Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: Audi A8 D2 4,2 228kw kuno666 (Vastuseid: 57 | Vaatamisi: 8133)
kuno666
klubiliige

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 13.07.19 12:48 Tsiteeri
Audi A8 D2 4,2 228kw kuno666



Olles kunagi ammu juba a8 d2 tahtnud ja nüüd peale taneliomaga sõitu tuli mõte, et võiks ju selle ammuse plaani ära realiseerida. Eks palju oli ka asi selles, et õuepeal on 3 c5 kerepeal autot ja kõik avandid siis seda enam see plaan ahvatlevana tundus. A8 turgu oleme jälgin juba väga pikka aega ja täiesti uskumatu kui kehva valik nende sead on. Enamus neist on diislid või siis pre kere bensukad. Kuna isiklikult pre kere ei fänna ja seest absull see armatuur ei meeldi siis oli kindel, et peab fl olema.
Audiklubis oli müüa kasutaja vitman a8 millest ka siin teema oli ja sai huvipärast seda autot uuritud. Ütleme nii, et väga konkreetne vend, hind on selline ja võta või jäta. Ükspäev tuli müüki lätis 4,2 lang aga selle müük oli minutite küsimus ja sellest jäin ilma. Lõpuks otsustasin ära, et kui nagunii diisel c5 läheb müüki siis lähen ja vaatan üle vitmani a8. Põhjuseks on juba see, et väliselt meeldib, lisad head ja tehtud palju töid mida ise teha ei tahaks. Eile õhtul kell 8 sai suund võetud pärnust jõhvi ja kell 12 jõudsime kohale. Juba eemalt tulles meeldis selle auto noot ja välimus. Valgusti all sai hakatud vaatama ja oli suht kohe selge , et läheb loosi. Venelastelt auto ostmisega on kaks võimalust, et kas tuleb sulle sihvka koori ja räpase sisuga auto või siis tõelise pedandi korralik puhas auto ja vitmani puhul oli tegu pedandiga kes ennem müüki pesi ja puhastas auto nii korralikult ära , et sai tunda seda tunnet nagu ostaks uue auto. Panen siis ka kirja mis lisad ja asjad on.

Auto aastast 2001.
Mootor 4,2 228kw ja atm kastiga.
Lisadest: 4x istmesoendused, juhi iste mäludega, s8 sisu, el rooli reguleerimine, mf rool, püsikas, kokkuklapitavad s8 alumiinium peeglid, solar luuk, servotronic, lpg, bose, rns d ja s8 pidurid.
Autoga on üks kindel plaan, et suveks tahaks leida alla 20 9 spoke veljed ja natuke madalamaks.
Panen ka mõningad pildid mis tehtud.

https://www.upload.ee/image/10209549/IMG_20190713_012036.jpg

https://www.upload.ee/image/10209557/IMG_20190713_103907.jpg

https://www.upload.ee/image/10209563/IMG_20190713_103839.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B6 TDI Quattro

postitati 13.07.19 16:02 Tsiteeri


https://i.imgur.com/lqKlotB.png

Tõstuki peal kukkudes siis miskit viga ei olnud saanud põhja all? :)
FL D2 või PreFL D3 tahaks omalegi ja just samamoodi 4.2+gaas.


VCDS - veakoodide lugemine-kustutamine, diagnostika, kodeeringute muutmine, lisade (de)aktiveerimine, B6/B7 püsikiirusehoidja ja kompuutri paigaldus @Tallinn
M: Audi A4 jupid (B6/B7) | O: Audi A4/S4/A6/S6 (B7/C6) istmed | Audi B6 & B7 fännklubi.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kuno666
klubiliige

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 13.07.19 16:54 Tsiteeri


See asi veits pani mõtlema selle auto ostul aga kuna omanik oli hinnas nii kindel ja ei surund ise autot peale siis otsustasin ikkagi üle vaadata. Ennem sai tungipeal vaadatud ja pole kuskil midagi häda. Külg on kenasti sama värvi ja ei paista midagi olevat kehvasti tehtud. Kõik toimib ideaalselt ja mootor tehtud niiet isegi kui seal on midagi pahteldatud või tehtud siis mind see ei häiri. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
blefish
huviline

Avatar


Registreerunud 21.04.18
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 14.07.19 08:41 Tsiteeri


Kõige õigem D2 kombo, hea valik!

