Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: A6 C7 sedaan RS6-ks (Vastuseid: 2 | Vaatamisi: 6076)
HangOver
huviline

Avatar


Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2

postitati 09.11.17 23:41 Tsiteeri
A6 C7 sedaan RS6-ks



Vot see on tahtmine ja investeerimine lõpptulemuse nimel:)
https://www.audiworld.com/forums/a6-c7-platform-discussion-194/audi-simple-styling-a6-saloon-rs6-facelift-2881556/page19/


Kui on vajadus, leia lahendus!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 18.11.17 11:00 Tsiteeri


Ma nimetaks seda pigem kulutamiseks. Investeerimine peaks raha tagasi tooma, mida isetehtud rs kindlasti ei too.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2023-24, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
masuurik
huviline

Avatar


Registreerunud 05.03.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo S

postitati 25.02.18 14:34 Tsiteeri


Tänases turuolukorras olles uuemaid RSe jälginud, tundub, et kõige rämedam väärtuse kadu just RSidel ongi,seega investeering selle ost kindlasti pole. Vana B5 jne on jällegi väga perspektiivikas.

Aga... arvan, et sa ikkagi kõike läbi ei lugenud lõpuni?
Kuna rahaline ja füüsiline pingutus on märkimisväärne, on auto ametlikult individuaalse mudelina homologeeritud ning teise allika kinnitusel on Audi ekspertide nõusolekul RS6 sedaanina arvele saadud. See juba on väärtuslik number ja ämber.
https://www.audiworld.com/forums/attachment.php?attachmentid=91715&d=1511894927

Ma nimetaks seda väga huvitavaks ehitusprotsessiks, et erinevaid mudeleid tundma õppida. Lugeda on seda asja 100x huvitavam, kui OEM RS6 universaali teemat hooldusest ja kütusekulust.
Lihtne on osta ja vastu rinda lüüa. Kahju, aga pirnivahetusega sureb suur osa tänaseid autohuvilisi.
``Built, not bought`` on midagi enamat väärt tänasel päeval, kui ainult kulutatud raha. See, kes sellist asja ette võtab, ei mõtle investeerimisele, vaid rahuldab oma kirge.
See auto on ehitatud ajaliselt ca samal ajal, kui Roni Collin Porvoost maailma esimese Moccalatte RS6 style sedaani S6-st tegi(kõik tiivad sealhulgas).


Palju on kastutatud ehitusel TEST car detaile. Tegu on autodega, mis ei oma Vinkoodi, mida ei tohi kerena maha müüa, kuid võib müüa varuosadeks. Minu tagasihoidliku nokitsemismudeli komplektne 8000km sõitnud täiselekter RS5 Exclusive nahksisu on ka sellisest autost pärit. Lisaks muid RS5 jubinaid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 36.6% - SQL: 63.4%]