Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  7
Autor:
Pealkiri: Audi S4 2.2t - 1992 - andrec (Vastuseid: 161 | Vaatamisi: 22529)
andrec
klubiliige



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 21.06.16 12:16 Tsiteeri
Audi S4 2.2t - 1992 - andrec



Sai siin talve lõpu poole Tartust toodud üks S4. Mootoriks nagu ikka 2.2t. Käigukast manual. Sedaan kerega ja musta värvi. Must nahksisu, elektriliste istmetega. Katuseluuk.

http://differ.ee/images/s4/8f2460c2-0dd9-42ae-ac6c-e5999e403c11.jpg

http://differ.ee/images/s4/c7f25f85-8cf1-4632-9b3b-12c337674ba1.jpg

http://differ.ee/images/s4/ef4fbdea-5638-4030-a47f-d7c3fdf142c9.jpg

http://differ.ee/images/s4/3a249148-7518-4916-82a8-b1184fdfed76.jpg

Kohe algul sai maadlema hakatud käivitumis probleemiga. Paigaldatud olid juba coilpackid, siis need sai vahetatud uute 2.0tfsi'de vastu ja uued süüteküünlad. Lisaks andis hunnik vigu, nii nuka anduri kui väntvõlli andurite, tühikäigu mootori ja IAT anduri. Sai siis tellitud ka juba uus nuka andur ja rihma märgid üle vaadatud. Probleem jäi endiselat alles, et sooja mootoriga käima ei läinud. Sai ka kahte aju proovitud aga ei midagi. Vahepeal sai juba külge keeratud ka uus Boschi tühikäigumootor.

http://differ.ee/images/s4/6266d2bf-cf02-4d95-bb88-8c272acff61d.jpg

Endal mõistus otsas juba ja sai auto Erki juurde viidud. Erki ütles, et väntvõllil pikkilõtk ja hooratas viskab. Saigi käigukast maha kistud ja saaled välja võetud.

http://differ.ee/images/s4/cdd9d987-224d-41e7-9b70-b579c005805f.jpg

http://differ.ee/images/s4/f134aadd-e6e8-4679-a77b-521b8d870f3e.jpg

http://differ.ee/images/s4/ff20e1cd-a5d7-4abb-adcd-b22fea5a5853.jpg

Janise käest tuli uus ühemassiline hooratas. Sõbral sai lastud tööpind üle treida, kuna Janisel polnud tol hetkel aega seda teha. Külge läksid ka uued kepsu saaled, raami saaled ja pikkilõtku seibid. Uus siduri ketas, korv, survelaager ja töösilinder.

http://differ.ee/images/s4/6debdadb-b6cf-4c4a-a884-539762eb78c1.jpg

http://differ.ee/images/s4/194b507d-1497-4fb9-a1a5-3b7aa7dab5c1.jpg
Ja oh imet, auto läks nii külmalt kui soojalt ilusti käima.
Igaks juhuks sai ka vahetatud õlirõhu anduri all olev klapp. Mis lahti võttes selguski, et oli läbi. Uus õli ka mootorisse muidugi.

http://differ.ee/images/s4/b184abc5-7839-47ff-a3f0-ae3d1f409034.jpg

Kui juba selle töö käigus sumbuti eest ära oli ja kardaan lahti, sai külge keeratud ka uued Boschi käsipiduri trossid. Ei julgenud NK omasid panna enam, kuna kunagisel S6'l kestsid need aasta ainult.
Kastile läksid uued Lemförderi padjad ka külge.Plokikaane taga sai vahetatud ka flants ja temp andur, mis lekkisid.

Vahepeal hakkas turbo väga hullusti suitsema. Sain Janise käest mitte lekkiva K24 vahele sinna.

