Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 15000 hooldus (Vastuseid: 19 | Vaatamisi: 6284)
lauriq
huviline



Registreerunud 02.07.19
Kasutaja on eemal


postitati 02.07.19 09:30 Tsiteeri
15000 hooldus



Tere,

Oskate soovitada head kohta (Tallinnas) kus hooldust teha, autoks A6 C7?
Kas on vahe esinduse ja mõne muu töökoha hooldusel, teoorias peaks nad ikka samu asju vaatama, hooldama?

Lisaks, mida selle hoolduse käigus välja vahetatakse, autoga tehakse?

Tänud!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
SalmA
klubiliige

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn/Rapla/Lokuta
Kasutaja on eemal

Auto: 100 Sedan 2.5 TDI 90

postitati 02.07.19 11:17 Tsiteeri


Soovitan ikka esindust või Forss-i





SalmA


Some seek forgiveness, others escape...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Sten_K
huviline

Avatar


Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal

Auto: C7 BiT

postitati 02.07.19 11:40 Tsiteeri


Sooviks ka infot selle kohta, loodan, et teemaalgataja ei pahanda, kui mõned küsimused küsin tema teemas. (Liisinguauto)

1. Saan aru, et õlivahetust võiks ju lasta teha klaasmajas või siis alternatiivina kuskil nende koostööpartnerite juures, puhtalt sellepärast, et hooldusajalukku jääks märge hooldusest. Kuidas on lood ülejäänud nipet-näpet asjadega, nt. filtrid, kojamehed, teiste vedelike vahetamine peale mootoriõli, üleüldised remonditööd, kas on mõtet iga asja pärast sinna minna ja maksta oluliselt rohkem, kui kuskil mujal?

2. Oletame, et viin auto 15 000km hooldusesse esindusse, siis nad ju ikkagi teevad vaid seda, mida omanik ütleb, või mismoodi see protsess välja näeb? Mina isiklikult leian, et kui esinduses üldse käia, siis vaid mootoriõli ja filtrit vahetamas ja seda ka vaid sellepärast, et hiljem näidata auto müümisel, et õlivahetused tehtud regulaarselt ja kaks korda tihedamini, kui ette nähtud tootja poolt.

3. Kas võib esindusse marssida ka enda õli ja filtriga või pole väga pointi?

Need küsimused siis C7 BiT kohta, ls:113K, täielik esinduse ajalugu.
Küsin lihtsalt sellepärast, et pole kunagi nii väikese läbisõidu ja korraliku ajalooga autot enne omanud, seega ei tea, kuidas ja kus hooldada. Põhimõtteliselt, kui õlivahetused teha esinduses ja kõik ülejäänud teha kuskil mujal, tsekid/arved alles hoida, peaks ju ok olema?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
merchant
huviline



Registreerunud 08.03.18
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Allroad C7 BiT

postitati 02.07.19 11:54 Tsiteeri


Neil autodel peaks olema 15000 õlivahetus (oil change) ja 30000 hooldus (inspection)
Kui manuali olemas pole, ei tasu häbeneda ja võib esindusest küsida, mida mingi läbisõidu juures tehakse?
On ju suur vahe, kas teha 30000 või 120000 hooldus. Ilma korraliku hoolduseta saab neist varsti väga kulukat remonti nõudev auto :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Eero
meeskond



Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: B2 2dq

postitati 02.07.19 12:07 Tsiteeri


Ise käin oma C7'ga www.vagrem.ee ja ainuke vahe on ilmselt selles, et hooldusraamatus on vagremi tempel mitte Revali oma. Vagremmis saad kõik oma asjad tehtud ja kogemust on neil piisavalt. Mujal selle autoga käinud pole ja ei oska kommenteerida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 02.07.19 16:16 Tsiteeri


