Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi A6 3.0 230kw 2013.a (Vastuseid: 26 | Vaatamisi: 9343)
argo12
huviline



Registreerunud 27.01.14
Asukoht: Ida
Kasutaja on eemal

Auto: C7 3.0 TFSI S-line

postitati 28.05.19 17:41 Tsiteeri
Audi A6 3.0 230kw 2013.a



Teab keegi sellest masinast midagi rääkida? https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2962369
Saan aru, et sellel mingi vahekasti lekke ohud? Kui lihtne seda tuvastada on?
Kuidas sellel mootoril üldse ressurss on, kui arvestada, et see läbisõit ka õige on?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 29.05.19 18:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: argo12
Teab keegi sellest masinast midagi rääkida? https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2962369
Saan aru, et sellel mingi vahekasti lekke ohud? Kui lihtne seda tuvastada on?
Kuidas sellel mootoril üldse ressurss on, kui arvestada, et see läbisõit ka õige on?

Audil pole vahekasti. Ilmselt mõtled vahekarterit. Lekke tuvastamisega peaks iga pisut pädevam töökoda hakkama saama. Kui tegemist on klaasmaja kliendiga, siis korralistel hooldustel fikseeritakse kindlasti see probleem ja ajaloost peaks olema teema nähtav. Võimalik, et sellega küsimusega on isegi tegeletud.
Ressurss on suhteline. Heaperemehelikult hoitult, hooldatult ja nõuetekohaselt ekspluateerides sõidab sellele sõidule samapalju suhteliselt vabalt juurde.
Üldiselt A seeria C7 Audi küljes on tegemist kindlasti parima mootori ja käigukastiga.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
HangOver
huviline

Avatar


Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2

postitati 29.05.19 18:59 Tsiteeri


Vajad kindalsti diislit ?
Kui ei siis mine võta minu endine masin ära. Garanteerin õige läbisõidu ja veatu oleku. Avariisid ei ole ka teinud ja hooldanud 12tkm. tagant. Küttekulus sa ei säästa ka kindlasti. Varustust ei ole ka vähe. Varustuses lingil olevaga mõni erinevus küll on. Bose, Webasto, aga hind ei ole ka kivist.
https://carcom.ee/autod/audi-a6-s-line-quattro-my-2013-3-0-tfsi-228kw/

Teema ka https://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=163299


Kui on vajadus, leia lahendus!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
aadumees
huviline



Registreerunud 23.08.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 30.05.19 06:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus

Audil pole vahekasti.


?? :o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
indro
meeskond



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 30.05.19 07:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: HangOver
Vajad kindalsti diislit ?
Kui ei siis mine võta minu endine masin ära. Garanteerin õige läbisõidu ja veatu oleku. Avariisid ei ole ka teinud ja hooldanud 12tkm. tagant. Küttekulus sa ei säästa ka kindlasti. Varustust ei ole ka vähe. Varustuses lingil olevaga mõni erinevus küll on. Bose, Webasto, aga hind ei ole ka kivist.
https://carcom.ee/autod/audi-a6-s-line-quattro-my-2013-3-0-tfsi-228kw/

Teema ka https://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=163299


Ei tahaks küll targutada aga kütusekulu osas see jutt küll ei päde kuskilt otsast ja seda näitavad ka numbrid. Eks sellesse tehasekulusse tuleb väikese reservatsiooniga suhtuda aga mina oma BITDI`ga saan need numbrid igast asendist kätte kui tahan.

2013 A6 3.0TFSI sedaan

Linn: 10.8
Maantee: 6.6
Keskmine: 8.2

2013 A6 3.0BITDI sedaan

Linn: 8.0
Maantee: 5.6
Keskmine: 6.4


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kassu
klubiliige



Registreerunud 28.12.03
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D4 Lang

postitati 30.05.19 10:25 Tsiteeri


Omadest kogemustest võin öelda, et 3.0 TFSI reaalne linnakulu alla 15l/100 km on ülimalt ebareaalne (ning tegemist pole arutu kihutamisega).


