Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Haldex ja erinevad rehvisuurused (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 6864)
PPiip
huviline



Registreerunud 02.07.15
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.9TDi Quattro

postitati 05.01.19 20:49 Tsiteeri
Haldex ja erinevad rehvisuurused



Tekkis mõte, et alajuhitavust veidi vähemaks saada et paneks ette veidi väiksemad rehvid.
195/55- ette
195/65- taha
See combo oleks kasutusel ainult lume/jäärajal.

Seega tekib 2 küsimust- Kas sellest oleks kasu? Ja kui on kasu- siis kas see rikub miskit ära?
2002 A3


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 05.01.19 21:25 Tsiteeri


Ilmselt selline lahendus ei tööta kuna abs saab aru ,et ratta kiirused on erinevad ja hakkab veojõuga jamama. Selle välja lükkad eks siis hakkab seda mehaanilist osa lõhkuma. Haldex tahab lihtsalt rohkem pööret saada ja mootori pöörded peavad olema vähemalt 1000rpm-i siis ta töötab alla selle lõkatakse tagasild tagant ära .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 28.01.19 09:20 Tsiteeri


Ratta ümbermõõte-läbimõõte ei soovita keskdifri tervise huvides erinevateks muuta, pigem tuleks muuta rataste haardumisvõimet. Suvel asfaldil pannakse rinkal alajuhitavuse vähendamiseks ette tagumistest laiemad rehvid, talvel pole laius ja haarduvus paraku päris lineaarses suhtes. Pane tagarehvidesse vähem ja/või lühemad naelad. :)

Kõrgem rehvirõhk vähendab ka kontaktpinda ja haarduvust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
PPiip
huviline



Registreerunud 02.07.15
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.9TDi Quattro

postitati 18.02.19 10:02 Tsiteeri


Natuke uurimist, ja enam-vähem tulemus on olemas.

Ees rehvirõhk oli juba eelnevalt madalam, kuid võtsin esistabika ka lahti ning see mõjus päris palju. On piisavalt ülejuhitav nüüd.
Tagasipöördeid teha küll ei saa, kuid muus osas okei- ABS kaitse väljas= käsipidurit tõmmata ei saa, sest tõmbab esimesed ka blokki.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 18.02.19 10:14 Tsiteeri


Mul 4-motion vw-l hakkas juba sellega rehvi kontrolli tuld põletama, kui 1 rehv 4-st oli rohkem kulunud, võrdse jäägiga rehvid alla ja vaikus majas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
PPiip
huviline



Registreerunud 02.07.15
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.9TDi Quattro

postitati 18.02.19 10:35 Tsiteeri


ABS on nimelt järelt ära võetud. Siis on vähemalt ühtlane nelivedu pidevalt järel- muidu hakkab haldex/ESP veidrusi tegema. Ilma ABS-ita 50:50 vedu koguaeg järel.
Näiteks kurvis gaas põhjas/külg ees, kui ESP väljas- hakkab see ikkagi tööle. Ilmselt tajub, et midagi liiga valesti.

Rehvid kõik uued, sama suurusega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 36.3% - SQL: 63.7%]