Oluline on valida üks, kindel ja pädev koht, kus tuntakse sind ja su autot. Teatakse margipõhiselt õigeid töövõtteid jne. Mingi asjatundmatu sepikoja süül näit. kõrgsurvepump koos pihustitega ära rikutakse, siis läheb jamaks ning näpuga näitamiseks. Ja see ei pruugi ilmneda kohe. Arvutivõimekus peab olema kindlasti ja see ei tähenda kaabli ning arvuti olemasolu, vaid oskamist. Kui sellist kohta lähedal pole, siis esindus ilmselt. Ise teen enamus asju oma kätega, hoolduskulud on naljanumber tegelt. Autot ei huvita ajalugu, vaid korralik ja pädev hooldus. Tore oleks ka tahtmine näha ja kuulata asju, mida sa ise ei oskagi tähele panna autot remonti viies.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2023-24, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
txxxl
huviline



Registreerunud 22.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 02.07.19 18:30 Tsiteeri


Uuematel Audididel pole paberil hooldusraamatut.
Kes tahab saada el. raamatuse märkme, siis ei olegi väga valikut. Peale esinuduse on selline võimalis ka Forsil.
Kas teistel ka selline võimalus on(Differ, Vagrem, Flameko jne.)?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
230Ott
huviline

Avatar


Registreerunud 14.07.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Espace 4; Scenic II

postitati 02.07.19 18:48 Tsiteeri


[
Kas on vahe esinduse ja mõne muu töökoha hooldusel, teoorias peaks nad ikka samu asju vaatama, hooldama?

Lisaks, mida selle hoolduse käigus välja vahetatakse, autoga tehakse?

Loomulikult on vahe selles kas lased hoolduse teha esinduses või mõnes muus kohas. Esinduses on alati värskeim ja täpseim info selle kohta mida peab konkreetse hoolduse käigus tegema. Hooldus ei ole lihtsalt mootori ja õli vahetus mootoris vaid päris suur hulk töö- ja kontrolloperatsioone selleks et tagada probleemivaba sõit autoga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
230Ott
huviline

Avatar


Registreerunud 14.07.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Espace 4; Scenic II

postitati 02.07.19 18:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stenkaju
Sooviks ka infot selle kohta, loodan, et teemaalgataja ei pahanda, kui mõned küsimused küsin tema teemas. (Liisinguauto)

1. Saan aru, et õlivahetust võiks ju lasta teha klaasmajas või siis alternatiivina kuskil nende koostööpartnerite juures, puhtalt sellepärast, et hooldusajalukku jääks märge hooldusest. Kuidas on lood ülejäänud nipet-näpet asjadega, nt. filtrid, kojamehed, teiste vedelike vahetamine peale mootoriõli, üleüldised remonditööd, kas on mõtet iga asja pärast sinna minna ja maksta oluliselt rohkem, kui kuskil mujal?

2. Oletame, et viin auto 15 000km hooldusesse esindusse, siis nad ju ikkagi teevad vaid seda, mida omanik ütleb, või mismoodi see protsess välja näeb? Mina isiklikult leian, et kui esinduses üldse käia, siis vaid mootoriõli ja filtrit vahetamas ja seda ka vaid sellepärast, et hiljem näidata auto müümisel, et õlivahetused tehtud regulaarselt ja kaks korda tihedamini, kui ette nähtud tootja poolt.

3. Kas võib esindusse marssida ka enda õli ja filtriga või pole väga pointi?

Need küsimused siis C7 BiT kohta, ls:113K, täielik esinduse ajalugu.
Küsin lihtsalt sellepärast, et pole kunagi nii väikese läbisõidu ja korraliku ajalooga autot enne omanud, seega ei tea, kuidas ja kus hooldada. Põhimõtteliselt, kui õlivahetused teha esinduses ja kõik ülejäänud teha kuskil mujal, tsekid/arved alles hoida, peaks ju ok olema?