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 30.05.19 13:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: HangOver
Vajad kindalsti diislit ?
Kui ei siis mine võta minu endine masin ära. Garanteerin õige läbisõidu ja veatu oleku. Avariisid ei ole ka teinud ja hooldanud 12tkm. tagant. Küttekulus sa ei säästa ka kindlasti. Varustust ei ole ka vähe. Varustuses lingil olevaga mõni erinevus küll on. Bose, Webasto, aga hind ei ole ka kivist.
https://carcom.ee/autod/audi-a6-s-line-quattro-my-2013-3-0-tfsi-228kw/

Teema ka https://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=163299


Oma Allroad 3.0TDI 200KW FL teemas kirjutad:

Tsitaat:
Algselt postitas: HangOver
Ja veel kütusekulu. Minu sõidustilli juures linnas 10,5 keskmine, täiesti ulme. 3.0 TFSI ei saanud alla 15 kuidagi linna keskmist:)


Kuidas seda nüüd mõista?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 30.05.19 18:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: aadumees
Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus

Audil pole vahekasti.


?? :o

Klassikaline vahekast on ainult Q7-l. A6 C7-l kindlasti seda pole.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
aadumees
huviline



Registreerunud 23.08.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 30.05.19 19:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Tsitaat:
Algselt postitas: aadumees
Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus

Audil pole vahekasti.


?? :o

Klassikaline vahekast on ainult Q7-l. A6 C7-l kindlasti seda pole.



ELSA'sse suvaline C7 230kw sisse toksida, siis kasutatakse mõlemat terminit nii transfer box kui ka centre differential. TORSENIT (ehk nn klassikaline vahekast?) jah C7 ja nö. värskematel quattro mudelitel ei kasutata, kasutatakse crowni.
Ehk lõppude lõpuks tahan öelda, et see vahekast-centr. diff võib ka lekkida ja G055145A2 õli ostes ärge pikali Forrsis kukkuge kui teile tõlgendatakse seda vahekasti õliks.:)
Hetkel muidugi on pigem teemaks vahekarteri leke..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 30.05.19 21:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: aadumees
ELSA'sse suvaline C7 230kw sisse toksida, siis kasutatakse mõlemat terminit nii transfer box kui ka centre differential. TORSENIT (ehk nn klassikaline vahekast?) jah C7 ja nö. värskematel quattro mudelitel ei kasutata, kasutatakse crowni.
Ehk lõppude lõpuks tahan öelda, et see vahekast-centr. diff võib ka lekkida ja G055145A2 õli ostes ärge pikali Forrsis kukkuge kui teile tõlgendatakse seda vahekasti õliks.:)


Vanasti vahekast sisaldas esisilla lülitust ja aeglustit. C7 puhul on tegemist keskdiferentsiaaliga, milles hammasrattaid manuaalselt ei liigutata. Tegelikult saame kastideks igasuguseid asju nimetada - ristmootoritega neljaveolistel on ees nurgakast (nurkreduktor) ja tagasillas tagakast (haldex). Mõni sõidab Hummer H2-ga, mis on lihtsalt minu arust üks pointless kast :)


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
HangOver
huviline

Avatar


Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2

postitati 31.05.19 22:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Tsitaat:
Algselt postitas: HangOver
Vajad kindalsti diislit ?
Kui ei siis mine võta minu endine masin ära. Garanteerin õige läbisõidu ja veatu oleku. Avariisid ei ole ka teinud ja hooldanud 12tkm. tagant. Küttekulus sa ei säästa ka kindlasti. Varustust ei ole ka vähe. Varustuses lingil olevaga mõni erinevus küll on. Bose, Webasto, aga hind ei ole ka kivist.
https://carcom.ee/autod/audi-a6-s-line-quattro-my-2013-3-0-tfsi-228kw/

Teema ka https://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=163299


Oma Allroad 3.0TDI 200KW FL teemas kirjutad:

Tsitaat:
Algselt postitas: HangOver
Ja veel kütusekulu. Minu sõidustilli juures linnas 10,5 keskmine, täiesti ulme. 3.0 TFSI ei saanud alla 15 kuidagi linna keskmist:)


Kuidas seda nüüd mõista?


