Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: 200 TQ 20V omanikud- jagage oma kogemusi, nii häid kui halbu! (Vastuseid: 28 | Vaatamisi: 6482)
djstallion
huviline



Registreerunud 25.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SAAB

postitati 21.05.05 01:33 Tsiteeri
200 TQ 20V omanikud- jagage oma kogemusi, nii häid kui halbu!



Mõned kodanikud- eesotsas Kiireaudi- on teatavasti nimetatud isendeid juba teatava hulga Saksast minema vedanud. Teatavasti on paljud neist edasi müüdud Eestis. Nii mõnedki neist (või enamus?) on siinse foorumi kasutajad. Üleskutse ongi kõigile 200 TQ 20V omanikele- jagage oma halbu ja häid kogemusi, mida selle auto omanikena olete pidanud läbi elama. Sõna võiks võtta ka Kiireaudi ise, kes ilmselt on meie koduvabariigis üks teadjamaid ja kogenenumaid nende 20-klapiliste iluduste asjus. ;)

Nimelt tundub see auto mulle üha ahvatlevam, tagasihoidlikult kena ja luksuslik pereauto, millega võib soovi korral enamusele ennasttäis rullikeeratud nokalistele tagatulesid näidata. Kuid- kui palju selle luksuse ja sõidumõnu ülalpidamine maksma läheb? Seda ma tean, et tanklaid seda autot omades üle mõistuse palju sponsoreerima ei peagi, kütust neelab suurusjärgus sama palju kui mu praeguse sigari 1,9 karpamootor!!! Üks on 74kW, teine 162kW... Kuid kõik ülejäänu? Olen juba selgeks saanud, et selle 20V mootori remont on hirmkallis, samuti UFO pidurite osad. Kui paljudel on vajadus olnud seda mootorit remontida? Kiireaudi kuuldavasti pidi tooma ainult korralikke ja hästihooldatud eksemplare, kuid ei või ju iial teada... Palju juppe ju siiski samad mis sigaril, ehk toidupoes käimine võib olla kulukam kui varuosade ostmine :P

Pikk jutt on s*tt jutt, loodetavasti said kõik juba niigi mu mõttest aru. Ühesõnaga- kas seda toredat asjakest omades saab hakkama mõistlike jooksvate kulutustega või tuleb palk otse remonditöökodadele üle kanda?

Kindlasti peab nii mõnigi mind praegu mõttetuks "tilganäppijaks", kellel pole nagunii nii palju raha et endale sellist head autot osta, kuid uskuge mind- kinnisidee võib nii mõndagi korda saata ;) Nii või teisiti, minu järgmine auto saab olema... AUDI


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kiireaudi
klubiliige



Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68

postitati 21.05.05 06:51 Tsiteeri


Mootor...mootor?
1 mootori remondi olen tõepoolest lasknud teha kulumise pärast.
Miks nii vähe? Tundub,et korrapäraselt hooldatud auto võiks kesta isegi 500-600tkm enne kui vajab tõsisemat remonti.

Pidurikettad maksavad suurusjärgus 1500.-/tk.On seda siis tõesti NII palju?

Ja nüüd on tartsiga üksteise võidu neid siia toodud piisavalt,et ka varuosade järelturg peaks varsti tekkima :P
(Sama ka S4 puhul :P )

Sillaosa on praktiliselt sama tava 100Q-ga va. õõtsad.

Ülejäänu on täpselt samakallis kui teiste autode puhul.