Oligi juba aeg nii kaugel, et esimene OMC üritus hakkas lähenema. Ennem seda sai auto üle poleeritud ja vahatatud.

http://differ.ee/images/s4/69b8195a-1fa7-4c9f-acbe-dafd1f3d882c.jpg

http://differ.ee/images/s4/b50eb012-8d1a-40c9-8e9a-5b895c52f8b4.jpg

http://differ.ee/images/s4/ea97a666-8013-4e97-a4a3-b8171b079f1b.jpg

http://differ.ee/images/s4/2fbf2c1e-1b23-45ec-a9b1-a4983b4ef986.jpg

http://differ.ee/images/s4/b0acce0a-3f29-4f5a-904e-d8cf6b112b9c.jpg

Ringi sai tehtud Wastegate juhtimine. Vana solenoid lekkis. Ebays sai tellitud uus MAC solenoid.


http://differ.ee/images/s4/c443c310-0866-43c5-9f6c-c7fca0f30941.jpg

http://differ.ee/images/s4/78950982-c031-4181-8839-88c2ed7e642b.jpg

http://differ.ee/images/s4/3c98bdd3-3102-4437-b2f1-a7eaf6c6d9e5.jpg
Uued filtrid ja 10w60 õli sisse. Käigukasti uus õli. Taga diffri simmerid said välja vahetatud ja diffrisse uus õli sisse.
Lekkis ka cooler. Leidsin korraliku alumiinium vannidega cooleri veel.
http://differ.ee/images/s4/ba269364-6c47-4594-9eda-594ac5db2858.jpg

Sildades on vahetatud välimised rooliotsad(Lemförder), esi amortide ülemised padjad(Lemförder). Ja sillad Peetri Forssis paika keeratud.


OMC'l sai sõidetud parimaks kiiruseks 222km/h. Nende fotote eest tänud Marek Pottile.

http://marekpotti.com/pics/2016/omc/images/112.jpg

http://marekpotti.com/pics/2016/omc/images/113.jpg


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
veekaheksa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.03
Asukoht: SCA-P-Jgp-SPb
Kasutaja on eemal

Auto: S6 PLUS 4.2

postitati 21.06.16 21:17 Tsiteeri


Väga tore, et elustatakse ja korrastatakse poolsurnud isendeid, mis järgmist kehva omanikku kogedes vast oma lõppu oleks näinud. Auto on ju hea, lihtsalt esialgu tuleb investeerida ja tuunida, et asjast söödava kommi saaks. Jaksu ja kannatust, kõik saab!

veekaheksa


http://images.spritmonitor.de/247834_5.png http://images.spritmonitor.de/726627_5.pngDie Menschen sollten nicht schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
SalmA
klubiliige

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn/Rapla/Lokuta
Kasutaja on eemal

Auto: 100 Sedan 2.5 TDI 90

postitati 21.06.16 22:04 Tsiteeri


Lihtsalt tubli !




SalmA


Some seek forgiveness, others escape...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 22.06.16 06:29 Tsiteeri


Jälle üks teele jäetud. Tubli.


Su hobiauto on talvel õues? Too ta meile! HobiHoid
There’s no additional lag, you just apply throttle and the engine note deepens, the rear end squats and then you’re much further up the road, probably arriving at the next corner wishing you’d specified the carbon ceramic brakes.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW, ´16a Audi Q7 3.0TDI 200KW

postitati 22.06.16 07:04 Tsiteeri


Kust õnnestus saada LMI ülemised amorditugipadjad? Aastaid tagasi, kui enda S6-te kõpitsesin, sain väidetavalt viimased hulgikaubanduses olnud LMI padjad.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 22.06.16 07:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Kust õnnestus saada LMI ülemised amorditugipadjad? Aastaid tagasi, kui enda S6-te kõpitsesin, sain väidetavalt viimased hulgikaubanduses olnud LMI padjad.

Sain minagi endale neid 220v-le. Paar kuud tagasi. Baltis olid olemas.


Su hobiauto on talvel õues? Too ta meile! HobiHoid
There’s no additional lag, you just apply throttle and the engine note deepens, the rear end squats and then you’re much further up the road, probably arriving at the next corner wishing you’d specified the carbon ceramic brakes.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
andrec
klubiliige



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 22.06.16 09:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Kust õnnestus saada LMI ülemised amorditugipadjad? Aastaid tagasi, kui enda S6-te kõpitsesin, sain väidetavalt viimased hulgikaubanduses olnud LMI padjad.