Seda saab mõista nii, et rahulikult nagu pensionär sõites on 12L/100km linnas.
Kui aga sõita nagu see auto ette nähtud, tegemist ju ei ole 2.0 diisliga ja selgelt keegi seda lihtsalt ökokulgemiseks ei osta siis on 15L/ 100km. :)


Kui on vajadus, leia lahendus!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
HangOver
huviline

Avatar


Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2

postitati 31.05.19 22:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: indro
Tsitaat:
Algselt postitas: HangOver
Vajad kindalsti diislit ?
Kui ei siis mine võta minu endine masin ära. Garanteerin õige läbisõidu ja veatu oleku. Avariisid ei ole ka teinud ja hooldanud 12tkm. tagant. Küttekulus sa ei säästa ka kindlasti. Varustust ei ole ka vähe. Varustuses lingil olevaga mõni erinevus küll on. Bose, Webasto, aga hind ei ole ka kivist.
https://carcom.ee/autod/audi-a6-s-line-quattro-my-2013-3-0-tfsi-228kw/

Teema ka https://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=163299


Ei tahaks küll targutada aga kütusekulu osas see jutt küll ei päde kuskilt otsast ja seda näitavad ka numbrid. Eks sellesse tehasekulusse tuleb väikese reservatsiooniga suhtuda aga mina oma BITDI`ga saan need numbrid igast asendist kätte kui tahan.

2013 A6 3.0TFSI sedaan

Linn: 10.8
Maantee: 6.6
Keskmine: 8.2

2013 A6 3.0BITDI sedaan

Linn: 8.0
Maantee: 5.6
Keskmine: 6.4


Sa teed nalja, linn 8.0. Mis sa mõõdad seda ühtlases liiklusvoolus Pärnu mnt-l. rohelises laines:). Igast asendist mõõtes - no ma ei tea. 3.0TFSI saab ka linnas 9.0 kui liiklusvoolus lasta:)

Keegi 3,0btdi omanik võib seda ka siin kinnitada?


Kui on vajadus, leia lahendus!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
indro
meeskond



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 01.06.19 06:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: HangOver
Sa teed nalja, linn 8.0. Mis sa mõõdad seda ühtlases liiklusvoolus Pärnu mnt-l. rohelises laines:). Igast asendist mõõtes - no ma ei tea. 3.0TFSI saab ka linnas 9.0 kui liiklusvoolus lasta:)

Keegi 3,0btdi omanik võib seda ka siin kinnitada?

Ma kirjutasin, et see on saavutatav ja üldse mitte jubedalt pingutades aga oleneb ilmselgelt sellest kus, millisel kellajal ja mismoodi sõita. Jutu point oli ikka see nagu ka mkb välja tõi, et väita 3.0TFSI olevat sama ökonoomne kui 3.0BITDI on pehmelt öeldes jura.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Cari
huviline

Avatar


Registreerunud 23.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 01.06.19 10:36 Tsiteeri


Lihtsalt võrdlusmomendiks: 2.0 tfsi võtab tavapärase kasutuse juures linnas 11-13 keskmiselt (see siis tööle ja koju sõidud tipptundidel)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
HangOver
huviline

Avatar


Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2

postitati 03.06.19 20:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: indro
Tsitaat:
Algselt postitas: HangOver
Sa teed nalja, linn 8.0. Mis sa mõõdad seda ühtlases liiklusvoolus Pärnu mnt-l. rohelises laines:). Igast asendist mõõtes - no ma ei tea. 3.0TFSI saab ka linnas 9.0 kui liiklusvoolus lasta:)

Keegi 3,0btdi omanik võib seda ka siin kinnitada?

Ma kirjutasin, et see on saavutatav ja üldse mitte jubedalt pingutades aga oleneb ilmselgelt sellest kus, millisel kellajal ja mismoodi sõita. Jutu point oli ikka see nagu ka mkb välja tõi, et väita 3.0TFSI olevat sama ökonoomne kui 3.0BITDI on pehmelt öeldes jura.


Kes see ütles, et 3.0TFSI on sama ökonoomne kui 3.0 BItdi. ?
Siin väike 3.0TFSI kütusekulu näide mis ise tegin kunagi. https://www.youtube.com/watch?v=gbzcXrueqLY&feature=youtu
Reaalsus aga linnas 12-13L ja nii ongi. Ärge ajage mingit jura, et "alla 15L linnas ei saa" juttu normaalselt sõites ja kui masin korras on. Palun:)

Endiselt kas keegi 3.0BiTDI omanikest veel väidab, et linnas 3.0BITI 8L lõdvalt keskmise saab kui ikka ka valgusfoori taga peatuda tuleb vahel?


