Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Küsimus õhkvedrustuse kohta külma ilmaga (Vastuseid: 26 | Vaatamisi: 6983)
Justice93
huviline



Registreerunud 09.09.16
Kasutaja on eemal


postitati 05.01.17 12:16 Tsiteeri
Küsimus õhkvedrustuse kohta külma ilmaga



Tere!

Autoks 2009 a A6 õhkvedrustusega ja nüüd paar päeva on õues olnud -15 kraadi juurde ning esinina vajub hommikuks vastu maad.
Varem pole seda esinenud, oskab keegi öelda kas see on normaalne?

Ettetänades!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lkallas
huviline

Avatar


Registreerunud 07.10.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe 2.6 V6 110kw 1995

postitati 05.01.17 12:32 Tsiteeri


Naised saunas rääkisid, et kondensvesi külmub kuskil õhkvedrustuse komponendis ära ja siis saadki soovimatu tuuningu osaliseks.
http://www.audiworld.com/forums/audi-allroad-18/air-suspension-problems-winter-2844810/


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 05.01.17 12:32 Tsiteeri


Kas vajub ainult üks nurk või tõesti kogu nina võrdselt?


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Justice93
huviline



Registreerunud 09.09.16
Kasutaja on eemal


postitati 05.01.17 12:39 Tsiteeri


võrdselt vajub


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Justice93
huviline



Registreerunud 09.09.16
Kasutaja on eemal


postitati 05.01.17 12:41 Tsiteeri


ja peale seda kui hommikul üles pumpab, enam päeva jooksul ära vajunud pole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 05.01.17 12:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Justice93
Tere!

Autoks 2009 a A6 õhkvedrustusega ja nüüd paar päeva on õues olnud -15 kraadi juurde ning esinina vajub hommikuks vastu maad.
Varem pole seda esinenud, oskab keegi öelda kas see on normaalne?

Ettetänades!


Normaalne see pole, samas tean hetkel kolme sedaankerega FL C6-te, mis täpselt samuti käituvad. Suurema külmaga nina maas.
Samas tõuseb käivitades kohe üles ja mingeid vigu samuti veamälus pole. Arvutiga uurides kõik normis. Kuna materjalidel on komme külmaga suurust muuta, arvan, et kuskil torustikus või padja mansetis (ees on ju padi mingi istuga amordi otsas) tekib leke. Lekkekohta on suht keeruline tuvastada sel juhul, kuna kuskile tõstukile ajades ta raudselt ei leki. Kui üks pool lekib eest, vajub ka teine pool järgi, sama on tagumistega, aga kuna seal padi ning amort eraldi, siis seda temp. sõltuvat probleemi pole kuulnud. Kui leke on padjas endas, siis ka soojema ilmaga vajub ära. Võib sõltuda ka asendist.
Ühel juhul vahetati kompressor ning klappide plokk, kuid viga jäi. Omanik kommenteerib ise, kui tahab ;)


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
txxxl
huviline



Registreerunud 22.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 05.01.17 19:01 Tsiteeri


Sama probleem, kuskil -7 vajub ööga maha. Patjades lekket ei leidnud. Kodentsiga olen tegelenud, ikka vajub maha.
Eelmine omanik on vahetanud ka klappid, ikka viga alles.
Ainukene varjant on nüüd padjad vahetada ehk siis lõpuks seisab talvel nina üleval. Imelik ongi, et suvel seisab nädala ära ei vaju kuhugi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Torm
huviline



Registreerunud 06.02.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 05.01.17 19:51 Tsiteeri


Ühinen ka selle murega. Panin auto seisma ca 5h tagasi, kuid praegu jälle esiots maas. Enne külmasid ei olnud kordagi muret, mitu nädalat jutti kõik korras.
Kas keegi oskab öelda, kui keeruline on kompressori lahtivõtmine ja graanulite vahetus? Juttude järgi peaks sealt alustama.

Tänud ette.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jaanus110
huviline



Registreerunud 20.04.06
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal

Auto: A8 3.0 masuut

postitati 06.01.17 00:08 Tsiteeri


Terv! mul oli kunagi A8 D3 sarnane tema aga soojade ilmadega. Et vajus tagumine ots maha. Ja viga oli õhupaaki minevas toru ühenduse. Muinuomal on taga 2 paaki. Üks on paremal tagumise ratta taga ja teinu vasakul ratta taga. Mul lekkis vask. Ja pärast seda läks ka muidugi kompressor. Praegu külmadegi toimib ilusti ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 06.01.17 06:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jaanus110
Terv! mul oli kunagi A8 D3 sarnane tema aga soojade ilmadega. Et vajus tagumine ots maha. Ja viga oli õhupaaki minevas toru ühenduse. Muinuomal on taga 2 paaki. Üks on paremal tagumise ratta taga ja teinu vasakul ratta taga. Mul lekkis vask. Ja pärast seda läks ka muidugi kompressor. Praegu külmadegi toimib ilusti ;)


Tore, aga prooviks seda teemat mitte väga laiaks jälle tõmmata. Õhksüsteemidega on palju erinevaid probleeme. Siin on teemaks AINULT külmaga vajuv esiots ja tore oleks teada, mis seal külmaga lekkima hakkab. Mul on ka olnud mitmeid õhuga FL C6 autosid, kuid sellist viga pole olnud ühelgi, et lähemalt uurida.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
InTz
huviline

Avatar


Registreerunud 05.11.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant Quattro, 200 20V

postitati 06.01.17 07:11 Tsiteeri


Lisan veel ühe olukorra. Tagaosa maha vajumine ainult "dynamicu" peal ning külmaga. Teistes asendites maha ei vaju. Raske arusaada, kas üks tagumine nurk vajub ning veab ka teise kaasa, või vajub taguots ühtlaselt.