11,823@191,5km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TT
huviline



Registreerunud 08.06.04
Asukoht: GDN
Kasutaja on eemal


postitati 21.05.05 07:56 Tsiteeri


Ühest asjast olen mina igatahes aru saanud - kui hakkad 3B mootoriga masinat ostma siis tee seda Kiireaudi käest.Kui soovid osta kellegi teise käest siis räägi Hannes pehmeks, et viimane aitaks sul ostetava auto üle vaadata.
PS! Ülevaatuse punktis ei ole mõtet sellist autot kontrollida lasta - need ei tea ega oskagi sulle midagi asjaliku öelda.
Need on minu enda kogemused.
Kalliks läheb just odava auto ostmine sest need müüakse maha ikka tavaliselt sellepärast, et midagi tõsisemat viga.
Enda kogemustest võin öelda, et "pa..ahunnikut" omades võid endalegi märkamatult paari kuuga 25 K autosse panna ja ei saa ise arugi, et midagi tehtud oleks sest iga päevaga tekib uusi vigasid järjest juurde.
Lühidalt eelnev jutt kokku võttes võiks öelda, et kuluta autole ostes rohkem ja hooldusega ära hoia samuti kokku siis saad 3B motoga 200 omamisest täiel rinnal mõnu tunda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarts
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 21.05.05 08:48 Tsiteeri


läbi käinud kõnealuseid neljarattalisi päris mitmeid ja on olnud ka igasuguseid isendeid. Kuid üldiselt on sellised asjad silma jäänud:
1. kliima töötab neil perfektselt vähestel, mõni ajab aknad uduseks, mõnel on pump defektne, mõnel on mingi anduri kala, mõni jääbki küsimärgiks. Kuid üldiselt on korda tehtavad olnud, mittetöötamise põhjus võib olla ka tingitud vähesest freoonist süsteemis, akna udutamine aga salongi-välisõhu reg klapi veas.
2. üldiselt on saksast või kus iganes tulnud isendil läbi bypass klapp (või seda vaakumiga tõmbav voolik on puru) - põhjustab mootori väljasuremist. Väga odav viga iseenesest, imelik, et saksas seda ei tehta korda, kuid ei...
3. küünlajuhtmed-küünlad on ka suht reeglina vanad ja mittekobedad. Juhtmed tahavad kätte ära pudeneda kui neid välja võtta - vägagi mõjutavad pees juhtmed selle auto liikumist. Ja pole mõtet juhtmeid kuidagi kombineerida, parem osta kohe uus komplekt - ~1500 kr ja muretu kulgemine pikaks ajaks
4. paljuräägitud pidurid - tglt see olukord nii hull polegi, saksast tulnud autodel üldiselt pole asi hull olnud, hoopis teine lugu on siinsõitnud autodega, ilmselt just seetõttu ongi see olukord nende müstiliste juttude pärast selliseks lastud ja on pigem vaat, et auto ära müüdud kui uusi kettaid ostetud - kettaid ei vaheta ju igapäev või iga kuu, et ei raatsiks nüüd uusi kettaid osta.
Piduritega seoses on palju hullem olukord tagapiduritega, täpsemalt käsipiduriga, need on suht reeglina kinni ja ei toimi (erandid kinnitavad reeglit :) ja vahetamist vajavad nii trossid kui supportid tahavad uuenduskuuri.
5. roolisüsteem - latt ja pump lekib või ei toimi normaalselt. Suht tüüpiline viga.