Kui on vajadus, leia lahendus!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 03.06.19 21:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: HangOver
Endiselt kas keegi 3.0BiTDI omanikest veel väidab, et linnas 3.0BITI 8L lõdvalt keskmise saab kui ikka ka valgsfoori taga peatuda tuleb vahel?

Tõstan näpu püsti. Auriste ja Avensistega ühes taktis lihvides tuleb 8.0 soojal ajal suht lupsti. Kui fooride taga 5min pausid, siis start-stop on abiks. Ma arvan, et siin ei ole mõtet nihiku ja mikromeetriga mõõtes komakohtadega liiale minna. Fakt on see, et aeg on edasi läinud ja moodne diisel kulutab väga suure osa kütusest rataste keerutamisele, mitte maakera kütmisele.
MMIs on valik "efficiency", sellega sõidab linnas 6-ga :)


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
indro
meeskond



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 04.06.19 06:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: HangOver
Kes see ütles, et 3.0TFSI on sama ökonoomne kui 3.0 BItdi. ?
Siin väike 3.0TFSI kütusekulu näide mis ise tegin kunagi. https://www.youtube.com/watch?v=gbzcXrueqLY&feature=youtu
Reaalsus aga linnas 12-13L ja nii ongi. Ärge ajage mingit jura, et "alla 15L linnas ei saa" juttu normaalselt sõites ja kui masin korras on. Palun:)

Endiselt kas keegi 3.0BiTDI omanikest veel väidab, et linnas 3.0BITI 8L lõdvalt keskmise saab kui ikka ka valgusfoori taga peatuda tuleb vahel?

Vastuseks sinu esimesele küsimusele (pole küll kirjas, et ökonoomsem aga kui diisliga kulus ei võida, siis on ju vähemalt sama?):

Tsitaat:
Algselt postitas: HangOver
Vajad kindalsti diislit ?
Kui ei siis mine võta minu endine masin ära. Küttekulus sa ei säästa ka kindlasti.


Ja see, et sa oma Allroudi teemas olevat posti tagantjärgi edisid, ei tähenda et sa poleks seal algselt kirjutanud 3.0TFSI kuluks 15L/100km kohta :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Eero
meeskond



Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: B2 2dq

postitati 04.06.19 08:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: HangOver
Sa teed nalja, linn 8.0. Mis sa mõõdad seda ühtlases liiklusvoolus Pärnu mnt-l. rohelises laines:). Igast asendist mõõtes - no ma ei tea. 3.0TFSI saab ka linnas 9.0 kui liiklusvoolus lasta:)

Keegi 3,0btdi omanik võib seda ka siin kinnitada?


Võin kinnitada, et minu keskmine kütuse kulu on alla 9 liitri sajale, see sisaldab endas hommikust pirita tee ummikut jms ja läbi linna Delta Plaza juurde sõitmist. Foori alt lahkun üldiselt oluliselt kiiremini kui enamik autosid. Õhtul kui linn on tühjem siis saab 7 liitriga hakkama. Start/Stop on mul välja lülitatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
HangOver
huviline

Avatar


Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2

postitati 04.06.19 22:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: indro
Tsitaat:
Algselt postitas: HangOver
Kes see ütles, et 3.0TFSI on sama ökonoomne kui 3.0 BItdi. ?
Siin väike 3.0TFSI kütusekulu näide mis ise tegin kunagi. https://www.youtube.com/watch?v=gbzcXrueqLY&feature=youtu
Reaalsus aga linnas 12-13L ja nii ongi. Ärge ajage mingit jura, et "alla 15L linnas ei saa" juttu normaalselt sõites ja kui masin korras on. Palun:)

Endiselt kas keegi 3.0BiTDI omanikest veel väidab, et linnas 3.0BITI 8L lõdvalt keskmise saab kui ikka ka valgusfoori taga peatuda tuleb vahel?

Vastuseks sinu esimesele küsimusele (pole küll kirjas, et ökonoomsem aga kui diisliga kulus ei võida, siis on ju vähemalt sama?):

Tsitaat:
Algselt postitas: HangOver
Vajad kindalsti diislit ?
Kui ei siis mine võta minu endine masin ära. Küttekulus sa ei säästa ka kindlasti.


