Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: B5 quattro tõste (Vastuseid: 2 | Vaatamisi: 5400)
vax
huviline



Registreerunud 28.03.10
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal


postitati 12.09.18 06:29
B5 quattro tõste



Selline mõte oli, et viiks oma vana auto maale, hea poes käia jne.
Ainuke jama, et maakodu asub ühel väikesaarel, kus enamik teid on sellised...aukus metsateed.
Auto aga on isegi tänavamasina kohta madalavõitu, lamavale politseinikule saan aeg-ajalt sillatalaga pihta.
Asja uurides - näiteks esisillal saaks ülemisele kandurile, kuhu ka vedru toetub, panna lihtsalt spaceri vahele...
https://www.youtube.com/watch?v=h803IlAkRLM
Kas keegi on siin B5 quattrot tõstnud?
Ja veel, kas Allroadi rattad näiteks mahuvad alla?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
CE
huviline



Registreerunud 02.03.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant 1,9 TDI q

postitati 17.09.18 09:27


Tere

Esimese asjana tasuks veenduda, et autol sportvedrustust/vedrusid all pole ning kõik vedrud terved on (eriti tagumised kipuvad otsast läbi roostetama ja murduma). Enda B5q oli ostes ka otsast murdunud vedrudega "sportvedrustusel" ja selliselt ebamugavalt vastu maad. Peale murdunud sportvedrustuse vahetamist "tavavedrude" vastu enam ühelegi magavale politseinikule pihta pole saanud ja põhja kõrgust on olnud piisavalt ka väga aukus teede jaoks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 20.09.18 10:10


Mina olen selle asja korra läbi käinud, ilma, et oleks lõpuni jõudnud. Nimelt minu jaoks oli ka tavakõrguses heavy duty vedrustusega B5 liiga madal, kuna käin selle autoga üksjagu ka metsas ja vähesõidetavatel teedel. Üldiselt said autole alla kõige kõrgemad ja jäigemad vedrud , mis saada olid, kuid see ei andnud eriti midagi juurde. Ainus võimalus sisuliselt on hankida alternatiivsed pikemad vedrud ja samuti pikendada amorte. Tagaamortidega oli lahenduseks amordi alumisele kinnitusele keevitada juurde lisakinnitus, mis andis juurde ca 3cm vist. Samas hakkavad seal tekkima peatselt uued probeelmid - veovõllide pikkus. Suure tõste korral võivad need lühikeseks jääda või nurk liiga teravaks. Ehk on on viitsimist katsetada ja ehitada siis ilmselt teostatav, aga võrdlemisi keerukas ülesanne. Minul jäi see sinnapaika. Panin alla lihtsalt värsked jäigad vedrud, katsin põhja alt komposiidga ja tõstsin summuti kõrgemale. Nüüd kui hooga peale linnata siis libiseb heal juhul üle ja midagi ei jää maha :) Aga kui tagaotsa mingit kaupa või rahvast peale laduda läheb ikka jube lössi - seal ei aita muu, kui nivooamordid. Võibolla võiks proovida Volvo nivookaid sinna alla häkkida, kuna need ei vaja kompressorit ja muud säärast jama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 44.7% - SQL: 55.3%]