Audi - Home Of Quattro
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
vedru
huviline



Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: Auditu

postitati 06.01.17 09:54 Tsiteeri


Sama siin, 2009 FL sedaan ja alates -10 igal hommikul nina maas, süüde sisse, tõstab ülesse. Probleemi ei näe, niiskust pole, vigu pole, lekkeid pole, kompressor uus ja kummitab enamus sedaane.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 06.01.17 11:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: InTz
Lisan veel ühe olukorra. Tagaosa maha vajumine ainult "dynamicu" peal ning külmaga. Teistes asendites maha ei vaju. Raske arusaada, kas üks tagumine nurk vajub ning veab ka teise kaasa, või vajub taguots ühtlaselt.


Tegelt vajub üks nurk veits ees ja teine järgi. Padja leke tavaliselt aga ainult teatud asendis. Kui muidu ei saa jälgida, siis filmimine aitab.
Siis saad vaadata, kumb enne vajub, see ka lekib.
Täna on lisandunud veel kaks C6-te samamoodi allavajuva esiosaga. Tegelt peaks ka esiosa puhul üks pool veits enne vajuma.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Justice93
huviline



Registreerunud 09.09.16
Kasutaja on eemal


postitati 06.01.17 11:11 Tsiteeri


Tegin täna öösel katse, jätsin sooja garaazi ja mässisin esiosa kinni ning probleem puudub nina püsti nagu varemgi :) Kui probleem suureneb tuleb vist Janni poole pöörduda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
vedru
huviline



Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: Auditu

postitati 06.01.17 11:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Justice93
Tegin täna öösel katse, jätsin sooja garaazi ja mässisin esiosa kinni ning probleem puudub nina püsti nagu varemgi :) Kui probleem suureneb tuleb vist Janni poole pöörduda.

Vahetad esimesed amordid ära ja saadki oma probleemile lahenduse, nii lihtne see ongi, iseasi, kas sellel pointi on:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 06.01.17 11:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Justice93
Tegin täna öösel katse, jätsin sooja garaazi ja mässisin esiosa kinni ning probleem puudub nina püsti nagu varemgi :) Kui probleem suureneb tuleb vist Janni poole pöörduda.


Tahad, et ma öö su auto kõrval õues veedaks :D
Alati võib ju tonnid ritta laduda ja uued püstakud ette panna, aga kas sellel on mõtet, eks igaüks otsustab.
Mina väga ei muretseks, kuna hommikuti korra tõsta pole kompressorile mingi probleem. Loomulikult, kui padjad kogu aeg ei leki.
Kohe läheb soojaks ja mure kadunud :P


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Justice93
huviline



Registreerunud 09.09.16
Kasutaja on eemal


postitati 06.01.17 16:28 Tsiteeri


Oskab öelda keegi palju padja hind koos amordiga on ?
Vahetama nii vaikse murega ei kavatse hakata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
vedru
huviline



Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: Auditu

postitati 06.01.17 16:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Justice93
Oskab öelda keegi palju padja hind koos amordiga on ?
Vahetama nii vaikse murega ei kavatse hakata.


Originaal vist 1300-1400,- tk.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Martinkuu
huviline



Registreerunud 20.08.14
Asukoht: Harju
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad c7 bit

postitati 06.01.17 19:50 Tsiteeri


Paar aastat tagasi oli sama jama, 2006-11 allroad c6.
Tagaosaga on lihtne-kui originaal padjad all siis uued alla, koos vahetusega max 400eur. Tähelepanu tasub pöörata plastiktoru ja padja ühendusmuhvile- kui tegu siin laialt levinud b-kat. osaga siis see ei pruugi ventiil õhku pidada. Lahendus on osta uus ventiil Hydroscannist-vajadusel võin koodi saata.
Esiosa juba maksab ja umbes amorte(koos padjaga,erald neid ju pole..) vahetada on lollus. Esiosaga, mis vajus ööga alla, jamasin ise miinuskraadideda mitu kuud(esipadjad originaalid siiani). Lõpuks leidsin tüübi kes mul originaal kompressori pulkadeks võttis, ära puhastas, uued graanulid pani ja see 10a. vana kompressor töötab siiani probleemideta. Ehk viga oli ikkagi mingites ühendustes kompressori küljes, niiskus-(ehk külmunud vesi).
Ise sõidan aastaringselt allroad asendis, ehk süsteem toimetab pidevalt mis aitab mingil määral asja "soojas" hoida. Kui näit. ainult keskmises asendis sõita ja padi lekkima hakkab siis võib aidata esialgu allroad asendis sõitmine(tõsi-sõidu ajal laseb alla ja siis lekib pisut), kui seisma jätta siis vähemalt minul seisis õhk sees 100%, kuid keskmises asendis vajus ööga alla. Ehk mõni padja voldivahe kord avaneb siis jälle sulgub olenevalt asendist.
Minuteada peaks esimene ja tagumine osa olema ahelas(läbi kompressori juures oleva ploki), ehk kui üks pool hakkab vajuma siis vaikselt tuleb teine järele(võrdselt koos üldjuhul ei vaju)
Mingi absoluutne tõde see kindlasti pole aga ,minu kogemus on selline.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TarmoL
huviline