Ja see, et sa oma Allroudi teemas olevat posti tagantjärgi edisid, ei tähenda et sa poleks seal algselt kirjutanud 3.0TFSI kuluks 15L/100km kohta :P


Ma vist unustasin ka tookord mainida enne kui edisin posti, et minu sõidu juures alla 15/L sajale ei olnud. Aga saab küll 12-13 L linnas, naine mul oskas küll:)
Küttekulus säästab siis ilmselt ikka biTdi-ga kui selliseid numbreid saate:) Aga see case closed minu poolt. Ma vaatan mis ma oma 1 turboga diisliga kuluks saan kui katsetama hakkan.


Kui on vajadus, leia lahendus!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
merchant
huviline



Registreerunud 08.03.18
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Allroad C7 BiT

postitati 05.06.19 08:30 Tsiteeri


Puhast linnakulu pole küll mõõtnud, aga kui mootor kogu aeg käib ja ummikutes istud, siis läheb ilmselt üle 8. Kui normaalselt sõita saab, ei usu, et linnas üle 8 läheb. Vähemalt nii, et lube ohtu ei sea.
Ma tulin Saksast, üle 2t treila sabas ja 2000+ km kulu jäi alla 10L/100km kohta. Tõsi, eriti üle 100 ei sõitnud ka :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 05.06.19 22:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus
MMIs on valik "efficiency", sellega sõidab linnas 6-ga :)

Läbi Tartu linna, Startstopp sees, foorid, seismised, Riia mäest alla, Narva mäest üles, jalakäijad, koperdajad jne s.t. kõik linnaliikluse komponendid. Eeskujuliku juhi sõidustiil, kiirus max 50km/h, ilma soolikaid välja punnitamata:

http://aasna.planet.ee/audi/bitdi_linnakulu.jpg

Peaks maanteel kah seda "E" režiimi proovima, äkki sõidab 3 liitriga :P
Aga huvitav kogemus. Selline tunne, nagu oleks värskelt autokoolist tulnud - pööre üle 1500 naljalt ei tõuse :)


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 06.06.19 04:19 Tsiteeri


Kolmega ei sõida, aga viiega küll :D E.s. Golfiga samasse auku. Ulme.
Ise pole viitsind linnakulu mõõta, sest see on niipaljudest asjadest sõltuv, et näita suurt midagi. Tore on see, et 230 kw ostes saad sisuliselt 2autot.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
argo12
huviline



Registreerunud 27.01.14
Asukoht: Ida
Kasutaja on eemal

Auto: C7 3.0 TFSI S-line

postitati 06.06.19 07:03 Tsiteeri


Eile siis tulin Tallinnast Jõhvi 3.0TFSI-ga ja keskmiseks sain 7,2 L/100km. Pool teed 120km/h ja teine pool 110km/h + mõned jõulisemad möödasõidud. Ta oleks väheke veel langenud, aga sihtkoht jõudis enne kätte. :P


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
indro
meeskond



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 06.06.19 11:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: argo12
Eile siis tulin Tallinnast Jõhvi 3.0TFSI-ga ja keskmiseks sain 7,2 L/100km. Pool teed 120km/h ja teine pool 110km/h + mõned jõulisemad möödasõidud. Ta oleks väheke veel langenud, aga sihtkoht jõudis enne kätte. :P

Kuna tehase andmetel (kuidas ja mis oludes need saavutatud on iseasi) peaks 6.6 olema, nii et on veel arenguruumi:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
OTTK
huviline



Registreerunud 04.08.11
Kasutaja on eemal


postitati 06.06.19 12:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: argo12
Eile siis tulin Tallinnast Jõhvi 3.0TFSI-ga ja keskmiseks sain 7,2 L/100km. Pool teed 120km/h ja teine pool 110km/h + mõned jõulisemad möödasõidud. Ta oleks väheke veel langenud, aga sihtkoht jõudis enne kätte. :P
Panid mõõtma siis kui juba maanteel 110km/h sees ja lõpetasid jälgimise Jõhvi piiril või kuidas? A7-ga alla 8 ei ole küll näinud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 79.9% - SQL: 20.1%]