Balti Autoosad(Fixus)


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW, ´16a Audi Q7 3.0TDI 200KW

postitati 22.06.16 10:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Kust õnnestus saada LMI ülemised amorditugipadjad? Aastaid tagasi, kui enda S6-te kõpitsesin, sain väidetavalt viimased hulgikaubanduses olnud LMI padjad.

Balti Autoosad(Fixus)


Hiina kloonid?


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andrec
klubiliige



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 22.06.16 13:54 Tsiteeri


Täitsa lemförderi karbis oli.

KGK ostsin lemförderi kasti padjad. Ühel padjal poldi jaoks keeret polnud sees. Muidu kaks ühesuguse koodiga karpo oli.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
paranormaalne
klubiliige

Avatar


Registreerunud 23.08.04
Asukoht: EU
Kasutaja on eemal

Auto: AAN+3B+AEL+AAN+AAN+AAN+AAN+ABY

postitati 26.06.16 20:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: veekaheksa
Väga tore, et elustatakse ja korrastatakse poolsurnud isendeid, mis järgmist kehva omanikku kogedes vast oma lõppu oleks näinud. Auto on ju hea, lihtsalt esialgu tuleb investeerida ja tuunida, et asjast söödava kommi saaks. Jaksu ja kannatust, kõik saab!

veekaheksa


Eks Andu peab oma eelmise patu kuidagi lunastama. ;-)


värdsõnade leksikon - kellablokk, varjant, igastähes, nukvõll, org. eesliide - orgaaniline jagaja?, velüür, bronks, gardaan, polüretaan, millekagi, ütlematta, värvimatta, hooldamatta, tahtmatta, vahetamatta, katusetta, ostmatta, õieti vs. õigesti, kvall, sürpriis, kahedeist, oksion, pumb, doll (mõõtühik), saabgi, kellegile, tänamattu, algorütm, roolilätt, rädikas, milleGIGA, paraleel, didident, laadia, oktsion, kabasnik, pagaaznik, toonor, sumbuti, saaleviga, airbäg, bäg, gartaan
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 27.06.16 11:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Kust õnnestus saada LMI ülemised amorditugipadjad? Aastaid tagasi, kui enda S6-te kõpitsesin, sain väidetavalt viimased hulgikaubanduses olnud LMI padjad.


See, et kunagi saada ei olnud ei tähenda, et neid uuesti tootma ei hakatud.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
andrec
klubiliige



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 03.07.16 18:45 Tsiteeri


Sai käidud Bläkläder kiirendusvõistlusel Haapsalus. Parimaks ajaks tuli 13,623s ja 157,61km/h.

Esimene ajasõit 13.7s, suvaline soft, vasak rada
Teine ajasõit 13.8, suvaline soft, parem rada, väljast video
Kolmas ajasõit 13.8, SMS 303PS soft
Neljas ajasõit 13.6, Kaido käest saadud soft

Eliminaatorite esimene voor sai ka tehtud ennem kui vihma hakkas sadama. Sõitsin uuema Impreza WRX'i vastu ja sai võidetud ta ajaga 13.6s. Teises voorus pidin minema vastamisi 1997.a. Subaru Impreza WRX STI'ga, aga kahjuks hakkas ennem sadama ja rohkem rajale ei lastud.

Tehnika pidas vastu ja arvatavasti lähen Pärnusse kiiremaid aegu püüdma. Kunagine 13.1 on vaja ju üle sõita mis S6'ga sai sõidetud.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prual84
huviline



Registreerunud 20.11.07
Asukoht: harjumaa,kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: audi s4(ajalugu) a3 hetkel

postitati 03.07.16 18:54 Tsiteeri


Tubli tulemus ja mis veel puudu,et sõita kunagise s6 aega?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andrec
klubiliige



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 03.07.16 18:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prual84
Tubli tulemus ja mis veel puudu,et sõita kunagise s6 aega?

