uue ostma.

C4 kerega võrreldes on see AC voolikumajandus ikka paras PITA:mad:


Parem surra seistes kui elada põlvili
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Hannespoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tallinn/Antsla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.

postitati 09.08.17 14:37 Tsiteeri


Kui ma ikkagi selle eesmise mootoripadja lahti saan ja vahelt võtan, kas pean mootorit alt toetama ka?


Parem surra seistes kui elada põlvili
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Johnny
klubiliige



Registreerunud 23.03.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Jeep GC

postitati 09.08.17 14:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Hannespoiss
Kui ma ikkagi selle eesmise mootoripadja lahti saan ja vahelt võtan, kas pean mootorit alt toetama ka?

Ei pea toestama. See padi rohkem ülespoole liikumise vastu mõeldud.


Elektri-, remont ja hooldustööd+ custom tehnilised lahendused. LT Service OÜ
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Hannespoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tallinn/Antsla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.

postitati 10.08.17 16:13 Tsiteeri


Täna sais siis kõrgsurveühendus ning kuivati vahetatud. Seda "lõbu" jätkus seitsmeks tunniks.

Eeltööd: tööd tegin kanalil, stanget ei eemaldanud, liigutasin eest rihmakatte ning AC ventilaatori.
Probleemsed kohad olid:
- mootoripoolsed mootoripadja kinnituspoldid. L-kujuline kuuskant ei tahtnud kuidagi vahele mahtuda. Kuidagi nikerdasin ära aga aega kulus meeletuilt.
- Mootoripadja kinnituse all olev kliimatorude klamber - selle lahtisaamine oli paras peavalu - põhjuseks taas ruumipuudus.

Siit selgus miks toru üldse katki oli: klamber oli mootoripadja kinnituse all valesti - torud pääsesid nühkima vastu ventikate vahel olevat kaabliklambrit
Tagasi pannes tegin seda õigesti ning torud hoiavad klambrist ilusasti eemale.

- kuivati küljes olevad alumiiniumist mutrid ja keermed. Mõnusalt olid kinni. Õnneks oli mul spets aine mis asja liikuma pani.

Ülejäänu läks sujuvalt. Kõik tihendid said uued. Järgmine kord saaks ehk poole ajakuluga:D
Homme täitma - siis selgub kas tegin praaki või mitte:cool:


Parem surra seistes kui elada põlvili
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
antsvolli
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 911T, A8 D2

postitati 10.08.17 18:51 Tsiteeri


Minu arust nina mahavõtmine oleks oluliselt parandanud juurdepääsu!? :) Nii saad ju kõik korralikkult kokku ja keermed sobima rääkimata kõikide kliimatihendite vahetusest.


Muide kui mingi toru/voolik kuhugi vastu käib isoleeri see armaflexiga ja mure lahendatud. Onninenist saad neid meetriseid juppe paari eurose hinnaga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Hannespoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tallinn/Antsla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.

postitati 11.08.17 06:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Johnny
Tsitaat:
Algselt postitas: Hannespoiss
Kui ma ikkagi selle eesmise mootoripadja lahti saan ja vahelt võtan, kas pean mootorit alt toetama ka?

Ei pea toestama. See padi rohkem ülespoole liikumise vastu mõeldud.


Padja stangepoolne ots on reguleeritav. Mida seda reguleerides jälgida tuleks?


Parem surra seistes kui elada põlvili
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Johnny
klubiliige



Registreerunud 23.03.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Jeep GC

postitati 11.08.17 07:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Hannespoiss

Padja stangepoolne ots on reguleeritav. Mida seda reguleerides jälgida tuleks?


Pead nii regullima, et jäigalt vastu ei oleks. Väike vahe vahele. Muidu võib vibra keresse edasi kanduda.


Elektri-, remont ja hooldustööd+ custom tehnilised lahendused. LT Service OÜ
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 76.5% - SQL: 23.5%]