Registreerunud 26.09.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia VRS 2015 Black design

postitati 06.01.17 23:04 Tsiteeri


Endal hetkel sarnane teema - tagumine parem pool vajub comfort ja dynamic asendis 1,5-2h peale seismist alla, allroad asendis ei juhtu midagi. Kui aga käima panna, siis tõuseb kenasti üles. Ühtegi veateadet arvuti ei näita....


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
waic
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.05
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad 3.0 + A5 sportback 3.0

postitati 11.01.17 19:17 Tsiteeri


Kas klubis veel ruumi on, tahaks ka liituda :) , 2007a lõpupäevade allroad, seisis järjest 7päeva, külmematel öödel vast oli ka -20 ja üle, nokk oli ilusti selle aja jooksul maha vajunud, käima pannes vilgutas tulukesi ja ronis õigeks tagasi. Kordagi varem ja nüüd ka hiljem pole sellist tempu täheldanud...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
commodore
huviline

Avatar


Registreerunud 26.03.05
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro, C6 quattro, Passat B8 4motion 280hp

postitati 11.01.17 19:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TarmoL
Endal hetkel sarnane teema - tagumine parem pool vajub comfort ja dynamic asendis 1,5-2h peale seismist alla, allroad asendis ei juhtu midagi. Kui aga käima panna, siis tõuseb kenasti üles. Ühtegi veateadet arvuti ei näita....


Kontrolli selle padja korrasolekut. Ilmselt seal leke.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Vibez
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.17
Asukoht: Tallinn/Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C7.5

postitati 30.11.19 09:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TarmoL
Endal hetkel sarnane teema - tagumine parem pool vajub comfort ja dynamic asendis 1,5-2h peale seismist alla, allroad asendis ei juhtu midagi. Kui aga käima panna, siis tõuseb kenasti üles. Ühtegi veateadet arvuti ei näita....


Omal sama asi, ööseks comforti või dynamic asendisse jätta, on auto maas hommikuks. Allroadi peal pole mm ka vajunud, Seda siis suvel. Aga väike miinus, nagu täna -3, oli tagumine üks pool alla vajunud/teine veidikene kaasa läinud sellega... Seda juhtub küll harva, aga ikkagi.

Eelmine talv vahetati üks tagumine kõrguse andur ära, kuna enam ei tõusnudki üles ja arvati selle viga olema. Probleem lahenes siis... Äkki on nüüd teine ka läbi`? Kuna eelmine andur oli küll korralikult ära oksudeerunud ja liikus väga kergelt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 30.11.19 09:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Vibez
Tsitaat:
Algselt postitas: TarmoL
Endal hetkel sarnane teema - tagumine parem pool vajub comfort ja dynamic asendis 1,5-2h peale seismist alla, allroad asendis ei juhtu midagi. Kui aga käima panna, siis tõuseb kenasti üles. Ühtegi veateadet arvuti ei näita....


Omal sama asi, ööseks comforti või dynamic asendisse jätta, on auto maas hommikuks. Allroadi peal pole mm ka vajunud, Seda siis suvel. Aga väike miinus, nagu täna -3, oli tagumine üks pool alla vajunud/teine veidikene kaasa läinud sellega... Seda juhtub küll harva, aga ikkagi.

Eelmine talv vahetati üks tagumine kõrguse andur ära, kuna enam ei tõusnudki üles ja arvati selle viga olema. Probleem lahenes siis... Äkki on nüüd teine ka läbi`? Kuna eelmine andur oli küll korralikult ära oksudeerunud ja liikus väga kergelt.


Ennustaks siiski padja leket sellise info baasil.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
antsvolli
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 911T, A8 D2

postitati 30.11.19 12:28 Tsiteeri


Enda C5 Allroadil kui patju vahetasin panin suurema läbimõõduga rõngastihendid, orginaalis oli vist diameter 3mm paigaldasin 3.5mm mõõduga. Masin seisab nagu peab, madalaimas asendis, isegi külmaga ja mõni nädal jutti..

Paigaldades oli natuke raske patja amordile peale saada kuid peale silikoon määrdema määrimist läks ilusti peale.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 77.7% - SQL: 22.3%]