6. el. aknad - olen kohanud ainult paari autot kümnest, millel kõik aknad toimivad nii nagu vaja. Enamasti on läbi juhi taga olev aken. Kuid see ei häiri eriti, seega seda enamasti keegi ei viitsi näppida ka.
7. sild - saksast tulnud autod on üldiselt enam-vähem, palju oleneb kellelt ja kuidas osta. Enamasti on vaja tagasillas puksi vahetada, kulutus kuni 1000 kr ja vaikus majas.
8. kast ja differ - kastid on enamasti OK olnud, miskil põhjusel ei taha kiirendades väga hästi lülituda 2. käik, kuid sellest saab jagu kui mõnda aega juba sõitnud, hoovastik on lihtsalt algul võõras nati. Differ ajab üldiselt kõigil simmeri vahelt läbi. Soovitan õlid ära vahetada kui värskelt soetatud auto on ja info vahetuse kohta puudub.
9. kardaan - kardaan hakkab kõrisema, logisema kui on otsad või rist läbi, vahest aitab ka ainult määrde uuendamine.
10. poolteljed - esimestel on kombeks vahest kumm maha visata ja kui nii pikalt kulgeda, siis võib tõsisemaidki jamasid tekkida - kulutus jällegi tglt mõnisada kr kui jaola saada kohe. Tagumistega problesi pole.
11. ABS - üldiselt kalad on olnud vigases anduris või anduri kauguses võrest. Kui andu peetis siis kulutus natu suurem, kuid pole veel seni ühtegi kohanud, millel probleem oleks olnud milleski muus.
12. turbo ja mootor - turbod on üldiselt olnud OK. Tõsi, eelmainitud bypassi rike ei mõju turbole hästi, kuid kui masin on originaal (st kuidagi tuunimata), siis ei ole kahju üldiselt tekkinud. Mootorid on üldiselt 300+ tkm läbisõiduga, on erandeid. Suur pluss on kui auto pärineb keskealise sakslase käes ja omanikke ei ole rohkem olnud kui 2-3, siis on lootust saada auto, millel on ls ka kerimata. Pärle - ls 250t ja vähem km sõitnuid ja hooldusraamatuga leidub vähe, kui leidub, siis hind ka saksas vastav üldiselt. Kuid tglt pole 300+ tkm selle mootori jaoks eriline ls. Kollektoris on mõrasid niikuinii, karterist ajavad õli välja nad kõik vähemal-enamal määral - oleneb rõhu nr mida silindrisse suruda. Lõdvikud on kummist ja need võivad olla pragulised, enamasti vead ilmnevad kui mingi chip külge panna ja seda teevad 90% eesti kodanikest vist juba selle auto puhul.
13. sidur - enamasti on vigane salongis asuv silinder, ka ketas ja korv annavad järgi kui chip vahele istutada suht kiirelt, kuid piisab ka uute orig jubinate paigaldusest.
14. kere - üldiselt võib ka saksast saada suht roostet eksemplari. Oleneb kui palju ja kus auto "ujumas" on käinud ja kas on ka tugevamat kõksu olnud. Üldiselt kere on olnud ok ja olnud korralikumad kui uuematelgi autodel, kuid on mõned tüüpkohad, mis kipuvad mullitama (nt tagaluugi kandist, stangeliistu pealt-vahelt), ka aknapiidad on imutanud roostejälgi.
15. salong - selle olukord ei olenegi niivõrd ls kuivõrd omaniku nihelemisest, kaalust ja üldse auto rahvastatusest ja lemmikloomade transast. Jällegi, üldiselt on nahk korralikum kui uuematel S-seeria autodel. Naginaid ja asju on pea kõigil, kui see ls pole tõesti just alla 200tkm.