Sa võid ju lasta esinduses ainult mootoriõli vahetada aga ajalukku jäävad tehtud tööd ja kasutatud materjalid. Teadjam inimene loeb sealt ikka välja, et auto on hooldamata. Kui palju see mitmes kohas asjade tegemine siis odavam tuleb sellest kui lasta kõik asjad ühes kohas korraga ära teha? Kui sul selle auto korras hoidmine üle jõu käib võid mõne alternatiivse liikumisvahendi peale mõelda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 02.07.19 19:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 230Ott
[
Kas on vahe esinduse ja mõne muu töökoha hooldusel, teoorias peaks nad ikka samu asju vaatama, hooldama?

Lisaks, mida selle hoolduse käigus välja vahetatakse, autoga tehakse?

Loomulikult on vahe selles kas lased hoolduse teha esinduses või mõnes muus kohas. Esinduses on alati värskeim ja täpseim info selle kohta mida peab konkreetse hoolduse käigus tegema. Hooldus ei ole lihtsalt mootori ja õli vahetus mootoris vaid päris suur hulk töö- ja kontrolloperatsioone selleks et tagada probleemivaba sõit autoga.

Kõik õige iseenesest, kuid näitena, et ostsin kunagi Amservist 3a. vanuse LC120-ne, millel kellal täpselt 103tuh. km ja garantii koos esimese omaniku liisinguga oli just läbi saanud ja sinna uue vastu vahetuseks tagasi toodud. Kätte jõudis 120tuh. hoole ja palusin Amservilt põhjaliku tööde ja kontrollide nimekirja sellele hooldusele (anti vägagi hea meelega ka kuni vist 280tuh.-ni brošüür paberil kaasa). Viisin auto ühte teise ettevõttesse, kes samuti Toyotsidega igapäevaselt kokku puutub ja lõin paberi letti, et tehke kõik ära, mida tehas ette näeb (kuni helisignaali ja akuklemmide kontrollini välja) ja tehtigi kõik, nagu esindus ette näeb...lihtsalt töö tunnihinne oli pea 2x odavam ja kuna garantii juba läbi, siis ei põdenud ka midagi. Õli kasutasid ka sama, mis Amserv, samuti käidi ja toodi näiteks supporti kolvitihendid Amservist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lauriq
huviline



Registreerunud 02.07.19
Kasutaja on eemal


postitati 03.07.19 07:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: txxxl
Uuematel Audididel pole paberil hooldusraamatut.
Kes tahab saada el. raamatuse märkme, siis ei olegi väga valikut. Peale esinuduse on selline võimalis ka Forsil.
Kas teistel ka selline võimalus on(Differ, Vagrem, Flameko jne.)?

Sain ma õieti aru, et ka Forsil on ligipääs Audi elektroonilisele ajaloole ja nad saavad sinna ka täiendusi lisada nagu Audi esindus?

Hoolduste pakkumised erinevad enam kui kaks korda, mis on päris suur vahe sest teenuse sisu peaks ju sama olema (ülevaatus, õlivahetus, pidurivedeliku vahetus + muud pisitarvikud).
Lisaks on märgatav vahe ka selles kas lasta hooldus teha Tallinna, Tartu või Pärnu esinduses/töökojas.

Millest aga selline erinevus, et esinduse erinevates töökodades on sama töö peal erinev töömaht, 1.3 tundi vs 1.6 tundi, 0.4 tundi vs 0.5 tundi ja sisse kallatava õli hind 20% erinev.
Kas ühes töökojas ollakse hoolsamad, kulutatakse rohkem aega või siis teises töökojas töötavad kiiremad mehhaanikud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 03.07.19 07:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: lauriq
Tsitaat:
Algselt postitas: txxxl
Uuematel Audididel pole paberil hooldusraamatut.
Kes tahab saada el. raamatuse märkme, siis ei olegi väga valikut. Peale esinuduse on selline võimalis ka Forsil.
Kas teistel ka selline võimalus on(Differ, Vagrem, Flameko jne.)?