Musta värvi, avuse veljed, kroompeeglid ja 4.2 :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kuno666
klubiliige

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 14.07.19 12:54 Tsiteeri


Täna sai sõbra rs6 alt proovitud 20 9 spoke. Rehvid 225/35 ja veljed et42 8,5 laiad koos 2cm flantsiga. Saaks auto kõvasti madalamaks oleks ikka ülinaiss. :cool:
https://www.upload.ee/image/10214147/IMG_20190714_145830.jpg

https://www.upload.ee/image/10214160/IMG_20190714_145823.jpg

https://www.upload.ee/image/10214171/IMG_20190714_145807.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
SkAudimees1
huviline



Registreerunud 15.09.13
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8, 4.2 D2/Audi V8

postitati 14.07.19 13:09 Tsiteeri


Vot, kui tore, et üks korralik d2 Pärnus juures on. Olles ise D3 omanik, siis olen linnapeal d2 rohkem märganud, ja kui omasin d2te, siis jäid alati d3ed silma :D

Et kilomeetrid oleks ikka muretud :)


D11,D3ex, D2
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
100
huviline

Avatar


Registreerunud 12.04.10
Asukoht: 100
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 14.07.19 16:42 Tsiteeri


Auto on aus. :cool:
Need RS6 veljed justkui päris ideaalselt selle auto "joontega" ei sobiks, minu arust, kindlasti oleks sobivamaid olemas. Kõrguse proovimiseks muidugi sobisid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat Alltrack 4-motion 2.0tdi DSG 2014a; VW Passat Highline 2.0 tdi DSG 2008a.; Jeep GC Overland 2.7 crd 2003a.

postitati 14.07.19 16:45 Tsiteeri


Ma fännan ka neid 9-spokesi ja suurele autole just 20" (tahtsin kunagi oma Phaetonile neid alla soetada), rohkem kindlasti, kui neid Rotor´eid, mida terve ilm täis, kuna väga palju replicana saada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Cari
huviline

Avatar


Registreerunud 22.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 14.07.19 17:38 Tsiteeri


Mu meelest ikka kõige ilusamini istuvad need: https://www.automaniac.org/resources/images/variant/73/a8_1.jpg (üldiselt kinniseid velgi ei fänna, aga see kombo on lihtsalt õige)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
antsvolli
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad 4.2, Treg 5.0 ABT

postitati 14.07.19 17:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kuno666
Täna sai sõbra rs6 alt proovitud 20 9 spoke. Rehvid 225/35 ja veljed et42 8,5 laiad koos 2cm flantsiga. Saaks auto kõvasti madalamaks oleks ikka ülinaiss. :cool:


Ma ütleks, et silmajärgi oleks sul kõrgus nagu õige kuid see rehv mis neil velgedel on oleks nagu A4 oma ja A8le ta jääb ikka väikseks.
255/40 20 oleks tunduvalt sobivam kui just RS6 mõõtu (275/35 20) alla ei soovi panna.

Ilus Audi nende velgedega :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
veekaheksa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.03
Asukoht: SCA-P-Jgp-SPb
Kasutaja on eemal

Auto: S6 20V T & S6 PLUS 4.2

postitati 14.07.19 19:28 Tsiteeri


Nende velgede peale ma alla 265 ei paneks, rõve stretch. Muidu lahe kombo. Velg iseenesest täitsa sobiv ja head värvi.

veekaheksa


http://images.spritmonitor.de/247834_5.png http://images.spritmonitor.de/726627_5.pngDie Menschen sollten nicht schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
kuno666
klubiliige

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 14.07.19 20:39 Tsiteeri


Velgede kohapealt mulle endale need 20 9 spoke meeldivad üle kõige. Ühed vanakooli 20x10 rh-d on ka ägedad mis suht täis veljed aga ise jään pigem 9spoke-idele kindlaks. Leedus on neid päris mõistliku summaga saada ka ja sealne käik pole midagi uut. Rehvide kohapealt väga laiu ei taha kuna 265 oleks ilmselt teistpidi liiga muna peal ja hakkaks jubedalt teed otsima. Juba 245/35 või 40 oleks päris kena. Mingit ballooni ka ei tahaks kuna siis juba jääb velg väike. Selle suure veljega on juba suht kindel see, et vaja madaldust aga seda a8 jaoks suht keeruline leida hea hinnaga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
xxm24
huviline

Avatar


Registreerunud 07.05.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW E60

postitati 15.07.19 11:03 Tsiteeri


Väga ilus velg ja minu arust väga hästi sobivad, tsipa madalamaks ja siis on maasikas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
100
huviline