kui miskit veel meelde tuleb, siis täiustan ehk. A jap, reegel on, et kui ikka väga seda autot tahad, korralikku, siis on mõttekam algul rohkem maksta, kui loota, et "ostan odavalt ja siis ise teen korda", ka nii võib kuid tulemus ei ole reeglina päris see...


www.eksperthooldus.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
djstallion
huviline



Registreerunud 25.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SAAB

postitati 21.05.05 12:02 Tsiteeri


OK, mingi ettekujutus asjast mul juba on. Kui ma nüüd ühel ilusal päeval endale sellise isendi kiireaudi käest soetan (tarts, ära tunne ennast puudutatuna, kiirekas on lihtsalt mu tuttava tuttav ;)), siis umbkaudselt kui suurte lisakulutustega peaks kohe arvestama, et kõrvaldada tüüpvead ja eelmise-eelmiste omanike tegemattajätmised? Tarts, lugedes sinu pikka ja põhjalikku ülevaadet tavaliselt esinevatest vigadest, tekib küll veidi hirm nahka... Päris kindlasti on odavam likvideerida esinevad vead kohe, see hoiab päris kindlasti kokku hilisemaid remondikulusid, mis tõenäoliselt võivad siis juba ulatuda kordadesse. Ehk siis oletades, et ostetud isendil esinevad kõik või paljud nendest pealtnäha pisikestest vigadest, lisaks rihmade-õlide-simmerlingide-küünlajuhtmete vahetus, kui suureks see summa keskeltläbi küündida võiks? Oletades, et kõik ostmise järel leitud vead saavad enne autoga aktiivselt sõitmahakkamist kõrvaldatud, kui missuguses suurusjärgus on keskmised remondikulutused sellele autole näiteks aasta lõikes? Selge on see, et ca 15a. vana autoga ei ole võimalik sõita aastaid muretult, nagu seda saab teha näiteks mõne uue autoga, kuid nagu ma aru saan, on enamus vigade remont suurusjärgus umbes sama kallis, kui tavalise Q-sigari puhul? Ühesõnaga- kui auto on ostmise järel tehtud tingimisi öeldes täiesti korda, kas leidub ka kuid, kus ainsad kulutused on tanklas käimine?

Nagu ma eelnevast jutust aru saan, võib ca 300tkm sõitnud autoga korraliku hooldamise puhul sõita veel kaua, ilma et oleks vaja mootorit või turbot remontima hakata, mis antud isendite puhul kõige suurema kirvega lajatavad?

Ma küsin võibolla palju ja lolle küsimusi, aga ma tahaks nende isendite hingeeluga mõningat tutvust teha juba enne, kui avastan, et olen endale täieliku nuhtluse kaela saanud, mis viimasegi sendi rahakotist endale ampsab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
djstallion
huviline



Registreerunud 25.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SAAB

postitati 23.05.05 19:31 Tsiteeri


Huvitav, et rohkem keegi sõna ei taha võtta...? 200 20v omanikke peaks siin ikka tiba rohkem käima. Näiteks, Kotkas, miks sina enda oma profiilis "paljuklapiliseks nuhtluseks" nimetad?
Miks keegi ei taha mulle avaldada reaalseid remondikulusid hästihoitud isendi esmaseks ja hilisemaks hoolduseks? Tatt tilgub selle auto peale, aga kas ma seda reaalselt hooldada ka jaksan?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kiireaudi
klubiliige



Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68

postitati 23.05.05 20:01 Tsiteeri


Tegelikult olen mina kunagi[3-4a tagasi] öelnud,et 200 20V on rikka inimese auto.

Varuosade hinnad on selle ajaga langenud,noh ca 30-40% tänu konkurentsile.

Loomulikult on igal autol juppe,mis maksavad hingehinda,kuid kordan veel,et selliseid autosid on siin juba piisavalt ning mõni ikka lammutamisele läheb.

Sellist vigade nimekirja mina pole veel ühelgi täheldanud nagu tarts üles tähendas.

Reeglina on sellest nimistust esindatud 2- viga.Levinuimad on mittetoimivad aknad,kliim,lekkiv roolisüsteem.

Ise olen korduvalt kokku puutunud peetis nn. nivooamortidega,kuna neid saab osta ainult originaalvaruosana ning on rõvekallid(ca 8000.-tk) Õnneks on nad lihtsasti asendatavad tavaamortidega.

Ega see asi nii hull ka pole,et kogu aeg teeninduses istud :P


11,823@191,5km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ivo
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.01.05
Asukoht: Pärnu, Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: audi 200 20v quattro +S6 V10

postitati 24.05.05 07:09 Tsiteeri


oma 20 v väiksed kulutused käivad käsikäes .kui ostsin ta ei oskand isegi autot kontrollid.tõsi on vigu tuli välja .praegu järjest ligviteerin. .muidugi need vead on puksi ,amordid, pidurivoolikud,õõtsad..... värsti olen ringi peale teinud . kõige hullem raharöövel ta polegi. oma 200 olen väga rahul.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarts
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 24.05.05 07:20 Tsiteeri


segaduste vältimiseks, see nimekiri mis mina kirja panin, koosneb vigadest, mis mul ette on tulnud konkreetse auto mudeliga - selge see, et ühel autol kõik need vead ei avaldu. Paljud punktid tulevad välja ajapikku ja nagu iga teisegi auto puhul, lihtsalt kulumisest.