Sain ma õieti aru, et ka Forsil on ligipääs Audi elektroonilisele ajaloole ja nad saavad sinna ka täiendusi lisada nagu Audi esindus?

Hoolduste pakkumised erinevad enam kui kaks korda, mis on päris suur vahe sest teenuse sisu peaks ju sama olema (ülevaatus, õlivahetus, pidurivedeliku vahetus + muud pisitarvikud).
Lisaks on märgatav vahe ka selles kas lasta hooldus teha Tallinna, Tartu või Pärnu esinduses/töökojas.

Millest aga selline erinevus, et esinduse erinevates töökodades on sama töö peal erinev töömaht, 1.3 tundi vs 1.6 tundi, 0.4 tundi vs 0.5 tundi ja sisse kallatava õli hind 20% erinev.
Kas ühes töökojas ollakse hoolsamad, kulutatakse rohkem aega või siis teises töökojas töötavad kiiremad mehhaanikud?
Puhas kapitalistlik äri. Esindustes saab küsida hinda,sest garantiiga autoga PEAB hoolduse tegema esinduses.:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
JaanK
huviline



Registreerunud 15.03.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Allroad 3.0 176kw 2009; A6 Allroad 3.0 171kw 2007

postitati 03.07.19 11:31 Tsiteeri


Tsitaat:
garantiiga autoga PEAB hoolduse tegema esinduses.:D


Täiesti vale! Ei pea käima esinduses, et garantii säiliks!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 03.07.19 11:39 Tsiteeri


Olgem ausad, garantii alt väljas pilliga esinduses hoolduses käimine on mõttetu


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 03.07.19 12:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: JaanK
Tsitaat:
garantiiga autoga PEAB hoolduse tegema esinduses.:D


Täiesti vale! Ei pea käima esinduses, et garantii säiliks!
Kas on kolme aastaga midagi muutund?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Typhome
klubiliige



Registreerunud 12.12.13
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant quattro 2.0TDI 125kW '10

postitati 03.07.19 12:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: laurz
Tsitaat:
Algselt postitas: JaanK
Tsitaat:
garantiiga autoga PEAB hoolduse tegema esinduses.:D


Täiesti vale! Ei pea käima esinduses, et garantii säiliks!
Kas on kolme aastaga midagi muutund?


https://tehnika.postimees.ee/417829/garantiiga-soidukit-voib-hooldada-ka-valjaspool-esindust


Veakoodide lugemine/kustutamine, kodeerimine, lisade (de)aktiveerimine • Tartumaal/Tartus • Originaal Ross-Tech HEX-V2
Liitu Facebooki grupiga: Audi B8 fännklubiM: A4 B8 varuosadLae üles pilte siit kaudu ja postita foorumisse
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 03.07.19 12:45 Tsiteeri


Hmmm... Tegu oli toona RMK söidukitega.... Ilmselt siis riigi poolne kokkulepe.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
M.Jaaska
huviline



Registreerunud 18.08.12
Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 03.07.19 15:05 Tsiteeri


EU seaduste järgi ei pea seda juba esinduses tegema. Küll peab see olema per.spec. tehtud.

See, et hiljem hakatakse kirtsutama silma garantii küsimustes on meie firmades kinni.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Caesar
huviline



Registreerunud 29.10.13
Kasutaja on eemal

Auto: Audi RS6 4.0 TFSI

postitati 16.07.19 19:03 Tsiteeri


Lihtsalt huvi pärast küsin, kas mõni töökoda (va. esindus) oskab ka tehase tagasikutsumisi kontrollida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lunatic
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal

Auto: A4 allroad ja Volvo C70

postitati 16.07.19 20:40 Tsiteeri


Kas suuremad tagasikutsumised mitte avalik info pole?
Mingi sait Euroopa kohta on näiteks: https://car-recalls.eu
USA ja UK recallid leiab veel kergemini.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 68.3% - SQL: 31.7%]