Avatar


Registreerunud 12.04.10
Asukoht: 100
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 15.07.19 13:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: veekaheksa
Nende velgede peale ma alla 265 ei paneks, rõve stretch. Muidu lahe kombo. Velg iseenesest täitsa sobiv ja head värvi.

veekaheksa


Võimalik, et sellepärast mulle antud pildi peal ei tundunudki need väga hästi sobivat, et rehv ei sobi veljega päris hästi. Vaatasin nö. komplekti- velg koos rehviga. Võimalik, et rehvi valimisega saab pildi paremaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kuno666
klubiliige

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 15.07.19 20:38 Tsiteeri


Ükspäev kickdown alla vajutades avastasime, et tagant viskab sinist. Sai siis proovitud ja sumpas oli peale kvemat vajutust õli ja just vasakus sumpa torus. Rahulikult sõites pole midagi viga ja ei suitse samuti. Käima minekul nii soojalt kui külmalt puudub suits ja mootor töötab ikka väga ilusti. Niipalju kui Vitmann ütles on kaaned tehtud ja ka rõngad, pingutid ja ketid vahetatud umbes 5tkm tagasi kui õigesti aru sain.
Vahetasin ära karteri tuulutus jubina mis sisselaske peal. Mõõtsin surved ja mõlemil pool kõik 12. Õli on ilus puhas ja samuti pole mingit läga korgi all.
Siit ka üleskutse, et kas on siit kedagi kes oleks nõus selle auto üle vaatama ja vea leidma?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 15.07.19 20:44 Tsiteeri


Kas reaalne õlikadu on ka märgata?
Kui ühes silindris, siis ka küünal võiks erineda värvilt. Leak Down ei pruugi õlirõnga viga näidata või õlisem silinder omab isegi väiksemat leket...


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kuno666
klubiliige

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 15.07.19 20:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: quattromees
Kas reaalne õlikadu on ka märgata?
Kui ühes silindris, siis ka küünal võiks erineda värvilt. Leak Down ei pruugi õlirõnga viga näidata või õlisem silinder omab isegi väiksemat leket...


Kui eile katsetasime nii, et vend sõitis taga siis peale seda väikest testi oli näha et mingi mõni mm vb on õli kadund samas nii täpselt ei oska öelda aga sumpa august näpuga tõmmates oli näpp õline. Ja just rohkem on vasakus otsas kui paremas. Paremas ainult kerge mustus nagu. Küünlad olid kõik ideaalselt valged või no ühesugused. Silindri surved samuti peaaegu täiesti identselt 12. Õlikorki gaasi andes pealt ei löö ja samuti ei suitse õlikorgi august ega siis kui õlivarras välja võtta. Kui kickdowni ei tee ja sõidan rahulikult cruiisides siis null probleemi. Sellepärast ka öösel tulles ei näind tagumine auto , et midagi valesti oleks ega ka seal kohapeal kui ringil käisime. Õli on ka suht vedel 5w40 ja soojana tilgub kergelt aga samas mul enda c5 v8 on ka 5w no ja see ei suitse ega viska ka õli. See ongi imelik, et küünaltest polnud erinevust näha . Karteri tuulutus klapi tõmbasin ka laiali ja see oli seest natuke märg aga see vist normaalne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 15.07.19 21:05 Tsiteeri


Loodan, et hoolsa omanikuna muretsed hetkel üle. Sõida nii, nagu sõidad ja jälgi õli taset ja ehk pisteliselt ka küünlaid. Selleks ajaks kui leak down testi saad teha, peaks õlikadu ja ehk mingi erisus näha olema. Kuna kirjutasid, et auto 25k tagasi rõngad vahetatud - ehk pole veel sisse töötanud?


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kuno666
klubiliige

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 15.07.19 21:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: quattromees
Loodan, et hoolsa omanikuna muretsed hetkel üle. Sõida nii, nagu sõidad ja jälgi õli taset ja ehk pisteliselt ka küünlaid. Selleks ajaks kui leak down testi saad teha, peaks õlikadu ja ehk mingi erisus näha olema. Kuna kirjutasid, et auto 25k tagasi rõngad vahetatud - ehk pole veel sisse töötanud?