ja mis nüüd puutub minu või Hanne käest auto ostmist, siis see on täiesti 1kõik, sest niikuinii 90 või enam % autod on meil samast allikast, kes parasjagu importijaks osutub oleneb eelkõige ajast ja rahast. On olukordi, kus minu ja Hannese autod moodustavad kahepeale treila koorma - ehk sii 8-9 autot, 4 ühele 4 teisele...
Ei üritanud nüüd sind, djstallion, kliendiks võita, a soovitan ikka reaalse ostuhetke tekkimisel sul teisi pakkumisi ka uurida ja proovida. Edu :)


www.eksperthooldus.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
hollow
huviline

Avatar


Registreerunud 21.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 325i

postitati 24.05.05 09:31 Tsiteeri


Mina siis djstallioni tuttav kes talle on soovitanud audi 200 ostupuhul algatuseks võtta ühendust hannesega. Tarts, ära tunne ennast puudutatuna... ei väida, et sa sitta tood või asja ei jaga aga lihtsalt Hannest ma tean, et ta seda kindlasti jagab ja hannes tallinnast ja djstallion samuti.

Mina sain djstallioni soovidest sedasi aru:
Talle meeldib 20v välimus ja sisu.
väga positiivne oleks 4 vedu
aga veel parem oleks automaat kast.

4 veolist 200't aut. kastiga minuteada toodetud ei ole.

ühe asja mille võib siiski 15 aastat vana audi 200ja tüüpvigade hulka lugeda on tagatiffri simmerid!?
aga see läheb ka sinna teemasse "kõik mis liigub see kulub"

Aga ma usun, et kui läheb uue masina soetamiseks djstallionil, et siis saab kindlasti nii hannese kui tartsi kaupa uuritud.

PS! Kas sigari kerega audi 100't on quattrot ja automaati? ja uue sisuga?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kirsa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.05.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe Q 20v

postitati 24.05.05 12:18 Tsiteeri


Audi 200 Quattro automaat on kindlasti olemas, või vähemalt keegi müüs kuskil hiljuti - see ei pruukinud aga 20 klapiline just olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
hollow
huviline

Avatar


Registreerunud 21.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 325i

postitati 24.05.05 12:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kirsa
Audi 200 Quattro automaat on kindlasti olemas, või vähemalt keegi müüs kuskil hiljuti - see ei pruukinud aga 20 klapiline just olla.
see mis siin müüdi oli 121kw ja esivedu


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
djstallion
huviline



Registreerunud 25.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SAAB

postitati 24.05.05 16:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: hollow
Mina sain djstallioni soovidest sedasi aru:
Talle meeldib 20v välimus ja sisu.
väga positiivne oleks 4 vedu
aga veel parem oleks automaat kast.
Sa said mu jutust täiesti õigesti aru, kuid vahepeal olen otsustanud, et ka manuaalina oleks see auto väga hea ;)
Paluks mitte kommenteerima hakata, et 20v pole automaadiga õige asi, ma olen lihtsalt laisk inimene ja ei viici käiku vahetada, pealegi ei kavatse ma selle autoga kiirendama minna :P
Ja kusjuures- kusagil netiavarustes jäi mulle silma eksemplar mis oli 20V TQ ja AUTOMAAT, aga ilmselt on tegemist kas ümberehitusega või modifikatsiooniga, mida on eriliselt vähe toodetud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Ulvar
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ioniq 5

postitati 25.05.05 08:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: hollow
PS! Kas sigari kerega audi 100't on quattrot ja automaati? ja uue sisuga?


V8 on ainuke selle kerega quattro automaat.


Ulvar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 25.05.05 15:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ulvar
Tsitaat:
Algselt postitas: hollow
PS! Kas sigari kerega audi 100't on quattrot ja automaati? ja uue sisuga?