S6 oli kõvasti kergemaks tehtud.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andrec
klubiliige



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 04.07.16 18:09 Tsiteeri


Leidsin ühe video esimesest eliminaator sõidust ka


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andrec
klubiliige



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 07.08.16 21:25 Tsiteeri


Pärnus Speedestil kahjuks aja parandust ei tulnud. Ajaks jäi endiselt 13,6s. Aga noh ega ei teinud ka vahepeal midagi, et aeg paraneks. Sisselaske kollektorile sai üks polt juurde keeratud, mis oli millegipärast puudu.
Speedestil siis kolmas koht. Kolmanda koha sõidul läks rada juba nii heaks, et stardis poos pidamise tõttu kinni ja nii Evo 4 lõpus mööda läkski.

Üks video ka leitud:
https://www.youtube.com/watch?v=vDM91Vzvrn4


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andrec
klubiliige



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 11.08.16 08:35 Tsiteeri


Peale Speedesti hakkas roolivõimu õli lekkima. Roolilati survetoru ja piduripommi survetoru olid lekkima hakanud. Kasutaja Indr käest sain uued torud. Piduripommi oma oli Hydroscandis taastatud juba, mis oli enda vana toruga plaanis.

http://differ.ee/images/s4/piduripomm.jpg

Üks pilt lihtsalt kapotialusest ka:

http://differ.ee/images/s4/aan.jpg

Hetkel leketest vaba jälle. Roolivõimu uus õli ka sisse.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andrec
klubiliige



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 23.08.16 09:52 Tsiteeri


Üks video veel Blaklader'ilt: https://www.youtube.com/watch?v=XpDZW8pje4M.

Sai varutud teine sisselaske kollektor millel eemaldan postid.
http://differ.ee/images/s4/kollektor.jpg
Teine tagasild, läheb liivapritsi ja pulbervärvi. Minu omal hetkel taga stabikat ei ole.
http://differ.ee/images/s4/tagasild.jpg
Forssist sai viimased pihustipesad ära ostetud
http://differ.ee/images/s4/pihusti_pesad.jpg
Gaasiklapi sain niisama kauba peale ja antud hooratas läheb õemehe S4'le. Vajab anduri tifti ja tööpinna lihvimist.
http://differ.ee/images/s4/gaasiklapp.jpg


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andrec
klubiliige



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 12.09.16 14:13 Tsiteeri


Toyosports 600x300x76 IC ootab talvel paigaldust

http://differ.ee/images/s4/toyosport_IC.jpg


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
simoQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: UrS6 & 320d+

postitati 12.09.16 14:45 Tsiteeri


Läheb lappama ? :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andrec
klubiliige



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 12.09.16 15:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: simoQ
Läheb lappama ? :D

Hulluks ei lähe veel :) Rahulikult.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andrec
klubiliige



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 16.09.16 10:08 Tsiteeri


Et järgmine aasta tehnilises ei küsitaks miks klapikambrikaane küljes lahtised otsad on, siis sai Siimu käest mõned AN otsad võetud ja üleliigsed augud kinni keevitatud. Tuulutus anuma ja mootori ploki külge lähevad ka AN otsad.

http://differ.ee/images/s4/AN10klapikambrikaas.jpg


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kiin21
klubiliige



Registreerunud 17.10.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 16.09.16 10:30 Tsiteeri


Järgmine kord võta stock klapikambrikaan kaasa ja näita küsijale milline see alt välja näeb, rohkem küsimusi ei ole ilmselt :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
andrec
klubiliige



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 16.09.16 10:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kiin21
Järgmine kord võta stock klapikambrikaan kaasa ja näita küsijale milline see alt välja näeb, rohkem küsimusi ei ole ilmselt :D

Sellel on nüüd see toru eemaldatud sealt seest.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
outlaw
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.01.06
Asukoht: üle Eesti, põhiliselt Tallinn, Põltsamaa, Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S2, A4-jad, A6-ed, 80 comp x2, sõber 200-ga, C6A6, D3 A8

postitati 16.09.16 11:24 Tsiteeri


Viimase lause peale nagu Kuldvillakus: Mis on vale tegevus... :P


Vagrem Oü - audi-vw-seat-skoda diagnostika, elektritööd, remont ja hooldus 5072289
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  7
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 46.6% - SQL: 53.4%]