No auto meeldib ja tahaks sõitu nautida seda enam ,et diisel c5 sai täna müüdud. Hetkel seda ressursi ka ,et kohe korda teha kui midagi vaja vahetada. Auto meeldib ja sõita ikka väga mõnus. Ostu sellesmõttes ei kahetse ka ,et kasutatud auto on ikka riski värk. Lisad mis peal ka töötavad ja samuti kast vahetab käike haigelt pehmelt. Siis kui auto tõin oli õli tõpselt normi piir ehk siis selle sakilise otsa üleval. Siis kui kaks korda nüüd seda sinise teemat katsetand siis nagu tundus , et oleks mingi mm või 2 madalamal tase aga samas päris kindel pole ka. Õli on ka ainult siis sumpast tunda kui lasen näiteks korra 50 kuni 120 põhja vajutades ja kohe seisma jäädes lähen vaatama. Sõidan peale seda rahulikult ja sumpast ei tule enam grammigi auru ega ka õli. Autot ei ostnudki kiirendamiseks aga lihtsalt tobe kui tead, et selline anomaalia ja kuskil maanteel kellegist mööda sõites pole see üldse hea tunne kui sinine järgi. Hetkel olen hoidnud väga madalat profiili. Nagu aru sain siis pidi olema ja 5tkm tagasi kõik vahetatud. Rõngad, tihendid, plokikaane ära tehtud ja uued ketid ja pingutid. Pildid olid ka kus kapotialune lahti ja kaaned kilesse mässitud. Mootor ilusti kuiv ja silindrid ilusti 12 niiet selles ei kahtle , et need asjad tehtud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 16.07.19 03:50 Tsiteeri


Kas mitte pole sellel mootoril juba tehase poolt,nii öelda,ettenähtud öli kulu .Kuhugi peab see öli kaduma siis.Kui silindrite surved on ühtlased,siis mina toimivat asja ei näpiks. Aaga järgmisel öli vahetusel katsetaks 5w-50 öli.:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kuno666
klubiliige

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 16.07.19 04:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: laurz
Kas mitte pole sellel mootoril juba tehase poolt,nii öelda,ettenähtud öli kulu .Kuhugi peab see öli kaduma siis.Kui silindrite surved on ühtlased,siis mina toimivat asja ei näpiks. Aaga järgmisel öli vahetusel katsetaks 5w-50 öli.:cool:


Mingi kulu neil ok ja aga imelik, et mul c5 v8 220kw ja Taneli a8 228kw sellist jama ei tee. Mul juba oligi mõte õli vahetada aga just see pani kahtlema, et need kaks autot nii ei tee.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 16.07.19 05:07 Tsiteeri


Kas lpg on enne remonti paigaldatud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kuno666
klubiliige

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 16.07.19 05:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: laurz
Kas lpg on enne remonti paigaldatud?


Lpg oli sellel autol juba varem peal. Foorumist kus tal see tõstuki video olin siis sealt lugesin välja, et kohapeal läks tal temp kõrgeks sest kliima vent ei toimind ja siis võetigi kaane remont ette. Lpg on ka vahetatud asjad ära niiet peaks olema suht värkse seade. Suitsu muidu tekkis mõlemiga nii bensa kui gaasiga. Videost vaatasin ka, et just nagu vasak sumpsipool suitseb. Siia ei saa video laadida ka kuidagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 16.07.19 05:31 Tsiteeri


Ebakorrektne lpg seadistus killib mootori üsna kiirelt.Köigepealt klapid ja siis kolvi grupi. Gaas pöleb nii öelda kuivemalt kui bensiin.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kuno666
klubiliige

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 16.07.19 05:42 Tsiteeri


Seda olen kuulnud ja aga siis peaks silindri surved ka mööda olema ja ta ise ütles, et seade on väga korralik peal vaadates paigaldust siis see on küll väga korralikult tehtud. Samuti töötab selle a8 kõige puhtamalt kui võrrelda nüüd ülejäänd 4,2 mis meil kokku on. Kas ei või olla, et karteri tuulutus ikkagi kuskilt ei lase tuuli läbi vms? Cabrio 2,3 oli mul poole mootori silkud 0 ja 2tk olid ka lahjad 6 ja 4 vms ja see ei suitsend ega viskand õli sumpsi isegi mitte väga peeneks lastud. Samuti oli cabriol 5 kolb õlirõnga ja selle ülevalt vahelt lahtise tükiga. Sellepärast ka natuke tundub kahtlane see rõnga teema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2009
Täiendanud indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2016
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 26.9% - SQL: 73.1%]