V8 on ainuke selle kerega quattro automaat.


Ulvar


Muideks, jutt küll OT aga tegelikult on V8 D1 kerega, mitte C3, nagu paljud arvavad. Esimese generatsiooni A8 on D2 ja edasi kaob D seeria ära... rohkem ei mäleta.


"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
hollow
huviline

Avatar


Registreerunud 21.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 325i

postitati 25.05.05 17:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kaits
Tsitaat:
Algselt postitas: Ulvar
Tsitaat:
Algselt postitas: hollow
PS! Kas sigari kerega audi 100't on quattrot ja automaati? ja uue sisuga?


V8 on ainuke selle kerega quattro automaat.


Ulvar


Muideks, jutt küll OT aga tegelikult on V8 D1 kerega, mitte C3, nagu paljud arvavad. Esimese generatsiooni A8 on D2 ja edasi kaob D seeria ära... rohkem ei mäleta.

nu audi 200 ja V8 väline erinevus on ainult esiotsas... kapot, tiivad, pamper ja tuled


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kotkas
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal

Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3

postitati 25.05.05 17:56 Tsiteeri


Tegelikud ka tagatuled, tagastange, tagatiivad, tagaluuk ja uksed ;) Kindlasti midagi veel...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 25.05.05 18:09 Tsiteeri


... esitiivad, küljekarbid,...+kindlasti suuremal hulgal pisiasju, mis välisel vaatlusel silma ei hakka.


"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
djstallion
huviline



Registreerunud 25.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SAAB

postitati 25.05.05 18:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kotkas
Tegelikud ka tagatuled, tagastange, tagatiivad, tagaluuk ja uksed ;) Kindlasti midagi veel...
OT asemel võiksid hoopiski oma "paljuklapilisest" lugusid pajatada ;) Ja teised sarnaste isendite omanikud muidugi ka!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
hollow
huviline

Avatar


Registreerunud 21.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 325i

postitati 25.05.05 20:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: djstallion
Tsitaat:
Algselt postitas: Kotkas
Tegelikud ka tagatuled, tagastange, tagatiivad, tagaluuk ja uksed ;) Kindlasti midagi veel...
OT asemel võiksid hoopiski oma "paljuklapilisest" lugusid pajatada ;) Ja teised sarnaste isendite omanikud muidugi ka!

V8 on palju klapiline :D vist isegi 32 valve kui mälu ei peta


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kiireaudi
klubiliige



Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68

postitati 25.05.05 20:36 Tsiteeri


Ok,asi läks kätte läbuks.

Hiljuti pakuti Saksas müügiks V8-t 2,0 100kw mootoriga,mida olla toodetud ca 1000 tk

Ja veel,kes ei tea,V8-t on tehtud ca 20tk avandina.
1 sellist pakuti Soomest müügiks.Hinnaks oli minu mäletamist mööda ca 7k euri.
Aga sellise auto puhul võid kindel olla,et teine samasugune sulle vastu ei sõida...


11,823@191,5km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kotkas
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal

Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3

postitati 26.05.05 07:36 Tsiteeri


Kui sa hoolega vaatad, siis on see "nuhtlus" seal lõpus jutumärkides ;) Ei oskagi midagi pikemalt nagu pajatada. Midagi iseäralikku polegi nagu veel välja löönud, mida saaks nimetada just 20V hädaks. Sillajupid maksavad rõvedalt, kui pole võtta nn. b-osa. Näiteks esimesed õõtsad a-osa vist 5000.- tk, b-osa u. 1000-2000 tk., aga keegi ei müü eestis minu teada hetkel ja tuleb sebida, kui rahast kahju ja lõppude lõpuks on võimalik igast sarniire ja asju taastada. Tagumistel õõtsadel peaks saama pukse vahetada mingite suvaliste vastu. Muud kuludetailid on normaalsete hindadega. Rooliotsad u. 200-300 tk, esimesed piduriklotsid u. 800-1000, tagumised 300-500 olenevalt tootijast. Igast puksid-värgid piirduvad ikka 200-400 krooniga üldjuhul. Kallid on ka keredetailid, mis just 20V iseäralikud. Näiteks stangepealsed plastikliistud u. 4000.- kokku, esitiib esinduses u. 9000.- Koopakaari näit. remontdetailina saadaval ei ole ja kui roosteuss kallal, siis tahab korralik plekksepp uute tegemise est oi-oi kui palju raha.

Mootori seisukoha pealt oskan siis kaasa rääkida, kui lähen diagnostikasse järgmisel nädalal ja saan teada, miks ta raip enam edasi ei liigu ;)
Aga üldiselt pole midagi hullu. Mina näiteks ostsin endale selle auto niimoodi, et hommikul tuli mõte, et võiks ka 20v 200 olla endal. Päeval läksin autot vaatama ja järgmisel õhtul oli auto minu oma. Ja mitte hetkekski pole hahetsenud. Praegu autoga plaanid suured, eks näis mis saab.
Üldiselt soovitan soojalt vaadata, mida sa ostad. Uuri turgu, kuna hetkel on isegi väike valikuvõimalus siin väikses Eestis olemas :) Varsti hakkab ehk kasutatud varuosigi liikuma...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tonu
huviline



Registreerunud 19.07.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: typ 85 quattro coupe; audi 80 typ 85

postitati 30.05.05 10:47 Tsiteeri


Kui sa viitsid 200-t korras hoida, mis vana auto puhul polegi ehk nii odav, saad vastu üsna koralikke sõiduelamusi, mida tavalised autod s.h ka tavaaudid pakkuda ei suuda. Korras mootori puhul on ka kütusekulu neliveo ja tavaseade (162 kw) puhul täisti vastuvõetav - maanteel 90-100 km/h, keskmine kütusekulu 8-10l ja linnas ka kui eriti ei paaruta, siis 12-14 liitriga peaks sooja mootoriga hakkama saama. turbot tasub hoida s.t peale käivitamist ei tasu kohe täiskgaasiga minema panna, vaid lasta mootoril natuke tühjalt käija, samuti tasub enne süüte väljalülitamist lasta mootoril ja turbol natuke jahtuda, olen lugenud ja usun, et see vastab tõele, et turbo eluiga mõjutavad järsud temperatuuride üleminekud. Ise hetkel küll ei kahetse, et olen 200 omanik. Masin ise on välimuselt küll suht vanamoeline, aga ka piisavalt stiilne ja normaalselt disainitud ning enamik bemareid ei ole dünaamika poolest, rääkimata puuduvast nelliveost, 200 võrreldavad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TT
huviline



Registreerunud 08.06.04
Asukoht: GDN
Kasutaja on eemal


postitati 30.05.05 13:45 Tsiteeri


Vaatasin nädalavahetusel natuke Saksa interneti lehti, kus autosid müüakse ja enda suureks imestuseks leidsin ainult 10 isendit, milledest kõige odavam "räim" maksis 2400 Eur-i.
Tundub tõesti, et 3B mootoriga 200 hakkab ka harulduseks muutuma, mis aga omakorda tõstab korralike isendite hinda veelgi.
Lisaks eelpool mainitud sõiduomadustele ja mugavusele lisaksin omalt poolt veel selle, et korraliku isendi omamine muutub peagi pensioni nn III sambaks;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Audiophile
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.12.04
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S8 Manual

postitati 12.06.05 08:21 Tsiteeri


Sry OT pärast aga ega keegi sellist combot pole kohanud nagu Audi V8 kere/sisu ja 200 tq tehnika (mootor/kast)?
Mulle isiklikult meeldib V8 välimus oluliselt rohkem, mootori poolepealt oleks ikka 200 turbokone eelistatud.

Max


S8 Manual
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 79.9% - SQL: 20.1%]